abonnement Unibet Coolblue
pi_143877746
Ik heb een groot probleem denk ik, en ik hoop dat jullie serieus gaan antwoorden, en ik weet het is mijn eigen fout maar toch, alvast bedankt, ik heb badoo (nu ik heb het al een tijd niet meer gebruikt, tot een paar dagen terug, ik een bericht kreeg van een meiske (allee dat dacht ik op die moment toch)

nu ze zag er leuk uit, en wou haar dus wel beter leren kennen, nu uiteindelijk facebook en daarna skype uitgewisseld.

nu begon het gisteren, zo wat de sensuelere kant op te gaat. En ik had er van het begin al mijn bedenkingen mee, maar ze zag er goed uit, ze begon ook te cammen (en al redelijk rap, was ze redelijk bloot), maar ik vertrouwde het niet helemaal. maar ik had nog altijd maar mijn cam op mijn hoofd gericht

maar omdat ik niet naakt ging, sloot ze af, ze zei dat ik ook iets moest laten zien. Ik zei dat ik eerst haar wou zien klappen of wuiven. Dit vondt ze oneerlijk, toen zij ik weet ge wat ik laat u zien in mijn boxer. dus laten zien, maar ze wou naakt zien. na effe nadenken, en er toch niet van overtuigd, had ik mijn cam terug opgezet maar je zag alleen maar mijn LUL

op een geven moment zag ja haar webcam beeld van haar veranderen in mijn kop, dus sloot onmiddelijk de cam af

en ik weet het, het is super stom van mij, zeker omdat ik het van in het begin al niet vertrouwde. Maar het is nu eenmaal gebeurd

hij heeft dus de 3 beelden achter elkaar geplakt, nu dat ik in mijn boxer, is op zich niet zo erg (je ziet wel dat ik een stijve heb, ma toch) maar dat mijn lul volledig naakt is, heb ik het moeilijker mee. nu op dat beeld zie je niks anders, dus alleen dat ik masturbeer, maar geen achtergrond, of weet ik veel wat, maar het is wel achter die andere videos geplakt, dus nja iedereen gaat weten dat ik dat ben :/

maar nu vroeg die als ik 1500¤ wou overschrijven via western union
als ik dit niet doe gaat hij al mijn vrienden / familie / ... op facebook een link sturen met het filmpje (wat op youtube staat) (maar voorlopig nog prive, dus enkel wij kunnen het zien) maar ook naar het email adres van mijn werkgever. (en dit is al helemaal suck) :(

hij had het adres van hun ook opgezocht, ook het adres van de post, hoelaat het open is,...

maar heb het dus nu kunnen uitstellen tot morgen om te betalen, dit was wel vrij moeilijk maar is wel gelukt, omdat ik eerst deze ochtend toch naar de flikken wou gaan.

dit heb ik ook gedaan, ze hebben een pv opgesteld, en ze gaan het mogelijke doen

maar nja natuurlijk ik zou morgen moeten betalen, dit ga ik natuurlijk niet gaan doen, want hij zegt wel ik verwijder het, maar toch, ik betaal niet. nu ik kan nu ook niet op facebook gaan , want de flikken zijn er op bezig. (het gesprek lezen, ip adres achterhalen enzovoort)
maar ik moet dus dat bedrag volgens hem betalen (want is dus een man)

dus wat ga ik nu nog doen, en flikken vonden dit wel goed, gewoon op mijn werk zeggen, van als ge een mail krijgt, van die persoon niet openen, dit is een virus. ook naar al mijn facebook contacten een bericht sturen, van als die persoon een link/ document / foto / filmpje stuurt, niet openen want het is een virus. en dat ik ondertussen klacht heb neergelegd tegen hem omdat hij mij al even lastig valt. dus denk dat dit het beste is.

nu de titel van het filmpje is, mijn naam en dan masturbeert in de voorkant van een cam meisje 08 jaar

maar zou iemand die moeite doen om 1 voor 1 een bericht met de link naar mijn fb vrienden te sturen? want hij heeft niemand daarvan als vriend, dus moet hij het al 1 voor 1 gaan doen.

pfff wa een stomkop ben ik ook weer geweest.

maar goed, tis te laat,
maar al vast bedankt :) :) :)
pi_143877794
Niks betalen. Wat je ook doet.
pi_143877873
nee, dit ben ik ook niet van plan, maar ik ga dus seffens, tegen 1u zou ik er terug op mogen zij die flik. dus dan naar iedereen sturen. en dan deze avond, naar die gast sturen van kijk vriend ik ga niet betalen. ik ben naar de flikken gegaan.

of zou ik zeggen ik ga morgen naar de flikken?

of zou ik hem aan het lijntje houden van dat ik zeg nu maar iets dat ik in het ziekenhuis ben beland ofzo iets?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:17:46 #4
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_143877928
verkeerd topic
pi_143877968
wat bedoel je met loosdrecht?
pi_143877994
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:16 schreef jeroenh123123 het volgende:
nee, dit ben ik ook niet van plan, maar ik ga dus seffens, tegen 1u zou ik er terug op mogen zij die flik. dus dan naar iedereen sturen. en dan deze avond, naar die gast sturen van kijk vriend ik ga niet betalen. ik ben naar de flikken gegaan.

of zou ik zeggen ik ga morgen naar de flikken?

of zou ik hem aan het lijntje houden van dat ik zeg nu maar iets dat ik in het ziekenhuis ben beland ofzo iets?
Je bent Belg hè? Want ik begrijp de helft van je taaltje niet :X maar mijn advies:

Niks betalen, gewoon niet reageren. Het is allemaal pure bluf. Als je je er echt niet fijn bij voelt naar de 'flikken' (politie) gaan en kijken wat die voor je kunnen doen. Maar dit komt hier vaker langs, en uiteindelijk komt het 'wonderbaarlijk' altijd goed.
pi_143878006
Oh en volgende keer niet meer zo dom zijn hè, ook al hebt ge goesting in cyberseks
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:19:49 #8
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143878008
Is dit je tweede topic hierover of gaat het hier om twee verschillende idioten?
pi_143878020
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:19 schreef Helsinki het volgende:
Is dit je tweede topic hierover of gaat het hier om twee verschillende idioten?
Twee verschillende. Vorige stond in WGR.
pi_143878036
Sukkel :')

Iig niks betalen.. Want dan is het volgende week weer 1500,- dan over 'n maand 2000,- et cetera..
pi_143878047
ja ben inderdaad belg, sorry daarvoor

heb er wel op proberen te letten om zo duidelijk mogelijk, maar blijkbaar niet volledig gelukt, mijn exuces, vergeet soms ook wel is dat ik op een nl forum zit :)

maar ik ben inderdaad deze ochtend naar de politie gegaan en betalen doe ik zowizo niet

maar wat zou ik straks naar hem sturen?
pi_143878063
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:21 schreef jeroenh123123 het volgende:
ja ben inderdaad belg, sorry daarvoor

heb er wel op proberen te letten om zo duidelijk mogelijk, maar blijkbaar niet volledig gelukt, mijn exuces, vergeet soms ook wel is dat ik op een nl forum zit :)

maar ik ben inderdaad deze ochtend naar de politie gegaan en betalen doe ik zowizo niet

maar wat zou ik straks naar hem sturen?
Maakt niet uit, doe m'n best om het te begrijpen.
Niks sturen.
Gewoon overal op blokkeren, compleet negeren.
pi_143878068
maar is denk ik een 2de sukkel ;)

maar betalen doe ik zowizo niet hoor
pi_143878076
ah dus gewoon negeren? niks sturen?
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:21:59 #16
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_143878078
niks betalen mohn
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:22:15 #17
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_143878087
quote:
19s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:20 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Twee verschillende. Vorige stond in WGR.
:')! Meer kan ik er niet van maken.

Nouja, niks betalen in ieder geval.
pi_143878096
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 12:21 schreef jeroenh123123 het volgende:
ah dus gewoon negeren? niks sturen?
Precies. Niets betalen, niets sturen, gewoon volledig negeren.
pi_143878267
Politie inschakelen.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  woensdag 27 augustus 2014 @ 12:27:52 #20
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_143878280
Hoe dom ben je nou :')
Mja Belgen he :')
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
pi_143878318
ja ben dom, weet ik, dit melde ik zelf ook al, maar vroeg dus voor serieuse reacties

en politie is ingeschakeled
pi_143878399
Probeer het eens in WGR want daar kunnen ze je evt verder helpen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')