abonnement Unibet Coolblue
pi_141840463
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141840510
Waarom is hij niet gelinkt aan het vorige topic? Nieuw deel knop wel gebruikt? :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 00:58:40 ]
pi_141840582
quote:
99s.gif Op donderdag 3 juli 2014 00:58 schreef CrashO het volgende:
Waarom is hij niet gelinkt aan het vorige topic? Nieuw deel knop wel gebruikt? :?
uh dat istie wel

Topicreeks: 24 (USA)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_141840622
Nu misschien (had topic report gedaan), net toch echt niet :P
Oude topic stond wel in my-at, nieuwe niet.
pi_141840710
quote:
99s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:03 schreef CrashO het volgende:
Nu misschien (had topic report gedaan), net toch echt niet :P
Oude topic stond wel in my-at, nieuwe niet.
curieus!

heb wel de open nieuw deel knop gebruikt. Oh well! is opgelost.

ik ben echt ziek benieuwd naar de ontknoping van dit fantastische seizoen :9
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 juli 2014 @ 01:10:24 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_141840773
Nog even mijn laatste post in het vorige topic:

Was weer een ouderwetse stripverhaal-aflevering. Met Cheng en al die doden en wat ik ook opvallend vind is dat alle hoge militaire piefen van America niet werkzaam zijn in het Pentagon, maar gewoon allemaal in de ambassade in London zitten te vergaderen met de President.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_141840793
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:10 schreef golfer het volgende:
Nog even mijn laatste post in het vorige topic:

Was weer een ouderwetse stripverhaal-aflevering. Met Cheng en al die doden en wat ik ook opvallend vind is dat alle hoge militaire piefen van America niet werkzaam zijn in het Pentagon, maar gewoon allemaal in de ambassade in London zitten te vergaderen met de President.
verdomd handig!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 3 juli 2014 @ 01:31:47 #8
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_141841078
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:10 schreef golfer het volgende:
Nog even mijn laatste post in het vorige topic:

Was weer een ouderwetse stripverhaal-aflevering. Met Cheng en al die doden en wat ik ook opvallend vind is dat alle hoge militaire piefen van America niet werkzaam zijn in het Pentagon, maar gewoon allemaal in de ambassade in London zitten te vergaderen met de President.
Zullen heus wel wat hoge militairen met de President van de USA meereizen als hij het land uitgaat.
pi_141843264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:10 schreef golfer het volgende:
Nog even mijn laatste post in het vorige topic:

Was weer een ouderwetse stripverhaal-aflevering. Met Cheng en al die doden en wat ik ook opvallend vind is dat alle hoge militaire piefen van America niet werkzaam zijn in het Pentagon, maar gewoon allemaal in de ambassade in London zitten te vergaderen met de President.
Buiten dat het gewoon handig uitkomt is de verklaring denk ik dat de president in Londen is om over een drone-project te praten. Zijn militaire piefen zijn er omdat zij ook betrokken zijn bij dat project.
pi_141843581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:10 schreef golfer het volgende:
Nog even mijn laatste post in het vorige topic:

Was weer een ouderwetse stripverhaal-aflevering. Met Cheng en al die doden en wat ik ook opvallend vind is dat alle hoge militaire piefen van America niet werkzaam zijn in het Pentagon, maar gewoon allemaal in de ambassade in London zitten te vergaderen met de President.
Je merkt gewoon dat dit een low-budget serie is geworden. Ze hangen heel erg op oude verhaallijnen om daar de verhaallijn van deze serie mee te complementeren.

Het enige wat er feitelijk gebeurt is een drone attack, hoe ze die kunnen voorkomen en het verhaal van dat apparaat wat natuurlijk weer door een interne dirty medewerker buit gemaakt moet worden. Je hebt een set in een hotel, de CIA-ruimte en wat losse fabrieksruimten, that's it. Verder gebeurt er eigenlijk niks, anders dan dat ze op oude verhaallijnen leunen om daar alles in deze serie compleet mee te maken. De Russen, Cheng, Chloe, Adriane, etc. etc.

Vind het één van de zwakste serie's in de reeks tot nu toe, ook het feit dat er maar 12 afleveringen zijn (en het geld op was?) maakt alles voor mij minder sterk.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141843934
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:33 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je merkt gewoon dat dit een low-budget serie is geworden. Ze hangen heel erg op oude verhaallijnen om daar de verhaallijn van deze serie mee te complementeren.

Het enige wat er feitelijk gebeurt is een drone attack, hoe ze die kunnen voorkomen en het verhaal van dat apparaat wat natuurlijk weer door een interne dirty medewerker buit gemaakt moet worden. Je hebt een set in een hotel, de CIA-ruimte en wat losse fabrieksruimten, that's it. Verder gebeurt er eigenlijk niks, anders dan dat ze op oude verhaallijnen leunen om daar alles in deze serie compleet mee te maken. De Russen, Cheng, Chloe, Adriane, etc. etc.

Vind het één van de zwakste serie's in de reeks tot nu toe, ook het feit dat er maar 12 afleveringen zijn (en het geld op was?) maakt alles voor mij minder sterk.
ja daarom maken ze ook een peperdure reclame speciaal voor de superbowl.... omdat het geld op is :')

Vind het al met al gewoon een prima seizoen, kijk er elke week weer naar uit. Vind het misschien wel beter dan de laatste 2 seizoenen waar je vaak het idee had dat je dat al eens eerder gezien had. Het verhaal in London vind ik juist fris aanvoelen. Dat ze oude karakters terughalen vind ik je wél cool. Alweer een of andere vage terrorist hebben we al 85x gehad. Karakters als Cheng zorgen er voor dat je hoopt dat Jack hem nu echt eens even gaat pakken. Bring it on Jack _O_
pi_141845057
Prima seizoen inderdaad. Ouderwets genieten.
Amen.
pi_141846258
  donderdag 3 juli 2014 @ 11:29:04 #14
13148 Shogo
Psycho...
pi_141846275
Was wel een verrassing om Cheng terug te zien dacht dat hij dat boorplatform aan het eind van S6 niet had overleefd. :P
Maar nu wordt het even proppen in 2 afleveringen met de russen en de chinezen. :P

"China has a long memowy mistah bauwah"
pi_141846751
Overtuigende acteur ook die Cheng, die lijn met de Russen kan mij minder bekoren... Als je iemand in leven wil pakken ga je niet zijn auto met een vrachtwagen rammen neem ik toch aan...
pi_141968400
Vond het een prima aflevering. Benieuwd wat er nog gaat komen in de laatste twee. Zal wel moeten eindigen met een cliffhanger, anders wordt het Cheng-gedeelte wel heel snel afgeraffeld.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 15:16:12 #17
42184 crew  DaMart
pi_141968528
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vond het een prima aflevering. Benieuwd wat er nog gaat komen in de laatste twee. Zal wel moeten eindigen met een cliffhanger, anders wordt het Cheng-gedeelte wel heel snel afgeraffeld.
Er is nog niets bekend over een mogelijk vervolg. Het lijkt me niet dat ze dan met een enorme cliffhanger aan komen zetten, terwijl niet eens zeker is of ze die nog kunnen afmaken. Ik vermoed dan ook dat ook de Cheng-verhaallijn nog wel zal worden afgerond :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_141968653
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Er is nog niets bekend over een mogelijk vervolg. Het lijkt me niet dat ze dan met een enorme cliffhanger aan komen zetten, terwijl niet eens zeker is of ze die nog kunnen afmaken. Ik vermoed dan ook dat ook de Cheng-verhaallijn nog wel zal worden afgerond :).
Dus Jack gaat de wereld alsnog redden in een kleine twee uur. Heb trouwens wel gelezen dat wordt gedacht aan een vervolg met Strahovski. Hopelijk wordt er snel meer bekend. Geen idee ook hoe de kijkcijfers zijn?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 6 juli 2014 @ 16:00:27 #19
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_141969751
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dus Jack gaat de wereld alsnog redden in een kleine twee uur. Heb trouwens wel gelezen dat wordt gedacht aan een vervolg met Strahovski. Hopelijk wordt er snel meer bekend. Geen idee ook hoe de kijkcijfers zijn?
Gemiddeld zo'n 6.36 million (in Amerika).
pi_141970249
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 16:00 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Gemiddeld zo'n 6.36 million (in Amerika).
dat getal zegt weinig

Hey gaat om het aandeel in de 18-49 doelgroep en die ligt rond de 1.5 marktaandeel

En dat is redelijk maar niet zo heel erg goed.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 juli 2014 @ 14:21:00 #21
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_142004537
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dus Jack gaat de wereld alsnog redden in een kleine twee uur. Heb trouwens wel gelezen dat wordt gedacht aan een vervolg met Strahovski. Hopelijk wordt er snel meer bekend. Geen idee ook hoe de kijkcijfers zijn?
Dan zou ik er niet raar van op kijken als Jack sterft terwijl hij de wereld red en het met Strahovski verder gaat.
pi_142036545
Nou, er moet nog veel gebeuren in dat laatste uurtje :{

Gaat enorm afgeraffeld worden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 juli 2014 @ 10:13:09 #23
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_142037455
nou, dat einde zag je natuurlijk echt niet aankomen nu...

</sarcasm>
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_142044583
Prima aflevering weer, ben wel benieuwd hoeveel ze nu weer in een uurtje kunnen proppen!
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 19:05:49 #25
42184 crew  DaMart
pi_142056815
Toffe aflevering weer. Mooi moment met Jack en Audrey aan de telefoon O+. Jammer alleen dat ze niet als vanouds eindigen met een dubbele aflevering -O-.

Maar goed, Jack is in ieder geval even van de Russen af. Nu Cheng nog.

Ik ben benieuwd of de komende aflevering echt 11 uur gaat bestrijken :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')