abonnement Unibet Coolblue
pi_6335820
Ik kwam net deze site tegen over afslanken. www.gezonderleven.nu

Heeft iemand hier ervaring mee? Je hoort vaak van die verschillende verhalen over afslanken en op gewicht blijven.

pi_6335852
't is roze en zompig en wordt verkocht in blik...
pi_6336478
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 19:59 schreef Cyrus het volgende:
Ik kwam net deze site tegen over afslanken. www.gezonderleven.nu

Heeft iemand hier ervaring mee? Je hoort vaak van die verschillende verhalen over afslanken en op gewicht blijven.


Niet doen! Geen Herbalife!

Ik heb er 3 maanden aangezeten. ik was in totaal 750 euro kwijt, en nadat ik gestopt was, kwam het er zo weer bij..................zonde van het geld dus!

pi_6336756
Kijk eens in deze topic reeks Fok! Dieetclub deel V voor tips/links over lijnen en daar staat ook een link naar een site die erg negatief is over Herbalife. Het is een soort pyramidespel met dieetprodukten. Wie 5 "slachtoffers" vindt krijgt haar/zijn produkt gratis, vandaar al die zieltjeswinnerij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_6336779
als je echt maaltijdvervangers wilt gebruiken, neem dan maaltijd+ of zoiets. Kan je gewoon in supermarkten/drogisterijen kopen en is minstens 3x goedkoper dan herbalife en werkt op zelfde manier.
(ik gebruik dat icm vivit-melk-met-smaak-zonder-vet-zonder-suiker zodat het tenminste lekker smaakt voor dagen wanneer ik weet dat ik die dag veel moet eten (lees uit eten ga) )


Of het werkt of niet, ligt aan jezelf. Als je alleen dat spul eet als dieet, dan val je er vanaf, maar daarna kom je net zo hard aan. Als je dat spul gebruikt om jezelf een boost te geven in het begin en daarbij veel sport, kom je er fitter uit.

En je kan deze eens doorlezen: Fok! Dieetclub deel V

pi_6340618
Gewoon xenadrine kopen MET ephedrine, werkt perfect!

En ja, het is niet goed voor je gezondheid, maar dat is roken ook niet!

pi_6340929
Ik zelf doe aan het 40 punten dieet, dat werkt geweldig. IK ben nu 4 weken bezig en 5 kg kwijt. Ik eet gezond en veel. Veel bruine boterhammen met mager beleg en een warme maaltijd je kan het allemaal vinden op www.jojoclub.nl daar staan allerlei dieeten op, je kan kiezen welke je wat lijken. En wat het inhoud.

Het zijn in elk geval gezonde dieeten en je mag eten en dat is het leukste.

twee dochters
pi_6341537
Ik heb het ongeveer al gezegt in elke afslank topic

Maar even nog 1 keer:

Afvallen doe je niet door jezelf te verhongeren en vet weinig te gaan eten!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')