abonnement Unibet Coolblue
pi_142844773
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:35 schreef Waffle het volgende:
Ik wacht ook al even op een vervanger voor mijn n4 maar 5.9" is me net wat te veel. Ik vind mijn n4 qua formaat echt ideaal. Deze komt meer in de buurt van mijn n7 dan de n4...
Ik denk dat 5,9" voor velen te groot is maar ik ben al een flinke tijd 5,7" gewend dus er is voor mij eigenlijk geen gewenning qua formaat. Ik ben erg benieuwd en hoop vooral dat het gerucht klopt. :)
pi_142845366
5.9" vind ik ook wat aan de grote kant. N4 is prima formaat, iets groter kan nog, vooral als je er per saldo meer schermgrootte dan totale grootte mee opschiet.
pi_142846419
De grens ligt bij mij dat het toestel prettig in 1 hand te houden moet zijn. Bij de Notes is dat geen enkel probleem, die liggen prettig in de hand en ik verwacht dat dat bij een Nexus 6 ook geen probleem zal zijn.
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:05:04 #54
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_142933900
Ik vind de Galaxy nexus (my baby) wel een prima formaatje hebben :)
leef de leven
pi_142958940
Welke muziekspeler heeft jullie voorkeur? Ik heb altijd met veel genoegen Winamp gebruikt op mijn S4, maar die loopt de laatste tijd erg vaak vast. Ben er nog niet helemaal uit of het aan de speler zelf ligt, maar ik zoek even wat anders om te proberen. Zo plain en simple mogelijk, met de mogelijkheid om mappen te browsen. Iemand suggesties?
pi_142959315
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:37 schreef Thomas B. het volgende:
Welke muziekspeler heeft jullie voorkeur? Ik heb altijd met veel genoegen Winamp gebruikt op mijn S4, maar die loopt de laatste tijd erg vaak vast. Ben er nog niet helemaal uit of het aan de speler zelf ligt, maar ik zoek even wat anders om te proberen. Zo plain en simple mogelijk, met de mogelijkheid om mappen te browsen. Iemand suggesties?
PowerAmp
pi_142960946
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:47 schreef Juupİ het volgende:

[..]

PowerAmp
Ja die heb ik wel eens eerder gebruikt en daar was ik toen niet heel enthousiast over. Maar ik zal 'm nog eens een kans geven :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:19:12 #58
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142969997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja die heb ik wel eens eerder gebruikt en daar was ik toen niet heel enthousiast over. Maar ik zal 'm nog eens een kans geven :)
Music Folder Player Free
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142970203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja die heb ik wel eens eerder gebruikt en daar was ik toen niet heel enthousiast over. Maar ik zal 'm nog eens een kans geven :)
Niet doen, is een hele irritante trial.

Genoeg gratis alternatieven.
pi_143109550
Teruggavetijd betaalde apps Google Play Store mogelijk verlengd tot twee uur:
http://androidworld.nl/ni(...)e-mogelijk-verlengd/

Binnenkort eens even uittesten.
pi_143159377
Hello! Ik heb een probleempje met m'n telefoooon.

Het is een Huawei Ascend, heb 'm nu een jaar ofzo, en heb er tot nu toe eigenlijk geen énkel probleem mee gehad. Hij doet precies wat ik wil en dat is bellen en af en toe een beetje FOK! bij lezen.

Het énige waar ik nu een probleem mee heb, sinds een week ofzo, is dat hij het 'quick menu' niet meer laadt. Dit is de standaard app die met android komt die tevoorschijn komt als je het scherm naar beneden scrollt, en waarmee je dus snel dingen als scherminstellingen en vliegtuigmodus enzo aan kunt passen. Ideaal.
Tot vorige week ofzo, toen hij ineens besloot te stoppen met werken. Zodra ik naar de app ga geeft hij een foutmelding, maar het ding cachet niets, het is een systeemapp, dus ik kan ook niets reloaden/opnieuw opstarten/weetikveelwatten. Heb op 'het internet' al gezocht naar oplossingen, maar was tot nu toe niet succesvol. Iemand hier ervaring hiermee en/of enig idee wat ik (naast een fabrieksreset) kan doen om hem weer werkend te krijgen? Voor de rest doet hij alles nog helemaal prima, alleen dat snelmenu heeft 't dus begeven.
Ja doei.
pi_143160982
Bestaat er een app om android met je iphone te besturen?
Heb nu zo'n chinese android stick met bluetooth keyboard met receiver alleen ik heb maar 1 usb poort dus ik kan of mn harde schijf aansluiten of android besturen :')
Wie dit leest is hek.
pi_143161640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hello! Ik heb een probleempje met m'n telefoooon.

Het is een Huawei Ascend, heb 'm nu een jaar ofzo, en heb er tot nu toe eigenlijk geen énkel probleem mee gehad. Hij doet precies wat ik wil en dat is bellen en af en toe een beetje FOK! bij lezen.

Het énige waar ik nu een probleem mee heb, sinds een week ofzo, is dat hij het 'quick menu' niet meer laadt. Dit is de standaard app die met android komt die tevoorschijn komt als je het scherm naar beneden scrollt, en waarmee je dus snel dingen als scherminstellingen en vliegtuigmodus enzo aan kunt passen. Ideaal.
Tot vorige week ofzo, toen hij ineens besloot te stoppen met werken. Zodra ik naar de app ga geeft hij een foutmelding, maar het ding cachet niets, het is een systeemapp, dus ik kan ook niets reloaden/opnieuw opstarten/weetikveelwatten. Heb op 'het internet' al gezocht naar oplossingen, maar was tot nu toe niet succesvol. Iemand hier ervaring hiermee en/of enig idee wat ik (naast een fabrieksreset) kan doen om hem weer werkend te krijgen? Voor de rest doet hij alles nog helemaal prima, alleen dat snelmenu heeft 't dus begeven.
Instellingen - Apps - alles - system ui - cache wissen.
pi_143161660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Hello! Ik heb een probleempje met m'n telefoooon.

Het is een Huawei Ascend, heb 'm nu een jaar ofzo, en heb er tot nu toe eigenlijk geen énkel probleem mee gehad. Hij doet precies wat ik wil en dat is bellen en af en toe een beetje FOK! bij lezen.

Het énige waar ik nu een probleem mee heb, sinds een week ofzo, is dat hij het 'quick menu' niet meer laadt. Dit is de standaard app die met android komt die tevoorschijn komt als je het scherm naar beneden scrollt, en waarmee je dus snel dingen als scherminstellingen en vliegtuigmodus enzo aan kunt passen. Ideaal.
Tot vorige week ofzo, toen hij ineens besloot te stoppen met werken. Zodra ik naar de app ga geeft hij een foutmelding, maar het ding cachet niets, het is een systeemapp, dus ik kan ook niets reloaden/opnieuw opstarten/weetikveelwatten. Heb op 'het internet' al gezocht naar oplossingen, maar was tot nu toe niet succesvol. Iemand hier ervaring hiermee en/of enig idee wat ik (naast een fabrieksreset) kan doen om hem weer werkend te krijgen? Voor de rest doet hij alles nog helemaal prima, alleen dat snelmenu heeft 't dus begeven.
Heb je trouwens xposed?
pi_143161883
Zoals ik al zei cachet het ding helemaal niets, dus waarom zou dat helpen?
Ja doei.
pi_143164179
Sorry, had er overheen gelezen.
Maar heb je ook de dalvik cache gewist?
pi_143165302
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bestaat er een app om android met je iphone te besturen?
Heb nu zo'n chinese android stick met bluetooth keyboard met receiver alleen ik heb maar 1 usb poort dus ik kan of mn harde schijf aansluiten of android besturen :')
inmiddels opgelost. Heb m alleen softwarematig uitgezet en nu wilt ie niet meer aan :') iemand enig idee? Stekker eruit helpt niet, resetten ook niet.
edit: hdmi kabel ook eruit trekken helpt blijkbaar :P
nu doet alleen mn wifi het niet :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Jungle_Jim op 07-08-2014 15:32:08 ]
Wie dit leest is hek.
pi_143230053
Sinds vanmorgen doet mijn Galaxy S4 ineens heel raar. Opeens kreeg ik dit lockscreen en ik kom niet meer in mijn telefoon. Heel soms unlockt ie even, maar dan schiet ie gewoon weer terug. Ook na een reboot gaat ie bijna meteen over op dit lockscreen. Telefoontjes en berichten komen wel gewoon binnen. Iemand enig idee? Het was echt uit het niets. Ja, ik heb gisteren die ellendige Facebook messenger geinstalleerd, maar verder niets. Ik heb een custom rom, maar die heeft altijd probleemloos gedraaid.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2014 13:33:29 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 15:14:24 #70
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_143231980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:33 schreef Thomas B. het volgende:
Sinds vanmorgen doet mijn Galaxy S4 ineens heel raar. Opeens kreeg ik dit lockscreen en ik kom niet meer in mijn telefoon. Heel soms unlockt ie even, maar dan schiet ie gewoon weer terug. Ook na een reboot gaat ie bijna meteen over op dit lockscreen. Telefoontjes en berichten komen wel gewoon binnen. Iemand enig idee? Het was echt uit het niets. Ja, ik heb gisteren die ellendige Facebook messenger geinstalleerd, maar verder niets. Ik heb een custom rom, maar die heeft altijd probleemloos gedraaid.

[ afbeelding ]
Het zou best kunnen dat er geen launcher aan het draaien is. Als dat zo is: installeer eens Nova vanaf je laptop. Na het installen krijg je een notification, en vanuit daar kan je de launcher in.
When all else fails, you always have delusion.
pi_143232508
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 15:14 schreef Mirel het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat er geen launcher aan het draaien is. Als dat zo is: installeer eens Nova vanaf je laptop. Na het installen krijg je een notification, en vanuit daar kan je de launcher in.
Nee, ik ben er achtergekomen wat het was. Volgens mij is die magnetische sensor verrot waardoor ie denkt dat er zo'n S view cover omheen zit. Ik kwam er op een gegeven moment met geen mogelijkheid meer in. Heb nu een andere 4.4.4 rom geflasht die volgens mij die sensorfunctie niet ondersteunt en nu werkt ie weer goed.
pi_143262450
Hoi. Hoe maak ik een back up van een Samsung Android telefoon op een Apple Macintosch?
(Dus foto's etc opslaan)


De computer herkent de telefoon niet..
En via de telefoon gaat het synchroniseren via Google ook mis..

Ik zit ook al in het Apple topic maar werd hier heen verwezen :)
Worry is a misuse of imagination
pi_143262939
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:10 schreef Probability het volgende:
Hoi. Hoe maak ik een back up van een Samsung Android telefoon op een Apple Macintosch?
(Dus foto's etc opslaan)


De computer herkent de telefoon niet..
En via de telefoon gaat het synchroniseren via Google ook mis..

Ik zit ook al in het Apple topic maar werd hier heen verwezen :)
O Kies? Was verkeerd geïnstalleerd/verwijderd.. Nu lukt het wel geloof ik... De telefoon wordt iig herkend
Worry is a misuse of imagination
pi_143293309
:(
Van de week een update van cyanogenmod gehad op mijn Nexus 4 en sindsdien hoor ik niks meer bij bellen. Geen idee waar ik moet beginnen om dat te fixen. Iemand?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_143297754
Sinds juni moet de 4.4 update voor de Ascend P6 beschikbaar zijn. Bij mij dus niet. Is er ergens een officiële download pagina zodat je hem lokaal kan installeren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')