abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:41:04 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_143819036
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

In dat geval is mijn tip de Gamma. :+.

En je zal ze de kost maar moeten geven die verduisterende gordijnen op zo'n hoogte hangen dat het licht gewoon door de openingen komt. :').
:D
Ik zou het liefst een verduisterend rolgordijn ophangen, zoveel makkelijker en goedkoper, maar onze ramen gaan naar binnen open (kunt dus geen rolgordijn ìn het kozijn hangen) en ik heb van die mooie ouderwetse verdiepte kozijnen met architraven, dus een rolgordijn er vòòr hangen is ook geen optie.
Dus eigenlijk is het gewoon heel stom!

Net even een prijsberekening gedaan op de site van de lokale decowinkel, daar wordt Rob niet zo vrolijk van :')
Zal es bij de gamma kijken nog!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 25-08-2014 17:47:07 ]
disclaimer
pi_143827180
Heel mooi kamertje DAD! Wat ik zei, alles wat jij laat zien kan altijd zo in een tijdschrift O+ , het is altijd heel uniek en persoonlijk en tof enzo! Volgens mij ben je stiekem ook heul geen juf Nederlands maar styliste bij een hip blad ofzo, maar dan incognito 8-) .
pi_143831444
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja! *O* ze zijn haske leuk O+ hier pletterden die kleintjes wel vrij snel van de muur :') dus verstevigen met buddies ofzo is wel aan te raden.

[ afbeelding ] rechts nog net in beeld, heb zo snel geen duidelijkere foto :') kan er zo wel een maken.
Leuk!! Zie je, ik wist dat het een goed idee was :+
pi_143890337
Kamer voor de tweeling;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er mist nog wat gezelligheid enzo.... hebben jullie tips?
pi_143890973
Wat een mooie kleur grijs, Zoë! en prachtige deur! O+
Voor de gezelligheid zou je kunnen denken aan een kleedje, een groter kussen op de vloer, kleurige dekentjes, posters, schilderijtjes, kaartjes, eigen knutsels, (muur)tekeningen van S, spiegel, mobile, boeken, lege jampotjes met ledlampjes voor lampionnen, lampionnen zelf...
pi_143891012
DaD: geweldig! O+ Hip zonder voor de hand liggend te zijn!

Zoë: Misschien wat lijstjes aan de muren met prenten/kaarten erin? Je kunt ook interieurstickers of een prent van behang overwegen. Eventueel nog een kleedje op de grond?

Ik vind dit ook een leuk idee, een tak met kleertjes:



Kun je nog iets schuiven met de bedjes?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143891067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:10 schreef Zoë23 het volgende:
Kamer voor de tweeling;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er mist nog wat gezelligheid enzo.... hebben jullie tips?
ehm, muurstickers:
http://www.kekamsterdam.nl/muurstickers-fabric-friends

of

een mobile (kleuren kun je kiezen)
https://www.etsy.com/list(...)Tk0NzI2NjE2%3AYmFieQ..%3AMTQ3MjQwODI.%3AYmFieSBtb2JpbGU.%3Ady40%3AMTQwOTE2MDQ4MQ..%3AMzoxNDA5MTYwNDgxOmdQczd2Z1pjQ2pPUFhERVJTemJYanNkaUtpYXA6Y2ZhOGUxMTkzZjI2YTRiZjM1OGZhZjQwNWMxNTJiOWE3ZWQ3NDZhZmRlOTAwYjZhNTE1NGVhZjdjZjRhN2MxYw..%3A2055be7e536b9291afcd66c0eb53a1f9ac8455f7&ga_search_query=baby+mobile&ga_ship_to=NL&ga_order=price_asc&ga_page=1&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery

ennnn misschien fleurige kussentjes?

Een lichtballenslang
http://cottonballlights.com/maak-m-zelf/#
Kwak
pi_143891207
Of zoiets, een wasknijperlijn:



Wat ik wel eens heb gedaan, is prenten uit oude boeken of museumcollecties gratis downloaden (daar heb je beelddatabanken voor) en goedkoop laten printen bij een online printbedrijf. Op stevig karton plakken en dan heb je zelf zo'n lijn gemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143891665
Bedankt!
Dankje Limone :)

Claudia, bedjes mogen zeker anders staan. Heb jij een idee?

Bij S hadden we toen een schapenvel, schommelstoel en haar naam in letters van piepschuim maar dan beplakt met pipbehang en nog een muursticker..
Wil nu wel iets anders.

Mobile is ook leuk kwakzOr!
pi_143891699
Die waslijn met kaartjes! O+
  woensdag 27 augustus 2014 @ 19:51:12 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_143891775
Zoë, ik zou de commode juist onder het raam zetten ivm licht en staruimte. Of gaat dat niet?
disclaimer
pi_143891794
Kleedje op de grond vind ik altijd leuk :D en hier gaan we van die ikea ribba plankjes ophangen en daar voorleesboekjes op uitstallen. Vind dat altijd zo'n lief gezicht O+
pi_143892536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 19:47 schreef Zoë23 het volgende:

Claudia, bedjes mogen zeker anders staan. Heb jij een idee?
Ik zat er al op te broeden! Heb je toevallig een plattegrond in Floorplanner? Zijn er zaken waar je rekening mee moet houden, zoals dat je de commode liever niet verplaatst? En heb je al een stoel voor het kamertje?

Wat de aankleding van het kamertje betreft: met de tijd wordt het vanzelf wel knusser, als er rommeltjes bijkomen. Ik denk dat het voor nu al een hoop scheelt als je wat meer met stof doet, dus wat kussentjes in een stoel, een kleedje op de grond, mooie dekentjes in de bedden, vast wat kleertjes aan de haakjes aan de deur hangen, zachte knuffels op de radiatorombouw zetten. Als je handig bent en/of de kamer nog wat wilt 'customizen', dan kun je bijvoorbeeld namen op lakentjes borduren, zelf dekentjes breien of haken, zelf kussenhoezen naaien (voor kussens in de stoel dus). En de muur haaks op de commode leent zich heel goed voor het ophangen van iets. Voor mijn kindjes heb ik hier wel eens namenvlaggen laten maken. (Ik kan zelf niet naaien. :+)



Zelf wil ik dit nog eens maken:



[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 27-08-2014 20:18:56 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143893008
Sq
Ja dat kan ook!

Claudia,
Nee dat heb ik (nog) niet maar de bedjes kunnen wel onder de schuine muur (daar stond S haar ledikant eerst ook) en dan 2 ledikantjes naast elkaar. Lijkt me ook gezellig.
Dan kan de commode wel onder het raam of tegen de muur naast de kachel (al is dat wat krap)

We hebben nog geen stoel. Die wil ik pas kopen als ik tevreden ben met de indeling zodat ik weet of we voldoende ruimte hebben.

Je hebt zeker gelijk! Als de kindjes er eenmaal zijn krijgt ook alles wel een plek en komen er vanzelf meer assesoires bij.
Zo'n vlag is ook leuk! O+
pi_143893251
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:22 schreef Zoë23 het volgende:
Sq
Ja dat kan ook!

Claudia,
Nee dat heb ik (nog) niet maar de bedjes kunnen wel onder de schuine muur (daar stond S haar ledikant eerst ook) en dan 2 ledikantjes naast elkaar. Lijkt me ook gezellig.
Dan kan de commode wel onder het raam of tegen de muur naast de kachel (al is dat wat krap)

We hebben nog geen stoel. Die wil ik pas kopen als ik tevreden ben met de indeling zodat ik weet of we voldoende ruimte hebben.

Je hebt zeker gelijk! Als de kindjes er eenmaal zijn krijgt ook alles wel een plek en komen er vanzelf meer assesoires bij.
Zo'n vlag is ook leuk! O+
Wat een leuk kamertje wordt het al O+
In het begin lagen ze bij mij in 1 bedje en daarna de bedjes tegen elkaar aan. Pas toen ze gingen haren trekken en gingen vechten om knuffels heb ik de bedjes uit elkaar gehaald. Ik had echt het gevoel dat ze lekker bij elkaar moesten blijven in het begin.

Die gehaakte (?) vlaggetjes zijn leuk!
Met een meidenkwartet
pi_143893278
Ik vind de twee bedjes naast elkaar, tegen de schuine muur, volgens mij wel een heel aardige optie! Lijkt me inderdaad gezellig. En die opstelling leent zich er goed voor om boven beide bedjes iets te hangen, bijvoorbeeld iets wat op elkaar lijkt maar dan net anders is (zoals twee posters uit één serie, twee namenvlaggen).





Als je zoiets naast elkaar hangt, dan lijkt het net alsof ze naar elkaar kijken. :+

Het lijkt me wel lastig om een stoel nog kwijt te kunnen in het kamertje. Je kunt overwegen om iets tussen de twee ledikantjes in te zetten, al is een schommelstoel of zo dan wel te groot. Maar als je iets kiest wat meer op een krukje lijkt, dan zou het weer prima kunnen. Of misschien past de stoel wel voor de radiatorombouw als de commode onder het raam staat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143893635
Ik moet deze ook even laten zien vanwege de poppen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143893779
Trekpoppen!







Hmf, ik wil een tweeling.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143893999
Claudia :D haha

Leuke kamertjes!
Trekpoppen O+ die zijn leuk! En de posters ook!
had ook zo'n leuke poster met poes op S haar nieuwe kamer maar ze kon er niet van slapen :@ dus die ligt nu in de kast

Een comfi krukje zou ook kunnen of een wat smaller stoeltje. Ik weet eigenlijk niet hoe nachtvoedingen gaan met fv. Misschien dat ik gewoon in mijn eigen bed ga zitten met de baby bij me ipv op de babykamer.

Dankje Cathmar :)
Ik sliep na mijn geboorte ook met mijn broertje in 1 ledikantje. Hoop dat het met de meiden ook kan..en anders ledikantjes naast elkaar. Toch wel zo knus *;
pi_143914580
Wat een leuke ideeen hier allemaal! Kwak die cottonball lights vind ik errug leuk O+ zit nu al te broeden op een idee om die boven de commode te hangen zodat baby wat te kijken heeft tijdens het verschonen :D
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:52:15 #71
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143914870
Wij hebben zoiets boven de commode gemaakt, kuiken kan er uren naar kijken O+


KuikenGuppy
pi_143916309
Erg leuk, Burdie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_143916836
Wel slim ook, Burdie. Ik merk dat bij I tegenwoordig de verveling toe slaat als ze twee hele minuten op de commode moet liggen. }:| .

Leuke dingen laat je zien, Claudia.

Ik heb vorige week in de kringloopwinkel een oud ladenkastje op de kop getikt dat ik ga verven in deze kleur.



En ook nog zo'n kopje voor aan de muur:



Mijn vriend vindt het helemaal niets. :D . "Eeh, maar we zouden toch niet veel roze doen? En wat is dat voor lelijke ding?"
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_143917597
Vind t zo ook niks die kop haha. Maar wellicht als het in een roze retro kamer hangt t best heel tof is. ;) ^^ En hier ook verveling. De mijne gaat al richting de 2 jaar dus die prop ik een boek in handen ( nee! oke.. dit boek dan? NEE! eh.. Muis lezen? NEE NEE :P)
zodat ze niet in de poep graait :').
pi_143917854
quote:
0s.gif

Zelf wil ik dit nog eens maken:

[ afbeelding ]
Omg, die vlaggetjes zijn fan-tas-tisch! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')