abonnement Unibet Coolblue
pi_141996182

quote:
0s.gif

[quote]0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

TIP:

Het leuke van tinder is dat het werkt met een leuk algoritme. De app bestudeert hoe je app gebruikt. (Mensen die alles Liken zijn volgens de app geen serieuze users en worden lager op de stapel weergegeven. Of aan een stapel toegevoegd met mensen die hetzelfde doen.

Geldt dus ook voor als je alles wegveegt als Nope. Dan kom je in een stapel met mensen die dat ook doen.

Als je serieus de fotos bekijkt, en ook de moeite neemt om te kijken welke interesses jullie delen. En daarop je keuze maakt. Dan wordt je door de app als serieuzer beschouwd en krijg je meer kans op leuke normale mensen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 7 juli 2014 @ 08:40:22 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141996197
@hab dat weet ik. Maar soms boeit het me niet :D
pi_141996243
Ik snap ook niet waarom matches niet op helemaalnaardemavo z'n berichten reageren. Hij komt hier nog wel zo welbespraakt en innemend over.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 7 juli 2014 @ 09:07:08 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141996456
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 08:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap ook niet waarom matches niet op helemaalnaardemavo z'n berichten reageren. Hij komt hier nog wel zo welbespraakt en innemend over.
ib4 Maar in reallife ben ik heul anders!!!
pi_141999335
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 08:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik snap ook niet waarom matches niet op helemaalnaardemavo z'n berichten reageren. Hij komt hier nog wel zo welbespraakt en innemend over.
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ib4 Maar in reallife ben ik heul anders!!!
Haha dat durf ik nu niet meer te zeggen.

Maar zou ik nog steeds aardig moeten doen tegen een meisje waar ik dus geen kans bij maak die zelf respectloos doet? :') Je kunt op een simpele 'hoi' toch gewoon antwoorden? Ik begrijp niet dat jullie er zo butthurt over doen dat ik butthurt doe dat ik geen reactie krijg.
Hoogachtend
  maandag 7 juli 2014 @ 11:36:04 #6
349633 SiIk
Echt zijde
pi_141999352
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

[..]

Haha dat durf ik nu niet meer te zeggen.

Maar zou ik nog steeds aardig moeten doen tegen een meisje waar ik dus geen kans bij maak die zelf respectloos doet? :') Je kunt op een simpele 'hoi' toch gewoon antwoorden? Ik begrijp niet dat jullie er zo butthurt over doen dat ik butthurt doe dat ik geen reactie krijg.
Als je alleen maar 'Hoi, alles goed' enzo zegt is het meer dan terecht dat je genegeerd wordt. Verzin eens wat leuks ofzo.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 7 juli 2014 @ 11:37:42 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141999404
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

[..]

Haha dat durf ik nu niet meer te zeggen.

Maar zou ik nog steeds aardig moeten doen tegen een meisje waar ik dus geen kans bij maak die zelf respectloos doet? :') Je kunt op een simpele 'hoi' toch gewoon antwoorden? Ik begrijp niet dat jullie er zo butthurt over doen dat ik butthurt doe dat ik geen reactie krijg.
Waar maak je je nou druk om? Wil je een hoi terug van een meisje die je niets vind? Een gesprek dat daarna toch doodbloed?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141999429
quote:
7s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:36 schreef SiIk het volgende:

[..]

Als je alleen maar 'Hoi, alles goed' enzo zegt is het meer dan terecht dat je genegeerd wordt. Verzin eens wat leuks ofzo.
'Hoi, alles goed' vind ik nog slechter dan 'hoi.' Ik begrijp niet wat ik kan zeggen tegen een meisje met nietszeggende foto's/gemeenschappelijke interesses. (Dus foto's zonder speciale locatie of speciale handeling)
Hoogachtend
pi_141999439
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waar maak je je nou druk om? Wil je een hoi terug van een meisje die je niets vind? Een gesprek dat daarna toch doodbloed?
Ik wil niet geliked worden door meisjes die mij eigenlijk niets vinden.
Hoogachtend
  maandag 7 juli 2014 @ 11:40:58 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141999476
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik wil niet geliked worden door meisjes die mij eigenlijk niets vinden.
Leuk dat je dat niet wilt. Maar t gebeurd nu eenmaal.

Daarbij enkel een 'hoi' sturen maakt t nou ook niet echt antrekkelijk om op te reageren :+
  maandag 7 juli 2014 @ 11:42:02 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141999502
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik wil niet geliked worden door meisjes die mij eigenlijk niets vinden.
Delete tinder dan maar. Heb jij nooit dat je een match toch niets vind?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141999521
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Leuk dat je dat niet wilt. Maar t gebeurd nu eenmaal.

Daarbij enkel een 'hoi' sturen maakt t nou ook niet echt antrekkelijk om op te reageren :+
Wat wil je dan horen? Een slechte openingszin die je afgelopen maand al 40 keer hebt gehoord?
Hoogachtend
  maandag 7 juli 2014 @ 11:44:30 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141999559
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wat wil je dan horen? Een slechte openingszin die je afgelopen maand al 40 keer hebt gehoord?
Misschien. Ik zeg meestal wel hoi terug, krijg zelden vage openingszinnen :)
pi_141999569
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Delete tinder dan maar. Heb jij nooit dat je een match toch niets vind?
Ik like alleen mensen die ik aantrekkelijk vind, dus ik vind matches alleen niet leuk als het gesprek niet lekker loopt. (Ik heb dit dus niet als ik een 'hoi' ontvang.
Hoogachtend
pi_141999617
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Misschien. Ik zeg meestal wel hoi terug, krijg zelden vage openingszinnen :)
Wat werkt dan beter dan 'hoi'? Gewoon in het algemeen. (Dadelijk gaan er mensen zeuren over dat je het zelf moet bedenken. :')) Dit dus in de situatie dat je niets kunt opmaken uit de foto's en geen gemeenschappelijke interesses hebt.
Hoogachtend
  maandag 7 juli 2014 @ 11:46:25 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141999622
Ik like wel eens verkeerd en soms denk ik achteraf toch van 'meh toch niet'. Tja. Shit happens. Thats the interwebs
  maandag 7 juli 2014 @ 11:47:38 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141999658
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wat werkt dan beter dan 'hoi'? Gewoon in het algemeen. (Dadelijk gaan er mensen zeuren over dat je het zelf moet bedenken. :')) Dit dus in de situatie dat je niets kunt opmaken uit de foto's en geen gemeenschappelijke interesses hebt.
Er is altijd wel iets over de fotos te zeggen lijkt me. En als t echt jiet isn begin van mij part overt voetbal :P gewoon iets waarop zij direct kan reageren en t gesprek loopt.

Een hoi is net zoiets als een gesloten vraag.
pi_141999703
Wat is er mis met een 'heey, alles goed"?

Vooral tegen iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt?
pi_141999740
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is altijd wel iets over de fotos te zeggen lijkt me. En als t echt jiet isn begin van mij part overt voetbal :P gewoon iets waarop zij direct kan reageren en t gesprek loopt.

Een hoi is net zoiets als een gesloten vraag.
Ik maak het vaak mee dat ze gewoon op een foto staan. Het enige wat je dan kunt zeggen is, dat ze er leuk opstaat, maar dat vind ik een beetje slijmen en dat is ook vrij gesloten.

Yolo, bij de volgende matches ga ik over voetbal praten.
Hoogachtend
pi_141999761
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er mis met een 'heey, alles goed"?

Vooral tegen iemand waar je nog nooit tegen gesproken hebt?
Omdat 'alles goed' een vraag is waar je alleen 'ja/nee' op kan antwoorden.
Hoogachtend
pi_141999790
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Omdat 'alles goed' een vraag is waar je alleen 'ja/nee' op kan antwoorden.
Nee, normale mensen zeggen dan "ja of nee en mj?" en zo gaat het gesprek dan verder.
pi_141999882
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, normale mensen zeggen dan "ja of nee en mj?" en zo gaat het gesprek dan verder.
En wat zeg jij daarna dan? :')

Dan krijg je deze conversatie:
1 - Heey alles goed?
2 - Ja, met jou?
1 - Ook.

Vervolgens een akelige stilte.
Hoogachtend
  maandag 7 juli 2014 @ 11:55:43 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141999906
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik maak het vaak mee dat ze gewoon op een foto staan. Het enige wat je dan kunt zeggen is, dat ze er leuk opstaat, maar dat vind ik een beetje slijmen en dat is ook vrij gesloten.

Yolo, bij de volgende matches ga ik over voetbal praten.
Eens. Meer dna een dank je zal ze er ook niet opzeggen. daarbij zou je haar niet geliked hebben als je haar niets vond.

Ben benieuwd :)
pi_141999940
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

En wat zeg jij daarna dan? :')

Dan krijg je deze conversatie:
1 - Heey alles goed?
2 - Ja, met jou?
1 - Ook.

Vervolgens een akelige stilte.
Uhh, nee. Je kan bijvoorbeeld vertellen wat je gedaan hebt vandaag? waarom het goed met je gaat enz..

Ik ben alles behalve creativiteit des zelve. Maar als je alleen "ook" kan zeggen dan ben je echt een autist van zeer hoog niveau.
pi_141999962
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhh, nee. Je kan bijvoorbeeld vertellen wat je gedaan hebt vandaag? waarom het goed met je gaat enz..

Ik ben alles behalve creativiteit des zelve. Maar als je alleen "ook" kan zeggen dan ben je echt een autist van zeer hoog niveau.
Dan stel je geen vragen. Jij wilt wat over haar niet te weten komen, niet iets over jou aan haar opdringen.
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')