abonnement Unibet Coolblue
pi_143884780
Goedendag allen,

Ik ben momenteel opzoek naar een headset van goede kwaliteit, die zeer comfortabel moet zitten.
Ik heb hiervoor een Turtlebeach x12 gehad, een prima ding maar helaas na 1.5 jaar kapot gegaan doordat de kabel flink in de knoop zat en aan daardoor aan het slijten was, daarna had ik de Turtlebeach PX11 gekocht, hierbij precies hetzelfde probleem alleen toen al na 2 maanden...

Ik zoek dus een headset van kwaliteit, dit mag best een weer Turtlebeach zijn, maar alle andere merken zijn meer dan welkom!
Ik zat te denken aan een budget van tot de 100 euro...
Heeft iemand enige ideeën voor mij?

Ook moet de headset zowel op de Playstation 4 kunnen, als op de PC.
Wil namelijk mijn Skype gesprek van de PC, samen met mijn gamegeluid van de PS4 willen horen.

Ik hoop dat jullie wat suggesties hebben.
.
pi_143884925
Heb vorige week toevallig een Siberia Steelseries V2 gekocht. 70 euro ofzo, prima ding.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_143884972
Ah ja, die werd ook al een aantal keren genoemd op andere fora. Je hebt een USB-versie en de normale toch? En hoe zit het met het comfortabele gedeelte?, en de kwaliteit van het geluid en de microfoon?
En kan deze zowel op de PS4 als PC?

[ Bericht 6% gewijzigd door Jefixed op 27-08-2014 16:05:00 ]
.
pi_143885480
Geluidskwaliteit is prima. Gebruik zelf een andere koptelefoon voor muziek, maar voor het gamen is het meer dan voldoende. Microfoon is wel iets aan de zachte kant. Voor de rest is hij behoorlijk comfortabel. Kan hem urenlang ophebben zonder last te krijgen.

Hier kan je zien welke versie wel/niet werkt op de ps4 trouwens.
http://faq.steelseries.co(...)adsets+compatible%3F
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_143885501
ah okay thanks, nog andere suggesties mensen?
.
pi_143885846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef Silv het volgende:
Heb vorige week toevallig een Siberia Steelseries V2 gekocht. 70 euro ofzo, prima ding.
Ik had hem voor 55.

Hij is echt superlicht op je hoofd door de flexibele hoofdband en je oren worden niet warm. Heb er al veel vrienden blij mee gemaakt idd!

Ik zou het restant van je budget gewoon bewaren.
pi_143886478
Wellicht dat je nog wat op Tweakers kan vinden ook, hebben pas (4 maanden geleden) een test gedaan met 5 headsets <100 euro: http://tweakers.net/revie(...)s-test-headsets.html

Van 3 weken geleden is de review van 5 headsets tussen de 100-200 euro (boven je budget waar je aan zat te denken, maar ik wilde hem niet weglaten): http://tweakers.net/revie(...)ssen-100-en-200.html
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143898527
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:23 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik had hem voor 55.

Hij is echt superlicht op je hoofd door de flexibele hoofdband en je oren worden niet warm. Heb er al veel vrienden blij mee gemaakt idd!

Ik zou het restant van je budget gewoon bewaren.
Hmm oke, waar heb jij hem gekocht dan? En is het bij de headset mogelijk het PC Skype geluid EN het gamegeluid van de PS4 tegelijkertijd door de headset te laten gaan?

quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 16:41 schreef Bombvis het volgende:
Wellicht dat je nog wat op Tweakers kan vinden ook, hebben pas (4 maanden geleden) een test gedaan met 5 headsets <100 euro: http://tweakers.net/revie(...)s-test-headsets.html

Van 3 weken geleden is de review van 5 headsets tussen de 100-200 euro (boven je budget waar je aan zat te denken, maar ik wilde hem niet weglaten): http://tweakers.net/revie(...)ssen-100-en-200.html
100 tot 200 is net iets te veel, (120 etc zal niet zo heel veel uitmaken) maar voor onder de 100 euro heb je volgens mij een prima headset. De Steelseries V2 kwam bij de eerste ook uit als winnaar dus daar zal ik maar eens over moeten denken...
.
pi_143898622
Hij is de laatste tijd veel in de sale. Tegelijk? Nee, dat kan niet zonder een apparaatje. Of misschien als je je ps4 geluid op je PC aansluit en je headset daar dan weer aan, en wat software download lukt het waarschijnlijk wel.
pi_143899223
quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef Xetran het volgende:
Hij is de laatste tijd veel in de sale. Tegelijk? Nee, dat kan niet zonder een apparaatje. Of misschien als je je ps4 geluid op je PC aansluit en je headset daar dan weer aan, en wat software download lukt het waarschijnlijk wel.
Ah oke, want een vriend van mij die kan dat wel met zijn Turtlebeach PX22, maar inderdaad ook met wat kabeltjes. Maar weet jij welke site ik in de gaten moet houden voor de Steelseries? En ik neem aan dat USB gewoon het beste voor die headset is toch? Aangezien er 2 versies zijn...
.
pi_143899433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef Jefixed het volgende:

[..]

100 tot 200 is net iets te veel, (120 etc zal niet zo heel veel uitmaken) maar voor onder de 100 euro heb je volgens mij een prima headset. De Steelseries V2 kwam bij de eerste ook uit als winnaar dus daar zal ik maar eens over moeten denken...
De duurste die ze testen in die 2e is ¤135,- (Steelseries Siberia Elite), 2 van 125, 1 van 102,99 en 1 van 99,99 (allemaal excl. evt. verzendkosten en realtime prijzen). Zijn dus niet heel veel duurder, maar wel iets boven je oorspronkelijke budget
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143899444
http://tweakers.net/product/214086/steelseries-siberia-v2/ Je kan hier zelf rondkijken.

De Turtlebeach ondersteunt sowieso een aantal consoles ja. Ik heb geen PS4 dus ik heb zelf geen verstand van de hoe en wat, daar moet je zelf even naar kijken.

USB en 'normaal' zijn feitelijk hetzelfde. In de USB versie zit een audio driver die hij gebruikt voor de aansturing, bij de 'normale' gebruikt hij de audiochip van je CPU. Niet echt de 20 euro extra waard.

Je kan ook naar de Siberia Elite kijken, die is volgens mij ook goed gereviewed.
pi_143899533
quote:
De duurste die ze testen in die 2e is ¤135,- (Steelseries Siberia Elite), 2 van 125, 1 van 102,99 en 1 van 99,99 (allemaal excl. evt. verzendkosten en realtime prijzen). Zijn dus niet heel veel duurder, maar wel iets boven je oorspronkelijke budget
Oh dan zal ik wel even kijken

quote:
7s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 22:44 schreef Xetran het volgende:
http://tweakers.net/product/214086/steelseries-siberia-v2/ Je kan hier zelf rondkijken.

De Turtlebeach ondersteunt sowieso een aantal consoles ja. Ik heb geen PS4 dus ik heb zelf geen verstand van de hoe en wat, daar moet je zelf even naar kijken.

USB en 'normaal' zijn feitelijk hetzelfde. In de USB versie zit een audio driver die hij gebruikt voor de aansturing, bij de 'normale' gebruikt hij de audiochip van je CPU. Niet echt de 20 euro extra waard.

Je kan ook naar de Siberia Elite kijken, die is volgens mij ook goed gereviewed.
Ah oke heel erg bedankt.
Ik zal eens even kijken!
Nog andere suggesties mensen :)?

[ Bericht 13% gewijzigd door Jefixed op 27-08-2014 22:51:44 ]
.
pi_143904718
Sony Gold headset. USB, draadloos. Werkt op PS3, PS4, en PC (mobiel ook met een standaard jack). 7.1 virtuel surround sound. Zeer positieve recensies door consumenten en websites. Ben er zelf ook erg tevreden over, heb deze een half jaar.

Is tevens plug&play, plus een heads up display op je TV als de batterij bijna op is, volume, en mute. Is ook een app te downloaden via de PS-store zodat je verschillende settings kan veranderen, en door de developer aangemaakte settings kan gebruiken voor verschillende games.

Zit enorm comfortabel, je kan de headset gedeeltelijk opvouwen zodat deze makkelijker is op te bergen, voelt zeer stevig en degelijk aan. Past goed op elk hoofd, oren worden niet samengedrukt, net zo als de schedel.

http://www.budgetgaming.n(...)+%282014%29_PS4.html
pi_143910342
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:58 schreef Disker91 het volgende:
Sony Gold headset. USB, draadloos. Werkt op PS3, PS4, en PC (mobiel ook met een standaard jack). 7.1 virtuel surround sound. Zeer positieve recensies door consumenten en websites. Ben er zelf ook erg tevreden over, heb deze een half jaar.

Is tevens plug&play, plus een heads up display op je TV als de batterij bijna op is, volume, en mute. Is ook een app te downloaden via de PS-store zodat je verschillende settings kan veranderen, en door de developer aangemaakte settings kan gebruiken voor verschillende games.

Zit enorm comfortabel, je kan de headset gedeeltelijk opvouwen zodat deze makkelijker is op te bergen, voelt zeer stevig en degelijk aan. Past goed op elk hoofd, oren worden niet samengedrukt, net zo als de schedel.

http://www.budgetgaming.n(...)+%282014%29_PS4.html
Ziet er prima uit, maar helaas heb ik een slechte ervaring met draadloze headsets, vaak pakt ie m niet in een keer, of dan stoort er weer wat... Heel vervelend, dus doe mij maar met draad.
.
pi_143915627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:05 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Ziet er prima uit, maar helaas heb ik een slechte ervaring met draadloze headsets, vaak pakt ie m niet in een keer, of dan stoort er weer wat... Heel vervelend, dus doe mij maar met draad.
Waarom niet gewoon proberen? Je hebt toch 7 dagen om te 'testen' als je een product online koopt ;). Tevens zijn die klachten die jij beschrijft niet van toepassing op deze headset. De meegeleverde usb heeft een enorm solide en goed bereik. Fluisterstil als er geen geluid uitkomt, geen ruis etc.
pi_143918874
quote:
Thanks, maar bij zulke dingen heb ik het toch liever nieuw...
.
pi_143924623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:11 schreef Jefixed het volgende:

[..]

Thanks, maar bij zulke dingen heb ik het toch liever nieuw...
Nog nooit gebruikt :p
pi_143925536
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 18:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nog nooit gebruikt :p
Dat kan maar alsnog koop ik ze liever nieuw.
.
pi_143958176
Ik heb turtle beach earforce z2 erg comfortabel, ik gebruik hem voor mijn pc en xbox weet zo niet of hij ook voor ps4 is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')