abonnement Unibet Coolblue
pi_142293740
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef dustbrain het volgende:
Syndra is echt niet moeilijk hoor. _O-

Giga range, makkelijke harass, verst komende stun in het spel. Point en klik nuke.
zo is niemand moeilijk.
Because you know i'm all about that ass
pi_142298173
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef dustbrain het volgende:
Syndra is echt niet moeilijk hoor. _O-

Giga range, makkelijke harass, verst komende stun in het spel. Point en klik nuke.
Ashe heeft grote stun range, nuff said
  maandag 14 juli 2014 @ 20:56:56 #128
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_142298542
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:23 schreef dustbrain het volgende:
Syndra is echt niet moeilijk hoor. _O-

Giga range, makkelijke harass, verst komende stun in het spel. Point en klik nuke.
Haar Q en geloof E zijn zo onwijs makkelijk te dodgen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142299155
Kijk als je over het algemeen niet heel goed bent in league of relatief nieuw dan kan ik me voorstellen dat zo'n character lastig is. Maar zodra je in wat hogere elo komt is een heel stuk lastiger toch wel karthus, Ahri en veigar achtige champions die early game slecht zijn vanwege mana-costs of lage early dmg.

Syndra = easy veilige dmg, bizar lage mana-costs, easy farm en easy teamfights waarin je bijna niks fout kan doen met die massive aoe dmg. Ze kan praktisch iedereen ownen in lane.

[ Bericht 6% gewijzigd door dustbrain op 14-07-2014 21:17:46 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142300246
Hmmm, vandaag toch maar weer eens gewaagd aan mn promo matches omdat het vandaag lekker ging. 2x voor mn promo naar Silver gewonnen. Durf het vandaag niet aan om weer 2-3 te failen :@ :@
  maandag 14 juli 2014 @ 22:10:17 #131
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142302345
Wie zegt dat Syndra niet moeilijk is, weet echt niet waar hij/zij/het het over heeft.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:18:19 #132
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_142302777
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wie zegt dat Syndra niet moeilijk is, weet echt niet waar hij/zij/het het over heeft.
Het is dustbrain maar. Je moet hem niet al te serieus nemen wat hij over champions zegt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142302868
Tjah het is nou eenmaal relatief. In principe heeft geen enkele champion in LoL dusdanig moeilijk mechanics dat het player VS UI is. Zodra je een tijdje LoL speelt is het alitjd player vs player en een moeilijke character is dan een character die niet op gelijk niveau kan blijven met de character van de tegenstander. Bijvoorbeeld characters met lage early dmg of hoge manacosts.

Syndra is een character die qua kracht gelijk staat of zelfs ver voorbij de meeste lol characters qua dmg, range en zelfs mana-costs, en is daarom een easy champ tenzij je, zoals ik al zei, relatief nieuw bent en de mechanics ervoor zorgen dat je faalt tegenover je tegenstander. Dan is het natuurlijk een moeilijke champion. :)

Vraag elke gold+ speler maar als je me niet gelooft. Ik denk dat de meeste het met mijn definities eens zijn.
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:57:29 #134
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142305125
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef dustbrain het volgende:
Syndra is een character die qua kracht gelijk staat of zelfs ver voorbij de meeste lol characters qua dmg, range en zelfs mana-costs, en is daarom een easy champ tenzij je, zoals ik al zei, relatief nieuw bent en de mechanics ervoor zorgen dat je faalt tegenover je tegenstander. Dan is het natuurlijk een moeilijke champion.

Een goede speler heeft geen perfecte mechanics. Er is een enorm verschil tussen goede mechanics en perfecte mechanics. Syndra heeft ontzettend veel zwakke punten: Lage base speed, geen mobility, powerspike gedeelt op lv 6/9 ipv lv 6. Daarnaast is ze een van de champions waarmee redelijk wat mogelijk is en haar spelen is stap een, haar "masteren" is absoluut niet easy.

Even iets positiefs: Ik hou van games waarbij er duidelijk slecht presterende games zijn zoals hieronder:
http://puu.sh/aboO2/6a901afb54.jpg
En dat Caitlyn wordt uitgeroepen tot "nutteloos".

Also:Lel Leona deed meer damage als de Jungler en zelfs de midlaner zit dichtbij :')
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142305263
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Een goede speler heeft geen perfecte mechanics. Er is een enorm verschil tussen goede mechanics en perfecte mechanics. Syndra heeft ontzettend veel zwakke punten: Lage base speed, geen mobility, powerspike gedeelt op lv 6/9 ipv lv 6. Daarnaast is ze een van de champions waarmee redelijk wat mogelijk is en haar spelen is stap een, haar "masteren" is absoluut niet easy.
Perfecte mechanics bestaan hoogstwaarschijnlijk niet. Je maakt altijd wel ergens een fout, maar dat is op hoog elo niet wat een champion moeilijk maakt. Wat een champion moeilijk maakt op hoog elo zijn de aspecten die ik zonet vertelde. ;)

Een character daar bijna perfect spelen is dan ook absoluut niet moeilijk. zelfs Syndra is daar juist niet moeilijk vanwege die hoge range, laga mana cost en harass die dwars door alles heen gaat en geen dmg verliest.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142305863
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Perfecte mechanics bestaan hoogstwaarschijnlijk niet. Je maakt altijd wel ergens een fout, maar dat is op hoog elo niet wat een champion moeilijk maakt. Wat een champion moeilijk maakt op hoog elo zijn de aspecten die ik zonet vertelde. ;)

Een character daar bijna perfect spelen is dan ook absoluut niet moeilijk. zelfs Syndra is daar juist niet moeilijk vanwege die hoge range, laga mana cost en harass die dwars door alles heen gaat en geen dmg verliest.
je hebt echt geen idee waar je het over hebt heh,
ja klopt door haar godlike laning phase, maakt ze veel van haar weaknesses goed, en ze is sterk, en het is niet moeilijk om een aantal combo's uit te voeren die relatief makkelijk te hitten zijn, maar die combo's doen een heleboel champions ook alleen beter, het gaat er met syndra om, om die moeilijke combo's te krijgen en een 7 ball ult af te krijgen,

in teamfights is ze echt niet zo sterk als jij zegt, ja ze kan ult en dan e, maar dat is het dan, vervolgens springt elke bruiser of assasins en zelfs adc's kunnen haar dan pwnen,

zoals ik eerder ook zei, haar stun is haar enige defence, als ze die voor teamfights gebruikt, is ze op eens niet zo sterk meer, dat ding heeft een 18 sec cd, op max rank (je maxt em als laatst) 12.

1 x in een teamfight. en ik denk niet dat elke gold + het met je eens is, ik denk dat die het vooral met je oneens zijn, zoals nu in dit topic ook wel blijkt

gr een plat speler
pi_142306090
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:10 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

je hebt echt geen idee waar je het over hebt heh,
ja klopt door haar godlike laning phase, maakt ze veel van haar weaknesses goed, en ze is sterk, en het is niet moeilijk om een aantal combo's uit te voeren die relatief makkelijk te hitten zijn, maar die combo's doen een heleboel champions ook alleen beter, het gaat er met syndra om, om die moeilijke combo's te krijgen en een 7 ball ult af te krijgen,

in teamfights is ze echt niet zo sterk als jij zegt, ja ze kan ult en dan e, maar dat is het dan, vervolgens springt elke bruiser of assasins en zelfs adc's kunnen haar dan pwnen,

zoals ik eerder ook zei, haar stun is haar enige defence, als ze die voor teamfights gebruikt, is ze op eens niet zo sterk meer, dat ding heeft een 18 sec cd, op max rank (je maxt em als laatst) 12.

1 x in een teamfight. en ik denk niet dat elke gold + het met je eens is, ik denk dat die het vooral met je oneens zijn, zoals nu in dit topic ook wel blijkt

gr een plat speler
Een 7 bal ult af krijgen? Heb je uberhaubt Syndra ooit gespeeld? Dat is niet het doel in teamfights. Het doel is om zoveel mogelijk AOE dmg te doen en je kunt dan kiezen voor assassination(Ult op squishy) of AOE dmg+stun.(Ult+E) Het kiezen van één van deze twee dingen is het enige wat moeilijk is aan Syndra.

De rest van je argumenten zijn toepasbaar op elke champion zonder escape. Als syndra's moeilijkheid bepaald wordt door de cd op haar stun, hoe moeilijk zijn Veigar, Brand, Orianna, malzahar en weet ik veel wat allemaal dan niet?
Je mag dan wel plat zijn(was ik ook in S3) maar je lult alsof je nog nooit Syndra of uberhaubt een mage zonder dash gespeeld hebt.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142306669
Ff een biertje genomen en toen was driemaal scheepsrecht.

pi_142306852
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:15 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Een 7 bal ult af krijgen? Heb je uberhaubt Syndra ooit gespeeld? Dat is niet het doel in teamfights. Het doel is om zoveel mogelijk AOE dmg te doen en je kunt dan kiezen voor assassination(Ult op squishy) of AOE dmg+stun.(Ult+E) Het kiezen van één van deze twee dingen is het enige wat moeilijk is aan Syndra.

De rest van je argumenten zijn toepasbaar op elke champion zonder escape. Als syndra's moeilijkheid bepaald wordt door de cd op haar stun, hoe moeilijk zijn Veigar, Brand, Orianna, malzahar en weet ik veel wat allemaal dan niet?
Je mag dan wel plat zijn(was ik ook in S3) maar je lult alsof je nog nooit Syndra of uberhaubt een mage zonder dash gespeeld hebt.
waar zeg ik dat dat het doel is in teamfights?
dat zijn ze helemaal niet, zeker orianna heeft nog veel lagere cooldown's
maar goed ik geloof niet, dat ik bij je binnenkom, als jij wil haten, ga lekker haten ;)
pi_142306867
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef Barbewire het volgende:
Ff een biertje genomen en toen was driemaal scheepsrecht.

[ afbeelding ]
nice gefeliciteerd! *O*
pi_142307039
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dat het doel is in teamfights?
dat zijn ze helemaal niet, zeker orianna heeft nog veel lagere cooldown's
maar goed ik geloof niet, dat ik bij je binnenkom, als jij wil haten, ga lekker haten ;)
7 ball ult op 1 persoon dan? :') :')

Tjah ik doe gewoon aannames die jou minder mongool laten lijken, en orianna heeft geen enkele stun, alleen een knockup. En die slow telt niet want die heeft syndra ook+ stun. Syndra heeft ook geen delay op mvm tijdens het kiten. Wat dat betreft is ze even 'moeilijk' als orianna en malzahar.
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:38:21 #142
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_142309584
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wie zegt dat Syndra niet moeilijk is, weet echt niet waar hij/zij/het het over heeft.
dit dus. Misschien is het makkelijk om een Q te landen, maar in teamfights meerdere ballen weten te behouden voor een dodelijke mass stun met je W of extra damage met je ult, dat allemaal managen is echt moeilijk. Een van de moeilijkste champs om te masteren, en dan heb ik het pas over de skills gehad en niet de andere stats zoals geen mobility waardoor jezelf plaatsen extra belangrijk is.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_142311363


Ja syndra is moeilijk. Daarom had ik na een paar potjes oefenen ook 80% winraiting in silver met haar en betere stats dan op mijn main(Ahri) Beste stats van al mijn champs zelfs. Maar blijf maar geloven dat champions unberhaubt nog moeilijk kunnen zijjn na 2 jaar spelen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142311459
1l-3win-2l-geen zin meer
pi_142314342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 01:26 schreef dustbrain het volgende:
[ afbeelding ]

Ja syndra is moeilijk. Daarom had ik na een paar potjes oefenen ook 80% winraiting in silver met haar en betere stats dan op mijn main(Ahri) Beste stats van al mijn champs zelfs. Maar blijf maar geloven dat champions unberhaubt nog moeilijk kunnen zijjn na 2 jaar spelen.
wow wat super goed van jou :Y Jij krijgt een sticker van me :')
pi_142317459
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:58 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

wow wat super goed van jou :Y Jij krijgt een sticker van me :')
Achja, je als een mongooltje gedragen omdat je ongelijk hebt?

Geen mobility (zoals 90% van de andere mages)

7 bal ult afkrijgen. (Want yolo :') )

Het is altijd vet wanneer mensen in vol spanning tegenargumenten verzinnen tegen iets wat gewoonweg een feit is. Die 'difficulty' bar bij champions is gemaakt voor nieuwe spelers. Een nieuwe speler die syndra speelt verliest kankerhard van een nieuwe speler die yi speelt. Ik snap dan ook niet hoe je als plat speler zoveel down kan hebben dat je denkt dat dat op hoger elo nog steeds opgaat. Er zijn geen moeilijke champions que mechanics in lol. alleen champions met zwakheden tijdens het lanen, en syndra heeft bijna geen zwakheden voor een mage zonder mobility.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142317530
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:26 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Achja, je als een mongooltje gedragen omdat je ongelijk hebt?

Geen mobility (zoals 90% van de andere mages)

7 bal ult afkrijgen. (Want yolo :') )

Het is altijd vet wanneer mensen in vol spanning tegenargumenten verzinnen tegen iets wat gewoonweg een feit is. Die 'difficulty' bar bij champions is gemaakt voor nieuwe spelers. Een nieuwe speler die syndra speelt verliest kankerhard van een nieuwe speler die yi speelt. Ik snap dan ook niet hoe je als plat speler zoveel down kan hebben dat je denkt dat dat op hoger elo nog steeds opgaat.
ik ben redelijk nieuw en aangezien ik de vraag stelde vraag ik het me af waarom je het nu over plat hebt. Trouwens vind je orianna ok even makkelijk als yi? Je moet je bal, alle tegendstanders en je adc in de gaten houden (voor shields). Bij yi hoef je alleen maar te qqqqq en en rechtsklikken.
Because you know i'm all about that ass
pi_142317569
Iemand kan mij toevoegen bij de eerste post.
IGN: Best EU Snowman
Ranked: Gold 5

Onderweg naar platinum ;)
pi_142317759
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ben redelijk nieuw en aangezien ik de vraag stelde vraag ik het me af waarom je het nu over plat hebt. Trouwens vind je orianna ok even makkelijk als yi? Je moet je bal, alle tegendstanders en je adc in de gaten houden (voor shields). Bij yi hoef je alleen maar te qqqqq en en rechtsklikken.
IMO zijn er makkelijk te spelen champs (waar minder mechanics nodig zijn) en moeilijk te spelen champs. Ik zou syndra zeker bij moeilijk zetten. Verder is dat natuurlijk niet waar het om gaat in het spel. Het is puur een objective game + natuurlijk niet flamen en je teamgenoten helpen werkt wonderen.

Wat platinum spelers beter doen dan bijvoorbeeld silver spelers. Is objective controll en de team compositie's bepalen. Het focussen in teamgevechten. Lane controll en farmen natuurlijk. Jungle routes bepalen + bijvoorbeeld alleen winnende lanes ganken. Het counter ganken. Tijden van de buffs bijhouden zowel je eigen als die van hun.

Weet dat als de enemy jungler blue begint zijn 2de blue ronde de 7;30 respawned. Ward controll is ook een hele belangrijke. :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:21:42 #150
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142318889
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ben redelijk nieuw en aangezien ik de vraag stelde vraag ik het me af waarom je het nu over plat hebt. Trouwens vind je orianna ok even makkelijk als yi? Je moet je bal, alle tegendstanders en je adc in de gaten houden (voor shields). Bij yi hoef je alleen maar te qqqqq en en rechtsklikken.
Het is lastig deze twee champions te vergelijken. Met Orianna heb je veel meer mogelijkheden dan met Yi. Maar deze mogelijkheden beslissen of je doel succesvol is. Orianna heeft meerdere dingen waar ze op moet letten, dit maakt het niet per se moeilijker. Als een Yi op het verkeerde moment naar binnen loopt is hij net zo goed klaar. Hij heeft minder beslissingen, maar wel beslissingen die high risk zijn. Zijn skills zijn inderdaad erg gemakkelijk en vereisen weinig mechanics, maar de positionering, wie je moet hebben, wanneer, wat je enemies cooldowns zijn, kan voor een squishy Yi belangrijker zijn dan een Orianna met ranged attacks, lage cooldowns en die brusers/tanks heeft om de ball te deliveren.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')