abonnement Unibet Coolblue
pi_143549822
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:11 schreef tharealmb het volgende:

[..]

natuuurlijk wat dom van me |:(

but seriously... er zijn wel vrouwen die klaarkomen van enkel penetratie, als ist wel zeldzaam alsk naar mijn ervaring kijk....
Natuurlijk zijn er vrouwen, maar het komt niet vaak voor.

Al is het maar omdat de man eerder klaarkomt.
pi_143549906
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er vrouwen, maar het komt niet vaak voor.

Al is het maar omdat de man eerder klaarkomt.
Dat laatste is toch trainbaar? misschien is dat nog wel belangrijker dan grootte... heel leuk als die 25cm heeft, maar als die na 3 stoten klaar is....

tis natuurlijk niet voor iedereen "trainbaar" maar voor velen is het ook een keuze.... je kan ook ff wat rustiger aandoen en aan wat anders denken zodat je het Momênt Suprème nog kan uitstellen zodat zij ook kan klaarkomen.... Mja boeie als jij maar klaarkomt toch :')
pi_143549975
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:
En ik vind het nogal hypocriet. Als een vrouw 100 kg weegt bij een lengte van 1.70, dan is het helemaal geaccepteerd als een man daar geen relatie mee aan wil gaan. Waarom moet de lengte en omvang van een penis dan wel door de mantel der liefde bedekt worden?
Misschien omdat je aan een gewicht van 100 kg zelf veel meer kan doen dan aan een kleine lul?

Maar goed als iemand een probleem heeft met de grootte van een lul lijkt me dat het gewoon geen relatie materiaal is.
pi_143550000
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef tharealmb het volgende:

[..]

Dat laatste is toch trainbaar? misschien is dat nog wel belangrijker dan grootte... heel leuk als die 25cm heeft, maar als die na 3 stoten klaar is....

tis natuurlijk niet voor iedereen "trainbaar" maar voor velen is het ook een keuze.... je kan ook ff wat rustiger aandoen en aan wat anders denken zodat je het Momênt Suprème nog kan uitstellen zodat zij ook kan klaarkomen.... Mja boeie als jij maar klaarkomt toch :')
Het is tot een bepaald niveau trainbaar
pi_143550314
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:16 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Misschien omdat je aan een gewicht van 100 kg zelf veel meer kan doen dan aan een kleine lul?

Maar goed als iemand een probleem heeft met de grootte van een lul lijkt me dat het gewoon geen relatie materiaal is.
Dus als dat overgewicht een medische reden heeft dan mag je zo'n vrouw daar ook niet op afwijzen?

Kom op zeg. Seks is een belangrijk onderdeel van een relatie en als een man daar fysiek in te kort schiet al voor er een serieuze relatie is, dan vind ik dat een zeer legitieme reden om een man op af te wijzen. Hoeveel mannen zouden willens en wetens een relatie aangaan en doorzetten met een vrouw die last heeft van ernstig vaginisme waardoor er nooit een penetratie mogelijk zal zijn? Zeggen mannen dan ook: "Ach.. ze kan me nog op andere manieren bevredigen"?
Ik denk het niet. :N
pi_143554908
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:21 schreef Ouder1 het volgende:
Ik snap al dat gepraat over 'te groot' niet. Ik heb twee maal in mijn leven een vriend gehad die echt groot geschapen was (huidige één van) en ik vind het juist erg lekker; dik en lang. En dan vind ik die foto die langs kwam niet eens bijzonder, gewoon net iets boven gemiddeld zeg maar.
Maar mijn vriend zegt wel dat hij bij zijn ex idd extreem voorzichtig moest zijn en niet veel verder dan zijn eikel er in mocht.
Ja, hij raakt de bovenkant weleens in sommige standjes.. maar ik vind dat geen pijn doen.
Waarschijnlijk ben jij gewoon groter en dieper dan gemiddeld.
pi_143554946
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben jij gewoon groter en dieper dan gemiddeld.
Kan best, ik ben ook langer dan gemiddeld.
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:13:28 #183
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143555068
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben jij gewoon groter en dieper dan gemiddeld.
Of ze weet niet wat groot of klein is
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143555892
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik bij een man zou willen blijven die een kleine heeft en dan bedoel ik niet op gemiddeld of net ietsje kleiner dan gemiddeld maar gewoon echt klein, of echt dun.
Juist bij een ONS zou me dat minder boeien als hij op andere vlakken wel handig is. Maar een leven zonder een lul echt te kunnen voelen? Dan kan ik ook een relatie aangaan met een vrouw.

En ik vind het nogal hypocriet. Als een vrouw 100 kg weegt bij een lengte van 1.70, dan is het helemaal geaccepteerd als een man daar geen relatie mee aan wil gaan. Waarom moet de lengte en omvang van een penis dan wel door de mantel der liefde bedekt worden?
Dit vind ik wel zo'n flauwekul. Alsof dat echt het enige is wat (een relatie met) een man (een relatie met) een man maakt. Dan kun je net zo goed iets met een vrouw beginnen en haar een strap-on cadeau doen met waarheidsgetrouwe piemel erop ofzo... Is vast ook veel makkelijker. Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus enzo...

Mag ik hieruit opmaken dat als jij in een relatie zit en jouw vent krijgt bijvoorbeeld een ongeluk/aandoening, dat/die hem/jullie op het seksuele vlak (ernstig) zal beperken, dat het ook meteen einde oefening is tussen jullie?
Tails tell tales
pi_143556166
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus als dat overgewicht een medische reden heeft dan mag je zo'n vrouw daar ook niet op afwijzen?

Kom op zeg. Seks is een belangrijk onderdeel van een relatie en als een man daar fysiek in te kort schiet al voor er een serieuze relatie is, dan vind ik dat een zeer legitieme reden om een man op af te wijzen. Hoeveel mannen zouden willens en wetens een relatie aangaan en doorzetten met een vrouw die last heeft van ernstig vaginisme waardoor er nooit een penetratie mogelijk zal zijn? Zeggen mannen dan ook: "Ach.. ze kan me nog op andere manieren bevredigen"?
Ik denk het niet. :N
Zal je verbazen denk ik, zeker als je niet alleen naar vaginisme kijkt, maar ook naar andere "belemmeringen" en nee, ik heb het echt niet over mezelf, maar ik kan er serieus zoal een paar in mijn omgeving opnoemen (en dan moet je nog bedenken dat een heleboel mannen/vrouwen/stellen zoiets niet naar "buiten" brengen).
Tails tell tales
pi_143556343
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Forbry het volgende:
Dit vind ik wel zo'n flauwekul. Alsof dat echt het enige is wat (een relatie met) een man (een relatie met) een man maakt. Dan kun je net zo goed iets met een vrouw beginnen en haar een strap-on cadeau doen met waarheidsgetrouwe piemel erop ofzo... Is vast ook veel makkelijker. Mannen komen van Mars, vrouwen komen van Venus enzo...
Mag ik hier uit opmaken dat jij seks totaal niet belangrijk vindt in een relatie. En dan seks mét penetratie?
quote:
Mag ik hieruit opmaken dat als jij in een relatie zit en jouw vent krijgt bijvoorbeeld een ongeluk/aandoening, dat/die hem/jullie op het seksuele vlak (ernstig) zal beperken, dat het ook meteen einde oefening is tussen jullie?
Ken jij het verschil tussen de drie dingen:
- Daten
- Verliefd zijn
- Houden van?
De keuze of je een relatie met iemand wilt (overwegen) maak je doorgaans ver voordat je in de 'houden van' fase zit. Ik tenminste wel. En bij een pinkeltje is het dan gewoon 'Nee'. Net zoals dat bij heel veel (zo niet de overgrote meerderheid van de) mannen is als in de datingsfase blijkt dat de vrouw last heeft van ernstig vaginisme.
pi_143556470
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zal je verbazen denk ik, zeker als je niet alleen naar vaginisme kijkt, maar ook naar andere "belemmeringen" en nee, ik heb het echt niet over mezelf, maar ik kan er serieus zoal een paar in mijn omgeving opnoemen (en dan moet je nog bedenken dat een heleboel mannen/vrouwen/stellen zoiets niet naar "buiten" brengen).
Ow. Link? En gaat dat dan over relaties waarin dat ontstaat of relaties die ondanks dat ontstaan? En zijn dat dat de uitzonderingen of is dat gebruikelijk?

Maar geen van de mannen hier heeft nog gereageerd:
Zouden jullie een relatie aangaan met een vrouw met ernstig vaginisme waardoor penetratie nooit mogelijk zal zijn?
pi_143556501
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mag ik hier uit opmaken dat jij seks totaal niet belangrijk vindt in een relatie. En dan seks mét penetratie?

[..]

Ken jij het verschil tussen de drie dingen:
- Daten
- Verliefd zijn
- Houden van?
De keuze of je een relatie met iemand wilt (overwegen) maak je doorgaans ver voordat je in de 'houden van' fase zit. Ik tenminste wel. En bij een pinkeltje is het dan gewoon 'Nee'. Net zoals dat bij heel veel (zo niet de overgrote meerderheid van de) mannen is als in de datingsfase blijkt dat de vrouw last heeft van ernstig vaginisme.
Nee, dat mag jij niet. Ik vind seks belangrijk. Ik vind seks lekker. Maar niet 'zo belangrijk. Het is voor mij één van de dingen die een relatie een relatie maken, niet het enige.

En ja, die verschillen ken ik wel, maar in alle fasen vind ik zelf het karakter toch echt een heel stuk belangrijker dan het formaat van de piemel. Alleen in het geval van een ONS e.d. (waar ik niet aan doe) zou het anders zijn.
Tails tell tales
pi_143556608
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ow. Link? En gaat dat dan over relaties waarin dat ontstaat of relaties die ondanks dat ontstaan? En zijn dat dat de uitzonderingen of is dat gebruikelijk?

Maar geen van de mannen hier heeft nog gereageerd:
Zouden jullie een relatie aangaan met een vrouw met ernstig vaginisme waardoor penetratie nooit mogelijk zal zijn?
Ik heb geen link van mijn omgeving :')
Antwoord op je vragen: Beide en ja, dat zijn en blijven uitzonderingen, maar zoals ik al schreef, het komt waarschijnlijk wél vaker voor dan jij blijkbaar denkt.
Tails tell tales
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:56:22 #190
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143556629
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ow. Link? En gaat dat dan over relaties waarin dat ontstaat of relaties die ondanks dat ontstaan? En zijn dat dat de uitzonderingen of is dat gebruikelijk?

Maar geen van de mannen hier heeft nog gereageerd:
Zouden jullie een relatie aangaan met een vrouw met ernstig vaginisme waardoor penetratie nooit mogelijk zal zijn?
Nee, maar ik deel jouw mening ook dat het hebben van een klein penis een belemmering kan zijn bij het vormen van een relatie en dat vrouwen in hun recht staan daar geen relatie mee aan te willen gaan, er moet toch seksuele compatibiliteit bestaan...
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143556675
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:56 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Nee, maar ik deel jouw mening ook dat het hebben van een klein penis een belemmering kan zijn bij het vormen van een relatie en dat vrouwen in hun recht staan daar geen relatie mee aan te willen gaan, er moet toch seksuele compatibiliteit bestaan...
Vind ik op zich ook, maar het komt op mij wel heel oppervlakkig en liefdeloos over.
Tails tell tales
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:57:54 #192
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143556698
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vind ik op zich ook, maar het komt op mij wel heel oppervlakkig en liefdeloos over.
Maar wel heel eerlijk.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143556712
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:57 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Maar wel heel eerlijk.
Ja, dat wel.
Tails tell tales
pi_143556749
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik heb geen link van mijn omgeving :')
Antwoord op je vragen: Beide en ja, dat zijn en blijven uitzonderingen, maar zoals ik al schreef, het komt waarschijnlijk wél vaker dan jij blijkbaar denkt.
Ik heb geen oordeel over hoe vaak het voorkomt. Ik vind dat gemauw van 'size doesn't matter' gewoon hypocriet gezeik, zeker als het gaat om pinkeltjes oftewel de micropenis. En ik denk dat heel veel vrouwen er weldegelijk op afknappen. En in mijn ogen terecht dus.
pi_143556909
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb geen oordeel over hoe vaak het voorkomt. Ik vind dat gemauw van 'size doesn't matter' gewoon hypocriet gezeik, zeker als het gaat om pinkeltjes oftewel de micropenis. En ik denk dat heel veel vrouwen er weldegelijk op afknappen. En in mijn ogen terecht dus.
Jij neemt alleen genoegen met zwaarden vanaf 20+ lang en 16+ omtrek?
pi_143556921
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nee, dat mag jij niet. Ik vind seks belangrijk. Ik vind seks lekker. Maar niet 'zo belangrijk. Het is voor mij één van de dingen die een relatie een relatie maken, niet het enige.

En ja, die verschillen ken ik wel, maar in alle fasen vind ik zelf het karakter toch echt een heel stuk belangrijker dan het formaat van de piemel. Alleen in het geval van een ONS e.d. (waar ik niet aan doe) zou het anders zijn.
een van de dingen ja, als dat dan echt totaal niet werkt imdat hij zo klein is dat je geen bal voelt, is het wel degelijk iets waar het op stuk kan lopen en wat totaal niet gek is ls dat gebeurt.

Er wordt weleens gezegd dat seks in een relatie niet belangrijk is. Tot er problemen mee zijn...
Dat is niet voor niks natuurlijk.

Ik heb btw weleens iemand afgewezen omdat hij een heel kleintje had, t was zo'n beetje twee kootjes van mn pink. Sorry, maar daar kan ik echt niks mee :X en ik had en/of wilde geen relatie met hem, dus was die keuze snel gemaakt.

Overigens heb ik ook liever een normale maat dan heel groot. Dat vind ik ook niet fijn.
compact en kleverig.
pi_143557037
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vind ik op zich ook, maar het komt op mij wel heel oppervlakkig en liefdeloos over.
liefdeloos? Als je er al niet aan begínt is er toch nog helemaal geen liefde? Natuurlijk is het dan liefdeloos.
compact en kleverig.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:06:55 #198
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_143557100
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

een van de dingen ja, als dat dan echt totaal niet werkt imdat hij zo klein is dat je geen bal voelt, is het wel degelijk iets waar het op stuk kan lopen en wat totaal niet gek is ls dat gebeurt.

Er wordt weleens gezegd dat seks in een relatie niet belangrijk is. Tot er problemen mee zijn...
Dat is niet voor niks natuurlijk.

Ik heb btw weleens iemand afgewezen omdat hij een heel kleintje had, t was zo'n beetje twee kootjes van mn pink.
Sorry, maar daar kan ik echt niks mee :X en ik had en/of wilde geen relatie met hem, dus was die keuze snel gemaakt.

Overigens heb ik ook liever een normale maat dan heel groot. Dat vind ik ook niet fijn.
Hoe afgewezen? Dat moet wel echt enorm awkward zijn.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_143557145
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Hoe afgewezen? Dat moet wel echt enorm awkward zijn.
ik was dronken, anders had ik dat ws niet gedurfd. :') (zeker niet op die manier)

Ik ben gewoon omgedraaid en naar huis gegaan. Echt, zo'n kutwijvenactie... Maar goed. :')
compact en kleverig.
pi_143557158
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Jij neemt alleen genoegen met zwaarden vanaf 20+ lang en 16+ omtrek?
Waarom gelijk zo overdrijven? Er is niets mis met het gemiddelde (16 cm) en ook niet met ietsjes kleiner, zeker als die wel een goede omtrek heeft.
Maar dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dank je. :N
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')