abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 oktober 2002 @ 15:39:55 #1
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6447530
Hoi,

Zoals jullie al eens gelezen kunnen hebben gaan mevrouw Lafaard en ik volgend jaar in het treden.

Natuurlijk willen wij onze bruiloft afsluiten met een spetterend feest.
En daar zoeken we een locatie voor, het liefst in zuid-holland, als het kan in rotterdam maar de meeste daar waren al bezet.

We zoeken een leuke locatie, als het kan een beetje authentiek (niet zo partyzalen achtig). Waar we buiten kunnen zitten, kunnen eten en een feest kunnen geven. Het gaat om ongeveer 100 man.

We hebben op het oog:

Kasteel Rhoon
Lijkt me een beetje te sjiek op het eerste gezicht, hebben we verder geen informatie over behalve de folder.

Wijnboerderij Maassluis
Lijkt me wel leuk aangezien we allebei wel een wijntje lusten. Gaan we ook nog wel eens kijken.

Readtskelder/sinjoor in Dordrecht
Ziet er leuk uit. Gaan we misschien wel eens even kijken

Hoeve de Viersprong in 'sgravezande
Leuk, ziet er leuk uit. Aardige mensen.

Kent iemand deze locaties persoonlijk ? Is er iemand al eens op een feest daar geweest ? Hoe was het eten ? Hoe was de bediening ?

Ik ben benieuwd !

  donderdag 24 oktober 2002 @ 15:43:02 #2
36484 ArCadE
De man die bakt....
pi_6447600
Kijk eens bij Het Witte Paard in Nootdorp. Erg leuke thema's.
pi_6447663
De Kuip
pi_6447669
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:43 schreef ArCadE het volgende:
Kijk eens bij Het Witte Paard in Nootdorp. Erg leuke thema's.
Whahahahahahahahahahaha dat meeeeeeen je niet. Ik ben daar eens geweest voor een bijeenkomst over iets, maar het was er net van der Valk in het klein.

Niet doen dus!

fake a dream
  donderdag 24 oktober 2002 @ 15:54:43 #5
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_6447791
Landgoed Te Werve in Rijswijk lijkt me dan iets voor jullie.
Success is nothing more than taking advantage of an opportunity...
  donderdag 24 oktober 2002 @ 15:59:04 #6
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6447854
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:54 schreef Hitman het volgende:
Landgoed Te Werve in Rijswijk lijkt me dan iets voor jullie.
Ziet er inderdaad leuk uit. Bedankt voor je tip.

Als muziek willen we tijdens het feest een leuke DJ. We zijn al eens eerder bij dit soort (wat statigere) gelegenheden geweest (prinsenkelder in Delft) en die wilden eigenlijk liever geen DJ. Hotel New York ook niet.

Kent er iemand Hoeve de Viersprong ?

http://www.viersprong.nl

pi_6447882
Wij zijn 4 jaar geleden (oef wat gaat de tijd snel) getrouwd en hebben ons feest in de partyboerderij gegeven. Een gezellige boerderij met een open haard en een paar luie stoelen en bank erom. Verder staan er tafeltjes en stoeltjes die je zelf in kan delen. Ook is er een terras. Wij hadden toen een dj gehuurd die er ook met zijn spullen stond. Ook hebben wij er gegeten. Ik vond het een hele gezellige uitstraling hebben (wij wilde perse geen zaln achtig iets) en ook de prijzen vielen mee. Het zit recht tegenover het zuiderziekenhuis (was wel handig was, ik ging op het eind van de avond door mijn enkel en ging dus met rolstoel op huwelijksreis)

HJet kasteel van Rhoon daar weet ik van dat superduur is.

De rest van de lokaties zeggen me niks.

Succes ermee.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:06:07 #8
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6447980
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:00 schreef jessie het volgende:
Wij zijn 4 jaar geleden (oef wat gaat de tijd snel) getrouwd en hebben ons feest in de partyboerderij gegeven. Een gezellige boerderij met een open haard en een paar luie stoelen en bank erom. Verder staan er tafeltjes en stoeltjes die je zelf in kan delen. Ook is er een terras. Wij hadden toen een dj gehuurd die er ook met zijn spullen stond. Ook hebben wij er gegeten. Ik vond het een hele gezellige uitstraling hebben (wij wilde perse geen zaln achtig iets) en ook de prijzen vielen mee. Het zit recht tegenover het zuiderziekenhuis
Klinkt leuk, heet die zaak gewoon Partyboerderij ??
quote:
[b]Op donderdag 24 oktober 2002 16:00 schreef jessie het
HJet kasteel van Rhoon daar weet ik van dat superduur is.
jah, was ik al bang voor. Vind het ook een beetje een te kille uitstraling hebben. Past niet bij ons.
pi_6448042
Ik dacht wel dat het zo heette.
Ik zal is voor je meezoeken op internet.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_6448077
Kasteel Rhoon, wat een kouwe arrogante kakboel is het daar zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:11:04 #11
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6448079
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:09 schreef jessie het volgende:
Ik dacht wel dat het zo heette.
Ik zal is voor je meezoeken op internet.
Bedankt alvast !

Ik ga nu naar huis (zit op het werk te fokken) dus lees vanavond weer verder !

pi_6448107
Ik kan het niet vinden. Je zou er eens langs moeten rijden als je in de buurt ben.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:14:57 #13
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6448135
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 16:12 schreef jessie het volgende:
Ik kan het niet vinden. Je zou er eens langs moeten rijden als je in de buurt ben.
Doe ik !
pi_6448267
Kasteel Rhoon is erg duur.
Euromast.. erg duur.
Ornament, erg duur.

Over blijft: Tijdgeest, De pappegay (http://www.depappegay.nl/page03.htm), Brederode (http://www.brederode-rdam.nl/), zaal beatrix (schiedam, http://www.beatrix.nu/), Lommerrijk (http://www.lommerrijk.nl/)
De brasserij (delft, http://www.brasserij.nl/), Feestboederij Johannahoeve (Krimpen, http://www.johannahoeve.nu/) of bijvoorbeeld de dubbelde palmboom (http://members.rott.chello.nl/gspiering1/home1.html)

Zitten leuke tussen. Zaal beatrix kan veel, erg gezellig en niet duur.

(btw, er loopt ook een compleet trouwtopic, denk dat dit best daar had gekund)

pi_6448296
Of eh... Deltahotel!
Heeft ook erg leuke zalen
(daar vieren mijn lief en ik het)
  donderdag 24 oktober 2002 @ 16:52:58 #16
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6448778
Lommerijk en de Oliphant in Rotterdam zijn wel leuk, vind ik. Ik weet niet of je in de zomer trouwt, maar in Lommerijk hebben ze een hele leuke zaal (terraszaal volgens mij) waar je ook buiten kunt zitten...

Oh, en in Dordrecht heb je ook nog een kasteel, Kasteel Crabbenhof ofzo. Erg mooi, maar erg veel $$$ (kan niet in je portemonee kijken natuurlijk)

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_6449059
Oliphant heb je wel te maken met een ontzettende lastige eigenaar. Wij waren erg enthousiast, maar puur om hoe die man deed hadden wij zoiets van: pleurt op!
Je gaat er toch erg veel geld brengen en als ze dan zo ontzettend moeilijk en chaga doen! Nope dan hoeft het van mij niet meer!

Crimpenerhof in Krimpen is ook erg leuk. Ook iets van een boederij/museum!

pi_6487800
Anonieme_Lafaard, kan je wat met de suggesties hier?
Zeg eens wat je een beetje zoekt... dan kan ik je misschien verder helpen...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 oktober 2002 @ 13:01:59 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_6488046
Hoeve de Viersprong ken ik wel!
Ken mensen die er vorig jaar zijn getrouwd en het ziet er leuk uit!
Ik vond de bediening tijdens de receptie ok, maar ben niet bij het diner ofzo geweest, dus daar kan ik je weinig over vertellen!

Het heeft een leuke sfeer en verder is het ook makkelijk te bereiken voor mensen die absoluut niet bekend zijn in 's-Gravenzande!

pi_6501471
Zelf heb ik een paar keer gegeten in de Viersprong. De eerste keren erg goed, daarna steeds minder ook de bediening:N
Partyboerderij Heydra is er goed, ligt in Leidschendam, aan de Vliet.
Dan heb je ook nog de drie Hooibargen in Zoetermeer, daar kan je ook het huwelijk laten voltrekken en die hebben hele gave bruidssuites.:9
Succes!
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 15:24:25 #22
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6521948
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 12:59 schreef Kleintje het volgende:
Anonieme_Lafaard, kan je wat met de suggesties hier?
Zeg eens wat je een beetje zoekt... dan kan ik je misschien verder helpen...
Kleintje,

Ja natuurlijk kan ik wat met de reacties hier. Sorry ook dat ik zo lang niet heb gepost...

Hoeve de Viersprong lijkt ons toch wel erg leuk, gaan we toch wel een tweede keer kijken.

De oliphant vraagt op een zaterdag maar lieft 6500 Euro minimale omzet, dat gaat me toch iets te ver.

We zijn zondag ook in Tussen de Bomen in het museumpark in Rotterdam geweest, dat was ook heel leuk, leuk terras aan het water, aardige eigenares. Daar gaan we ook nog een tweede keer kijken.
Het is een origineel zwitsers chalet wat verhuist is naar Rotterdam, vroeger heette het Chalet Suisse (tot maart 2002)

Gisteren zijn we naar een Wijnboerderij in Vlaardingen geweest. Ietwat chaotische eigenares maar ziet er heel leuk uit. Helemaal afgelegen dus de muziek kan open. Alleen jammer dat ze maar 1 zaal hebben. We willen het liefst tot half negen eten en de gasten al om een uur of acht laten komen. Dan kunnen ze alvast rustig een kopje koffie nemen en dan willen we graag dat iedereen rond half negen als wij binnenkomen (tadaa) met champagne/champagnoise proost.
Dat kan daar niet echt handig, dan moeten we buiten wachten terwijl iedereen binnendruppelt.

En zo blijven we zoeken.

Zalmhuis is ook leuk maar iets te modern. De locatie daarvan (Bedrijventerrein) vinden we ook niet zo leuk.

Bedankt voor de reacties !!

AL

pi_6562924
Laat je ons nog wel weten wat het gaat worden????
pi_6563165
'T Blesse Paard (geloof dat et zo heette )in Leidschendam (Stompwijk)
of
Partyboerderij Heijdra in Leidschendam of in Voorburg.
it never hurts to help.

veel plezier op je trouwdag en alvast gefeliciteerd

I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  zondag 3 november 2002 @ 13:11:36 #25
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_6598308
Hallo,

Nou we hebben in ieder geval drie favorieten, te weten:

Hoeve de Viersprong in 'sGravezande
Eetcafe Tussen de Bomen in Rotterdam
Kasteel Rhoon in Rhoon

Van Kasteel Rhoon wachten we alleen nog even op de offerte en ik denk dat als we die hebben dat we het dan niet zo leuk meer vinden.
Wel een hele mooie ruimte binnen, leuke zaal om te eten, professionele ontvangst.

Eetcafe tussen de bomen (aka Chalet Suisse) is ook heel leuk maar daar waren we bang dat ze niet zo veel ervaring hadden met het geven van feesten. Misschien gaan we daar nog even eten om een beter beeld te krijgen.

Al met al is het een hele uitzoekerij maar ik denk dat we binnen een week of twee het zeker weten ..

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')