abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 28 augustus 2014 @ 11:07:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_143910385
Michel Platini zal in mei van 2015 de strijd met Sepp Blatter om het voorzitterschap van de wereldvoetbalbond FIFA niet aangaan. Dat heeft de voorzitter van de IJslandse voetbalbond, Geir Thorsteinsson, zojuist verteld aan AP. Hij zei dat Platini zijn besluit vanmorgen heeft bekengemaakt tijdens een UEFA-bijeenkomt. .

Het nieuws werd aan persburea Reuters bevestigd door UEFA-lid Michel D'Hooghe. Platini zelf licht zijn besluit straks om 11.00 uur toe tijdens een persconferentie.

Platini (59) heeft lange tijd overwogen zich kandidaat te stellen voor de opvolging van FIFA-president Joseph Blatter, die op herverkiezing aanstuurt. De FIFA houdt in mei 2015 verkiezingen voor de hoogste positie. Blatter (78) wil de federatie blijven leiden. 'Mijn missie is nog niet afgelopen. We zullen de FIFA vernieuwen', aldus de Zwitser.



Lijkt me ook logisch. Wie durft het wel tegen het corrupte geld van Blatter op te nemen ?


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143910544
Zelfde laken een pak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143910756
Kansloze missie lijkt me dat. En dat zo'n fossiel dan ineens een organisatie wil gaan vernieuwen is natuurlijk een lachertje en geeft aan wat het probleem bij de FIFA is.

:6
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Trouwste user 2022 donderdag 28 augustus 2014 @ 11:46:55 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_143911346
quote:
3s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:24 schreef Deetch het volgende:
Kansloze missie lijkt me dat. En dat zo'n fossiel dan ineens een organisatie wil gaan vernieuwen is natuurlijk een lachertje en geeft aan wat het probleem bij de FIFA is.

:6
En niemand durft er iets aan te doen. Van Praag deed z'n mond open en kan zijn BOBO-bestaan bij de FIFA wel vergeten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_143912301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

En niemand durft er iets aan te doen. Van Praag deed z'n mond open en kan zijn BOBO-bestaan bij de FIFA wel vergeten.

:P
Misschien worden we nog verraast bij de volgende FIFA verkiezingen. Tijd voor een seperatistische beweging, een groene lente ofzo.

:6
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Trouwste user 2022 maandag 16 maart 2015 @ 15:10:26 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_150698814
Michel Platini hoopt dat de wereldvoetbalbond FIFA op 29 mei een nieuwe voorzitter krijgt. ,,We wachten op het programma van de vier kandidaten, maar ik denk dat het belangrijk voor het voetbal is dat er in de top van de FIFA een wissel plaats vindt'', zei de preses van de Europese voetbalfederatie UEFA vandaag.



Michael van Praag is een van de uitdagers van de zittende voorzitter Sepp Blatter. De Nederlandse bestuurder gaat samen met de Portugees Luis Figo en de Jordaanse prins Ali Bin al-Hussein de strijd aan. Platini werd door Blatter gezien als zijn ideale opvolger, maar de Fransman zag af van een kandidatuur. ,,Dit was geen keuze tegen de FIFA, maar voor de UEFA. Ik ben zeer gelukkig en tevreden op dit moment. Misschien is het nu voor mij niet de tijd naar de FIFA te gaan. We zullen zien of die dag ooit komt'', zei Platini.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')