abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 oktober 2002 @ 13:07:58 #1
27362 ballou
strakke lijnen !!!
pi_6444736
Ik weet niet zeker of ik dit wel in het juiste forum zet maar anders vertrouw ik erop dat ie wordt verplaatst

Het gaat om het volgende: Gister of eergisteren had Jan Mulder bij Barend en van Dorp een leuk bericht bij "wat is jouw nieuws van de dag" Hij liet daar namelijk een foto zien met daarom het vervoersmiddel wat Irak gebruikt om raketen mee te vervoeren, namelijk een EZEL. Ik heb hier smakelijk om moeten lachen en wil graag deze foto hebben. Heeft iemand deze uitzending ook gezien. En kan iemand mij misschien helpen met het vinden van de foto ervan?

Ballou de beer
pi_6444787
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 13:07 schreef ballou het volgende:
Ik weet niet zeker of ik dit wel in het juiste forum zet maar anders vertrouw ik erop dat ie wordt verplaatst

Het gaat om het volgende: Gister of eergisteren had Jan Mulder bij Barend en van Dorp een leuk bericht bij "wat is jouw nieuws van de dag" Hij liet daar namelijk een foto zien met daarom het vervoersmiddel wat Irak gebruikt om raketen mee te vervoeren, namelijk een EZEL. Ik heb hier smakelijk om moeten lachen en wil graag deze foto hebben. Heeft iemand deze uitzending ook gezien. En kan iemand mij misschien helpen met het vinden van de foto ervan?

Zijn ze er zeker bij vergeten te vertellen dat het om een Israelische reclame ging...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  donderdag 24 oktober 2002 @ 13:22:01 #3
27362 ballou
strakke lijnen !!!
pi_6444929
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 13:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Zijn ze er zeker bij vergeten te vertellen dat het om een Israelische reclame ging...

Is dat zo? Dat heb ik er inderdaad niet uit kunnen begrijpen nee
Ballou de beer
pi_6445094
kamikaze ezels ....

Ik kan me ook een verhaal herinneren waarbij ze kamelen volstopte met explosieven en deze liepen lopen in het kamp van de vijand. De nietsvermoedende soldaten lieten het beest het kamp in lopen en kaboem, weg was het kamp...

moet natuurlijk wel in de woestijn gebeuren. Een kameel midden in een stad ziet natuurlijk ook wel verdacht uit...

donderdag 24 oktober 2002 @ 13:37:30 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_6445164
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 13:33 schreef sir_dalord het volgende:
kamikaze ezels ....

Ik kan me ook een verhaal herinneren waarbij ze kamelen volstopte met explosieven en deze liepen lopen in het kamp van de vijand. De nietsvermoedende soldaten lieten het beest het kamp in lopen en kaboem, weg was het kamp...

moet natuurlijk wel in de woestijn gebeuren. Een kameel midden in een stad ziet natuurlijk ook wel verdacht uit...

Een aanslag op het Artis Trade Centre
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 13:40:53 #6
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_6445235
Het ging inderdaad om een reclame voor zonnebrillen
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_6445592
Ik verplaats het naar... uhhh... General Chat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')