abonnement Unibet Coolblue
pi_147826574
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn abonnement loopt in mei 2015 af geloof ik.
Dan ga ik mooi over op een goedkoop Simyo sim-only.

Ben niet meer zo gevoelig voor die dure smartphones; ze voegen wat mij betreft niet zo veel meer toe. Zou mogelijk nog eerder een leuk exemplaar uit China halen dan een HTC/Sony/Samsung o.i.d.

Moet na oud&nieuw wel ein-de-lijk m'n M7 opsturen voor paarse gloed bij de camera. Maar heb zo geen Android telefoon als backup liggen ;( ...
Mja dit probleem heb ik ook een beetje. Hij moet wat mij betreft mooi en stevig zijn en lang meegaan. Of er nou een Snapdragon 1337 quad-core in zit met honderdmiljoenmiljard GB RAM of niet zal mij werkelijk worst wezen
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_147834409
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Iemand91 het volgende:
Mijn abonnement loopt in mei 2015 af geloof ik.
Dan ga ik mooi over op een goedkoop Simyo sim-only.

Ben niet meer zo gevoelig voor die dure smartphones; ze voegen wat mij betreft niet zo veel meer toe. Zou mogelijk nog eerder een leuk exemplaar uit China halen dan een HTC/Sony/Samsung o.i.d.
...
Daarom heb ik de M7 dit keer los gekocht en een sim-only genomen. Afgelopen 2 telefoons waren na 2 jaar helaas op, maar het lijkt er op dat ik de M7 eens meer dan 2 jaar kan gebruiken aangezien hij nog steeds super bevalt :) Hoop dat ie de 3 of 4 jaar ook makkelijk haalt, dan hoef ik alleen mezelf nog maar in te houden om niet 'iets nieuws' te willen :+

Mijn roze waas probleem is goed opgelost, kan eindelijk weer op feestjes etc. foto's maken. In ruil daarvoor nog wel een verstoorde witbalans (af en toe een groene gloed overdag), maar wanneer ik achteraf de foto's bewerk naar "kleurrijk" is het weer goed.
Too much is never enough!
  donderdag 1 januari 2015 @ 18:57:23 #203
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_148223061
Hebben jullie ook problemen met het afspelen van video's? Ik heb rond 18 december een update geinstalleerd en sindsdien heb ik vrij vaak problemen met het afspelen van mp4 video's. Ook YouTube, Facebook, dumpert, etc. werkt dan niet goed.

Betreft alle filmpjes, ook filmpjes die ik zelf heb opgenomen met de camera.

Na een reboot is het even verholpen, maar daarna weer hetzelfde. Beetje vervelend. Hoop dat HTC snel met die nieuwe android update komt.

Heb een andere mediaplayer geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
pi_148539586
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef BlackLining het volgende:
Mja. Toen ik hem kocht kon ik mensen inderdaad gemakkelijk een filmpje laten zien met geluid op een drukke plek. Tegenwoordig moet je de telefoon dan werkelijk tegen je oor aan drukken.
Probeer dit eens:


Edit: Ik draai nu de CM12 Lollipop ROM. Lekker soepel allemaal, maar ik mis Sense toch wel een beetje. Hiervoor een jaar of 1.5 een oude Viper ROM gedraaid. Was daar erg tevreden over, maar nu wel toe aan iets anders.

Even kijken of dit gaat wennen. Zo niet, dan gooi ik de laatste Viper er wel op.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 15:44:28 ]
pi_148593367
quote:
11s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:57 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie ook problemen met het afspelen van video's? Ik heb rond 18 december een update geinstalleerd en sindsdien heb ik vrij vaak problemen met het afspelen van mp4 video's. Ook YouTube, Facebook, dumpert, etc. werkt dan niet goed.

Betreft alle filmpjes, ook filmpjes die ik zelf heb opgenomen met de camera.

Na een reboot is het even verholpen, maar daarna weer hetzelfde. Beetje vervelend. Hoop dat HTC snel met die nieuwe android update komt.

Heb een andere mediaplayer geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Heb je het over het eeuwig laden van video's? Zo ja, dat heb ik ook op mn m8
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_148593576
quote:
11s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:57 schreef .Neovo. het volgende:
dumpert
Had/heb (het verschilt) ik ook last van maar dat ligt blijkbaar aan de brakke app gezien de recente recensies.
pi_148593900
Wil wel graag weer een M7 kopen ondanks dat ik een OnePlusOne heb, gewoon voor er bij :')

Maar zal waarschijnlijk niet zo slim zijn.

Wil eigenlijk de blauwe versie maar die Is niet op abonnement te vinden.
  maandag 12 januari 2015 @ 07:58:49 #208
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_148595956
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je het over het eeuwig laden van video's? Zo ja, dat heb ik ook op mn m8
Ook dat. Maar bij mij krijg ik bij YouTube direct een melding dat de verbinding met de server is verbroken. Andere filmpjes spelen dus niet.

Heb eigenlijk weinig zin om een fabriekreset te doen, maar iets anders zit er denk ik niet op.
pi_148862763
Wanneer komt die update?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_148943976
3 dagen geleden overgestapt op:

[ROM] MaximusHD | 50.0.0 | Android 5.0.2 | Sense 6.0 | EYE |OTA | 7.15.401.1

In 1 woord fanstastisch! Batterijduur is haast verdubbeld sinds deze ROM. Voelt aan als een nieuwe telefoon. Aanradertje dit. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 14:52:45 ]
pi_148944438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
3 dagen geleden overgestapt op:

[ROM] MaximusHD | 50.0.0 | Android 5.0.2 | Sense 6.0 | EYE |OTA | 7.15.401.1

In 1 woord fanstastisch! Batterijduur is haast verdubbeld sinds deze ROM. Voelt aan als een nieuwe telefoon. Aanradertje dit. :)
Moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar vriend van mij had m ook geroot. Kreeg vervolgens problemen met zijn oplaad connector en wordt vervolgens niet meer gerepareerd vanwege root :) Ook al staat het rooten en het probleem van zijn connector waarschijnlijk volledig los van elkaar.

Ikzelf snap die drang naar het rooten niet. Je hebt met Sense absoluut niets te klagen en dat het hier en daar een klein beetje beter kan is mij de garantie van de telefoon ab-so-luut niet waard.

Maar nogmaals, ieder zijn beslissing.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_148945136
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Moet iedereen zelf weten natuurlijk, maar vriend van mij had m ook geroot. Kreeg vervolgens problemen met zijn oplaad connector en wordt vervolgens niet meer gerepareerd vanwege root :) Ook al staat het rooten en het probleem van zijn connector waarschijnlijk volledig los van elkaar.

Ikzelf snap die drang naar het rooten niet. Je hebt met Sense absoluut niets te klagen en dat het hier en daar een klein beetje beter kan is mij de garantie van de telefoon ab-so-luut niet waard.

Maar nogmaals, ieder zijn beslissing.
Ach.. ken ook genoeg verhalen van mensen met een geroote HTC die wel aanspraak hebben kunnen maken op de garantie i.v.m. roze/paarse waas bij cameragebruik. Het betreft in dat geval namelijk ook een hardwarefout.

En ik root mijn toestellen altijd. Hou wel van de vrijheid zelf te bepalen wat er op mijn telefoon staat. Bovendien draai ik nu Lollipop + Sense 6.0 en denk niet dat die uitgerold gaat worden door HTC.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2015 15:23:51 ]
pi_148945641
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach.. ken ook genoeg verhalen van mensen met een geroote HTC die wel aanspraak hebben kunnen maken op de garantie i.v.m. roze/paarse waas bij cameragebruik. Het betreft in dat geval namelijk ook een hardwarefout.

En ik root mijn toestellen altijd. Hou wel van de vrijheid zelf te bepalen wat er op mijn telefoon staat. Bovendien draai ik nu Lollipop + Sense 6.0 en denk niet dat die uitgerold gaat worden door HTC.
Je denkt dat HTC geen Lollipop gaat uitrollen naar de M7? HTC heeft zelf al vaker bevestigd dat dit wel wordt uitgerold.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_148945693
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je denkt dat HTC geen Lollipop gaat uitrollen naar de M7? HTC heeft zelf al vaker bevestigd dat dit wel wordt uitgerold.
Ik zie het inderdaad. Had al moeten gebeuren, zo te zien.
pi_148945735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad. Had al moeten gebeuren, zo te zien.
Nederland wordt als kleine afzetmarkt vaak later pas voorzien van softwareupdates. Ik sta hier niet van te kijken. Heb zelf een M8 en zit ook nog te wachten. Geduld is een schone zaak :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_148945784
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nederland wordt als kleine afzetmarkt vaak later pas voorzien van softwareupdates. Ik sta hier niet van te kijken. Heb zelf een M8 en zit ook nog te wachten. Geduld is een schone zaak :)
Geduld? Wat is dat? :+
pi_148955005
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nederland wordt als kleine afzetmarkt vaak later pas voorzien van softwareupdates. Ik sta hier niet van te kijken. Heb zelf een M8 en zit ook nog te wachten. Geduld is een schone zaak :)
Hey, maar nog ff een vraagje... hoe lang gaat jouw batterij nu mee tijdens normaal gebruik?



Zou een reden kunnen zijn om een custom ROM te nemen ;)
pi_148957694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hey, maar nog ff een vraagje... hoe lang gaat jouw batterij nu mee tijdens normaal gebruik?

[ afbeelding ]

Zou een reden kunnen zijn om een custom ROM te nemen ;)
Heb momenteel geen representatief overzicht, maar met normaal gebruik red ik zo'n 36u. Alleen met zwaar gebruik red ik de 24u niet.
Ik heb wel een M8 en dus een batterij met meer mAh, dus echt vergelijken met de M7 kan niet. Heb wel een M7 gehad en die haalde een goeie 27u met normaal gebruik. Met zwaar gebruik haalde ik het einde van de dag soms net niet ('s ochtends volgeladen en 's avonds rond 10u weer opladen)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_149140608
De M8 krijgt momenteel de Lollipop-update. Voorlopig nog niet voor de M7...
pi_149140789
Pas als ik whatsapp open krijg ik de berichten binnen. Niet automatisch dus. Heeft iemand dit ook? Ik wil dit heel graag oplossen. Heb gegoogled en alles geprobeerd wat op andere topics staat maar niks helpt.

Heb stock rom met bulletproof kernel.
pi_149146683
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:49 schreef shiftsix het volgende:
Pas als ik whatsapp open krijg ik de berichten binnen. Niet automatisch dus. Heeft iemand dit ook? Ik wil dit heel graag oplossen. Heb gegoogled en alles geprobeerd wat op andere topics staat maar niks helpt.

Heb stock rom met bulletproof kernel.
Background data uit staan, waarschijnlijk.

En anders gewoon even WhatsApp eraf donderen en weer installeren.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_149147005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Background data uit staan, waarschijnlijk.

En anders gewoon even WhatsApp eraf donderen en weer installeren.
helaas niet zo'n makkelijke oplossing
ik heb restrict background data niet aangevinkt, dat betekend toch dat bg data aan staat?

whatsapp herinstalleren is geen oplossing, heb ik al een keer gedaan, sindsdien ook geupdate vaak
pi_149434567
Vanmiddag mijn HTC One laten vallen. Hij is precies op de punt gevallen van de aan/uit-knop. Deze zit nu vast en mijn telefoon gaat nu constant aan en uit tot de batterij leeg is. Meer mensen dit gehad en enig idee hoeveel dit ongeveer gaat kosten om te laten repareren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:33:25 #224
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_149584076
Als dit het nieuwe design van de HTC One M9 wordt dan koop ik het zeker.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:00:42 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_149585085
Ik word altijd een beetje simpel van die suffe fan renders, maar goed. Deze ziet er wel mooi uit ja. Jammer dat de Z4 pas in de zomer uitkomt, nou weet ik niet of ik gelijk de HTC M9 neem of nog een tijdje wacht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')