abonnement Unibet Coolblue
pi_147164339
Ja die halve Twinnie is nog niet zo irritant zonder haar wederhelft. Ik zou het niet erg vinden als zij zal winnen.
Spoilers!
pi_147165268
Ik gun het Barbie en Ken stiekem wel..ook al zijn ze zo'n ogenschijnlijk perfect all American stelletje. Vind ze erg sympathiek.

Mbt de promo aan het einde van de ep:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147166031
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zonder haar was het gewoon exit geweest voor John vandaag _O-
Eén van haar slechtste momenten dit seizoen. :{
pi_147167743
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Eerste keer dat het me opviel dat alle vrouwen flink wat okselhaar hadden. Had altijd het gevoel dat ze dat achter de schermen konden fixen voor de camera ofzo. Bij Expeditie Robinson wel in ieder geval :')
Dat heb ik bij Survivor al heel vaak gezien :Y
Spoilers!
pi_147170914
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:24 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Eén van haar slechtste momenten dit seizoen. :{
Why?

Als ze met de 4 mannen Alliance overbleef had ze geen kans.

Met Jaclyn/Jon/Missy/Bailor aan haar zijde maakt ze veel meer kans + de idol is eruit geflusht.

Twinnie's beste plan; Nog 1 van de overgebleven 3 mannen eruit stemmen met laatste alliance, vervolgens met Missy/Bailor samenwerken en Jon/Jaclyn blindsiden.
pi_147269642
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik gun het Barbie en Ken stiekem wel..ook al zijn ze zo'n ogenschijnlijk perfect all American stelletje. Vind ze erg sympathiek.

Mbt de promo aan het einde van de ep:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik vind ze werkelijk afschuwelijk. Evenals Missy.

Eigenlijk vind ik niemand echt leuk. Reed mischien, jammer alleen dat hij iets uit de tas van Keith jatte.

Keith kan ik ook nog wel handelen, lekker boers, geen gezeik.
pi_147275182
Ik ben inmiddels echt helemaal voor de Twinnie. Ik had echt nooit, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen :o Ze begint trouwens ook een prima figuur te krijgen na 30 dagen daar.

Kijkt hier iemand de Ponderosa filmpjes nog? De laatste van Alex vs Jeremy was behoorlijk :') Het is echt verschrikkelijk opvallend dat er ontzettend gestuurd wordt op bepaalde antwoorden bij de interviews. Maar ja, iets anders boeiends is er niet van Alec te filmen dus de regie moet toch iets verzinnen.
Spoilers!
pi_147285054
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben inmiddels echt helemaal voor de Twinnie. Ik had echt nooit, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen
Same here, ze speelt tenminste het spel. Dat exile island vind ik nog steeds een beetje een vage toevoeging trouwens, had van mij niet gehoeven of in een andere vorm ofzo.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Public Relations / Redactie Film donderdag 4 december 2014 @ 20:11:06 #134
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_147288398
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben inmiddels echt helemaal voor de Twinnie. Ik had echt nooit, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen :o Ze begint trouwens ook een prima figuur te krijgen na 30 dagen daar.

Kijkt hier iemand de Ponderosa filmpjes nog? De laatste van Alex vs Jeremy was behoorlijk :') Het is echt verschrikkelijk opvallend dat er ontzettend gestuurd wordt op bepaalde antwoorden bij de interviews. Maar ja, iets anders boeiends is er niet van Alec te filmen dus de regie moet toch iets verzinnen.
Dit dus. En het is bekend dat de montage de kijker stuurt zodat je altijd tevreden bent aan het eind van het seizoen. Zal ze winnen?
  vrijdag 5 december 2014 @ 13:15:01 #135
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_147305706
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 14:42 schreef LuNaTiC het volgende:
"Stick to the plan" :')

Wat een faalhaas.
Gisteren gezien. Godver wat een domme aap, die Keith. _O- :')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_147307821
De bips van Jaclyn mag winnen :@
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147307982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
De bips van Jaclyn mag winnen :@
Ja, die heeft echt een mooie kont. Dat viel mij zelfs op. Wel een weird smalle ribbenkast maar goed, daardoor wordt die kont beter denk ik.
Spoilers!
pi_147308247
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, die heeft echt een mooie kont. Dat viel mij zelfs op. Wel een weird smalle ribbenkast maar goed, daardoor wordt die kont beter denk ik.
Ja, haar benen en kont zijn echt behoorlijk perfect. Bovenlichaam in verhouding wat minder en erg skinny. Blijkbaar verliest ze daar ook het snelste haar kilo'tjes ofzo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 22 december 2014 @ 06:01:15 #139
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_147832851
Twinnie for teh winnie dus. :D

Wie had dat gedacht? En nog terecht ook, die Baylor blindside was er echt wel een om over naar huis te schrijven.

Goed gedaan.

Die FTC speech van Reed was overigens ook vermakelijk. >:)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  maandag 22 december 2014 @ 06:03:51 #140
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_147832852
Geen Allstars voor seizoen 30. :( Geen Richard Hatch. :(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 december 2014 @ 09:59:12 #141
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_147834280
Minder seizoen, spannende finale, terechte winnaar.

Ik had geen all star verwacht. Na seizoenen lang steeds terugkerende spelers is Survivor nu helemaal terug op het all-new principe. Ik verwacht dat ze vanaf nu alleen all-new of all-star gaan doen.
  maandag 22 december 2014 @ 10:49:33 #142
356891 Abed
hooggeleid
pi_147835496
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:59 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Minder seizoen, spannende finale, terechte winnaar.

Ik had geen all star verwacht. Na seizoenen lang steeds terugkerende spelers is Survivor nu helemaal terug op het all-new principe. Ik verwacht dat ze vanaf nu alleen all-new of all-star gaan doen.
Een van de weinige keren dat ik de Expeditie leuker vond dan Survivor.
Na al die jaren lijken de proeven zo enorm op elkaar. En wanneer er 3 voor de jury zitten weet je in principe al wie er wint. Dan zie ik liever een lange eindproef zoals bij de Expeditie.

Baylor blindside was dan wel geniaal en terechte winnaar.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 december 2014 @ 10:57:11 #143
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_147835746
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef Abed het volgende:

[..]

Een van de weinige keren dat ik de Expeditie leuker vond dan Survivor.
Na al die jaren lijken de proeven zo enorm op elkaar. En wanneer er 3 voor de jury zitten weet je in principe al wie er wint. Dan zie ik liever een lange eindproef zoals bij de Expeditie.

Baylor blindside was dan wel geniaal en terechte winnaar.
Ik ben met de Expeditie al jaren geleden gaan stoppen met kijken. Man man, wat is dat een traag programma geworden en nodeloos ingewikkeld met zwarte stemmen etc.

Tevens vind ik het jury-element juist toegevoegde waarde hebben. Je moet het hele spel goed weten wat je doet om te kunnen winnen. Bij ER moet je alleen proberen iedere stemronde te overleven en op het eind proberen de proef te winnen.
  maandag 22 december 2014 @ 11:43:55 #144
356891 Abed
hooggeleid
pi_147836893
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 10:57 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik ben met de Expeditie al jaren geleden gaan stoppen met kijken. Man man, wat is dat een traag programma geworden en nodeloos ingewikkeld met zwarte stemmen etc.

Tevens vind ik het jury-element juist toegevoegde waarde hebben. Je moet het hele spel goed weten wat je doet om te kunnen winnen. Bij ER moet je alleen proberen iedere stemronde te overleven en op het eind proberen de proef te winnen.
Zeker mee eens. In de praktijk komt het er dan alleen vaak op neer dat de zwakke er doorheen glippen en meegenomen worden en bij voorbaat kansloos zijn voor de jury.
Kan Russel niet gewoon terugkomen volgend seizoen? :D
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  woensdag 24 december 2014 @ 01:21:19 #145
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_147905768
Persoonlijk hoop ik dat ze de final 2 weer gaan invoeren, dat is veel spannender.

En hoewel ik de strategische impact van idols inmiddels heb leren waarderen zou het fijn zijn als ze die dingen wat beter verstoppen en niet van die suffe makkelijke hints geven maar er een ander systeem voor bedenken.

Bijvoorbeeld dat mensen die 2e worden bij een proef een hint krijgen oid.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_147910824
Zonder al de make-up die ze in de finale opgesmeerd had ziet ze er in ieder geval beter uit...

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
De bips van Jaclyn mag winnen :@
pi_150241208
Het nieuwe seizoen is weer begonnen, wel een mooie eerste aflevering.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_150241819
Wel een interessante opzet ja. White collar wil graag laten zien dat ze verheven zijn boven de rest, maar toch ook hard kunnen werken (maar met veel kapiteins op één schip). Blue collar wil juist laten zien dat ze ook echt wel kunnen nadenken, terwijl het no collar weinig lijkt te boeien hoe ze worden gezien. Dat levert wel een interessante dynamiek op :)

En wat een psycho trouwens, die ene no collar dude die meteen helemaal verliefd en jaloers was na 1 dag ofzo :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_150242317
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef Tim86 het volgende:
Wel een interessante opzet ja. White collar wil graag laten zien dat ze verheven zijn boven de rest, maar toch ook hard kunnen werken (maar met veel kapiteins op één schip). Blue collar wil juist laten zien dat ze ook echt wel kunnen nadenken, terwijl het no collar weinig lijkt te boeien hoe ze worden gezien. Dat levert wel een interessante dynamiek op :)

En wat een psycho trouwens, die ene no collar dude die meteen helemaal verliefd en jaloers was na 1 dag ofzo :')
Die psycho is echt niet goed inderdaad.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:18:17 #150
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_150244631
Alle drie de mannen van de blue collar tribe. :r
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')