abonnement Unibet Coolblue
pi_142847002
Hallo!

Ik zoek een grote zitzak. Ik kan alleen niet teveel ervoor uitgeven, aangezien ik niet zoveel heb.
Ik zal het even uitleggen.
Ik heb autisme, en als ik een paniekaanval heb, hielp het mij om in de grote badkamer op de afdeling, in de grote zitzak te liggen. In het donker, zodat ik weg was van alle prikkels en ik kwam zo heel snel altijd weer tot rust.
De zitzak geeft een taktiele prikkel af die ik enorm fijn vind maar nu is de zitzak terug naar de afdeling waar hij vandaan kwam, hij was geleend. En dat ding komt ook niet meer terug.
Dus ik vragen of ze nog een hadden, nee en konden ze ook niet meer bestellen.
De verpleegkundigen merken wel verschil als ik in zo'n zitzak even kan liggen tijdens zo'n bui dus ze vroegen of ik er niet een kon kopen.
Maar heb niet zoveel geld hier.

Dus mijn vraag is, heeft iemand nog een grote zitzak over die ik mag gebruiken? In ruil krijg je iets leuks, op de afdeling gemaakt (vogelhuisje of zoiets)

Groetjes :)
Twiddel
pi_142847491
Ik heb er helaas geen voor je. Maar volgens mij is het niet zo moeilijk om er zelf een te maken. Een zak maken van stevige stof (of oude lakens misschien) en de vulling kun je los in een stoffenwinkel en op de markt kopen.

Patroon: http://www.knutselidee.nl/nieuws/zitzak67.htm
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_142854110
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:07 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb er helaas geen voor je. Maar volgens mij is het niet zo moeilijk om er zelf een te maken. Een zak maken van stevige stof (of oude lakens misschien) en de vulling kun je los in een stoffenwinkel en op de markt kopen.

Patroon: http://www.knutselidee.nl/nieuws/zitzak67.htm
Ik zou het wel willen, alleen ik ben bang voor naalden en machines.
En ik ken niemand die het voor mij kan doen.
Twiddel
pi_142854538
Oh da s jammer -O- had gehoopt dat er een handig iemand op de afdeling was.

Ow wacht, misschien kun je alles knippen en klaarmaken en kan een schoenmaker of naaiattelier het voor je in elkaar zetten.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:05:34 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_142856882
Bij de Blokker zijn ze 29 euro -> Klik , misschien maak je op Marktplaats meer kans, ligt er aan waar je woont - > klik ?

[ Bericht 18% gewijzigd door Flow3r op 29-07-2014 19:11:06 ]
pi_142860750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef Flow3r het volgende:
Bij de Blokker zijn ze 29 euro -> Klik , misschien maak je op Marktplaats meer kans, ligt er aan waar je woont - > klik ?
Die van de blokker zijn kinderzakken, ik zoek een grote.
ook een waar ik op kan liggen.
En ik vind het makkelijker om met iemand af te spreken van FOK! dan iemand van marktplaats :@
Twiddel
pi_142860805
Meldt!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142860814
Ow grote; ik las gore :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142860916
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:47 schreef Geralt het volgende:
Ow grote; ik las gore :@
_O- maar is hij nog goed schoon te maken? :)
Twiddel
pi_142860932
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]

_O- maar is hij nog goed schoon te maken? :)
Ik had het over mezelf.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_142861136
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik had het over mezelf.
:') :D
Twiddel
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:33:31 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_142881244
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Die van de blokker zijn kinderzakken, ik zoek een grote.
ook een waar ik op kan liggen.
En ik vind het makkelijker om met iemand af te spreken van FOK! dan iemand van marktplaats :@
Ze zijn overal gruwelijk duur, dus via Fok! of Marktplaats zou de beste optie zijn, maar dan moet je wel iemand treffen die er een voor je heeft he, anders is dit misschien een idee? Kost 35 euro, ook niet voor niks natuurlijk :{
Maar is volgens mij wel een grote :Y

http://jysk.nl/search?query=zitzak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142881314
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ze zijn overal gruwelijk duur, dus via Fok! of Marktplaats zou de beste optie zijn, maar dan moet je wel iemand treffen die er een voor je heeft he, anders is dit misschien een idee? Kost 35 euro, ook niet voor niks natuurlijk :{
Maar is volgens mij wel een grote :Y

http://jysk.nl/search?query=zitzak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezorging is 50 euro ;(
Twiddel
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:36:39 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_142881338
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Bezorging is 50 euro ;(
ow echt? had ik niet gezien sorry :@ , wat belachelijk :{w
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:00:10 #15
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_142884181
Is 't voor jou mogelijk om naar Venlo te komen? Heb hier misschien iets liggen hoewel ik denk dat ie niet groot genoeg zal zijn.

Is meer zoiets:



...maar dan 'n heel stuk ouder en valer enzo. :@ :') (en in 'n soort bruine kleur) Ik zal 'm wel eerst schoonmaken uiteraard. :P
Hallon!
pi_142889142
Ik heb er ook nog eentje liggen. Niet zo een als op het plaatje van flow3r, maar wel groter dan die van BlueMage, om je een idee te geven.
Volgens mij wonen we helaas niet echt bij elkaar in de buurt (ik in midden-limburg), maar qua vervoer zou iets te regelen moeten zijn.

O, en je moet niet allergisch zijn voor katten, die hebben hem dankbaar gebruikt en ondanks herhaaldelijk schoonmaken blijven er wel haartjes afkomen. Daarom ook niet op MP gezet. Als je op de andere kant gaat liggen heb je daar geen last van natuurlijk. :+

Edit: plaatjes!



Katten niet inbegrepen natuurlijk :P


Het is een zitzak van stof en er zitten piepkleine balletjes in. Misschien handig om te weten ivm de tactiele prikkel die voor jou natuurlijk ook belangrijk is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-07-2014 17:20:40 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142889314
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb er ook nog eentje oiggen. Niet zo een als op het plaatje van flow3r, maar wel groter dan die van BlueMage, om je een idee te geven.
Volgens mij wonen we helaas niet echt bij elkaar in de buurt (ik in midden-limburg), maar qua vervoer zou iets te regelen moeten zijn.

O, en je moet niet allergisch zijn voor katten, die hebben hem dankbaar gebruikt en ondanks herhaaldelijk schoonmaken blijven er wel haartjes afkomen. Daarom ook niet op MP gezet. Als je op de andere kant gaat liggen heb je daar geen last van natuurlijk. :+

Edit: plaatjes!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katten niet inbegrepen natuurlijk :P

Dat zou helemaal geweldig zijn :D
Ik woon in Deventer, dus we moeten idd wel iets regelen voor vervoer, ik kan niet reizen.
*O*
Twiddel
pi_142889343
quote:
5s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef BlueMage het volgende:
Is 't voor jou mogelijk om naar Venlo te komen? Heb hier misschien iets liggen hoewel ik denk dat ie niet groot genoeg zal zijn.

Is meer zoiets:

[ afbeelding ]

...maar dan 'n heel stuk ouder en valer enzo. :@ :') (en in 'n soort bruine kleur) Ik zal 'm wel eerst schoonmaken uiteraard. :P
Ik kan niet reizen, en ik moet op de zitzak kunnen liggen, dus denk niet het zal werken.
Maar bedankt voor je inbreng!
Twiddel
pi_142889387
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:20 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Dat zou helemaal geweldig zijn :D
Ik woon in Deventer, dus we moeten idd wel iets regelen voor vervoer, ik kan niet reizen.
*O*
Wat mij betreft is hij van jou. ^O^

Ik ben dus echt afgelopen weekend nog vlakbij Deventer geweest! :D
Stel je vraag anders een in het vervoerstopic. Ik wil er best een stukje voor rijden, maar het halve land door is me toch wat te gek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142889583
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat mij betreft is hij van jou. ^O^

Ik ben dus echt afgelopen weekend nog vlakbij Deventer geweest! :D
Stel je vraag anders een in het vervoerstopic. Ik wil er best een stukje voor rijden, maar het halve land door is me toch wat te gek.
Gevraagd daar.
Hoe groot is de zitzak eigenlijk? :)
Twiddel
pi_142889841
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:29 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Gevraagd daar.
Hoe groot is de zitzak eigenlijk? :)
Ik heb hem even opgemeten voor je. Het is een peervorm, in de lengte zo'n 120 cm en op het breedste punt van het 'buikje' zo'n 90 centimeter. Niet super groot dus.

Je kunt er niet helemaal in wegkruipen, als ik (1.70m) erop zat was ik net van billen tot en met hoofd gesteund, zeg maar. Daarom heb ik hem ook gedoneerd aan de katten. :) Om in een donkere ruimte te liggen zal hij goed voldoen, maar als extra zitmeubel in de kamer was hij net wat te mager.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_142890244
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb hem even opgemeten voor je. Het is een peervorm, in de lengte zo'n 120 cm en op het breedste punt van het 'buikje' zo'n 90 centimeter. Niet super groot dus.

Je kunt er niet helemaal in wegkruipen, als ik (1.70m) erop zat was ik net van billen tot en met hoofd gesteund, zeg maar. Daarom heb ik hem ook gedoneerd aan de katten. :) Om in een donkere ruimte te liggen zal hij goed voldoen, maar als extra zitmeubel in de kamer was hij net wat te mager.
Prima genoeg :)
Bedankt! _O_ ^O^
Twiddel
pi_142890360
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Prima genoeg :)
Bedankt! _O_ ^O^
No prob! Hier staat hij maar in de weg want de katten hebben inmiddels andere tronen gevonden. :P
Nu nog regelen dat hij zo snel mogelijk bij jou komt. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')