abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:16:06 #1
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140447296
Mijn vriend zou graag nog een Lowlands tickets willen kopen, maar daar zijn we natuurlijk heeel voorzichtig mee. Is er wellicht een manier om te checken of het goede tickets zijn? Contact opnemen met Mojo misschien, of is er een site waar de kaartnummers op staan van de kaarten die in de zwarte handel zitten (daar had ik namelijk wel eens van gehoord, maar nooit kunnen vinden)?

Hoop dat iemand mij kan helpen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:17:03 #2
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140447346
Sowieso is het wel veilig als je een aankoop bewijs en het adres van diegene hebt, toch? :@ Niet 100%, maar zo goed als dan. Of zit zelfs hier nog een risico aan die ik over het hoofd zie?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_140447382
Sowieso geen e-tickets kopen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_140447388
Meteen maar ene topique over gemaakt? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:19:29 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_140447487
Indien e-ticket: onmogelijk om te checken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:22:26 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140447644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso geen e-tickets kopen
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:19 schreef mstx het volgende:
Indien e-ticket: onmogelijk om te checken.
En met aankoopbewijs en gegevens van de verkoper?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:17 schreef Nelvalhil het volgende:
Meteen maar ene topique over gemaakt? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja _O- Zekerheid voor allesz :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:26:20 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_140447857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef richolio het volgende:

[..]

[..]

En met aankoopbewijs en gegevens van de verkoper?
Dan kan hij het ticket alsnog aan 10 verschillende mensen hebben doorverkocht en dan komt alleen de eerste binnen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_140448657
richolio _O_ top usertje

Een 2ehands E-Ticket is helaas nooit 100% zeker over te kopen helaas. Als je een E-Ticket koopt is het natuurlijk het beste om deze bij een persoon te kopen die je persoonlijk kent en die je vertrouwt.

Heb je deze niet in je directe omgeving dan is meeste veilige manier om een E-Ticket te kopen via ticketswap (https://www.ticketswap.nl/)

De voordelen van Ticketswap zijn:
- Prijzen van een kaartje mogen maar maximaal 20% boven de verkoopprijs zitten, dus je zal je kaartje niet voor een belachelijke prijs aankopen.
- Ticketswap is verbonden aan iemands Facebook account. Controleer dit Facebook account een beetje op echtheid, dus naar wat voor vrienden zij/hij heeft, of ze wat "normale" dingen plaatsen op Facebook, en Google de naam nog even met daar achter "oplichter" en even kijken of je daar geen vreemde resultaten uit krijgt.
- Ook worden de Tickets door Ticketswap zelf gescand en kan dus maar 1x op hun site worden geplaatst. Dat kun je zien als er bij staat dat het kaartje gechecked is door Ticketswap zelf. Echter wil dit niet zeggen dat dit kaartje niet eerder is verkocht via marktplaats of iets dergelijks.

100% garant is het niet, maar als je gaat voor een E-Ticket buiten vreemde kringen dan raad ik wel Ticketswap aan.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 23:34:11 #9
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_140451741
Zelfs langsgaan om op te halen dan foto van IDkaart maken, dan heb je tenminste zijn adres
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:53:28 #10
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140458482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:40 schreef indiaantje89 het volgende:
richolio _O_ top usertje

Een 2ehands E-Ticket is helaas nooit 100% zeker over te kopen helaas. Als je een E-Ticket koopt is het natuurlijk het beste om deze bij een persoon te kopen die je persoonlijk kent en die je vertrouwt.

Heb je deze niet in je directe omgeving dan is meeste veilige manier om een E-Ticket te kopen via ticketswap (https://www.ticketswap.nl/)

De voordelen van Ticketswap zijn:
- Prijzen van een kaartje mogen maar maximaal 20% boven de verkoopprijs zitten, dus je zal je kaartje niet voor een belachelijke prijs aankopen.
- Ticketswap is verbonden aan iemands Facebook account. Controleer dit Facebook account een beetje op echtheid, dus naar wat voor vrienden zij/hij heeft, of ze wat "normale" dingen plaatsen op Facebook, en Google de naam nog even met daar achter "oplichter" en even kijken of je daar geen vreemde resultaten uit krijgt.
- Ook worden de Tickets door Ticketswap zelf gescand en kan dus maar 1x op hun site worden geplaatst. Dat kun je zien als er bij staat dat het kaartje gechecked is door Ticketswap zelf. Echter wil dit niet zeggen dat dit kaartje niet eerder is verkocht via marktplaats of iets dergelijks.

100% garant is het niet, maar als je gaat voor een E-Ticket buiten vreemde kringen dan raad ik wel Ticketswap aan.
Indiaantje _O_ O+

Oh, bedankt! Die site kende ik nog niet. Zal vast goed uit komen ooit, aangezien ik nog wel wat kaartjes zal misschieten ooit, heheh. Ik wacht nu even af op iemand die een paar tickets heeft, dan kan ik inderdaad wel even kijken of het een normaal persoon is e.d. ..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')