abonnement Unibet Coolblue
pi_142804135
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Chillings het volgende:

[..]

nee chef, dat is onmogelijk op dit forum. met allemaal zolderkamer autisten die nog nooit intiem zijn geweest met een meisje behalve met hun moeder of zusje.

Verder ben ik niet van plan om iets sexueels te doen, dit topic was een troll.

En verder ik weet precies wat ik aant doen ben, laat me raden je bent kayserili of sivasli? ergens uit de middenoosten streek of de egeische zee streek.

verder ga normale avatar zetten, faka met die blondine voor de turkse vlag? zehma moderne turk.

je zet jezelf voor schut |:(
natuurlijk ga je niks sexueels doen.
pi_142804376
Zo zie je maar dat vooroordelen niet uit de lucht komen vallen :').
pi_142805733
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo zie je maar dat vooroordelen niet uit de lucht komen vallen :').
En zo zie je ook maar weer hoe snel mensen generaliseren.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:02:06 #79
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142805831
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Chillings het volgende:
Verder ben ik niet van plan om iets sexueels te doen, dit topic was een troll.
Maar natuurlijk. Je bent gewoon te gierig voor een fatsoenlijke hotelkamer. Goed geïntegreerd, dat dan wel weer. Je vriendinnetje zal het nu wel elders gaan zoeken lijkt me.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142807928
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:58 schreef danzazlol het volgende:

[..]

En zo zie je ook maar weer hoe snel mensen generaliseren.
en zo zie je maar dat mensen vaak dan ook gelijk hebben...want nu hoor je ts niet meer,maar fijn om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
pi_142809333
Kamertje huren op de wallen, als je vriendin een beetje lekker is haal je de huurkosten voor die nacht er ook weer uit.
pi_142811296
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Chillings het volgende:

[..]

nee chef, dat is onmogelijk op dit forum. met allemaal zolderkamer autisten die nog nooit intiem zijn geweest met een meisje behalve met hun moeder of zusje.
:O. Origineel hoor!

En grappig natuurlijk dat jij advies komt vragen aan al die zolderkamerautisten. :').

quote:
Verder ben ik niet van plan om iets sexueels te doen, dit topic was een troll.
:').

Uhuh. Laffer kan niet.

quote:
En verder ik weet precies wat ik aant doen ben, laat me raden je bent kayserili of sivasli? ergens uit de middenoosten streek of de egeische zee streek.
Bolu, Karadeniz.

Vertel me eens, wat ben je aan het doen? Heb je enig idee dat je overkomt als een respectloos allochtoon, de zoveelste, en dat je stereotypering mogelijk maakt?

En omdat je blijkbaar heel snel conclusies kunt trekken over de Nederlandse sletten en natuurlijk enorm schijnheilig bent:
- gok eens hoe jouw omgeving en haar omgeving naar jullie zal kijken als ze erachter komen
- gok eens wat ze is volgens jullie cultuur als ze meegaat naar een hotel voor een neukbeurtje
- gok eens wat er gebeurt als je haar voor het huwelijk ontmaagd en jullie huwelijk gaat om wat voor reden dan ook niet door
- gok eens wat jullie aan het doen zijn volgens jullie geloof

Nederlandse dames uitschelden en Turkse meisjes zowat ophemelen... Dan ben je dus echt blind.

quote:
verder ga normale avatar zetten, faka met die blondine voor de turkse vlag? zehma moderne turk.
Zo jong al van plan zijn om te trouwen en/of jullie ouders die daarvoor zorgen, al deze simpele posts, in een discussie een punt denken te maken door je druk te maken om een plaatje...

Het zegt veel over je niveau. Zehma intelligent, haha... Ga, ga, ga kindje. Met je melkmuil. En je hoofd.

quote:
je zet jezelf voor schut |:(
Uhuh, echt wel. Manke vergelijkingen maken over random Nederladse sletten terwijl je zelf ontucht gaat plegen. Zaadbalhaar.

Typische allochtoon met een grote bek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 13:56:36 ]
pi_142811377
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:33 schreef Chillings het volgende:

[..]

nee chef, dat is onmogelijk op dit forum. met allemaal zolderkamer autisten die nog nooit intiem zijn geweest met een meisje behalve met hun moeder of zusje.

Verder ben ik niet van plan om iets sexueels te doen, dit topic was een troll.

En verder ik weet precies wat ik aant doen ben, laat me raden je bent kayserili of sivasli? ergens uit de middenoosten streek of de egeische zee streek.

verder ga normale avatar zetten, faka met die blondine voor de turkse vlag? zehma moderne turk.

je zet jezelf voor schut |:(
Ey broeder ga niet stoer lopen doen van je maakt mijn volk belachelijk, al zet ie de paus voor de vlag.. Met je nationalistische gebrabbel, als je zo'n goeie turk bent ga dan je turkse dienstplicht voltooien oh nee je hebt een Nederlands passpoort, homo
  maandag 28 juli 2014 @ 14:43:04 #84
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142812892
HET MAG NIETTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!1!1!!!!! WOLAH
Gr gr. de KLB Keizer
  maandag 28 juli 2014 @ 14:52:10 #85
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142813186
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

:O. Origineel hoor!

En grappig natuurlijk dat jij advies komt vragen aan al die zolderkamerautisten. :').

[..]

:').

Uhuh. Laffer kan niet.

[..]

Bolu, Karadeniz.

Vertel me eens, wat ben je aan het doen? Heb je enig idee dat je overkomt als een respectloos allochtoon, de zoveelste, en dat je stereotypering mogelijk maakt?

En omdat je blijkbaar heel snel conclusies kunt trekken over de Nederlandse sletten en natuurlijk enorm schijnheilig bent:
- gok eens hoe jouw omgeving en haar omgeving naar jullie zal kijken als ze erachter komen
- gok eens wat ze is volgens jullie cultuur als ze meegaat naar een hotel voor een neukbeurtje
- gok eens wat er gebeurt als je haar voor het huwelijk ontmaagd en jullie huwelijk gaat om wat voor reden dan ook niet door
- gok eens wat jullie aan het doen zijn volgens jullie geloof

Nederlandse dames uitschelden en Turkse meisjes zowat ophemelen... Dan ben je dus echt blind.

[..]

Zo jong al van plan zijn om te trouwen en/of jullie ouders die daarvoor zorgen, al deze simpele posts, in een discussie een punt denken te maken door je druk te maken om een plaatje...

Het zegt veel over je niveau. Zehma intelligent, haha... Ga, ga, ga kindje. Met je melkmuil. En je hoofd.

[..]

Uhuh, echt wel. Manke vergelijkingen maken over random Nederladse sletten terwijl je zelf ontucht gaat plegen. Zaadbalhaar.

Typische allochtoon met een grote bek.
Deze man _O_
sorry verkeerde emoji net
Gr gr. de KLB Keizer
  maandag 28 juli 2014 @ 16:19:03 #86
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_142816620
ff chips en cola lahmacun en verse muntthee halen *)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_142818476
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

:O. Origineel hoor!

En grappig natuurlijk dat jij advies komt vragen aan al die zolderkamerautisten. :').

[..]

:').

Uhuh. Laffer kan niet.

[..]

Bolu, Karadeniz.

Vertel me eens, wat ben je aan het doen? Heb je enig idee dat je overkomt als een respectloos allochtoon, de zoveelste, en dat je stereotypering mogelijk maakt?

En omdat je blijkbaar heel snel conclusies kunt trekken over de Nederlandse sletten en natuurlijk enorm schijnheilig bent:
- gok eens hoe jouw omgeving en haar omgeving naar jullie zal kijken als ze erachter komen
- gok eens wat ze is volgens jullie cultuur als ze meegaat naar een hotel voor een neukbeurtje
- gok eens wat er gebeurt als je haar voor het huwelijk ontmaagd en jullie huwelijk gaat om wat voor reden dan ook niet door
- gok eens wat jullie aan het doen zijn volgens jullie geloof

Nederlandse dames uitschelden en Turkse meisjes zowat ophemelen... Dan ben je dus echt blind.

[..]

Zo jong al van plan zijn om te trouwen en/of jullie ouders die daarvoor zorgen, al deze simpele posts, in een discussie een punt denken te maken door je druk te maken om een plaatje...

Het zegt veel over je niveau. Zehma intelligent, haha... Ga, ga, ga kindje. Met je melkmuil. En je hoofd.

[..]

Uhuh, echt wel. Manke vergelijkingen maken over random Nederladse sletten terwijl je zelf ontucht gaat plegen. Zaadbalhaar.

Typische allochtoon met een grote bek.
zoals ik al zei het topic is een troll, wou een discussie beginnen en dat is er nu ook gekomen.

Opeens komen nederlanders vertellen dat turkse meisjes ook sletten kunnen zijn? oke ja dat kan, maar gemiddeld genomen krijg je een turks meisje echt niet zo makkelijk in bed als de meeste hier zeggen.

mischien dat ze de gemiddelde turkse meisje verwarren met de 25 euro hoertje die ze bij doublettestraat hebben geneukt. en nu denken dat ze zehma de boss zijn omdat ze betaald sex hebben gehad.

helft van dit forum is nog maagd of ontmaagd door een hoer waarvoor ze betaalt hebben. en dat is niet door religieuze redenen :')

Ik stel een normale vraag op een forum, waarom zou iemand gelijk voorordelen moeten hebben over mijn situatie.

uberhaupt zou niemand hier wat mogen zeggen over wat ik doe, ookal ben ik moslim of niet. Mijn prive leven gaat niemand hier wat aan.

En dan komt gelijk naar voren wat voor zielig forum dit eigenlijk is, elke zolderkamer autist probeert ieder ander naar beneden te halen zodat ze in de avond kunnen slapen met een minder zielig gevoel .

En dat ik over nederlandse sletten begin, elk nederlands meisje is ontmaagd voor het huwelijk.
Mischien een paar lelijkers en dikzakken waar niemand in wil pompen maar dat zijn ook de enige.

NL'ers moeten niet over iets gaan praten als ze het zelf niet beter hebben.

En waar in mijn posts kom ik scheinheilig over? :')
pi_142818564
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ey broeder ga niet stoer lopen doen van je maakt mijn volk belachelijk, al zet ie de paus voor de vlag.. Met je nationalistische gebrabbel, als je zo'n goeie turk bent ga dan je turkse dienstplicht voltooien oh nee je hebt een Nederlands passpoort, homo
zuig aan me ballen flikker, heb beide paspoorten.
LOL sinds wanneer staat dienstplicht gelijk aan goede turk zijn.

het is gewoon verplicht, als je het niet doet kom je turkije niet meer binnen, dus je argumentatie slaat nergens op.

+ hier komen we weer met autisten die op forums stoer gaan doen en maar wat dingen uit hun duim zuigen, privé omstandigheden gaan niemand wat aan hier.
pi_142818928
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef Chillings het volgende:

[..]

zuig aan me ballen flikker, heb beide paspoorten.
LOL sinds wanneer staat dienstplicht gelijk aan goede turk zijn.

het is gewoon verplicht, als je het niet doet kom je turkije niet meer binnen, dus je argumentatie slaat nergens op.

+ hier komen we weer met autisten die op forums stoer gaan doen en maar wat dingen uit hun duim zuigen, privé omstandigheden gaan niemand wat aan hier.
fake ass turk ga zweep slagen krijgen zemmel
pi_142827014
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef Chillings het volgende:

[..]

helft van dit forum is nog maagd of ontmaagd door een hoer waarvoor ze betaalt hebben. en dat is niet door religieuze redenen :')

Ik stel een normale vraag op een forum, waarom zou iemand gelijk voorordelen moeten hebben over mijn situatie.

uberhaupt zou niemand hier wat mogen zeggen over wat ik doe, ookal ben ik moslim of niet. Mijn prive leven gaat niemand hier wat aan.

En dan komt gelijk naar voren wat voor zielig forum dit eigenlijk is, elke zolderkamer autist probeert ieder ander naar beneden te halen zodat ze in de avond kunnen slapen met een minder zielig gevoel .

En dat ik over nederlandse sletten begin, elk nederlands meisje is ontmaagd voor het huwelijk.
Mischien een paar lelijkers en dikzakken waar niemand in wil pompen maar dat zijn ook de enige.
Nou misschien heb je zelf ook vooroordelen.
Je begint over zolderkamer autisten en je vind ze minderwaardig omdat ze volgens jou nog maagd zijn of een hoer bezocht zouden hebben zonder enkele reden om dit aan te nemen.

Daarnaast hebben we in nederland vele geloven en culturen, er zijn ongelovige die vaak inderdaad seks hebben voor het huwelijk. Je hebt christenen waarvan een deel wel en en deel geen seks hebben voor het huwelijk. Het zelfde geld voor moslims, wat jij van die mensen denkt doet er niet toe, die zijn er ook. Dus om alle nederlandse meisjes over één kam te scheren gaat wel wat ver. Nederlands zijn heeft te maken met het hebben van een Nederlands paspoort niet met of je blond of zwart haar hebt, of blank of bruin bent. En dus ook niet wat je gelooft.
pi_142827040
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef Chillings het volgende:

[..]

zuig aan me ballen flikker
Mag dat wel?
Silence can mock
pi_142829240
^O^ geweldig topic weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')