abonnement Unibet Coolblue
pi_143145509
Moet alleen wachten tot het einde van de maand om hem direct te kopen. ;( Maar goed....
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:06:15 #27
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143145524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Congrats. Hebbie al invites? :P
niet doen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143149069
Ik heb gemerkt dat ik met Vodafone wel opvallend vaak op het 4G netwerk zit :P
In steden zelfs in de minder dichtbevolkte gebieden.

Nog steeds reuzetevreden, en de gele gloed is met het blote oog bijna niet meer te zien.

  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:32:09 #29
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_143152883
Aan het begin had ik die gloed niet, maar nu wel, boeit verder niet. SwiftKey is wel een aanrader.

Weet iemand hoe je kan ontwaken met de home button?

Super snel ding verder, maar ben ook een iphone 4 gewend.
pi_143152896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef Manke het volgende:
Aan het begin had ik die gloed niet, maar nu wel, boeit verder niet. SwiftKey is wel een aanrader.

Weet iemand hoe je kan ontwaken met de home button?
Swiftkey is relaxed maar het correct me zo vaak terwijl ik dat niet wil. :')
pi_143152912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef Manke het volgende:
Aan het begin had ik die gloed niet, maar nu wel, boeit verder niet. SwiftKey is wel een aanrader.

Weet iemand hoe je kan ontwaken met de home button?
Niet, heb je een externe app voor nodig en waarschijnlijk support in de kernel als je dit zonder heel veel batterij verbruik wil doen.

Is double tap niet goed?
pi_143152918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Swiftkey is relaxed maar het correct me zo vaak terwijl ik dat niet wil. :')
Zet het uit in geavanceerde opties en gebruik alleen de aanvulling.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:35:24 #33
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_143152938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:32 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Swiftkey is relaxed maar het correct me zo vaak terwijl ik dat niet wil. :')
nu je het zegt, viel me niet op, autocoureur is kit.

Dat dus :P
  donderdag 7 augustus 2014 @ 02:39:13 #34
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_143153014
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:33 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Niet, heb je een externe app voor nodig en waarschijnlijk support in de kernel als je dit zonder heel veel batterij verbruik wil doen.

Is double tap niet goed?
op zich wel, maar ik denk dat het gaat gebeuren wanneer je het niet wil.
pi_143154987
Goede TT trouwens... ;(

Vorige week dinsdag besteld, ik dacht laten we de snelle levering nemen, heb ik hem lekker snel..
Staat nu nog op processing, dus zal wel weer na het komende weekend worden -O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:25:56 #36
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_143158347
Batterij komt niet boven de 90%, wie heeft dit ook?
pi_143158696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:28 schreef ace_eleven het volgende:
Goede TT trouwens... ;(

Vorige week dinsdag besteld, ik dacht laten we de snelle levering nemen, heb ik hem lekker snel..
Staat nu nog op processing, dus zal wel weer na het komende weekend worden -O-
Die van mij ook. Vorige week vrijdag besteld dacht ik. Staat ook op processing. Dacht dat je in de stap na pending shipment wel een track & trace code zou krijgen, aangezien de stap na wachten op verzenden logischerwijs verzonden is toch?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_143158756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:25 schreef Manke het volgende:
Batterij komt niet boven de 90%, wie heeft dit ook?
Mijn bestelling komt ook niet verder dan 90% ;)

Maar opmerkelijk. Heb je de tel al eens helemaal uitgezet en dan opgeladen. Mijn huidige tel gaat tot max 99% wanneer deze op stand by staat. Misschien niet goed gekalibreerd ofzo?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:44:33 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_143158846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:39 schreef ssebass het volgende:

[..]

Die van mij ook. Vorige week vrijdag besteld dacht ik. Staat ook op processing. Dacht dat je in de stap na pending shipment wel een track & trace code zou krijgen, aangezien de stap na wachten op verzenden logischerwijs verzonden is toch?
Pending shipmetn -> processing -> Complete
Processing duurde bij mij een dag of 4/5
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_143158942
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Pending shipmetn -> processing -> Complete
Processing duurde bij mij een dag of 4/5
Ah ok. Dus in processing zit de daadwerkelijke verzending.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_143159013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:47 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ah ok. Dus in processing zit de daadwerkelijke verzending.
Nee, tijdens Processing zorgen zij ervoor dat het pakketje bij DPD/DHL komt. Als dat zo is is ie voor hun 'complete'. Dan krijg je een mailtje en een tracking nummer en gaat het verzendbedrijf zijn ding doen. Dan duurt het dus nog een dag of 1-4 (?)
pi_143159116
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:49 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

Nee, tijdens Processing zorgen zij ervoor dat het pakketje bij DPD/DHL komt. Als dat zo is is ie voor hun 'complete'. Dan krijg je een mailtje en een tracking nummer en gaat het verzendbedrijf zijn ding doen. Dan duurt het dus nog een dag of 1-4 (?)
Op die manier. Dan duurt het dus nog wel even. Ze gaan hun bezorg targets niet halen, maargoed op zich ook niet zo'n probleem.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:13:05 #43
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143159673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:46 schreef enilnomrow het volgende:

[..]

Bedenk wel dat T-Mobile lang geen landelijke 4G-dekking heeft. Ik weet niet waar je woont, maar als het buiten de Randstad is zul je het niet/nauwelijks kunnen gebruiken. Dit is de dekkingskaart: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart
In Den Bosch en Eindhoven centrum is het.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:17 schreef FreaZ het volgende:
Hoe is de belkwaliteit van de OPO? Volgens Techradar beneden peil. Zit erg te twijfelen om een OPO te halen (mits invite kunnen bemachtigen).
Ik blijf het bel volume onder acceptabel vinden. Met headphones enzo maakt het weinig uit, maar als ik in een drukke omgeving liep raakte ik geïrriteerd omdat ik zo vraag moest vragen: Wat? Bijna alsof ik doof ben. Het is erg zacht, terwijl de kwaliteit niet slecht is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:15:35 #44
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143159737
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:39 schreef Manke het volgende:

[..]

op zich wel, maar ik denk dat het gaat gebeuren wanneer je het niet wil.
Ja klopt. Ze moeten de functie met de lichtsensor uitzetten. Ik heb soms na 10 minuten fietsen 5 broekzak telefoontjes gepleegd... Heel frustrerend. Op de LG G2/3 werkte het wel goed. Zij zien wanneer je telefoon in je broekzak zit en dan schakelt het automatisch uit. Toch beloven ze dit te verbeteren.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:27:11 #45
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_143162005
Ik heb dat gewoon standaard uitgeschakeld. Anders staat de flits telkens aan in mijn broekzak.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_143162350
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

In Den Bosch en Eindhoven centrum is het.

[..]

Ik blijf het bel volume onder acceptabel vinden. Met headphones enzo maakt het weinig uit, maar als ik in een drukke omgeving liep raakte ik geïrriteerd omdat ik zo vraag moest vragen: Wat? Bijna alsof ik doof ben. Het is erg zacht, terwijl de kwaliteit niet slecht is.

[..]

Ja klopt. Ze moeten de functie met de lichtsensor uitzetten. Ik heb soms na 10 minuten fietsen 5 broekzak telefoontjes gepleegd... Heel frustrerend. Op de LG G2/3 werkte het wel goed. Zij zien wanneer je telefoon in je broekzak zit en dan schakelt het automatisch uit. Toch beloven ze dit te verbeteren.
Er valt wel wat te klagen dus? Zo te horen zijn het wel allemaal dingen die softwarematig op te lossen zijn of niet?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:41:19 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143162499
Dat bellen heb ik geen last van, de rest kan je zelf uitzetten. Ik vind dat tap to wake niet zo boeiend. En de flashlight aanzetten met een gesture is een leuke gimmick, maar ik gebruik het niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143162672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Er valt wel wat te klagen dus? Zo te horen zijn het wel allemaal dingen die softwarematig op te lossen zijn of niet?
Ja, er zijn een paar bugs in de software (kennelijk, ik heb 'm nog niet). Ik heb begrepen dat er een OTA update aankomt binnen 2 weken die de meeste issues op zou moeten lossen.
pi_143162720
Oh dat zou al lekker snel zijn. Op 4G na zijn al die issues inderdaad softwarematig op te lossen. Kunnen bellen met je tel is op zich wel een handige feature :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_143163203
Vriend van me heeft zn telefoon +- 3 weken geleden besteld, maar nog steeds geen share invites gekregen. Duurt toch wel lang zo..

Wat ik me nu wel af vroeg nog. T-mobile 4g zou moeten werken op deze telefoon. Op deze kaart (https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart ) is de dekking te zien. Bied t-mobile in deze gebieden op meerdere frequenties 4g aan, of heb je bijvoorbeeld in de grote steden alleen 4g op de 800 band, en in buitengebieden alleen 4g signaal op de 1800 band? (Als deze vraag te begrijpen is :* )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')