abonnement Unibet Coolblue
pi_143618910
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 05:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Je kunt wel een penis breuk krijgen google het niet want is NSFW ik heb het niet gehad maar ik heb andere problemen gehad waarschijnlijk door teveel en te hard masturberen echt maanden lang pijn gehad maar ze konden me niet vertellen wat het precies is meerdere foto's laten maken etc.
Sindsdien heb ik pijnlijke erecties en ook een beetje scheve penis ook pijn als ik mijn penis draai als ik een erectie heb dus moet ik hem in dezelfde stand houden.

Stuk fragieler ding dan je zou verwachten maar goed.
quote:
Een penisbreuk is niet echt een breuk maar een scheur in een van de kamers van het mannelijke geslachtsorgaan.
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)een-penisbreuk.dhtml
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 08:10:55 #77
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143618996
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:29 schreef Meliae. het volgende:

[..]

Ik heb het geleerd van iemand uit een ander cultuur. Het maakt hygiënisch en het houdt strak.
Dus dit doe jij dagelijks? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_143619023
quote:
Ik weet het ik zeg alleen dat een soort van breuk kan voorkomen.
Ik heb nog steeds last van mijn penis elke fucking dag.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:21:09 #79
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143619845
quote:
4s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 02:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je penis kan niet breken.

Duidelijk geen seks met een man gehad :')

Je zwellichaam kan wel inscheuren, maar dan moet je wel grof geweld gebruiken (lees mes, snijtanden etc)... Sla anders een medisch boek of website erop na.
Haha, sta jij even voor schut.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 20 augustus 2014 @ 09:44:45 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143620256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 08:15 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik weet het ik zeg alleen dat een soort van breuk kan voorkomen.
Ik heb nog steeds last van mijn penis elke fucking dag.
-O-
Niet tof voor je!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143620455
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O-
Niet tof voor je!
Nee inderdaad vroeger kon ik 10-20 keer per dag klaarkomen.
Nu duurt het 2uur+ voordat ik klaarkom echt niet leuk en vooral als je dan ook nog pijn hebt soms doet het klaarkomen pijn.

Inderdaad niet tof :(
pi_143621265
10-20x per dag kan ook niet echt goed zijn voor een man, denk ik.
pi_143621299
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef Gray het volgende:
10-20x per dag kan ook niet echt goed zijn voor een man, denk ik.
Nou valt wel mee hoor huisarts zij dat daar niks mis mee is.
Ik doe het nu zo'n 5-6 uur per dag dus niet zoveel meer soms 10 uur.

Maar het duurt lang voordat ik klaar kom en soms doet het pijn maar meestal heb ik pijn als ik hem beweeg als hij stijf is dus moet ik de juiste houding vinden en dan gaat het wel heb ik minder pijn.
pi_143621458
Ik heb ook zo'n vriendin die zegt op groot geschapen mannen te vallen. Ik heb er, omdat ik niet geïnteresseerd ben in seks met haar, nooit gevraagd waarom eigenlijk. Denk zelf dat een zulke voorkeur weinig te maken heeft met de grootte van het gat waar je hem insteekt. :') ;)

Is toch algemeen bekend dat seks zich eigenlijk meer tussen de oren dan tussen je benen bevind. En daar zal zich zo'n voorkeur dan ook eerder ontwikkelen. Maar kan me er wel wat bij voorstellen dat als je gewent bent om met een komkommer te spelen. Je niet echt wordt gestimuleerd om een worteltje te nemen en het daarmee ook fijn te hebben zolang er een komkommer voor het grijpen ligt. Dus het zijn die luie donders die het niet bij zichzelf zoeken en zo als uitzondering de regel bevestigen en het worteltje verwerpen. :)

En dat je het niet bij jezelf zoekt zit dus ook tussen je oren.

Net zoals het werkt bij mannen met voorkeur naar grote tieten of grote auto's. :7
pi_143621698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:40 schreef Watuntrik het volgende:
Ik heb ook zo'n vriendin die zegt op groot geschapen mannen te vallen. Ik heb er, omdat ik niet geïnteresseerd ben in seks met haar, nooit gevraagd waarom eigenlijk. Denk zelf dat een zulke voorkeur weinig te maken heeft met de grootte van het gat waar je hem insteekt. :') ;)

Is toch algemeen bekend dat seks zich eigenlijk meer tussen de oren dan tussen je benen bevind. En daar zal zich zo'n voorkeur dan ook eerder ontwikkelen. Maar kan me er wel wat bij voorstellen dat als je gewent bent om met een komkommer te spelen. Je niet echt wordt gestimuleerd om een worteltje te nemen en het daarmee ook fijn te hebben zolang er een komkommer voor het grijpen ligt. Dus het zijn die luie donders die het niet bij zichzelf zoeken en zo als uitzondering de regel bevestigen en het worteltje verwerpen. :)

En dat je het niet bij jezelf zoekt zit dus ook tussen je oren.

Net zoals het werkt bij mannen met voorkeur naar grote tieten of grote auto's. :7
Zit een groot verschil tussen een grote lul en dikke tieten en een mooie kont.
Vrouwen komen vaak toch niet klaar heb ik ergens gelezen als ze neuken dus heeft die grote lul dan nog zin voor hun als ze toch liever gebeft worden?
Auto's en tieten met elkaar vergelijken :')
pi_143623350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 10:51 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Zit een groot verschil tussen een grote lul en dikke tieten en een mooie kont.
Vrouwen komen vaak toch niet klaar heb ik ergens gelezen als ze neuken dus heeft die grote lul dan nog zin voor hun als ze toch liever gebeft worden?
Auto's en tieten met elkaar vergelijken :')
Dat verschil is dus jouw persoonlijke mening of zelfs voorkeur misschien. :D Geen idee van je leeftijd en of ervaringen. Maar daarmee kan een hoop (aan meningen en opvattingen) veranderen. ;)

Zelfs een orgasme kan opgewekt worden zonder lichamelijk contact :) neem de natte droom als voorbeeld, die bijna elke jongen wel eens gehad heeft in zijn leven. Dus daarmee kun je wel stellen dat een orgasme ook kan komen mede door of met (alleen) mentale stimulatie (De staat van opgewondenheid?) Daarom kom je de ene keer ook sneller dan de andere keer. Dus waarschijnlijk zit het klaarkomen ook voor een heel groot deel en mogelijk zelfs meer tussen de oren dan ergens anders. Daarom zullen de persoonlijke meningen en ervaringen ook zo verschillend zijn. En is daarmee na gelang ervaring en of met oefening ook beïnvloedbaar.

Wat je daar gelezen hebt zou wel eens kunnen kloppen voor veel vrouwen. Ik heb dat 2 x mogen ervaren. De ene was heel eng en daar kwam ik met mijn gemiddelde en nu helaas werkeloze gogo gadget piemeltje maar met moeite in. Maar zij had over het algemeen al een orgasme probleem ook zonder penetratie ging het niet altijd. En de ander was wat gemakkelijker en ook gemakkelijker toegankelijk. Beide konden dus met neuken niet tot een orgasme komen. Die laatste vertelde zelfs dat haar ex man groter geschapen was dan ik en dat het daar beslist niet aan ligt. Ik heb ze beiden een trileitje cadeau gedaan, dat werkte wel de één vond het geweldig en de ander gaf alsnog aan een orgasme zonder penetratie toch fijner te vinden aanvoelen. :*

Ik blijf erbij " When size matters? It's a state of mind! c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door Watuntrik op 20-08-2014 12:05:20 ]
pi_143623641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:58 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Dat verschil is dus jouw persoonlijke mening of zelfs voorkeur misschien. :D Geen idee van je leeftijd en of ervaringen. Maar daarmee kan een hoop (aan meningen en opvattingen) veranderen. ;)

Zelfs een orgasme kan opgewekt worden zonder lichamelijk contact :) neem de natte droom als voorbeeld, die bijna elke jongen wel eens gehad heeft in zijn leven. Dus daarmee kun je wel stellen dat een orgasme ook kan komen mede door of met (alleen) mentale stimulatie (De staat van opgewondenheid?) Daarom kom je de ene keer ook sneller dan de andere keer. Dus waarschijnlijk zit het klaarkomen ook voor een heel groot deel en mogelijk zelfs meer tussen de oren dan ergens anders. Daarom zullen de persoonlijke meningen en ervaringen ook zo verschillend zijn. En is daarmee na gelang ervaring en of met oefening ook beïnvloedbaar.

Wat je daar gelezen hebt zou wel eens kunnen kloppen voor veel vrouwen. Ik heb dat 2 x mogen ervaren. De ene was heel eng en daar kwam ik met mijn gemiddelde en nu helaas werkeloze gogo gadget piemeltje maar met moeite in. Maar zij had over het algemeen al een orgasme probleem ook zonder penetratie ging het niet altijd. En de ander was wat gemakkelijker en ook gemakkelijker toegankelijk. Beide konden dus met neuken niet tot een orgasme komen. Die laatste vertelde zelfs dat haar ex man groter geschapen was dan ik en dat het daar beslist niet aan ligt. Ik heb ze beiden een trileitje cadeau gedaan, dat werkte wel de één vond het geweldig en de ander gaf alsnog aan een orgasme zonder penetratie toch fijner te vinden aanvoelen. :*

Ik blijf erbij " When size matters? It's a state of mind! c_/
Ik droom niet nooit een natte droom gehad ook geen ervaring met vrouwen nog nooit een handje van ze vastgehouden ofzo laat staan meer.
Ik denk ook dat het persoonlijke voorkeur is.
pi_143629740
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 09:21 schreef twiFight het volgende:

[..]

Haha, sta jij even voor schut.
:?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:16:58 #89
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143630087
quote:
5s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

:?
Een penisfractuur bestaat wel degelijk en is een geaccepteerde medische conditie. Is overigens ook geen mes of gebit voor nodig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143630181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:16 schreef twiFight het volgende:

[..]

Een penisfractuur bestaat wel degelijk en is een geaccepteerde medische conditie. Is overigens ook geen mes of gebit voor nodig.
Nee. bekijk die link dan, knuppel.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:25:18 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143630386
quote:
4s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee. bekijk die link dan, knuppel.
Zo heet het wel en dus kan je penis breken. Het klinkt ietwat dramatisch, maar zo heet het nu eenmaal. Hint: er zijn meerdere definities van breken, niet alleen in de zin van een bot dat doormidden breekt of zo.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143637664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zo heet het wel en dus kan je penis breken. Het klinkt ietwat dramatisch, maar zo heet het nu eenmaal. Hint: er zijn meerdere definities van breken, niet alleen in de zin van een bot dat doormidden breekt of zo.
:Y Een Hernia bv. is een breuk. En die kun je op oh zoveel plaatsen krijgen ;)
pi_143638983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

:Y Een Hernia bv. is een breuk. En die kun je op oh zoveel plaatsen krijgen ;)
Bijvoorbeeld in de lies.
Tsja je noemt het nog steeds een penis breuk.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisbreuk
pi_143639381
Zo lang een man weet wat hij er mee moet doen dan maakt de lengte en dikte niet al te veel uit.. Het is bewezen en ik heb de theorie uitgeprobeerd bij mijn vriend dat wanneer je een man oraal bevredigd hij een grotere erectie krijgt en dat neukt wel lekker...

Ik heb dan wel een keer een maagd gehad en dat voelde aan als een bifi.. Nou mijn bekkenbodem is niet zo slap dat ik een wijde kletskut heb dus dat lag echt niet aan mij en daar wilde ik liever niet nog een keer overheen.. Al was dat lang en dun, ik voelde heel de tijd iets tegen mijn baarmoedermond aan prikken en das niet zo'n feest..

En ja @maanvis

Dat is zo bekkenbodemspieren hebben invloed op de 'wijdte' van een vrouw.. Omdat vrouwen daar beter van bewust zijn na het baren van een kindje kan het zijn dat moeders feitelijk gezien een strakkere kut kunnen hebben omdat zei meer aandacht schenken aan het blijven trainen van hun bekkenbodem.. En je kunt van nature ook voor je hebt gebaard een zwakke bodem krijgen, die mensen hebben dus ook makkelijker een verzakking naar de bevalling (vooral naar subsequente kinderen). Da's geen feest.

Dan heb je ook nog het feest waarbij een vrouw zo weinig controle heeft over haar eigen poes spieren en dan door een negatieve ervaring of omdat ze nog maagd is kan het zijn dat ze zich continue aanspant waardoor het voor haar dan enorm zeer doet.. En het kan er enorm droog van worden dat ook..

Als man zijnde, zou ik van een vrouw met een goed getrainde bekkenbodem wel houden :+
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:34:24 #95
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143640175
Mag ik een bonusvraag stellen aan de vrouwen? (ik hoop dat 'ie nog niet in #1 is gesteld).

Maar wat zouden jullie vinden als je hoort dat een partner in kwestie zijn penis heeft laten vergroten? Sneu? Blij met het resultaat? Of boeit het niets trek aan mijn haar en gaan met die banaan?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143640528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:34 schreef twiFight het volgende:
Mag ik een bonusvraag stellen aan de vrouwen? (ik hoop dat 'ie nog niet in #1 is gesteld).

Maar wat zouden jullie vinden als je hoort dat een partner in kwestie zijn penis heeft laten vergroten? Sneu? Blij met het resultaat? Of boeit het niets trek aan mijn haar en gaan met die banaan?
Een beetje raar, kennelijk is er dan geen comminucatie tussen de 2. Waarom zou je partner ontvreden zijn met de lengte van je penis?

Kijk ik vind wel als het persoonlijk een issue is, net als wanneer vrouwen hun borsten laten doen dat die persoon er zelf mee moet zitten en er problemen mee ondervindt. Maar als dat het geval is dan zou je toch denken dat je het daar wat dieper met je partner over hebt..

Ik snap het ook wel weer als je samen met je partner door de pabo loopt te bladeren en het een keer wil uitproberen of het "echt werkt".. Al zou mijn partner vinden dat hij een kleine piemel had, dan zie ik hem daar niet ineens uit het niets mee thuis komen van "Schatje, ik heb mijn piemel vergroot mooi he"
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:44:53 #97
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143640652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:42 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Een beetje raar, kennelijk is er dan geen comminucatie tussen de 2.
Ik zei ook een partner, dus kan ook ONS zijn. Daarnaast kan het ook voor de relatie zijn gedaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143640859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik zei ook een partner, dus kan ook ONS zijn. Daarnaast kan het ook voor de relatie zijn gedaan.
Ik zie geen ons? Ik snap dat je het voor je relatie kan doen wanneer je partner ontevreden is met de lengte van de penis maar daar praat je toch eerst over? Zoals ik al zei, daar kom je toch niet eens thuis mee?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:55:01 #99
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143641041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Ik zie geen ons? Ik snap dat je het voor je relatie kan doen wanneer je partner ontevreden is met de lengte van de penis maar daar praat je toch eerst over? Zoals ik al zei, daar kom je toch niet eens thuis mee?
Nee, maar dan ga je dus weer uit van een situatie waarbij je al in een relatie zit. Laat ik de vraag anders uitschrijven dan:

Wat zou je vinden als een bedpartner tijdens een One Night Stand zegt dat hij zijn penis heeft laten vergroten?
Wat zou je vinden als jouw huidige partner vertelt dat hij voordat hij een relatie met jou kreeg zijn penis heeft laten vergroten?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143641403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nee, maar dan ga je dus weer uit van een situatie waarbij je al in een relatie zit. Laat ik de vraag anders uitschrijven dan:

Wat zou je vinden als een bedpartner tijdens een One Night Stand zegt dat hij zijn penis heeft laten vergroten?

Wat zou je vinden als jouw huidige partner vertelt dat hij voordat hij een relatie met jou kreeg zijn penis heeft laten vergroten?

Again, ik vind het enorm persoonlijk per persoon en zou moeten weten wat de gedachten erachter is. Een vriendin van mij heeft haar boobies laten doen.. En ik zei ook waarom, je hebt mooie tieten maar zei vondt echt dat ze niet tevreden was met haar boobies naar haar 1e kind en heeft nu naar jaren het laten doen en ze is er weer wat meer zelfverzekerd door geworden, ookal is ze sowieso een prachtmeid en zou ik d'r zeker scharen.. Klein of grote tieten.. Ik zelf vind het lastig om zoiets als negatiefs te zien wanneer iemand het doet puur uit eigen belang.

Van een ander oogpunt, zie ik mijn huidige vriend daar gewoon echt niet voor aan dus ik kan wel op een ex komen en een paar one night stands maar zelfs dat gesprek zou gewoon anders gaan en dus ook de reactie per persoon denk ik!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')