abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 februari 2015 @ 13:12:13 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150109147
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 11:26 schreef µ het volgende:
looklive.com :)
die reclame komt altijd voorbij in de .srt subs

verder niet al te spectaculaire aflevering eigenlijk, geen clifhangers...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_150109360
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:12 schreef Re het volgende:

die reclame komt altijd voorbij in de .srt subs
Ja daar heb ik het inderdaad ook vandaan, had er verder nooit van gehoord. Paar keer rondgeklikt en verder niets mee gedaan overigens :+.
జ్ఞ‌ా
pi_150109372
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:12 schreef Re het volgende:
verder niet al te spectaculaire aflevering eigenlijk, geen clifhangers...
Er zit nog 1 aflevering in dit seizoen (die van volgende week). Ik verwacht dus dat er dan nog even wat tussen gedrukt wordt. Donna die toch gepakt wordt oid omdat die female-harvey hem toch weet te pakken (ten koste van haarzelf). Die blackmail aktie was namelijk wel heel snel voorbij :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2015 13:18:11 ]
  vrijdag 27 februari 2015 @ 14:16:07 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150111164
oh haha, voelde een beetje als een finale, vandaar het wat oh, ok, gehalte :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_150111548
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:17 schreef CrashO het volgende:

[..]

Er zit nog 1 aflevering in dit seizoen (die van volgende week). Ik verwacht dus dat er dan nog even wat tussen gedrukt wordt. Donna die toch gepakt wordt oid omdat die female-harvey Number six hem toch weet te pakken (ten koste van haarzelf). Die blackmail aktie was namelijk wel heel snel voorbij :P
Sowieso makkelijk om een vrouwelijk sterker personage meteen 'female-Harvey' te noemen, aangezien ze karakter-technisch amper wat gemeen hebben.

Overigens vond ik de rol van Louis ook wat apart in deze aflevering.
pi_150112501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef Xaobotnik het volgende:

Sowieso makkelijk om een vrouwelijk sterker personage meteen 'female-Harvey' te noemen, aangezien ze karakter-technisch amper wat gemeen hebben.
Zo noemde Patrick J. Adams ( Mike ) haar zelf in een interview hoor :P

quote:
What may please Harvey is the opposing counsel, Evan Smith, played by Battlestar Galactica's Tricia Helfer, who Adams suggested for the role. "The minute I read the script, I thought of her. I've worked with Tricia before; we did a pilot that didn't go many, many years ago. She's [a fellow] Canadian. I'm a huge Battlestar fan," he says. "But mostly, I was just excited because I think Harvey has had these beautiful, petite brunette women. He has a type. And I thought, 'We've never seen the feminine version of Harvey Spector — tall, confident, blonde, gorgeous, wicked smart.'"
pi_150116228
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Zo noemde Patrick J. Adams ( Mike ) haar zelf in een interview hoor :P

[..]

Is een norm van niets natuurlijk. Je ziet het wel vaker dat ze het niet helemaal snappen, de acteurs in een serie. Zo stelde Michael Ealy eens dat zijn character in Almost Human een android is die menselijk wil zijn, waar helemaal niets van klopte.
pi_150134350
Ik snap het gedoe om Donna heen niet zo goed. Ze heeft zich toch niet uitgegeven voor een medewerker van de blablabbla? Ze vroeg alleen maar ken je de blablabla?

Compleet ongeloofwaardig dat met welke manier van vragen dan ook je dat soort belangrijke files mee krijgt van een ongeïnteresseerde receptioniste, maar dat verder terzijde.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_150135054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap het gedoe om Donna heen niet zo goed. Ze heeft zich toch niet uitgegeven voor een medewerker van de blablabbla? Ze vroeg alleen maar ken je de blablabla?
Even de scene opnieuw bekeken en ik vind toch wel dat er duidelijk sprake was van een "implication".
*the conclusion that can be drawn from something although it is not explicitly stated.


I'm here to pick up the documents I ordered an hour ago and if you don't give them to me in the next 15 seconds, today is going to be your last day.
"you didn't talk to me"
Look, I don't have time to play who spoke to who.
I am up from D.C. because as it is, these documents weren't send when they were promised.
"I am sorry, what is it you need again?"
Oh Jesus Christ. All the maintenance work orders from the past six months.
"I can't let you have that without authorisation"
Well then by all means, let's call your supervisor and we can tell him how you rather play Farmville rather than cooperate with me.
"Who did you say you were with again?"
Have you ever heard of the National Transportation Safety board?
"They’ll give you what you need in the back"

De combinatie van die laatste paar zinnetjes samen lijkt mij duidelijk een implicatie wat betreft die vraag. Zo zal iedere rechter het waarschijnlijk ook zien.

Ze gaf aan de documenten een uur eerder opgevraagd te hebben #leugen
Ze komt uit D.C. #leugen
cooperate with me #ze heeft geen basis om samen te werken, dus, leugen
en dan opgevolgd door die vraag over de NTSB die de indrukt wekt dat ze er werkt. Lijkt mij klinkklaar voor iedere rechter wat ze van plan was :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2015 01:23:02 ]
pi_150135533
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef CrashO het volgende:

[..]

Even de scene opnieuw bekeken en ik vind toch wel dat er duidelijk sprake was van een "implication".
*the conclusion that can be drawn from something although it is not explicitly stated.

I'm here to pick up the documents I ordered an hour ago and if you don't give them to me in the next 15 seconds, today is going to be your last day.
"you didn't talk to me"
Look, I don't have time to play who spoke to who.
I am up from D.C. because as it is, these documents weren't send when they were promised.
"I am sorry, what is it you need again?"
Oh Jesus Christ. All the maintenance work orders from the past six months.
"I can't let you have that without authorisation"
Well then by all means, let's call your supervisor and we can tell him how you rather play Farmville rather than cooperate with me.
"Who did you say you were with again?"
Have you ever heard of the National Transportation Safety board?
"They’ll give you what you need in the back"

De combinatie van die laatste paar zinnetjes samen lijkt mij duidelijk een implicatie wat betreft die vraag. Zo zal iedere rechter het waarschijnlijk ook zien.

Ze gaf aan de documenten een uur eerder opgevraagd te hebben #leugen
Ze komt uit D.C. #leugen
cooperate with me #ze heeft geen basis om samen te werken, dus, leugen
en dan opgevolgd door die vraag over de NTSB die de indrukt wekt dat ze er werkt. Lijkt mij klinkklaar voor iedere rechter wat ze van plan was :Y
Klopt, maar alles wat je noemt is niet netjes en "tresspassing at the worst" to "steal a meaningless stack of paper". Je uitgeven voor iemand van een federal agency ("flat out told them") is fellony fraud waar een fuckload aan hard time op staat. En dat heeft ze dus niet gedaan... She "led them to believe"...

[ Bericht 1% gewijzigd door DancingPhoebe op 28-02-2015 02:03:53 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 februari 2015 @ 09:55:31 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150138306
de intent was dan ook de reden van de rechtzaak, voorheen gingen ze er inderdaad nooit achteraan (want moeilijker te bewijzen), maar nu wel want Harvey
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_150139548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef Xaobotnik het volgende:
Overigens vond ik de rol van Louis ook wat apart in deze aflevering.
Viel mij ook op idd. Ik dacht dat na dat gesprek 's avonds in het kantoor tussen Donna en Harvey dat Louis het zou afhandelen maar die hebben we de rest van de aflevering niet meer terug gezien. Zal ongetwijfeld ook wel een staartje krijgen volgende week.

En Jeff is dus weg? Beetje abrupt einde van zijn rol, maar het voegde ook niet heel veel meer toe.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:27:24 #213
262 Re
Kiss & Swallow
pi_150139953
de rol van Rachel is eigenlijk ook wel een beetje uitgespeeld, of komt er nog wat Pappa Zane actie icm de Mike fraude?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:36:59 #214
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_150140167
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:27 schreef Re het volgende:
de rol van Rachel is eigenlijk ook wel een beetje uitgespeeld, of komt er nog wat Pappa Zane actie icm de Mike fraude?
iemand moet toch koken voor mike enzo?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_150140943
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 17:02 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Is een norm van niets natuurlijk. Je ziet het wel vaker dat ze het niet helemaal snappen, de acteurs in een serie. Zo stelde Michael Ealy eens dat zijn character in Almost Human een android is die menselijk wil zijn, waar helemaal niets van klopte.
Adams was tevens regisseur van deze aflevering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150148949
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Adams was tevens regisseur van deze aflevering.
Dat zegt op zichzelf natuurlijk niets. Een character dat je zelf speelt staat dichter bij je dan iets dat je regisseert. Als zelfs in het eerste geval zaken niet goed opgevat worden, kan dat in het tweede geval ook zo zijn....
pi_150149082
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat zegt op zichzelf natuurlijk niets. Een character dat je zelf speelt staat dichter bij je dan iets dat je regisseert. Als zelfs in het eerste geval zaken niet goed opgevat worden, kan dat in het tweede geval ook zo zijn....
Dat kan, jij stelde echter dat acteurs een beperkt beeld hebben en derhalve gaf ik even aan dat hij dit ook geregisseerd heeft. Overigens heeft Adams Helfer ook aangedragen voor deze rol. Wat dat betreft heeft hij ook wel degelijk een aandeel in die rol.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150149401
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat kan, jij stelde echter dat acteurs een beperkt beeld hebben en derhalve gaf ik even aan dat hij dit ook geregisseerd heeft.
Ik zeg niet dat het per definitie zo is, ik zeg dat het kan.

Hoe dan ook, ik vond het geen vrouwelijke Harvey, hoewel je dat wel kan vinden als je de definitie zo simpel houd zoals ik het eerder benoemde. Maar dan kun je Jessica ook zo noemen.
pi_150317492

:'(

Goed gekozen nummer op het einde trouwens :Y


[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2015 16:07:58 ]
pi_150317662
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:27 schreef Re het volgende:
de rol van Rachel is eigenlijk ook wel een beetje uitgespeeld, of komt er nog wat Pappa Zane actie icm de Mike fraude?
Een lingerieshot zou niet verkeerd zijn.
pi_150319071
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:01 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
:'(

Goed gekozen nummer op het einde trouwens :Y
Ach, aangezien er niets verandert in Suits komt ze wel weer terug. Werkelijk alle emotie in deze serie is daarmee zo nietszeggend als wat.

Norma, die we nog nooit gezien hebben is nu opeens een heel ding? En ergens komt het ook inconsistent over. Louis doet nu alsof ze zijn agenda niet goed deed, maar hoezo ontslaat hij haar dan niet? En wat is er over van dat Norma zo'n eng persoon was?

Ben trouwens benieuwd waarom ze Norma gekilled hebben. Om deze ene aflevering? Om de 'Donna-gaat-weg-bij-Harvey'-twist mogelijk te maken? Of juist om ruimte te maken voor iemand anders? Die moet er sowieso komen, om Donna te vervangen?

En dat gedoe met Woodall en Forstman, waarom hebben ze dat erbij gehaald? Ze lossen het in één aflevering op, en dat op een zeer makkelijke manier. Of is het om een nieuw probleem met Forstman op te zetten? Want dat die efe binnenkomt om te gloaten en alles toevallig uitlegt waarmee hij precies in de kaarten van het plan met die wire speelt, is me ook wat te makkelijk.

Waarschijnlijk komt Forstman dus terug, want een reden om het helemaal af te sluiten is er niet.
pi_150319864
Niet zo'n spannende finale als de voorgaande seizoenen maar holy shit, Harvey met zoveel emotie zien is wel even een soort 'shock'. Harvey en Donna waren toch een echt perfect duo. Misschien dat ze nu wel een relatie krijgen nu ze niet meer direct met elkaar werken, op dezelfde basis als Mike en Rachel.
pi_150323569
https://www.hollywoodrepo(...)wedding-donna-778676

interview met de maker over de season finale en de gevolgen...
pi_150324770
Ik merk dat ik de serie steeds minder leuk begin te vinden. Meer met mijn mobiel aan het ouwehoeren dan aan het kijken. Alles begint een beetje herhaling van te worden.

En dat stuk met Louis en Norma heb ik helemaal doorgeskipt want dat was tergend slecht. ;(
pi_150330607
Net de laatste gezien. Ik vond het fricking spannend! ^O^

Nu Donna niet meer Harvey's secretaresse is, geeft dat ook nieuwe mogelijkheden tussen hun twee. Én Harvey heeft nieuwe secretaresse nodig, ik denk dat Amy (die van Mike) een goede kandidaat is. 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')