abonnement Unibet Coolblue
pi_144446749
09:30
Mike heeft de laptop veroverd. Billy ligt op de bank met de telefoon. Ze is heel blij dat ze vroeger opgestaan is dan anders, het is zo lekker rustig in de ochtend.

10:00
Vanessa en haar hele eetgroepje zitten uitgebreid aan het ontbijt. Nicoline maakt kerrie eieren voor haar eetgroepje. Ze heeft wel te weinig eieren omdat Vanessa de meeste eieren al gebruikt heeft.

[ Bericht 20% gewijzigd door PKM op 12-09-2014 10:24:36 ]
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_144450289
Mark en René zitten buiten met de laptop.
René somt op wat hij allemaal kan gaan maken voor bestellingen. o.a. Bank, stoelen, wijnkasten.. dus er kan weer hout worden besteld.
Mark is wat stil en typt door op de laptop. Dan begint hij over wat voor geld er van de bv is en waar het zakgeld betaald van moet worden.
René somt op dat ze nog geld aan hem moeten geven voor de kratjes. En vraagt naar wat duidelijkheid over wie wat heeft gekregen voor sommige projecten.
Mark laat hem wat cijfers zien en spreekt niets hard op. Hij typt weer van alles op de laptop waar René op reageert.
René zegt dat Mark ook een percentage van zijn geld krijgt en geen nee dulden zal. Mark zegt dat het wel aan het einde van de maand komt. Hij houdt nu alles gewoon bij. René vindt dat hij nu ook al geld moet krijgen, omdat hij veel doet voor hem.
Mark vindt het gewoon leuk om te doen en hoeft er niets voor terug. Hij is daar niet om geld te verdienen voor zichzelf.
René je hebt wel geld nodig om je rekeningen te betalen. Anders moet het ook van de bv af. Anders moet René het ook zelf doen en is er langer mee bezig en vind het helemaal niet leuk. Dus dan geeft hij dat liever aan Mark.
Mark berekent gewoon dan een kostprijs voor iets...
Isabella komt er aan. "Let's paint!" Ze moet kistjes schilderen. Ze staan al voor.
Mark gaat weer verder met sommetjes.
René: "Wat jij nu doet zou ik nooit voor elkaar krijgen."
Mark: "Plus 20, en dan kom je op 300 uit.. zie en dat.. "
René : "Dus dit is inkoop"
Mark: "Inkoop en nu dus arbeid rekenen. Hoe gaan we dat doen?"
René: "Per ding moeten we dat rekenen. Voor zo een bank wel zeker 4 uur arbeid."
Mark: "Genomen vier plus plus = dat. Dus dan is dat de prijs voor nu. "

Ze nemen het nog eens door.

Ivan komt erbij staan en vraagt of hij de laptop mee kan nemen. Mark zegt dat hij nog even nodig heeft. Of hij het dan op dropbox kan zetten. René kan het niet meer volgen en voelt zich een digibeet. Ivan legt uit dat het als een wolk functioneert waar je alles op kunt zetten en dat een ander het dan eraf kan pakken. René begrijpt het nog niet.
Ivan loopt weer weg en mark gaat gewoon verder met afronden. René wil gaan douchen en heeft het even snel over Isabella die nu pas gaat schilderen. "Er was afgesproken dat voor 12 uur klaar te hebben. In de buitenwereld is afspraak een afspraak, waarom hier niet."

Mark wil het graag dat René zegt als hij het fout doet. René vindt dat ze het gewoon een paar keer samen moeten doen en dat het dan beter loopt. Hij houdt niet van "jamaarrrrrrrrrrrr jij! ja, maar jij!"

Mark gaat zoeken naar Vanessa.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144450572
Mark vraagt het aan Ivan. Ik wil graag weten hoe je facturen maakt en opmaakt in Exact. Ik ga René helpen om het bij de bouw te finetunen.
Ivan zegt dat het goed is.

De stream gaat over naar de eerste keuken. Nicolien stond daar in de keuken en Gio komt erbij. Hij gaat het opruimen. Er ligt een kapot wijnglas op de grond. Nicolien vraagt of hij ook hun ontbijt gaat opruimen. Gio gaat dat doen. Hij waarschuwt iedereen die in de keuken komt voor het glas op de grond. Hij gooit het bestek uit de vaatwasser heel effectief in een keer in de lade.

Ivan heeft hulp nodig van Mark. "Hey, boekhoudertje! Hoe voeg je tekst samen. Hij doet het niet."

Gio pakt de bezem om het glas bij elkaar te vegen.

Nicolien hangt de douchegordijnen over de gordijnrail. Ze heeft de schoonmaakbeurt vandaag. Vanessa staat ondertussen haar haar te föhnen voor de spiegel.

De stream gaat naar Mark en Colinda buiten. Ze hebben het even over evenementen. De stream flipt weer terug naar Vanessa en haar föhn. En Nicolien die worstelt met de doucheslang. Het water loopt weer niet weg, waardoor ze de ontstopper maar weer gebruikt.
De stream gaat naar Isabella die buiten kistjes staat te verven. Ze kletst Joey bij over de avond er voor. Met een penseel schildert ze er wat op. Joey zit wat verveeld op een bankje erbij.
Colinda komt ook even kijken wat ze aan het maken is.
Op de achtergrond hoor je Billy en Ruud kibbelen. "Schat aub, kom op zeg. Godsamme!"
Joey moet er om lachen. "Dat is top dit. oy oy oy hé."
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144450849
De stream volgt Colinda die een rondje rond het terrein lijkt te lopen. Dan weer op Gio die zijn schoonmaak onderbreekt voor de spiegel door een gewicht te gebruiken voor zijn armen.
De stream laat Lot zien die de krant zit te lezen op de rand van haar bedje.
René komt erbij met een brief. Hij laat haar wat zinnen lezen. Zijn vader heeft wat geschreven.
"Snappie?"
"Hoeveel mensen mogen met het bezoek meekomen?"
"Vijf"; zegt Lot. "Als je niemand meer weet, dan weet ik er nog wel een paar hoor. Mijn vader kan heel lekker koken."
René lacht er om.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144451383
Isabella en Nicolien hebben het over een opdracht om wat moois te ontwerpen als omslag voor een label. Ze gaat Ronald bellen met de vraag of ze zelf een plaatje kunnen maken. Ze wil mailen. Nicolien geeft aan dat iedereen het leest in de verzonden map. "Oh dat is waar!"; zegt Isa. Ze houden het nog even tussen elkaar.

Ruud geeft aan dat als hij wint hij voor de koeien 20 jaar voer zou kopen.
LaurA ik koop een zorg boederij. In ieder geval een startkapitaal.
Billy: Ik denk niet dat we geld over houden.
Ruud: Hoe mooi zou het zijn? Expres aan het einde van het jaar houden we niets over. Dat zou best zielig zijn.
Nicolien; Prima, aan het einde van het jaar houden we niets over.
Billy: Ruud ga astublieft weg. Ik moet door.
LaurA: je kunt ook door verven en praten tegelijkertijd.
Ruud: Nee, dan raak ik afgeleid.

accuwissel

[ Bericht 11% gewijzigd door Dottey op 12-09-2014 13:01:22 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144451786
Ivan heeft problemen met de twee groepjes gevoel. Laura en Lot hebben het erover dat zij hun eigen geld gebruiken om sigaretten te kopen en eten. Vanessa bijt zich erin vast.
Je kunt ook in de ochtend zelf de tafel dekken als je het zo belangrijk vindt.
Ze bijten met zijn drieën in Ivan. Hij wil op deze manier niet met hun praten.
Vanessa zegt dat als ze mee willen eten dat ze wat moeten bijdragen.
Laura: Ïn ons groepje zijn we super chill met iedereen die er het groepje zit. Maar ik vind het gewoon niet lekker in dat andere groepje.
Vanessa: Het gaat over fakking niets. Het gaat over uit dat ze de tafel dekken end an ruim ik het wel weer op.
Laura: Doe rustig, want je hebt gelijk.
Lot: Iedereen schuift aan en lekker vreten en gaan weer weg. Een ander ruimt het wel op.
Joey: Wat Collie zei we hebben een sectie kaas, wijn, vlees en dan allemaal wat mee.
Lot: Niemand pakt het op, nu ze met haar arm zit.
Laura: Dat zit Ivan ook dwars. Dan moet hij dat goed aanpakken. Als Collie het niet doet, dek dan zelf de fakking tafel.
Vanessa: Ik heb het net van Ivan gehoord en Ruud. Als ik het niet doe, doet niemand het. Maar ik ben geen hond. Ik hoef niet voor iedereen te zorgen. Hij moet zelf initiatief tonen. Ik doe dingen omdat ik het graag doe.
Joey komt er amper tussen.
Het gaat ineens over de e-mail.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144451903
Joey en Vanessa kruipen weer met hun snoet beiden achter een laptop.
Vanessa: "In jullie eet groepje is er elke keer gezeik. Dat is niet lekker. Nicolien heeft geen zin om te koken. Dat zou die doen , dat zou die doen. Of wij zitten daar te eten en jullie over jullie. Dat is niet bij ons. Daar kan ik niet tegen hoor. "
En leest weer verder tussen de mailtjes. "Hier Mark. Je mag hem weer terug. Ik ben al klaar."
Mark wil dweilen en schoonmaken, maar dat zou hij met Lot samen doen.
Vanessa: "Volgens mij moest Lot vegen en jij dweilen. Ik zal haar roepen."
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144452047
Vanessa zit even bij Lot op het rookbankje tot de boodschappen komen.
Ze roept o.a. Joey om haar te helpen sjouwen van de boodschappen.

Buiten zijn Isabella en Nicolien aan het schilderen (Nico op canvas) en Ruud is een kastje aan het schilderen. Isabella doet een oproep aan een bepaalde zender of ze aub een serie van Billy en Ruud willen maken. Ze houdt enorm van de kassadames van man bijt hond en vind ze daarbij aansluiten. Billy vindt ze ook top. Ruud zapt altijd bij dat programma.
Billy vraagt aan Ruud dat ze echt nog even Janis moeten mailen met de vraag of ze toch de jurk voor haar willen ontwerpen. Ruud zegt dat hij niet in Utopia wil trouwen. Billy ook niet en dat ze echt Rienk als trouwambt wil. Nicolien zegt dat het dan idd niet in Utopia kan.
BIlly vindt dat ze Janis te kort doen door niet te antwoorden.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144453634
Isabella heeft een gedicht geschreven bij het schilderij van Nicoline. Ze gaan een gedichtenbundel samen maken. Laura en Nicolien moeten kijken naar het schilderij en dan leest Isa het op.
Laura en Nico vinden het mooi. Nu moeten ze nog een schilderij en gedicht maken Innerlijke rust.
Vanessa komt aan gillen. Ze is klaar met Ivan. Hij blijft bezig. Ze vertelt weer het hele riedeltje over Colinda der arm en samen willen ontbijten, maar dat hij ook geen tafel dekt.
Laura geeft haar gelijk, maar vraagt haar rustig te zijn.

We krijgen een streamlock.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144453783
Gio is de keuken aan het poetsen en alles is fakking ranzig.
Vanessa: Er is een hoop gedaan en ranzig, maar dat krijg je niet meer schoon.
Gio: Ik krijg het toch ook schoon.
Vanessa; Jij kan harder duwen denk ik.
Gio: Maar ik krijg er ook gewoon 3 euro voor. Andere ook. Er ligt gewoon confetti aan de onderkant bij de voorraad kast. Dan wordt het toch niet gedaan?
vanessa: Gooi het centraal. Ik ga het niet meer doen. Ik ben het er niet mee eens hoe het nu gaat.
Gio: Nee ik ook niet.
vanessa: Ik boks er al maanden voor.
Gio: hoe werkt het zout?
vanessa gaat hem erbij helpen.
Isa: hebben we broodjes gekregen?
vanessa; Die liggen bij de horeca schat, we hebben zoveel broodjes.
Gio laat het ranzige zien.
Vanessa: maar hoeveel is het er al af geweest? Ik doe dat elke keer. Ze laat het zoutreservoir zien.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144454093
Gio poetst de besteklade, veegt het bestek naar voren en poetst de achterkant met een doekje.
Ivan en Joey in beeld. Ivan rekent zich rijk.
de webshop op orde krijgen en alles wat opgebracht word via de webshop gaat naar de bv. En de bv betaald mij uit. Ipv bijstand te krijgen, ben ik diegene die uitkeert. Ik neem dan geen bijstand, maar neem genoegen met 200 per maand. De rest is voor de bv. Ik hoef niet rijk te worden, maar als ik eens een keer iets wil dan leg ik dat bij de bv voor en moet de bv zeggen ja of nee.
Joey: Je werkt voor de anderen eigenlijk. Je helpt ze geld verdienen. Ze moeten jou dan betalen eigenlijk. En alles wat je bijverdiend, verdien je er gewoon bij. Dan heb je gewoon wat je nu hebt en dan verdien je er extra bij.
Ivan: Ik vind het allemaal best joh. Ik wil wel dat het geld wat verdiend word door de bv dat het naar de bv gaat. Niet dat het verdeeld gaat worden onder de mensen.
Joey: Alles wat binnen komt, blijft via de bv. Dan gaan ze alles via de mail doen en niet via de webshop.
Ivan: Nee een gedeelte van de webshop.. Je moet het zo zien.
Joey: Ik neem eerst cola, anders trek ik het niet.
Ivan: Neem ook chocolade.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144454205
Ivan: Wij moeten dingen verkopen, hoe meer we verkopen hoe beter de bv gaat worden. Ik wil dat de webshop goed loopt. Zodat het geld ook naar de bv gaat.
Joey: Wel zo eerlijk dat de bijstand die je normaal krijgt die je eerst moet verdienen dan niet eerst je bijstand terug te betalen.
Ivan: Dus de bijstand is gewoon mijn loon.
Joey: Ja, omdat je zo een grote taak op je neemt. En dat je dan niet eerst terug hoeft te betalen aan de bv.
Ivan: Ik word er niet beter op.
Joey: Jawel. Je hoeft dat niet eerst honderd euro te verdienen om te verdienen. Jij krijgt dan het privilege om je bijstand te behouden. Lijkt mij netjes.
Ivan: En inkoop?
Joey: bv
Ivan: Van kantoor
Joey: Ja, en de verzendkosten moeten er ook bij.
Ivan: Ik ga nog allerlei verzendmodussen erbij doen. Zoals track and trace.
Joey: Dan zijn we er voor de webshop ook aardig uit, denk ik.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144454689
Ivan legt het nog eens uit aan Colinda.
Colinda vraagt: En mensen op de akker dan.
Joey: Hoeveel mensen werken nou op de akker?
Colinda: ik neem bijvoorbeeld mijzelf. Ik doe ook veel voor de gemeenschap, wat geld opbrengt. maar ik krijg bijstand.
Ivan en Joey: Nee, hoe dan?

Colinda: het is niet terecht. Afgelopen drie maanden heb ik 6000 binnen gebracht en ik krijg daar maar 360 voor terug en nu ben ik ook nog terug gezet voor het organiseren. terwijl ik wel zorg dat er mensen binnen komt.
Ivan: Hoe gaat het dan met de man die 5200 binnen brengt?
Colinda: het bedrag maakt niet uit. Waarom is een verkoop meer waard dan een organisatie?
Joey: de evenementen die wij nu hebben dekken de kosten, waardoor we nu dit kunnen doen.
Colinda: De webshop gaat wel prima.
Joey: Daar kunnen we alle producten op kwijt.
Colinda: Als organisator kan je niets bereiken. Waarom moet ik producten te gaan verkopen om meer salaris te verkrijgen.
Ivan: Je mag ook service verlenen.
Colinda: Nee, je haalt alles binnen in belang van de gemeenschap en wat krijg je terug? Dank je wel. En daar ligt de zolder vol mee. Ik wil dat het evenredig is. Dat je niet op het bijstandsnorm blijft liggen.
Joey: Je krijgt nog 3 a 4 al uit je maanden bijstand bent.
Colinda: Stel 1 ding organiseer je, bijvoorbeeld okt fest. Daar krijg je 300 voor dan moet je 1000 draaien. Je moet dan ook nog delen met de horeca en de mensen die draaien.
Joey: Door wie?
Colinda: Hoe krijg je dan mensen achter je bar? Andere moeten ook ingezet worden en beloond worden en die gaan het echt niet doen uit good wil.
Joey: Jawel, iedereen werkt uit goodwil. Als jij het leuk vindt om een cadeautje te geven, dan doe je dat.
Colinda: het gaat mij niet om het geld. Maar als je organiseert dan moet je er alles af moet houden dan denk je toch waarom word ik dan afgescheept met dat kleine beetje geld voor al die moeite?
Ivan: Maar dat is toch het kleine beetje extra?
Colinda: Dat is het verschil tussen producten en evenementen. Die is er veel meer mee bezig voor de hele gemeenschap.
Joey: omdat de evenementen de kosten voor de gemeenschap moeten dekken. Gisteren zaten we aan tafel ja goed plan goed plan.
Colinda: Het is ook een goed plan, maar ik vind de percentages niet goed. Je moet alles gelijk stellen. Iemand op de markt die rouleerd is net zoveel waard als iemand die kralen verkoopt.
Ivan: De kralen moeten ingekocht worden, maken en inzetten.
Colinda: en diegene die dan..
Joey: Je praat alleen maar over jezelf. Niemand anders heeft een probleem.
Colinda: Dan niet.
Joey: Ik wil er wel over praten, maar alles is op jou gericht.
Colinda: ik voel mij in de zeik gezet.
Joey: Maar dat is niet de bedoeling.
Colinda: ik kan niet uit de bijstand. Ik kan niet schoonmaken, ik kan niet koken. Ik haalde geld binnen gelijk toen ik binnen kwam.
Joey: Lot zit al 8 maanden kraaltjes te rijgen. Die moet ook eens worden beloond. Je krijgt ook eens extra geld van Vanessa,
Colinda: Dat is goodwil, denk je dat ik dat fijn vind?
Joey: Ik zal eens opsommen voor evenementen. Isa, Vaness
Colinda: je moet naar de toekomst kijken.
Joey: Ik snap niet dat je nu meer wil krijgen.
Colinda: ik wil dat het gelijkwaardig is. Je denkt dat je iedereen gehoord hebt.
Joey: ik heb iedereen gesproken behalve René, maar die is altijd.. naja. Je kunt zelf het mooiste verkopen wat er is. readings. Inkoop is daar niets voor.
Colinda: Nee dat kan niet.
Joey: Wierook enzo dan?
Colinda: Daar gaat het niet om. Je gaat alles de kop indrukken.
Joey: Dan doe je het niet meer. Dan doen wij het wel.
Colinda:"Kom dan met wat nieuws!"
Joey: Iedereen is ermee tevreden en omdat jij er niet tevreden mee bent dan ..
Colinda: Daar gaat het niet om. Voor de evenementen ... iedereen gaat denken in producten en niet meer in de evenementen of samenleving. Dat is wat ik voorzie.
Joey: Nou doe je dat altijd wel goed. Ik denk dat het wel goed komt. Als je niet inzit over het geld of hoe onredelijk je het voor jezelf vind... ik hoor verder geen negativiteit.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144454789
Colinda: het zou de bedoeling zijn dat iedereen evenredig zou zijn.
Joey: We weten dat gelijkheid niet motiveert. Dat uit ervaring.
Colinda: De volgende vraag om te stellen. Wat gebeurd er met het geld wat naar de gemeenschap gaat.
Joey: Dat blijft in de bv zitten
Colinda: Doen we daar ook leuke dingen mee? Wat als ik wat organiseer enz. En er komt een stroom geld bij dan wil ik wel dat er wat voor de gemeenschap gaat. ik vind het zonde als het geld allemaal naar de winnaar gaat en dat wij er niets leuks mee doen.
Ivan: Het is toch ook de bedoeling dat wij er wat mee doen.
Colinda: Als alles maar in de pot gaat voor de winnaar... dan denk ik ho ho.
Ivan: Daarom wil ik ook echt dingen met en voor de groep doen.
Ze praten erg door elkaar.
Ivan: Verandering is in het begin altijd moeilijk, maar als we allemaal rustig blijven.
LaurA; de laatste 8 maanden heb ik zonder iets geleefd, die laatste 4 maanden lukt ook nog wel. Hier buiten is het ook dat ... hierbinnen wist ik dat het hier anders zou gaan. Hier heb ik ook mij ingezet en het geld maar niet zag. Die laatste 3,5 maand redden we ook nog wel. ik vind het fijn om wat te doen voor de groep en de rest neem je maar voor lief.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144454971
Nicolien zit haar kratje nog af te schilderen. Ivan is bij haar gaan zitten.
Nicolien: Wat zullen we eens erop schrijven?"
Ivan:"Ivan houdt heel veel van Nicolien!"
Nicolien: "Nee, dat gaan we niet schrijven."
Ivan staat op en loopt achter Nicolien. Hij legt een hand op haar hoofd en geeft een kus op haar haar en loopt dan weg. Nico schildert door.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144455372
Lot en Ivan zitten naast elkaar achter een laptop in het werkhok. Ze luisteren naar een liedje.
Lot playbackt het mee. "Wat vindt je ervan?"
Ivan knikt met de muziek mee. "Mooi man, dat gitaarspelen."
Lot: "Dus, neem af en toe een kleine stap terug. Het is mijn droom om zoiets te zingen of om... luister. Als iemand zou zeggen je moet afzien en als je dat doet, dan nemen we zoiets op. Ze laat een liedje luisteren. Het zijn dance nummers. "Mijn haar in de krul."
Ivan: "Dat is toch hartstikke zonde, je haar in de krul"

Lot laat haar playlist horen, die ze gaat zingen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144468911
21.45u
Het is net "Huize avondrood" De een is nog gekker dan de ander Gio zit met een karaoke microfoon geloof ik erg grappig, de streams vallen weg dus ik stop!
pi_144470117
Joey heeft de microphone in zijn hand.
Hij doet een roast over de bewoners.
Ruud neemt de mic over en doet de gedachtes van de bewoners na.
Billy plast bijna in haar broek van het lachen.
Joey doet met hem mee.
Nicolien's gedachtes: Tomaat, peer, appel appel appel..lopen lopen.. prei
Vanessa's gedachten: Ik moet koken, ik moet koken, jongens.. jongens.
Joey doet Ruud na............................................................................................................heb ik al gesport?.......................................................................................................
Colinda's gedachten: Ik denk altijd een halve dag vooruit.
Billy's gedachten: Oh jongens alles is zo super leuk, ik vind het hier toch zo super leuk. helemaal top.
Gio';s gedachten: Jongens, zoals jullie allemaal weten. Gaat hier allemaal best wel goed. Maar maar maar.. Het zal daarin tegen heel moeilijk te volgen zijn, daarom min 2000
Iedereen moet hard lachen. Ze gaan een beetje uit een.
René's gedachten: Ik ben al vijf weken ongesteld..

Ruud komt met een nieuw idee. Jij gaat voor mij praten. Ruud gaat dus lip sinken(?!) op Joey zijn praat.
Ruud haakt alleen snel af. Hij loopt achter Billy aan de keuken in.

Mark zijn ontgroening komt eraan. Iedereen joelt: "MARK.. marrek.. "
Mark gaat op de bank erbij zitten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144470607
Ruud kondigt aan. Welkom bij praatjesmakers. Mark 9 jaar oud.
Joey: We weten eigenlijk bijzonder weinig van jou. Laten we beginnen bij vraag 1. Wie liet jou vroeger makkelijk overhalen? Wat heeft jou boekhouder doen worden.
M: Ik ben gek op geld. En ik houd van cijfertjes. Heel de dag met de laptop in de hand. Hij begint ervan te fluisteren.
Joey: Dus je houdt van kansberekening. Hoe groot acht je de kans dat je hier volgende maand nog zit?

We gaan nu een voorzetje geven en jij maakt hem af.
Hij krijgt een kippengeluid.
Mark maakt het terug.

Mark zijn antwoorden. Een zusje van 30. Ze is een jaar geleden bevallen van een drie-ling dus ze loopt nu ook een beetje gek. Alles voor de kijkCIJFERS. Hoe hij een kijkcijferkanon gaat zijn: Hij denkt dat hij al een impact heeft gemaakt. Lievelingskleur is blauw of groen van dollars. Nee van de Rotterdamse vlag.
Ruud neemt de microphone over en maakt gekke grappen. De dames protesteren. Hij mag niet alleen maar vieze grappen maken.

Ineens zie ik twee vreemde dames op de bank zitten. B&B-ers?!

Joey heeft het bord klaar gezet om op te spelen. "Dit is galgje met versterking"
Billy raad het eerste woord al met de eerste letter. Utopia.
Billy mag het volgende woord doen. Niemand raad het woord Hut, dus de galg hangt. Ruud tekent er het woord Ron bij. En Joey doet er een Ron impressie erbij.

Het spel is alweer klaar. Ze hakken een beetje op elkaar in. Ruud gaat maar darten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144471241
Ruud en Billy zitten op de bank.
Ruud: Wat vindt je eigenlijk leuk aan mij?
Billy: *lacht* je snor vind ik prachtig. Ik ben ookgevallen voor je neusgaten. Je wimperettes zijn mooi.
Ruud: Ga door.
Billy: Je piemel.
Ruud: Je bent nog niet eens hier (wijst naar zijn kin)
Billy: Ik noem gewoon op wat ik leuk aan je vindt.
Ruud: Fijn dat je mijn innerlijk ook zo snel noemt.
Billy lacht.
Ruud: Ga je even mee naar de koeien? Even kijken.
Billy: Nee, ik heb geen zin.
Ruud: Kom, gewoon even gezamenlijk kijken.
Billy heeft echt geen zin.
Ruud wil haar geen kus geven. Ze stinkt naar rook.
BIlly: Ik vind het niet leuk als je mij zo afwijst.
Ruud: Ik vind het niet leuk als je stinkt naar rook.
Billy: jij stinkt naar scheten de hele dag, dat vind ik niet leuk.
de laatste twee zinnen blijven elkaar herhalen.

oke tot straks.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144471621
Joey wil graag watermeloen eten met Nicolien samen.
Colinda en Mark spelen een potje darts. Colinda doet aan speerwerpen richting het dartbord.

De stream volgt Joey en Nicolien. Ze gaan naar buiten.
Joey slaat even zijn arm om de schouders van Nico.
Nico begint er over dat er straks weer gaat spelen dat ze weer eigen verf moeten aanvragen.
Joey heeft vandaag 4 potten verf gekocht en dat gaat hij presenteren aan de groep.
Nico pakt haar mes uit haar zak. In de kas snijdt ze een watermeloen los.
Joey slacht hem.
Joey: Ik vroeg nog aan mijn moeder. Kunnen we ook watermeloen maken? Nou hier is het proof momma.
Ze gaan de watermeloen in de kas opeten.
Nicolien tuft de pitten uit voor de muizen. "Die moeten toch ook wat eten?"
Joey: Muizen zijn mijn vrienden.
Nicolien: Mijne ook, maar niet in de kas.
Joey: Ze leveren veel kaas op. Ik mag van Isa pas een kaas als ze de kaas hebben aangevreten.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 13 september 2014 @ 03:27:00 #272
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_144477812
Wat een leuk duo .... *O*

.
pi_144477970
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 03:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een leuk duo .... *O*

DGK, jij en je filmpjes zijn ook een super duo! :Y *O* *O* *O*
pi_144493727
19.45u
Ik val er net in, Nicoline in tranen en wordt getroost door Ivan, ze is verdrietig, zei ze, ze is iets aan het maken wat Rienk altijd deed, en ze weet niet hoe het moet, ze herpakt zich weer snel. Iemand treitert Nicoline, Rene, Ivan vindt het niet leuk, Ivan wil er iets van gaan zeggen, maar Nicoline wil het niet. Op eens is Rene komen helpen.
Isabella in de keuken met Joey en Gio, het ziet eruit of ze een beetje dronken is de heren idem. De keuken is een vinken zooi.
Gio en Isabella zijn er aan het koken, er zijn geloof ik ook B&B gasten, Gio vraagt aan de B&B gast of hij nooit getwijfeld heeft, om zich op te geven.

20.50u
Nicoline komt in de keuken ze eten couscous, en Nicoline neemt direkt de regie over in de keuken, andere streams weer, op het "boren"

[ Bericht 12% gewijzigd door jovencita01 op 13-09-2014 20:57:03 ]
pi_144520185
17.45u
Colinda ging verhaal halen bij Vanessa, over de omzet, zij schudt het zo ui haar mouw, hoeveel er was verkocht, Vanessa verteld, "en ik heb niets weggegeven aan mijn groepie, behalve een kop soep" Colinda verbaasde zich erover, dat het zo weinig was, toen werd de stream weggedraaid

Stream 2 geeft het beeld van een troosteloos zwembad

Even hoor ik Colinda zeggen ik ga niet betalen voor een lezing ( het ontging me) De familie van Colinda komt binnekort

Nicoline en Isabella aan het schoonmaken

Er is eten besteld, en om 18.30u gaan ze centraal (?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')