abonnement Unibet Coolblue
pi_143637744
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:48 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Is gewoon normaal hoor, ik snap iedere post van haar :').
Is gewoon pijnlijk om te lezen als je kleiner bent, ik kom volgens mij net niet aan die 17cm, moet ook helemaal stijf zijn en grote slagen maken om het mijn vriendin goed te laten voelen, fuck mijn genen.
pi_143639760
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef DezeNaamIsNogNietGekozen het volgende:
Hallo allemaal, ik weet wat jullie denken, alweer zo'n topic.. Maar ik hoop toch dat iemand mij kan helpen.

Ik heb drie vragen over mijn penis,
1: in slappe conditie is hij 8-9cm lang/groot, wanneer hij stijf is zo'n 13cm. Ik ben 20 jaar, ong 181cm. Is dit normaal? Hij oogt nl niet heel groot ofzo..

Geen idee, maar als vrouw zijnde zou ik er niet in stikken en ik vindt dat wel positief... Stikken is niet zo fijn..Daarbij als ik naar beneden kijk vindt ik dat mijn boobies ook geen dubbel D ogen, maar toch is het zo..

2: heeft iemand ervaring met zalfjes/pillen en/of jelken? ik weet dat een penispomp bijv tijdelijk werkt en sommige zalfjes ook, maar is er ook iets blijvends?
Nouja, met zulke tetten als ik, de enige optie die ik zou hebben is een borst correctie gewoon al het vel wat op de betere plek te zetten enzo en dan mooi identiek laten maken op waterpas enz. enz. Maar ik ben niet zo van de operaties enzo, dus ik vind mijn dubbel D's prima zoals ze zijn zolang er maar mee gespeeld wordt..Zalfjes of pillen, je weet maar nooit wat erin zin.. Voor het zelfde geld brandt sebiet je eikel eraf, ik zeg niet doen!

3: wanneer ik mezelf aftrek, krijg ik de voorhuid bijna niet over de eikel heen getrokken. Niet dat dit zeer doet of gaat bloeden ofzo, maar het lijkt dat het 'gaatje' te klein is.. Wanneer ik bijv seks heb gaat het er vanzelf overheen, maar het gaat pas weer terug wanneer de penis uit de erectie is zeg maar..
Misschien een keer langs je huisarts, dan ben je tenminste voorbereid wanneer je chick je te hard zuigt en je toompje in tweetjes zuigt.. Of een scheurtje in je dophuid veroorzaakt, ofzoiets..

Alvast bedankt!

Succes met de tips, veel plezier ermee :+
pi_143639881
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Elke vrouw is dan een 'size queen'. ;) Die dat niet beweren te zijn, willen je niet kwesten.
Die bitches zuigen gewoon niet genoeg, er is onderzoek naar gedaan en de erectie is groter wanneer je gezogen wordt als man. Maar, maar.. Je piemel opmeten nadat je chick hem in d'r mondje doet is misschien een beetje vreemd :X :o
pi_143668063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef berthoogst het volgende:
Beetje lullig.

Mijn penis is groot. Maarja, ik kan er dan weer niks nuttigs mee doen. Behalve fappen. -O-
I know your struggles -O-
Error404
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')