abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:26:55 #51
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142374400
Je weet gewoon niet waar je het over hebt. Je klinkt meer als een oude sexueel gefrustreerde kneus. Denk je aan je tai chi ouwe?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:29:10 #52
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142374523
oja, als je echt een vent bent kom dan gezellig even skypen?
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 17 juli 2014 @ 00:09:29 #53
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142384656
LOL, skypen om wat te doen? Piemels te vergelijken of zo?
Ok dit is wel lollig.
En wie gaat de scheidsrechter dan zijn, jij?
Denk er even over hoe je dat onpartijdig wil doen en I'm game.

Dit is funny as fuck! :)

Als jij 2 Foksters kan regelen 1 aan elke kant ga vooral je gang.
Buiten het meten zal ik me eervol gedragen :)

Nou ga maar regelen.

Skypen , LOL

[ Bericht 15% gewijzigd door Florentius op 17-07-2014 00:15:31 ]
pi_142388984
Damens doe eens rustig ;-)
Teydelyk heeft gewoon een wat grotere als gemiddeld (net als de rest hier) en zoek een passende condoom...
Net als de rest op FOK weten we hoe lastig is dat ze voor de rest van de wereld kleine condooms hebben... dus Teydelyk vraagt zijn medelotgenoten waar zij hun pedaalemmerzakken vandaan halen ;-)
  donderdag 17 juli 2014 @ 08:49:53 #55
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142389165
Meestal is het probleem dat je gewoon niet zo goed bent in het omdoen van die krengen. Zorg dat je hem er op de juiste manier voor het afrollen omdoet. Stukje onzekerheid en wat geklungen en hij wordt al gauw slapper en dan lukt het helemaal niet meer.

Je kan een condoom gebruiken als badkuts (als je dat echt zou willen) en ik geloof niet dat die van jou zo groot is.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142389547
Tuurlijk kun je ook de kleinste daarvoor gebruiken...
Maar dan hadden ze wel one-size gemaakt. XS

Neem maar een keer een goed passende condoom en je wilt niet anders meer!
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:42:42 #57
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142392348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:49 schreef Frag_adder het volgende:
Meestal is het probleem dat je gewoon niet zo goed bent in het omdoen van die krengen. Zorg dat je hem er op de juiste manier voor het afrollen omdoet. Stukje onzekerheid en wat geklungen en hij wordt al gauw slapper en dan lukt het helemaal niet meer.

Je kan een condoom gebruiken als badkuts (als je dat echt zou willen) en ik geloof niet dat die van jou zo groot is.
Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd: jij trekt ook xs aan terwijl je L moet hebben? Past ook toch? Het knijpt letterlijk de bloedtoevoer af en na een tijdje zitten er striemen in je vel. Je kunt condooms idd ver uitrekken, maar dat wil niet zeggen dat "one size fits all"
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  donderdag 17 juli 2014 @ 11:52:23 #58
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142392595
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:42 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd: jij trekt ook xs aan terwijl je L moet hebben? Past ook toch? Het knijpt letterlijk de bloedtoevoer af en na een tijdje zitten er striemen in je vel. Je kunt condooms idd ver uitrekken, maar dat wil niet zeggen dat "one size fits all"
Nee dat is waar, maar je begon al meteen over lengte terwijl juist omtrek het belangrijkste is bij dit aspect. Voorheen maakte Durex condooms waarbij de omtrek groter was en noemde dit XL, maar sinds ongeveer 1 jaar heeft hun XL condoom een langere lengte maar niet een grotere omtrek.

9 van de 10 keer zit het probleem bij condooms niet zo zeer in de maat maar vooral in knullig gebruik. Als je grotere condooms wilt hebben zal je een ander merk moeten zoeken, ik weet dat condoomannoniem ze heeft.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:20:17 #59
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142393373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:52 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nee dat is waar, maar je begon al meteen over lengte terwijl juist omtrek het belangrijkste is bij dit aspect. Voorheen maakte Durex condooms waarbij de omtrek groter was en noemde dit XL, maar sinds ongeveer 1 jaar heeft hun XL condoom een langere lengte maar niet een grotere omtrek.

9 van de 10 keer zit het probleem bij condooms niet zo zeer in de maat maar vooral in knullig gebruik. Als je grotere condooms wilt hebben zal je een ander merk moeten zoeken, ik weet dat condoomannoniem ze heeft.
waar heb k het over lengte? Want weet dat dat amper relevant is.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_142394069
Magnum xl bevalt prima hier.
aardappels, sproitjes, sloavink.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')