abonnement Unibet Coolblue
pi_143710028
Als el Ahmadi komt kan hij dan evt. spelen tegen Luhansk?
pi_143710083
Kan ik nog ergens een samenvatting vinden, was aan het werk en heb de wedstrijd maar met een half oog kunnen volgen :{
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143710115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:38 schreef renwan het volgende:
Kan ik nog ergens een samenvatting vinden, was aan het werk en heb de wedstrijd maar met een half oog kunnen volgen :{
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nsk---feyenoord.html
hier de goals in ieder geval

de muur trouwens :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2014 17:39:45 ]
pi_143710164
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

http://www.fr12.nl/nieuws(...)nsk---feyenoord.html
hier de goals in ieder geval

de muur trouwens :')
Die 1-0 had ik nog gezien ja, de 1-1 net gemist.

Wat ik ook nog goed meekreeg; Immers :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143710523
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:41 schreef renwan het volgende:

Wat ik ook nog goed meekreeg; Immers :')
Zoals alleen hij dat kan. O+

Dat ding bijna verticaal omhoog jagen op een halve meter voor open doel. 8)7
pi_143710542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Zoals alleen hij dat kan. O+

Dat ding bijna verticaal omhoog jagen op een halve meter voor open doel. 8)7
Ik stond achter de bar op m'n werk en ben blij dat ik even niks te doen had anders had ik bierglazen rondgegooid :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143710562
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik stond achter de bar op m'n werk en ben blij dat ik even niks te doen had anders had ik bierglazen rondgegooid :')
Ik had het zelfde, ik had net een tafel van hun eten voorzien. :')
pi_143710573
Toornstra. :') Als je El Ahmadi kan krijgen moet je die Toornstra meteen links laten liggen.
Aut Caesar aut nihil
pi_143710596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Zoals alleen hij dat kan. O+

Dat ding bijna verticaal omhoog jagen op een halve meter voor open doel. 8)7
Die kopbal van Vilhena had er ook wel in gemogen anders.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143710605
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik had het zelfde, ik had net een tafel van hun eten voorzien. :')
Ik zie nu een prachtig schouwspel met vliegend voedsel en een vloekende ober voor me O+
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143710617
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik zie nu een prachtig schouwspel met vliegend voedsel en een vloekende ober voor me O+
iets met kuch en een ziekte kwam er wel uit ja
pi_143710642
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:
een ziekte kwam
Bij mij klonk het als KAAkgrgggrrgg
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_143710649
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die kopbal van Vilhena had er ook wel in gemogen anders.
Als hij een kop groter was geweest had hij hem er met de borst in kunnen lopen, ja :P.
pi_143710662
Hoe is het trouwens met Jordy's hamstring gesteld?
pi_143710775
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe is het trouwens met Jordy's hamstring gesteld?
Dat zullen we spoedig horen van de artsen bij Porto.
  Moderator vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:11:45 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143711095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou? Vilhena speelt hartstikke sterk de laatste tijd. Verovert heel veel ballen, dat hij aanvallend wat minder brengt vind ik dan niet zo erg. Het feit dat jij Immers beter vindt spelen dan Vilhena zegt iets over de capaciteit in je hersenpan.
Mijn hersenpan stuurt op rationeel, in plaats van emotioneel (zoals bij jou), vermogen. Je veronderstelling dat Vilhena het beter zou doen dan Immers getuigt niet van een objectieve beoordeling.

Bij figuren zoals jij krijg ik altijd het gevoel dat ze een speler uit de eigen jeugd niet af te durven vallen omdat ie uit de eigen jeugd komt. Maar het feit is dat Vilhena er momenteel geen tyfus van bakt. Een Immers, is ook beroerd. Maar Immers scoort tenminste nog én, 1 van zijn weinige talenten, staat 9 van de 10 keer op de juiste plaats. Dat ie er vervolgens geen tering mee doet, dat is een ander verhaal.

Het zijn momenteel Vilhena en Boetius die momenteel door de ondergrens zakken. Noem mij een paar momenten waarbij Vilhena beslissend was in een onderschepping van een aanval in de afgelopen wedstrijden tegen Besiktas, Den Haag en Heerenveen & Luhansk. Die zijn er amper.

Immers bakt er ook geen tyfus van en zie ik ook nog liever vandaag vertrekken, maarja. Er is niks anders hé. Immers is Feyenoord onwaardig, maar ook Vilhena en Boetius zakken finaal door de ondergrens.

Als je dat niet inziet na de voorbereiding en 4 wedstrijden, dan denk ik dat je je wijf nog niet vreemd ziet gaan als je haar betrapt met een ander in bed...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143711481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef I-Claudius het volgende:
Toornstra. :') Als je El Ahmadi kan krijgen moet je die Toornstra meteen links laten liggen.
Dat zijn qua speelstijl twee verschillende spelers...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_143711517
Roepen dat spelers moeten vertrekken nadat er veel bepalende spelers vertrokken zijn vind ik nogal voorbarig. Nieuwe spelers moeten ook ingepast worden en ze moeten aan elkaar wennen. Dat lukt je niet in een paar wedstrijden.

Voordeel: Het kan alleen maar beter gaan :D
pi_143711893
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mijn hersenpan stuurt op rationeel, in plaats van emotioneel (zoals bij jou), vermogen. Je veronderstelling dat Vilhena het beter zou doen dan Immers getuigt niet van een objectieve beoordeling.

Bij figuren zoals jij krijg ik altijd het gevoel dat ze een speler uit de eigen jeugd niet af te durven vallen omdat ie uit de eigen jeugd komt. Maar het feit is dat Vilhena er momenteel geen tyfus van bakt. Een Immers, is ook beroerd. Maar Immers scoort tenminste nog én, 1 van zijn weinige talenten, staat 9 van de 10 keer op de juiste plaats. Dat ie er vervolgens geen tering mee doet, dat is een ander verhaal.

Het zijn momenteel Vilhena en Boetius die momenteel door de ondergrens zakken. Noem mij een paar momenten waarbij Vilhena beslissend was in een onderschepping van een aanval in de afgelopen wedstrijden tegen Besiktas, Den Haag en Heerenveen & Luhansk. Die zijn er amper.

Immers bakt er ook geen tyfus van en zie ik ook nog liever vandaag vertrekken, maarja. Er is niks anders hé. Immers is Feyenoord onwaardig, maar ook Vilhena en Boetius zakken finaal door de ondergrens.

Als je dat niet inziet na de voorbereiding en 4 wedstrijden, dan denk ik dat je je wijf nog niet vreemd ziet gaan als je haar betrapt met een ander in bed...
Nou nou nou onlogisch. En bedankt he.
pi_143711986
Overigens lijkt Toornstra me 99% zeker, wordt maandag denk ik gepresenteerd. Blijven er nog enkele dagen over voor een spitsje en eventueel El Ahmadi indien Clasie vertrekt.
pi_143713994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Overigens lijkt Toornstra me 99% zeker, wordt maandag denk ik gepresenteerd. Blijven er nog enkele dagen over voor een spitsje en eventueel El Ahmadi indien Clasie vertrekt.
Van den Ham (assistent Utrecht) tegen FC Rijnmond: ''Hadden hem graag gehouden''.

Die komt dus wel.
pi_143714044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van den Ham (assistent Utrecht) tegen FC Rijnmond: ''Hadden hem graag gehouden''.

Die komt dus wel.
Ja, las het :).

Wel blij mee.

Die rugblessure geloof ik ook geen hol van, die mag gewoon niet spelen tegen z'n nieuwe club of tegen z'n oude club zo kort voor de transfer.
pi_143714070
Kunnen we Clasie niet ruilen voor een topspits?
pi_143714081
Investeer liever in een goede spits middenveld is wel voorzien toch :'(
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')