abonnement Unibet Coolblue
pi_139218484
Moslima doet niqaab af uit angst

De 27-jarige moslima die eerder deze week vertelde op straat te zijn geslagen door twee mannen met een Limburgs accent trekt voortaan haar niqaab niet meer aan op staat. "In overleg met mijn man heb ik besloten geen niqaab meer te dragen. Ik wil de veiligheid van mijn kinderen garanderen."

Van de mishandeling is geen aangifte gedaan en tot dusverre hebben zich geen getuigen gemeld, aldus de politie die getuigen alsnog oproept zich te melden en het slachtoffer om aangifte te doen van de vermeende aanval.

Deze beslissing is pijnlijk voor Um Hafsa, die de niqaab drie jaar heeft gedragen: "Het komt niet uit mezelf. Maar mijn dochter is angstig op straat, omdat haar moeder steeds nare opmerkingen krijgt en mensen ons raar aankijken."

Um Hafsa en haar man geloven niet dat de niqaab verplicht is in de islam. "Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”



Krijg zojuist deze folder in de bus. Er is nu een beloning van 3000 euro voor de gouden tip. :P

Ze heeft trouwens wel een erg duidelijke omschrijving kunnen geven. Zelfs de kleur van de ogen van beide daders.
Erg knap als je in doodsangst verkeerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139218749
Voor een supermarkt : 0 getuigen :')

Uiteraard is er geen aangifte gedaan want het gevolg was dan logisch geweest namelijk aanklacht aan je broek voor het doen van een valse aangifte.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:01:41 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_139219363
Tja ik wens niemand zoiets toe en als dit verhaal waar is dan is de dader geen knip voor de neus waard maar ik heb toch het idee dat dit niet vaak voorkomt of je moet ergens in een boeren dorp wonen. Maar als er weer eens een bejaarde of een homo door een stel Marokkaanse rotjochies worden beroofd en mishandeld dan is het schijnhelig stil vanuit die hoek.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_139219515
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Moslima doet niqaab af uit angst

De 27-jarige moslima die eerder deze week vertelde op straat te zijn geslagen door twee mannen met een Limburgs accent trekt voortaan haar niqaab niet meer aan op staat. "In overleg met mijn man heb ik besloten geen niqaab meer te dragen. Ik wil de veiligheid van mijn kinderen garanderen."

Van de mishandeling is geen aangifte gedaan en tot dusverre hebben zich geen getuigen gemeld, aldus de politie die getuigen alsnog oproept zich te melden en het slachtoffer om aangifte te doen van de vermeende aanval.

Deze beslissing is pijnlijk voor Um Hafsa, die de niqaab drie jaar heeft gedragen: "Het komt niet uit mezelf. Maar mijn dochter is angstig op straat, omdat haar moeder steeds nare opmerkingen krijgt en mensen ons raar aankijken."

Um Hafsa en haar man geloven niet dat de niqaab verplicht is in de islam. "Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”

[ afbeelding ]

Krijg zojuist deze folder in de bus. Er is nu een beloning van 3000 euro voor de gouden tip. :P

Ze heeft trouwens wel een erg duidelijke omschrijving kunnen geven. Zelfs de kleur van de ogen van beide daders.
Erg knap als je in doodsangst verkeerd.
EN de auto van de daders.
WAT een bullshit!!!
  donderdag 24 april 2014 @ 17:07:28 #5
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_139219557
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan ligt het probleem nog steeds bij de mannen. Dat zijn immers de sissers.
Die vrouwen werken dit onsmakelijke gedoe toch in de hand door in zo'n gewaad rond te lopen ? Ze kunnen toch net zoals de suffragettes vroeger opkomen voor gelijke rechten ? Spijtig genoeg is een beter plekje in de hemel blijkbaar aantrekkelijker.
Ik vraag me af of ze hun leven hier zo akelig/uitzichtloos vinden dat ze zich liever bezig houden met hun * volgende * leven.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_139219570
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Moslima doet niqaab af uit angst
Ze heeft trouwens wel een erg duidelijke omschrijving kunnen geven. Zelfs de kleur van de ogen van beide daders.
Erg knap als je in doodsangst verkeerd.
Als je stijf staat van adrenaline dan onthoud je dat inderdaad niet tenzij je hierin getraind bent, het viel blijkbaar wel mee met die doodsangst. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139219751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je stijf staat van adrenaline dan onthoud je dat inderdaad niet tenzij je hierin getraind bent, het viel blijkbaar wel mee met die doodsangst. :)
Ik vermoed dat het hier om een grove leugen gaat om te laten zien "hoe erg het met de Moslims is gesteld in Nederland"....boehoehoe....uitlokking dus....
pi_139220117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die vrouwen werken dit onsmakelijke gedoe toch in de hand door in zo'n gewaad rond te lopen ? Ze kunnen toch net zoals de suffragettes vroeger opkomen voor gelijke rechten ? Spijtig genoeg is een beter plekje in de hemel blijkbaar aantrekkelijker.
Ik vraag me af of ze hun leven hier zo akelig/uitzichtloos vinden dat ze zich liever bezig houden met hun * volgende * leven.
Allemaal leuk en aardig, maar dan blijven het alsnog de mannen die de westerse dames lastigvallen, niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139220243
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die vrouwen werken dit onsmakelijke gedoe toch in de hand door in zo'n gewaad rond te lopen ? Ze kunnen toch net zoals de suffragettes vroeger opkomen voor gelijke rechten ? Spijtig genoeg is een beter plekje in de hemel blijkbaar aantrekkelijker.
Ik vraag me af of ze hun leven hier zo akelig/uitzichtloos vinden dat ze zich liever bezig houden met hun * volgende * leven.
Als ze gedwongen worden zouden 'feministen' zoals Stopnaald voor die vrouwen op moeten komen.
pi_139220689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Uiteraard is er geen aangifte gedaan
Er is wel aangifte gedaan.
-
pi_139220916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:45 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Er is wel aangifte gedaan.
volgens de politie niet, daar ga ik toch net ff meer vanuit.
pi_139220978
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
volgens de politie niet, daar ga ik toch net ff meer vanuit.
Als je die eerste video bekijkt, dan zie je dat de politiewoordvoerder aangeeft dat er wel aangifte is gedaan. Jij gaat uit van het nieuwsbericht in de OP (FOK! Frontpage).
-
pi_139221051
Tussen St. Maarten en Aswoensdag kun je in Limburg rustig verkleed over straat gaan, maar in de rest van het jaar is alleen een pak van de schutterij geaccepteerd.
Farts are jazz to assholes
  donderdag 24 april 2014 @ 18:22:57 #14
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_139221646
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar dan blijven het alsnog de mannen die de westerse dames lastigvallen, niet?
Maar niet onder het mom van dat ze dat verdienen omdat ze niet net als de moslima's een niqaab dragen. Dan wennen ze mss eindelijk eens aan wat hier normale kleding is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 24 april 2014 @ 18:23:31 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_139221658
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als ze gedwongen worden zouden 'feministen' zoals Stopnaald voor die vrouwen op moeten komen.
Doet ze dat niet in geval van dwang dan ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_139221791
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar niet onder het mom van dat ze dat verdienen omdat ze niet net als de moslima's een niqaab dragen. Dan wennen ze mss eindelijk eens aan wat hier normale kleding is.
Normale kleding, lekker arbritair :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139221799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar niet onder het mom van dat ze dat verdienen omdat ze niet net als de moslima's een niqaab dragen. Dan wennen ze mss eindelijk eens aan wat hier normale kleding is.
Oke, ik probeer je te volgen. De boerka is een bedenksel van de moslimman. Een deel van de moslimmannen althans, want een moslima draagt niet per definitie een boerka. De boerka-minnende moslimman heeft het gewaad bedacht als middel om zijn vrouw te onderdrukken. Tot zover de boerka.

Vervolgens worden user Stopnaald en andere Nederlandse vrouwen lastiggevallen door Marokkaanse mannetjes. Sissen, schelden, het is vreselijk allemaal.

Uiteindelijk nemen twee Nederlandse jongens een boerka-draagster te grazen en dat is dan geen probleem want hun broers/vaders sissen immers naar NL vrouwen en dat wordt gestimuleerd door het feit dat zij een boerka draagt.

Denk ik een beetje in de juiste richting?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 april 2014 @ 18:30:06 #18
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_139221824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke, ik probeer je te volgen. De boerka is een bedenksel van de moslimman. Een deel van de moslimmannen althans, want een moslima draagt niet per definitie een boerka. De boerka-minnende moslimman heeft het gewaad bedacht als middel om zijn vrouw te onderdrukken. Tot zover de boerka.

Vervolgens worden user Stopnaald en andere Nederlandse vrouwen lastiggevallen door Marokkaanse mannetjes. Sissen, schelden, het is vreselijk allemaal.

Uiteindelijk nemen twee Nederlandse jongens een boerka-draagster te grazen en dat is dan geen probleem want hun broers/vaders sissen immers naar NL vrouwen en dat wordt gestimuleerd door het feit dat zij een boerka draagt.

Denk ik een beetje in de juiste richting?
Nee je trekt de hele zaak uit zijn verband om punten te scoren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_139221828
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Doet ze dat niet in geval van dwang dan ?
Stopnaald komt niet verder dan taalgebruik als boerkahoer en moslimsloerie, dus als je verwacht bevrijding te krijgen van sexisme uit die hoek kun je lang wachten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139221891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nee je trekt de hele zaak uit zijn verband om punten te scoren.
Jij stak je dikke neus ertussen. Ik had een fijn gesprek met user Stopnaald, die wel in die richting lijkt te denken. En jij besloot aan te haken. Tsja, dan krijg je dezelfde behandeling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139221960
Wat maakt het eigenlijk uit dat het een zuster is?
pi_139222139
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar niet onder het mom van dat ze dat verdienen omdat ze niet net als de moslima's een niqaab dragen. Dan wennen ze mss eindelijk eens aan wat hier normale kleding is.
Het dragen van kleding wat afwijkt van de norm is reden genoeg om op straat lastiggevallen te worden enzo.

Moet jij niet lekker naar een land verhuizen met een modepolitie?
  donderdag 24 april 2014 @ 18:59:35 #23
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_139222556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Stopnaald komt niet verder dan taalgebruik als boerkahoer en moslimsloerie, dus als je verwacht bevrijding te krijgen van sexisme uit die hoek kun je lang wachten.
Haar taalgebruik is idd niet zo best en dat helpt niet echt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_139222604
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het dragen van kleding wat afwijkt van de norm is reden genoeg om op straat lastiggevallen te worden enzo.

Moet jij niet lekker naar een land verhuizen met een modepolitie?
Iran bijvoorbeeld
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_139222675
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het dragen van kleding wat afwijkt van de norm is reden genoeg om op straat lastiggevallen te worden enzo.

Moet jij niet lekker naar een land verhuizen met een modepolitie?
NL heeft ook een modepolitie, maar met een busje traangas ben je die zo kwijt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')