abonnement Unibet Coolblue
pi_143733931
quote:
Haagse moslimpoliticus doet aangifte tegen Buma
De leider van een lokale islamitische partij in Den Haag, Abdoe Khoulani van de Partij van de Eenheid, zal aangifte doen tegen CDA-leider Sybrand Buma.
Haagse moslimpoliticus doet aangifte tegen Buma Foto: ANP

Die had donderdagavond in Knevel en Van den Brink gezegd dat Khoulani de terreur van de beweging Islamitische Staat (IS) verheerlijkt.

Dat is smaad, laster en oproepen tot haat, zei Khoulani's partijgenoot Arnoud van Doorn vrijdag in Dit is de dag op NPO Radio 1.

Khoulani had in juni op zijn Facebook-pagina geschreven ''Leve ISIS en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken.'' ISIS is de oude naam van IS.

Van Doorn zegt daar nu over: ''Ik vind het schandelijk dat mijn collega wordt beticht van het verheerlijken van terrorisme. Niets is minder waar, hij heeft altijd afstand genomen van wreedheden en terreurdaden''. Ex-PVV'er Van Doorn bekeerde zich vorig jaar tot de islam.

Volgens Van Doorn komt Khoulani eind deze maand terug van vakantie en zal hij dan aangifte doen tegen Buma.
Bron: http://www.nu.nl/politiek(...)t-aangifte-buma.html
pi_143734213
Dus eerst pleur je je gedachten online, mensen rekenen je daar op af en als vervolgens je collega iets van zegt dan haal je smaad en laster erbij. Dat abboe lekker de tering krijgt.
Hier staat niets.
pi_143734237
De Haagse gemeentepolitiek lijkt wel een magneet voor randdebielen.

- Abdoe Khoulani
- Arnoud van Doorn
- Richard de Mos
- <vul aan>
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:11:35 #4
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143734245
"Oh nee, ze gebruiken m'n eigen woorden tegen me! Laat ik ze dan maar aanklagen!"

Die Khoulani is in ieder geval een echte politicus. Hij draait als een tol en kan niet met kritiek omgaan. :')
pi_143734283
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Die Khoulani is in ieder geval een echte politicus. Hij draait als een tol en kan niet met kritiek omgaan. :')
Ik heb Khoulani in het stukje in de OP helemaal niets zien zeggen. Alles wat daar staat is door van Doorn gezegd.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:17:00 #6
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143734291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik heb Khoulani in het stukje in de OP helemaal niets zien zeggen. Alles wat daar staat is door van Doorn gezegd.
Die spreekt namens Khoulani...
pi_143734308
pi_143734315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die spreekt namens Khoulani...
Vind je het heel erg als ik mensen graag zelf iets wil horen zeggen, voordat ik ze op hun woorden beoordeel?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:26:53 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143734389
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik mensen graag zelf iets wil horen zeggen, voordat ik ze op hun woorden beoordeel?
Vind je het erg dat ik je dan een pedante loser noem die dingen probeert goed te praten op een vergezochte formaliteit?
pi_143735118
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik mensen graag zelf iets wil horen zeggen, voordat ik ze op hun woorden beoordeel?
Ben je blind?
Khoulani had in juni op zijn Facebook-pagina geschreven 'Leve ISIS en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken.'
pi_143735220
Die van Doorn kraamt er ook heel wat onzin uit.
pi_143735299
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:31 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ben je blind?
Khoulani had in juni op zijn Facebook-pagina geschreven 'Leve ISIS en inshaa Allah op naar Bagdad om dat schorem aldaar aan te pakken.'
Hoe maakt dat Khoulani een echte politicus die draait als een tol?
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:50:01 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143736567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:43 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoe maakt dat Khoulani een echte politicus die draait als een tol?
Niet, wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Het maakt hem een pro-terroristische haatzaaier die wellicht strafbaar is.

Overigens ben ik voor totale meningsvrijheid.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143736589
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niet, wat heeft dat er nou weer mee te maken?

Dat was de claim van Ser_Ciappelletto eerder dit topic die ik nogal onzinnig vond op basis van uitspraken gedaan door van Doorn.
pi_143736727
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 09:09 schreef Prospos het volgende:
Dus eerst pleur je je gedachten online, mensen rekenen je daar op af en als vervolgens je collega iets van zegt dan haal je smaad en laster erbij. Dat abboe lekker de tering krijgt.
Dank u.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 11:58:30 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143736733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat was de claim van Ser_Ciappelletto eerder dit topic die ik nogal onzinnig vond op basis van uitspraken gedaan door van Doorn.
Daar kan ik inkomen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143739586
Die uitspraken van die vent waren ook beneden alle peil. Als Buma daar iets over zegt dan is dat zijn goed recht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143740375
Die Abdoe Khoulani heeft luid en duidelijk zijn ISIS-sympathieën uitgesproken. Bij uitlatingen als "op naar Bagdad" weet je donders goed dat je indirect het geweld van ISIS verheerlijkt, want ze krijgen heus geen vrije doorgang. Als ze ooit Bagdad bereiken, zal dat langs een weg van extreem geweld zijn. Precies zoals we dat de laatste maanden van ze zien.

Khoulani betitelt het regime in Bagdad als "schorem" en sympathiseert openlijk met ISIS en hun doelen. Terecht dat Buma hier iets van zegt. Het kan niet anders of de rechter veegt de vloer aan met die Khoulani en z'n misselijke ideeën.

En dan die geradicaliseerde dorpsgek Arnoud van Doorn :') Echt, die vent is compleet gestoord. Met de week begint -ie zich radicaler te gedragen. Met z'n strafblad en z'n eerdere bezoekjes aan gaybars*. Aanpakken, dat stel debielen.

Edit: die voorlaatste opmerking betekent NIET dat Van Doorn van mij geen gaybars mag bezoeken. Het zegt iets over zijn hypocriete gedrag, omdat hij nu ineens afgeeft op homoseksualiteit.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2014 12:38:26 ]
pi_143740538
Beide uitspraken laten ruimte voor interpretatie. Ik verwacht dat Buma zijn woorden bij zal moeten stellen.

Khoulani heeft zijn woorden namelijk al enigszins toegelicht: http://nieuws.marokko.nl/(...)a6cd342ec09f33ec117/
pi_143740587
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Ceberut het volgende:
Beide uitspraken laten ruimte voor interpretatie. Ik verwacht dat Buma zijn woorden bij zal moeten stellen.

Khoulani heeft zijn woorden namelijk al enigszins toegelicht: http://nieuws.marokko.nl/(...)a6cd342ec09f33ec117/
O ja, hij bedoelde het niet zo. :)

Die vent probeert het wel erg goed te verhullen zeg, tering. Ook zijn vergelijking met Spanje is achterlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143740633
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:

En dan die geradicaliseerde dorpsgek Arnoud van Doorn :') Echt, die vent is compleet gestoord Met de week begint -ie zich radicaler te gedragen. Met z'n strafblad en z'n eerdere bezoekjes aan gaybars. Aanpakken, dat stel debielen.
Mensen aanpakken die naar gaybars gaan....Pim zou het zo gewild hebben.
pi_143740647
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Die Abdoe Khoulani heeft luid en duidelijk zijn ISIS-sympathieën uitgesproken. Bij uitlatingen als "op naar Bagdad" weet je donders goed dat je indirect het geweld van ISIS verheerlijkt, want ze krijgen heus geen vrije doorgang. Als ze ooit Bagdad bereiken, zal dat langs een weg van extreem geweld zijn. Precies zoals we dat de laatste maanden van ze zien.

Khoulani betitelt het regime in Bagdad als "schorem" en sympathiseert openlijk met ISIS en hun doelen. Terecht dat Buma hier iets van zegt. Het kan niet anders of de rechter veegt de vloer aan met die Khoulani en z'n misselijke ideeën.

En dan die geradicaliseerde dorpsgek Arnoud van Doorn :') Echt, die vent is compleet gestoord. Met de week begint -ie zich radicaler te gedragen. Met z'n strafblad en z'n eerdere bezoekjes aan gaybars. Aanpakken, dat stel debielen.
Zo, dat heb jij even gezegd.

pi_143740797
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:42 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zo, dat heb jij even gezegd.

[ afbeelding ]
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 14:49:09 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143740805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Ceberut het volgende:
Beide uitspraken laten ruimte voor interpretatie. Ik verwacht dat Buma zijn woorden bij zal moeten stellen.

Khoulani heeft zijn woorden namelijk al enigszins toegelicht: http://nieuws.marokko.nl/(...)a6cd342ec09f33ec117/
Is daar een versie van in text? Filmpje doet het niet bij mij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143740827
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mensen aanpakken die naar gaybars gaan....Pim zou het zo gewild hebben.
Je hebt gelijk, ik heb het wat onzorgvuldig verwoord. De zin over het strafblad en z'n eerdere bezoekjes aan gaybars slaat op de huichelachtige moraal van Van Doorn, die nu de vrome moslim uithangt.

De slotzin is gewoon mijn conclusie over beide heren met hun opstokerige gedrag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')