abonnement Unibet Coolblue
pi_144165056
Verder ontopic: zit tussen je oren. Heb het met bj's ook :'(
Je voelt dat zo close is, mja.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_144412725
Vraag hem beffen af te wisselen met vingeren. Laat hem het tempo van vingeren opvoeren; van rustig naar wat snelle soort vibrerende bewegingen. Ik kan je vertellen dat hij dan echt niet 1,5 u met je bezig zal zijn! ;)
pi_144420620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:47 schreef noa-noa83 het volgende:
Vraag hem beffen af te wisselen met vingeren. Laat hem het tempo van vingeren opvoeren; van rustig naar wat snelle soort vibrerende bewegingen. Ik kan je vertellen dat hij dan echt niet 1,5 u met je bezig zal zijn! ;)
Gewoon de vuist erin helpt ook.

Maar 1,5 uur beffen, wow dan heb je geen clit en tong meer over lijkt mij :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144438241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:47 schreef noa-noa83 het volgende:
Vraag hem beffen af te wisselen met vingeren. Laat hem het tempo van vingeren opvoeren; van rustig naar wat snelle soort vibrerende bewegingen. Ik kan je vertellen dat hij dan echt niet 1,5 u met je bezig zal zijn! ;)
Dit dus.
Vereist wel wat kunde van de man in kwestie, maar werkt prima!
pi_144842521
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Rodawa het volgende:
zit niet voor jan's doddel te neuke...
:D :D :D hahaaaaha!!

tip die ik kan geven is ook: focus je er niet teveel op. Werkt bij mijzelf iig averechts. feedback geven en ev je eigen vingers gebruiken is ook allemaal optie. Daarbij denk ik aan dingen die ik super- jeweetwel vind, dat helpt ook
pi_145234903
Niet teveel aan het klaarkomen denken, gewoon genieten en dan komt het hoogtepunt vanzelf. Zal tijd nodig hebben, maar na een tijdje bereik ook jij het hoogtepunt tijdens het beffen.
Rookworst zonder R is ook worst .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')