abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:27:16 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_143348165
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Geldt dat voor de hele ronde? :{ Ik dacht alleen de wedstrijd van de 21e. Zou wel zonde zijn anders.
Volgens mij kan je tot een paar dagen voor de wedstrijd nog 1 wijziging invoeren, maar ben er niet helemaal zeker van.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143348638
Prima versterking.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_143349166
quote:
Tering dit was ooit echt een verdomd groot talent.
pi_143349314
VI zegt dat hij mee kan doen.


'We houden onze ogen altijd open voor versterking, zeker nu we in een fase terechtkomen met dubbele wedstrijden', verklaart Nijkamp de komst van de 24-jarige spits, die woensdag al kan beginnen met trainen. Eventueel zou Necid volgende week met PEC in Europees verband kunnen aantreden tegen een voor hem welbekende club: Sparta Praag, de rivaal van zijn jeugdliefde Slavia.
pi_143349361
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:49 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Tering dit was ooit echt een verdomd groot talent.
Verkeerde clubkeuzes en een hoop blessures. Zonde. Hopelijk laat hij wat van zijn potentie zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_143349660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Verkeerde clubkeuzes en een hoop blessures. Zonde. Hopelijk laat hij wat van zijn potentie zijn.
Voor Zwolle normaal gesproken een topper.
pi_143349765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Voor Zwolle normaal gesproken een topper.
Als hij blessurevrij blijft wel ja. Maar heeft zowel bij PAOK als bij Slavia niet echt weten te overtuigen vorig jaar.
Dan vond ik Klich een grotere topper. Necid vind ik vooral een grote naam, maar ben nog niet overtuigd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_143350102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Als hij blessurevrij blijft wel ja. Maar heeft zowel bij PAOK als bij Slavia niet echt weten te overtuigen vorig jaar.
Dan vond ik Klich een grotere topper. Necid vind ik vooral een grote naam, maar ben nog niet overtuigd.
Ook Klich kon het eerst niet waar maken in de Bundesliga. Had zich toch ontwikkeld hier.
pi_143350199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:10 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ook Klich kon het eerst niet waar maken in de Bundesliga. Had zich toch ontwikkeld hier.
Klopt, maar Klich was alleen bij Wolfsburg tot dan mislukt. Necid al bij 3 clubs en is heel blessuregevoelig gebleken. Het kan best goed uitpakken hoor maar ik ben nog sceptisch.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_143350872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, maar Klich was alleen bij Wolfsburg tot dan mislukt. Necid al bij 3 clubs en is heel blessuregevoelig gebleken. Het kan best goed uitpakken hoor maar ik ben nog sceptisch.
Is Necid echt sportief mislukt bij die clubs, of hebben zijn blessures parte gespeeld?
pi_143350957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Is Necid echt sportief mislukt bij die clubs, of hebben zijn blessures parte gespeeld?
Beetje van beide volgens mij. Als hij wel fit was was hij volgens wat andere users op het andere forum niet zo heel veel. En daar zit een PAOK en een Slavia fan tussen.
Maar dit zijn wel gewoon de gokjes waarvan PEC het moet hebben, weinig risico.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Redactie Sport dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:29:57 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_143350991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Beetje van beide volgens mij. Als hij wel fit was was hij volgens wat andere users op het andere forum niet zo heel veel. En daar zit een PAOK en een Slavia fan tussen.
Maar dit zijn wel gewoon de gokjes waarvan PEC het moet hebben, weinig risico.
ach zelfs als ie het niveau niet meer helemaal heeft is het een prima versterking denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_143351201
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

ach zelfs als ie het niveau niet meer helemaal heeft is het een prima versterking denk ik
Ik hoop het wel, toch altijd leuk om een FM talent in de Eredivisie te zien.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_143351281
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

ach zelfs als ie het niveau niet meer helemaal heeft is het een prima versterking denk ik
Het is ook de vierde spits natuurlijk, geen Pelle-taferelen dat we in de problemen komen als hij niet presteert. Desalniettemin zou wat scorend vermogen niet onwelkom zijn.
pi_143351355
Mocht Necid evenveel kansen krijgen als Benson het afgelopen jaar dan zie ik de toekomst goed in.
pi_143354627
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 18:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij kan je tot een paar dagen voor de wedstrijd nog 1 wijziging invoeren, maar ben er niet helemaal zeker van.
Tot 24h voor de 1e wedstrijd van een speelronde :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143378313
De tering, treintickets zijn nu ook met een factor of 5 verhoogd. Gezellig met de auto zoals het er nu naar uitziet.
pi_143380050
1250 kaarten beschikbaar tegen Praag overigens. Vrijdag begint de verkoop.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:29:37 #244
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143382380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:15 schreef Intellectueel het volgende:
1250 kaarten beschikbaar tegen Praag overigens. Vrijdag begint de verkoop.
Waar lees je dit allemaal?
pi_143383482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Waar lees je dit allemaal?
Kreeg dat van iemand uit de club te horen. Iig nu een officieel persbericht:

quote:
Busreis

Onze nieuwe vervoerspartner Effeweg.nl organiseert in samenspraak met Supportersclub en PEC Zwolle de volgende busreis, inclusief wedstrijdticket.

Gekozen is voor 2 opties:
- Een buspendel naar Praag inclusief wedstrijdticket uitvak. Prijs voor leden Supportersclub: ¤ 89,-, prijs voor niet-leden: ¤ 99,-
- Een tweedaagse busreis met hotelovernachting in Praag inclusief wedstrijdticket uitvak, Prijs voor leden Supportersclub: ¤ 119,-, prijs voor niet-leden: ¤ 129,-
Bovengenoemde prijzen zijn exclusief ¤ 5,- reserveringskosten per boeking (dus niet per persoon).

Leden van de Supportersclub kunnen vanaf donderdag 14 augustus boeken en info krijgen via de volgende links:
Supporters Supportersclub – zonder hotelovernachting
Supporters Supportersclub – met hotelovernachting

Niet-leden van de Supportersclub kunnen vanaf vrijdag 15 augustus boeken en info krijgen via de volgende links:
Arrangement zonder hotelovernachting
Arrangement met hotelovernachting

Verkoop uitvak eigen vervoer
Deze omwisselkaarten zijn alleen verkrijgbaar via Ticketbox met gebruik van eigen PEC Zwolle seizoenkaart of clubcard. Prijs ¤ 12,- excl. Ticketbox-toeslag.

Start kaartverkoop vrijdag 15 augustus voor seizoenkaarthouders vanaf 09.00 uur (1 kaart uitvak per en op vertoon van seizoenkaart)
Zaterdag 16 augustus start de verkoop voor clubcardhouders vanaf 09.00 uur (1 kaart uitvak per en op vertoon van clubcard)
Deze omwisselkaart is geen toegangskaart maar dient op donderdag 28 augustus in Praag op een nog nader te bepalen locatie en tijdstip omgeruild te worden voor een entreekaart. Legitimatie en tonen eigen seizoen of clubcard is daarbij verplicht.

Voor de dichtstbijzijnde Ticketbox winkel bij u in de buurt kijkt u op www.ticketbox.nl of bel 0900 - 9393 (45 cpm).

Overige voetballiefhebbers
Voor overige supporters zonder seizoenkaart of clubcard van PEC Zwolle worden indien er nog toegangskaarten zijn, wellicht vanaf dinsdag a.s. 9.00 uur nog mogelijkheden gecreëerd. Welke mogelijkheden dat zijn wordt later via deze site bekend gemaakt.

Voor alle momenten geldt overigens, zo lang de voorraad strekt, op=op.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:10:42 #246
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143383561
Aardige prijzen. Jammer dat ik geen vervoer heb anders had ik heel goedkoop erheen gekund.
pi_143384073
Dus het enige verschil is in feite of je na de wedstrijd wilt pitten in de bus terug of in een hotel, waarna je pas op vrijdag terug gaat. Schappelijke prijs though, via de trein lukt zo'n prijs echt niet.
mag het weten
pi_143384108
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Aardige prijzen. Jammer dat ik geen vervoer heb anders had ik heel goedkoop erheen gekund.
Je gaat niet heen?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
Dus het enige verschil is in feite of je na de wedstrijd wilt pitten in de bus terug of in een hotel, waarna je pas op vrijdag terug gaat. Schappelijke prijs though, via de trein lukt zo'n prijs echt niet.
Schappelijke prijzen inderdaad, alhoewel ik zou opzien tegen een ellenlange busreis.
pi_143384445
Die busreis gaat niet chill zijn om zo lang opgevouwen te zitten. Maarja, bij gebrek aan goedkoper vervoer (liftend naar Tsjechïe ga ik mij niet aan wagen) ga ik gebruik maken van het aanbod. Donderdag maar vroeg naar een ticketbox in de buurt. Voor ¤130 beide wedstrijden bijwonen van het enige Europese avontuur in jaren voor PEC, dat laat ik niet aan mij voorbij gaan :Y
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')