abonnement Unibet Coolblue
pi_141900279
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef Krulletjes het volgende:

[..]

Precies dit. Ik heb gezocht op google, alleen daar zie je niet hoe het precies moet. Buiten dat, ben ik ook gewoon nieuwschierig naar persoonlijke ervaring. Volgens mij is het ook best nog wel een klus om een vrouw te laten spuiten, of valt dat wel mee? Vraag me ook af of elke vrouw dit kan. Bedankt voor de site, zal er op kijken.
Ga er niet vanuit dat het elke keer lukt, dat lukt je namelijk niet.
Ga er niet vanuit dat je précies die tips moet volgen, je moet namelijk ook nog gewoon de vrouw aanvoelen.
Echt niet elke vrouw kan het.
Echt niet elke vrouw squirt even veel, bij sommige is het niet eens heel erg goed merkbaar en worden ze gewoon heel erg nat.
pi_141900593
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ga er niet vanuit dat het elke keer lukt, dat lukt je namelijk niet.
Ga er niet vanuit dat je précies die tips moet volgen, je moet namelijk ook nog gewoon de vrouw aanvoelen.
Echt niet elke vrouw kan het.
Echt niet elke vrouw squirt even veel, bij sommige is het niet eens heel erg goed merkbaar en worden ze gewoon heel erg nat.
Zo ver ik begrepen heb is dat je toch dat "sponsje" binnen in moet stimuleren? Dit heb ik geprobeerd maar ik voel echt helemaal niks, word er ook niet opgewonden van. Vind dit echt vreemd.. Maar wat eruit komt is dat dan plas of?
pi_141900756
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:00 schreef Krulletjes het volgende:

[..]

Zo ver ik begrepen heb is dat je toch dat "sponsje" binnen in moet stimuleren? Dit heb ik geprobeerd maar ik voel echt helemaal niks, word er ook niet opgewonden van. Vind dit echt vreemd.. Maar wat eruit komt is dat dan plas of?
Wat bedoel je met "sponsje"? De g-spot zit praktisch achter het ribbelige stuk dat je voelt als je met je vingers in de vagina zit en aan de buik-kant voelt (de bovenkant dus, je hand is 'open' als je vingers erin gaan). Het is geen plas, het is smaakloos als het goed is, al heb ik het nooit geproefd.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:04:16 #29
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_141900769
alsof iedere vrouw hetzelfde is, en als je 1 trucje kent, je haar altijd kan laten squirten.

überhaupt, alsof iedere vrouw kan squirten :') :') :')
Lesbosapiens
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:05:11 #30
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141900803
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:54 schreef Aisomont het volgende:
Echt niet elke vrouw kan het.
Dat is wat ze denkt... maar als ze zich openstelt en echt kan ontspannen lukt het prima..

Sommige vrouwen hebben een erg hoge muur om zich heen gebouwd wat dat betreft.. die kunnen het idee van plassen niet uit hun hoofd krijgen.. het is hetzelfde gevoel, maar het is niet daadwerkelijk plassen (volgens mij kan je als vrouw ook niet plassen op dat moment, net als een een man met een erectie dat praktisch niet kan)

Maar zodra je gewoon het idee van je afzet en denkt: nu ga ik plassen, is het squirten meestal iets makkelijker...

Je moet dus vooral relaxed zijn en een beetje openminded zijn.. (en een man met een stel goede vingers is ook wel handig.. je houd het als vrouw zelf meestal niet vol)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:06:05 #31
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141900846
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef ThaKiller het volgende:
Ja, bij meerdere ook. Beetje jammer dat er in het topic zo lacherig over gedaan wordt.

Goede tip: http://xhamster.com/movie(...)ovs.com:53b6dd72:e10
Leukste squirtfilmpje ooit. O+
pi_141900856
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:05 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat is wat ze denkt... maar als ze zich openstelt en echt kan ontspannen lukt het prima..

Sommige vrouwen hebben een erg hoge muur om zich heen gebouwd wat dat betreft.. die kunnen het idee van plassen niet uit hun hoofd krijgen.. het is hetzelfde gevoel, maar het is niet daadwerkelijk plassen (volgens mij kan je als vrouw ook niet plassen op dat moment, net als een een man met een erectie dat praktisch niet kan)

Maar zodra je gewoon het idee van je afzet en denkt: nu ga ik plassen, is het squirten meestal iets makkelijker...

Je moet dus vooral relaxed zijn en een beetje openminded zijn.. (en een man met een stel goede vingers is ook wel handig.. je houd het als vrouw zelf meestal niet vol)
Een echte PUA ben jij? Je praat namelijk onzin. Echt niet elke vrouw kan het. Of durf jij ook te beweren dat elke vrouw kan klaarkomen? Nee meneertje, dat kunnen ze niet ;)
pi_141900873
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef LizzyAdam het volgende:
alsof iedere vrouw hetzelfde is, en als je 1 trucje kent, je haar altijd kan laten squirten.

überhaupt, alsof iedere vrouw kan squirten :') :') :')
Het trucje is wel bij de meeste vrouwen bijna hetzelfde, maar voor de rest heb je gelijk.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:06:50 #34
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141900876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef LizzyAdam het volgende:
ja. want vrouwen hebben een prostaat namelijk.
Zie mijn ninja edit:

Nee het is een soort prostaatvocht.. (ongeveer hetzelfde als de waterige sperma bij een man, als ie tig keer gekomen is)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:07:45 #35
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141900912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Mannen die niet weten dat squirten één grote feministisch hoax is en zich onder laten plassen :')
Dit denken. :')

Man wat ben jij dom. :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:07:50 #36
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141900915
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Aisomont het volgende:
Een echte PUA ben jij?
Een wat..??

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Aisomont het volgende:
Nee meneertje
Gast.. kun je ook normaal praten..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 4 juli 2014 @ 20:08:28 #37
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_141900944
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:41 schreef Krulletjes het volgende:

[..]

Wtf? Hoe kan het dan zo lekker voelen voor een vrouw? Ik kreun niet als ik moet plassen hoor..
Dan heb je nog nooit echt nodig moeten plassen :)
Je maintiendrai -XOXO-
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:09:02 #38
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_141900961
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee het is prostaatvocht.. (ongeveer hetzelfde als de waterige sperma bij een man, als ie tig keer gekomen is)
ja. want vrouwen hebben een prostaat namelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Het trucje is wel bij de meeste vrouwen bijna hetzelfde, maar voor de rest heb je gelijk.
maar dat 'lekkere plekje' ligt bij iedereen ergens anders, heeft een ander ritme en een andere benadering nodig.
Lesbosapiens
pi_141900988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

maar dat 'lekkere plekje' ligt bij iedereen ergens anders, heeft een ander ritme en een andere benadering nodig.
Dat klopt, maar als je het eenmaal bij één kan, is het wel een koud kunstje om het bij anderen ook te kunnen als die vrouwen daadwerkelijk kunnen squirten
pi_141900992
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "sponsje"? De g-spot zit praktisch achter het ribbelige stuk dat je voelt als je met je vingers in de vagina zit en aan de buik-kant voelt (de bovenkant dus, je hand is 'open' als je vingers erin gaan). Het is geen plas, het is smaakloos als het goed is, al heb ik het nooit geproefd.
Als je met je vinger erin gaat heb je dat ribbelige stukje en als ik iets dieper ga voel ik dat sponsje. Ook al stimuleer ik die ik voel niks, zou natuurlijk ook kunnen komen doordat ik lange nagels heb.. Ik dacht echt dat het urine was, ben nu eigenlijk wel benieuwd wat het dan wel is.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:10:13 #41
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_141900997
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:41 schreef Krulletjes het volgende:

[..]

Wtf? Hoe kan het dan zo lekker voelen voor een vrouw? Ik kreun niet als ik moet plassen hoor..
NIET naar die klojo luisteren hoor, hij weet er helemaal niks van. Of hij is je gewoon aan het trollen.
pi_141901015
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:10 schreef Krulletjes het volgende:

[..]

Als je met je vinger erin gaat heb je dat ribbelige stukje en als ik iets dieper ga voel ik dat sponsje. Ook al stimuleer ik die ik voel niks, zou natuurlijk ook kunnen komen doordat ik lange nagels heb.. Ik dacht echt dat het urine was, ben nu eigenlijk wel benieuwd wat het dan wel is.
Nu je het zegt: ja, het voelt wel een beetje als sponsje ja
pi_141901076
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:06 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Zie mijn ninja edit:

[..]

Nee het is een soort prostaatvocht.. (ongeveer hetzelfde als de waterige sperma bij een man, als ie tig keer gekomen is)
bedankt voor je reactie! Is die vraag ook weer beantwoord
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:12:24 #44
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_141901088
ja.
Lukt echter niet elke keer en wil het ook meestal niet.
die troep die het geeft is het me niet waard :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:12:54 #45
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_141901108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:09 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als je het eenmaal bij één kan, is het wel een koud kunstje om het bij anderen ook te kunnen als die vrouwen daadwerkelijk kunnen squirten
BS. Ik heb een aantal vrouwen kunnen laten squirten, maar lang niet iedereen, ookal haalde ik hetzelfde 'trucje' uit.

Ik bedoel, G-spots zijn wat dat betreft hetzelfde als clitorissen, de een vindt ruig lekker, en ander zachtjes, de een wordt het liefst gestimuleerd aan de de linker kant van de clit, de ander aan de rechter, weer een derde heeft het liefst dat je likt waar de lippen bij elkaar komen. (of wil überhaupt niet dat je rechtstreeks op haar clit likt) Daar is echt geen touw aanvast te knopen.
Lesbosapiens
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:14:00 #46
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_141901160
ik kom trouwens niet spuitend van stimulatie op mijn g-spot.
dus dat dat bij elke dame zou werken is ook BS
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:15:18 #47
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141901205
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:12 schreef LizzyAdam het volgende:
BS. Ik heb een aantal vrouwen kunnen laten squirten, maar lang niet iedereen, ookal haalde ik hetzelfde 'trucje' uit.
Het gaat ook niet alleen om het trucje... het gaat vooral ook om de persoon en de sfeer eromheen..
De ander moet er wel voor openstaan cq zich durven laten gaan...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:16:49 #48
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141901255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kom trouwens niet spuitend van stimulatie op mijn g-spot.
dus dat dat bij elke dame zou werken is ook BS
Klopt dat verschilt nogal per vrouw.. maar als je een beetje man hebt voelt ie je wel aan.. en laat ie je dus ook spuitend komen..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:17:57 #49
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_141901299
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:16 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Klopt dat verschilt nogal per vrouw.. maar als je een beetje man hebt voelt ie je wel aan.. en laat ie je dus ook spuitend komen..
niet als ik het niet toelaat ;)
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_141901342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 20:12 schreef LizzyAdam het volgende:

[..]

BS. Ik heb een aantal vrouwen kunnen laten squirten, maar lang niet iedereen, ookal haalde ik hetzelfde 'trucje' uit.

Ik bedoel, G-spots zijn wat dat betreft hetzelfde als clitorissen, de een vindt ruig lekker, en ander zachtjes, de een wordt het liefst gestimuleerd aan de de linker kant van de clit, de ander aan de rechter, weer een derde heeft het liefst dat je likt waar de lippen bij elkaar komen. (of wil überhaupt niet dat je rechtstreeks op haar clit likt) Daar is echt geen touw aanvast te knopen.
Ik zeg als de vrouw daadwerkelijk kan squirten ;) en voor zover ik weet wil elke vrouw gewoon rechtstreekse stimulatie op haar g-spot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')