abonnement Unibet Coolblue
pi_143953290
Heeft er iemand van jullie ervaring met cuckqueaning?
Ik heb de laatste tijd veel zitten lezen over cuckolding en het windt me ernorm op, maar dan niet het onderdanig zijn, maar mijn vrouw zien neuken door een andere man terwijl ik toekijk (en mezelf aftrek eventueel). Nu kwam ik het omgekeerde tegen, namelijk cuckqueaning. Ook deze gedachte lijkt me heerlijk. Alleen denk ik dat mijn vrouw er niet zo open over denkt als ik. Heeft iemand er ervaring mee? En heb je je vrouw moeten overtuigen en hoe dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door JPFresh op 29-08-2014 15:26:17 ]
pi_143953557
Hebben jullie nou wel aan cuckolding gedaan of niet? Zoals ik het lees niet...

Waarom bespreek je het gewoon niet met haar, beetje poolshoogte nemen en vooral luchtig houden, no?

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 15:05:42 ]
pi_143953718
Nog niet gedaan. En vindt het moeilijk om over te beginnen. Vandaar dat ik hier even wilde horen of er iemand ervaring mee heeft en hoe hij dit heeft aangepakt.
pi_143954269
Ben je niet eens jaloers?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143954310
We hebben het nog niet gedaan, dus ik kan niet oordelen over mijn reactie als het zou gebeuren. Maar ik vermoed dat het me enorm geil zou maken ipv jaloers.
pi_143955470
Mijn tip: niet alleen maar toekijken, gewoon meedoen.

O ja... En eea eens bespreekbaar maken. Wie weet vindt jouw vrouw het een geweldig idee, maar denkt ze dat jij het niets zal vinden en houdt ze die info maar achter...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143955604
Dat is het nou net... Bespreekbaar maken, was ook mijn eerste gedachte. Maar wat als het niet goed valt. Daar heb ik het meeste schrik voor. Ze is niet zo openminded, daar hebben we het al over gehad, dus dit zal ze hoogst waarschijnlijk ook niet zien zitten. Daarom dat ik graag ervaringen zou horen van mannen/vrouwen die in een soortgelijke situatie zitten/zaten. Ik hoop dat het allemaal wat duidelijk is.
pi_143955980
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:07 schreef JPFresh het volgende:
Dat is het nou net... Bespreekbaar maken, was ook mijn eerste gedachte. Maar wat als het niet goed valt. Daar heb ik het meeste schrik voor. Ze is niet zo openminded, daar hebben we het al over gehad, dus dit zal ze hoogst waarschijnlijk ook niet zien zitten. Daarom dat ik graag ervaringen zou horen van mannen/vrouwen die in een soortgelijke situatie zitten/zaten. Ik hoop dat het allemaal wat duidelijk is.
Je kan toch in zijn algemeenheid dingen vragen? Zo gek is de vraag niet of ze als ze een trio zou hebben of ze dan liefst een vrouw erbij wil, of een man. Nou, vanuit die vraag (op het juiste moment...) kom je dan vanzelf wel op dat jij een man erbij ook wel een geil idee vindt.

Tussen de eerste keer dat ik met mijn vrouw (toen vriendin) dit soort zaken besprak en ze voor het eerst met een ander (in haar geval een vrouw) seks had zat ook best wel een aardige periode. Dat is na verloop van tijd uitgebreid met trio met vrouw erbij, trio met een man erbij en uiteindelijk een open relatie waarbij we beiden vrij zijn om met anderen het bed te delen.

En ook mijn vrouw was in eerste instantie niet zo openminded. Niet zo gek, ze was 18... Dan ben je doorgaans iets conservatiever in dat soort dingen.

(Hoe oud zijn jullie eigenlijk)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143956059
En dan maar hopen dat ze niet voor je beste vriend of de buurman kiest. (wie wordt gepaald bepaalt)

Ken je je vrouw een beetje? Praten jullie wel eens over seks? Gewoon over wat je lekker vindt en zo?
Pik je in het dagelijkse leven niet op hoe ze over anderen denkt die een open relatie of trio's hebben. Enig idee wat seksualiteit voor haar betekent (kan ze lust scheiden van liefde)?

Als je niet eens weet of zoiets bespreekbaar (laat staan uitvoerbaar) is zou ik het voorlopig maar bij een fantasie houden, niks mis mee.

Probeer eerst eens uit te vogelen of ze in is voor iets minder extreme dingen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_143956144
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je kan toch in zijn algemeenheid dingen vragen? Zo gek is de vraag niet of ze als ze een trio zou hebben of ze dan liefst een vrouw erbij wil, of een man. Nou, vanuit die vraag (op het juiste moment...) kom je dan vanzelf wel op dat jij een man erbij ook wel een geil idee vindt.

Tussen de eerste keer dat ik met mijn vrouw (toen vriendin) dit soort zaken besprak en ze voor het eerst met een ander (in haar geval een vrouw) seks had zat ook best wel een aardige periode. Dat is na verloop van tijd uitgebreid met trio met vrouw erbij, trio met een man erbij en uiteindelijk een open relatie waarbij we beiden vrij zijn om met anderen het bed te delen.

En ook mijn vrouw was in eerste instantie niet zo openminded. Niet zo gek, ze was 18... Dan ben je doorgaans iets conservatiever in dat soort dingen.

(Hoe oud zijn jullie eigenlijk)
Zij is 33, ik ben 37. Bedankt voor je reactie. Misschien moet ik het inderdaad zachtjes aan aanbrengen en geduld hebben. Met de bulldozer er over, gaat niet werken, daar ben ik me bewust van :)
pi_143956301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:20 schreef Adfundum het volgende:
En dan maar hopen dat ze niet voor je beste vriend of de buurman kiest. (wie wordt gepaald bepaalt)

Ken je je vrouw een beetje? Praten jullie wel eens over seks? Gewoon over wat je lekker vindt en zo?
Pik je in het dagelijkse leven niet op hoe ze over anderen denkt die een open relatie of trio's hebben. Enig idee wat seksualiteit voor haar betekent (kan ze lust scheiden van liefde)?

Als je niet eens weet of zoiets bespreekbaar (laat staan uitvoerbaar) is zou ik het voorlopig maar bij een fantasie houden, niks mis mee.

Probeer eerst eens uit te vogelen of ze in is voor iets minder extreme dingen.
Ik moet zeggen dat we er niet zo veel over praten. Vroeger was ons seksleven spannender en deed ze meer en had ze er ook plezier in, maar na verloop van tijd is dat weggegaan. Ik ben nu op een moment gekomen dat ik dat vuur terug wil aanwakkeren. De eerste stappen zijn gezet en onlangs hadden we de beste seks sinds jaren... We waren beiden wat tipsy, maar het was heerlijk. En zij schaamde zich er een beetje over, maar ik heb haar toen gerust gesteld dat het heerlijk was... Er is nog veel ontdooiwerk aan de winkel... maar ik zie ze graag... en heb geduld.
(Bedankt voor de reactie)
pi_143956359
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef JPFresh het volgende:

Zij is 33, ik ben 37. Bedankt voor je reactie. Misschien moet ik het inderdaad zachtjes aan aanbrengen en geduld hebben. Met de bulldozer er over, gaat niet werken, daar ben ik me bewust van :)
Bespreek het en als het voor haar niet goed voelt ook zeker niet opdringen.

Het is nl spelen met vuur.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143956538
Daar ben ik me van bewust, zal dan ook niks forceren. Stap per stap.
Eigenlijk gaat het hier al niet meer over het onderwerp, maar over het langzaamaan spannender maken van ons seksleven, besef ik nu.
pi_143959873
Kan iemand maybe uitleggen wat biede woorden betekennen/inhouden?
pi_143960293
Is Google kapot ofzo?
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:05:10 #16
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143961131
Cuckolding is waarin de vrouw in een relatie alle sexuele vrijheden heeft en vreemdgaat en alles. De man mag niks. In de relatie is de vrouw dominant en leeft als een soort sexuele koningin.

Het is maar waar je van houdt, zeg ik maar. :)
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:06:10 #17
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143961162
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef Revanches het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet :o 'T klonk alleen zo grappig. :@
Het komt van een koekkoek. Vroeger dacht men dat het koekkoeksvrouwtje werd bevrucht door een ander mannetje dan haar eigen mannetje.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:13:51 #18
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143961381
Het heeft trouwens weinig te maken met toekijken volgens mij. Maar goed, veel weet ik er ook niet van. Ik heb een beeld voor me van een naakte man met een schort aan die van de vrouw klappen krijgt op zijn piemel en waarna de vrouw er op uit gaat naar haar lovers, terwijl manlief verplicht thuis de afwas doet.

Zoiets is het volgens mij.
pi_144057536
Inderdaad, cuckolding gaat nog wat verder. Ik bedoelde eigenlijk eerder het aspect toekijken waarbij je vrouw door een andere man wordt verwend. Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_144058353
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:24 schreef JPFresh het volgende:
Inderdaad, cuckolding gaat nog wat verder. Ik bedoelde eigenlijk eerder het aspect toekijken waarbij je vrouw door een andere man wordt verwend. Heeft iemand hier ervaring mee?
En verwend is dan eufemisme voor keihard genomen worden en er nog van genieten ook, terwijl jij in een hoekje met je lus in je hand toekijkt in plaats van die andere gast eens even te laten zien wie hier bij wie hoort? Nee nooit gedaan. Is beter zo. Maar iedereen zijn ding.
pi_144058736
nue geen ervaring mee , wel met gewoon toekijken waneer 2 of meer andere tekeer gaan . was wel leuk
pi_144065816
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 12:51 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

En verwend is dan eufemisme voor keihard genomen worden en er nog van genieten ook, terwijl jij in een hoekje met je lus in je hand toekijkt in plaats van die andere gast eens even te laten zien wie hier bij wie hoort? Nee nooit gedaan. Is beter zo. Maar iedereen zijn ding.
Inderdaad, zoals je het beschrijft. Niet jouw ding blijkbaar... ;)
pi_144070053
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 16:19 schreef JPFresh het volgende:

[..]

Inderdaad, zoals je het beschrijft. Niet jouw ding blijkbaar... ;)
Ieder zijn ding. Moet bij je passen. Maar zijn er vast meer, dus geniet er van.
  maandag 1 september 2014 @ 19:05:55 #24
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144071329
Inderdaad eens bespreken met je vrouw. Laat je weten hoe het is gegaan?
pi_144089550
Lijkt me geil om toe te kijken wanneer mijn vrouw hard genomen wordt door een ander !!!
pi_144092517
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:05 schreef Helsinki het volgende:
Inderdaad eens bespreken met je vrouw. Laat je weten hoe het is gegaan?
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 19:05 schreef Helsinki het volgende:
Inderdaad eens bespreken met je vrouw. Laat je weten hoe het is gegaan?
Zo direct dit bespreken zit er nog niet in vrees ik. Zal eerst nog wat "massagewerk" vereisen... maar stap voor stap kom je ook een heel eind.
pi_144092607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 08:35 schreef kpd-koppel het volgende:
Lijkt me geil om toe te kijken wanneer mijn vrouw hard genomen wordt door een ander !!!
Zo denk ik er ook over... ervaring mee?
pi_144093109
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:57 schreef JPFresh het volgende:
Heeft er iemand van jullie ervaring met cuckqueaning?
Ik heb de laatste tijd veel zitten lezen over cuckolding en het windt me ernorm op, maar dan niet het onderdanig zijn, maar mijn vrouw zien neuken door een andere man terwijl ik toekijk (en mezelf aftrek eventueel). Nu kwam ik het omgekeerde tegen, namelijk cuckqueaning. Ook deze gedachte lijkt me heerlijk. Alleen denk ik dat mijn vrouw er niet zo open over denkt als ik. Heeft iemand er ervaring mee? En heb je je vrouw moeten overtuigen en hoe dan?
wat betekend cuckqueaning.ik heb er nooit van gehoord.
pi_144093289
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:28 schreef satopex het volgende:

[..]

wat betekend cuckqueaning.ik heb er nooit van gehoord.
Lees de tekst die je quote.
pi_144093300
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:28 schreef satopex het volgende:

wat betekend cuckqueaning.ik heb er nooit van gehoord.
Kennelijk het omgekeerde van cuckolding. Dat staat er althans.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:04:32 #31
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144095999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:26 schreef JPFresh het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat we er niet zo veel over praten. Vroeger was ons seksleven spannender en deed ze meer en had ze er ook plezier in, maar na verloop van tijd is dat weggegaan. Ik ben nu op een moment gekomen dat ik dat vuur terug wil aanwakkeren. De eerste stappen zijn gezet en onlangs hadden we de beste seks sinds jaren... We waren beiden wat tipsy, maar het was heerlijk. En zij schaamde zich er een beetje over, maar ik heb haar toen gerust gesteld dat het heerlijk was... Er is nog veel ontdooiwerk aan de winkel... maar ik zie ze graag... en heb geduld.
(Bedankt voor de reactie)
Hm, ik weet niet of ik dan meteen anderen er bij zou opperen.. ms eerst het vuurtje tussen jullie 2en weer aanwakkeren?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 2 september 2014 @ 13:06:20 #32
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144096059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:06 schreef JPFresh het volgende:

[..]


[..]

Zo direct dit bespreken zit er nog niet in vrees ik. Zal eerst nog wat "massagewerk" vereisen... maar stap voor stap kom je ook een heel eind.
Stap voor stap is sowieso een goed idee als jullie er al niet veel over praten.
pi_144101868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 13:04 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hm, ik weet niet of ik dan meteen anderen er bij zou opperen.. ms eerst het vuurtje tussen jullie 2en weer aanwakkeren?
Wat miss zegt! Met een aangewakkerd vuurtje zijn vervolgens weer andere dingen mogelijk :).
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:29:40 #34
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144101897
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:28 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Wat miss zegt! Met een aangewakkerd vuurtje zijn vervolgens weer andere dingen mogelijk :).
Voor mij persoonlijk zou het dan nl. eerder averechts kunnen werken...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144101923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk zou het dan nl. eerder averechts kunnen werken...
Dat als het vuurtje weer aangewakkerd is, dat het dan nogal een afknapper zou zijn om anderen mee te laten kijken?
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:31:09 #36
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144101949
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:30 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Dat als het vuurtje weer aangewakkerd is, dat het dan nogal een afknapper zou zijn om anderen mee te laten kijken?
Hm hangt van de situatie af enzo.. kan ik niet zomaar ja of nee op zeggen..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144102010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hm hangt van de situatie af enzo.. kan ik niet zomaar ja of nee op zeggen..
Het lijkt me in ieder geval zo dat als je zoiets wil proberen, dat er geen ander gedoe moet zijn. Als je beide goed in je vel zit, de seks is fijn en je geniet er alle twee van, dan is er meer ruimte om andere/nieuwe dingen te bespreken, dan als seks hebben uberhaupt een soort van doodgezwegen onderwerp is.
  dinsdag 2 september 2014 @ 15:34:07 #38
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144102049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:33 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Het lijkt me in ieder geval zo dat als je zoiets wil proberen, dat er geen ander gedoe moet zijn. Als je beide goed in je vel zit, de seks is fijn en je geniet er alle twee van, dan is er meer ruimte om andere/nieuwe dingen te bespreken, dan als seks hebben uberhaupt een soort van doodgezwegen onderwerp is.
Uhuh, de makkelijkste manier om iets naar de knoppen te helpen is volgens mij anderen erbij te betrekken als de relatie al niet super loopt..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144102113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:34 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh, de makkelijkste manier om iets naar de knoppen te helpen is volgens mij anderen erbij te betrekken als de relatie al niet super loopt..
We agree :Y.
pi_144102437
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 15:28 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Wat miss zegt! Met een aangewakkerd vuurtje zijn vervolgens weer andere dingen mogelijk :).
Helemaal mee eens. Er zijn al grote branden ontstaan, door een aangewakkerd vuurtje, hé.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')