abonnement Unibet Coolblue
pi_139172562
Mijn vriendin vertelde mij gisteren dat ze vanaf haar 14e de pil slikt zonder stopweek. Ze heeft dus nog nooit een stopweek gehad. Is dit eigenlijk wel goed?
pi_139172605
http://mens-en-gezondheid(...)-het-schadelijk.html

Stopweek is totaal onnodig, alleen voor vrouwen om het meer natuurlijk aan te laten voelen. Als je geen doorbraakbloedingen oid krijgt, kun je rustig doorslikken.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_139172659
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:24 schreef Xaryna het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)-het-schadelijk.html

Stopweek is totaal onnodig, alleen voor vrouwen om het meer natuurlijk aan te laten voelen. Als je geen doorbraakbloedingen oid krijgt, kun je rustig doorslikken.
Ik heb laatst gelezen dat je in de overgang komt als de eicellen 'op zijn'. Als je ongesteld wordt, verlies je een eicel. Dus je komt nooit meer in de overgang als je voor altijd de pil slikt? :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 23 april 2014 @ 09:28:12 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139172666
Sinds ik een spiraaltje heb, heb ik ook geen stopweek meer. Dus nee, het is niet erg.
pi_139172695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:27 schreef sperzieboontjes het volgende:

[..]

Ik heb laatst gelezen dat je in de overgang komt als de eicellen 'op zijn'. Als je ongesteld wordt, verlies je een eicel. Dus je komt nooit meer in de overgang als je voor altijd de pil slikt? :D
Nee, ik lees het al. Nvm.
pi_139172731
Voor zover ik weet is doorslikken niet schadelijk.
Echter kan het soms inderdaad dat je lichaam er niet gewend aan is en er doorbraakbloedingen ontstaan.
Mijn vriendin heeft dit ook, kan erg vervelend zijn als je er niet op rekent omdat je doorslikt.
Kortom, het ene lichaam kan er beter tegen dan het andere lichaam maar echt schadelijk is het volgens mij niet.
  woensdag 23 april 2014 @ 09:34:27 #7
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_139172782
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:32 schreef GezondeSpanning het volgende:
Voor zover ik weet is doorslikken niet schadelijk.
Echter kan het soms inderdaad dat je lichaam er niet gewend aan is en er doorbraakbloedingen ontstaan.
Mijn vriendin heeft dit ook, kan erg vervelend zijn als je er niet op rekent omdat je doorslikt.
Kortom, het enige lichaam kan er beter tegen dan het andere lichaam maar echt schadelijk is het volgens mij niet.
erg fijn dat je enige zegt, maar was niet nodig hoor. maar goed bedoeld :*
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_139172828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:34 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

erg fijn dat je enige zegt, maar was niet nodig hoor. maar goed bedoeld :*
Haha, komt omdat ik m'n lekkere bakkie pleur nog niet heb gehad vanochtend.
Maar snel naar het koffieautomaat.
pi_139173020
Je hoort het steeds vaker over doorslikken. Is het ook niet een controlepunt dat je als vrouw zijnde weet dat het goed met je lichaam gaat?
Hier staat niets.
pi_139173247
Er wordt aangeraden eens per 3 maanden dan toch wel een stopweek te houden.

Je baarmoeder wordt door dat door blijven slikken niet schoon! En kans op bacteriën is veel sneller. Ook als je later zwanger wilt raken kan dit langer duren.

Verder raak je gewoon opgezet en houdt je veel meer vocht vast.

Door een mirena of spiraaltje wordt je ook niet meer of een klein beetje ongesteld maar dat werkt anders dan de pil.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:53:17 #11
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_139174455
Mijn ex had dit ook. Ze kreeg ontzettende pijn als ze ongesteld moest worden, dat was echt niet te doen. Dus op aanraden van de dokter heeft ze de pil altijd doorgeslikt.
pi_139190705
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:53 schreef RipMcPants het volgende:
Mijn ex had dit ook. Ze kreeg ontzettende pijn als ze ongesteld moest worden, dat was echt niet te doen. Dus op aanraden van de dokter heeft ze de pil altijd doorgeslikt.
Heeft ze wel goed geluisterd naar de dokter dat ze per zoveel maanden wel echt een stopweek moet houden?
  PR en moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:00:57 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_139191024
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:28 schreef Kreator het volgende:
Sinds ik een spiraaltje heb, heb ik ook geen stopweek meer. Dus nee, het is niet erg.
Dit. Spiraaltje _O_

Dat is gewoon 'doorslikken' maar dan zonder elke dag een pil te moeten nemen, en als je 'm dan eens een dagje vergeet gelijk ongesteld te worden :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_139191461
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:56 schreef xmarsmallow het volgende:
Er wordt aangeraden eens per 3 maanden dan toch wel een stopweek te houden.

Je baarmoeder wordt door dat door blijven slikken niet schoon! En kans op bacteriën is veel sneller. Ook als je later zwanger wilt raken kan dit langer duren.

Verder raak je gewoon opgezet en houdt je veel meer vocht vast.
Heb je hier een wetenschappelijke onderbouwing voor?
Mij is verteld (ben een jongen en studeer geneeskunde) dat er helemaal geen objectieve reden is om een stopweek in te lassen. Alleen als een vrouw problemen ondervindt door het doorslikken van de pil, zoals bijvoorbeeld (een) doorblaakbloeding(en), wordt aangeraden om een stopweek in te lassen om dit probleem te verhelpen.

De argumenten die jij aandraagt ken ik niet, dus ik zou ik graag de onderbouwing daarvan zien :)
pi_139193471
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef christiman het volgende:

[..]

Heb je hier een wetenschappelijke onderbouwing voor?
Mij is verteld (ben een jongen en studeer geneeskunde) dat er helemaal geen objectieve reden is om een stopweek in te lassen. Alleen als een vrouw problemen ondervindt door het doorslikken van de pil, zoals bijvoorbeeld (een) doorblaakbloeding(en), wordt aangeraden om een stopweek in te lassen om dit probleem te verhelpen.

De argumenten die jij aandraagt ken ik niet, dus ik zou ik graag de onderbouwing daarvan zien :)
Als je nu die pil maar doorslikt,zonder te menstrueren,dan blijven er afvalstoffen in je lichaam zitten.dat is dus slecht voor je.Het kan zelfs zo zijn dat je helemaal niet meer gaat menstrueren als je wél weer zou willen,omdat je zwanger wil worden.Je kan wel één keer doorslikken,omdat je bv.met de vakantie niet ongesteld wil worden.Je ontregelt je hele lichaam en dat is erg ongezond en tegennatuurlijk als je dit vaak doet.


Vrouwen met hevige menstruatie klachten/ post menstruale syndroom (PMS), pijn, ongemak, endometriose (overmatige slijmvorming en groei buiten de baarmoeder) hebben er juist baat bij bij het doorslikken van de anti conceptie pil. De klachten kunnen verminderen of zelfs wegblijven. Het enigste nadeel is de kans op hart- en vaatandoeningen zoals trombose op langere termijn.
pi_139193590
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Als je nu die pil maar doorslikt,zonder te menstrueren,dan blijven er afvalstoffen in je lichaam zitten.dat is dus slecht voor je.Het kan zelfs zo zijn dat je helemaal niet meer gaat menstrueren als je wél weer zou willen,omdat je zwanger wil worden.Je kan wel één keer doorslikken,omdat je bv.met de vakantie niet ongesteld wil worden.Je ontregelt je hele lichaam en dat is erg ongezond en tegennatuurlijk als je dit vaak doet.
Dit is, voor zover ik weet, kul. Bron?
Your opinion of me is none of my business.
pi_139193624
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit is, voor zover ik weet, kul. Bron?
pi_139193633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit is, voor zover ik weet, kul. Bron?
Haar dikke duim.
pi_139193800
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dit is, voor zover ik weet, kul. Bron?
Als je logisch nadenkt: de pil veranderd de normale cyclus wat inhoudt dat de afvalstoffen vast worden gehouden. Het woord zegt het al afvalstoffen, dit kan op lange duur complicaties met zich mee brengen.

Ik ben van mening dat het er gewoon uit moet. Je wordt er ook nog eens dikker van want je houdt steeds meer vocht vast.
pi_139194581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt: de pil veranderd de normale cyclus wat inhoudt dat de afvalstoffen vast worden gehouden. Het woord zegt het al afvalstoffen, dit kan op lange duur complicaties met zich mee brengen.

Ik ben van mening dat het er gewoon uit moet. Je wordt er ook nog eens dikker van want je houdt steeds meer vocht vast.
Ik zou het graag willen geloven, maar ik heb nog steeds geen (goede) bron gezien... Vooralsnog zou ik niemand afraden om de pil door te slikken, tenzij -wat ik hierboven al zei- de vrouw ervan problemen ervaart.
pi_139194608
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt: de pil veranderd de normale cyclus wat inhoudt dat de afvalstoffen vast worden gehouden. Het woord zegt het al afvalstoffen, dit kan op lange duur complicaties met zich mee brengen.

Ik ben van mening dat het er gewoon uit moet. Je wordt er ook nog eens dikker van want je houdt steeds meer vocht vast.
Dus medici kletsen uit hun nek? Wat is jouw bron of medische kennis?
pi_139194906
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dus medici kletsen uit hun nek? Wat is jouw bron of medische kennis?
Mijn bron is prof.dr. Laven, gynaecoloog en docent gynaecologie aan het Erasmus MC. Hij geeft al jaren college over anticonceptie en dit is één van zijn belangrijkste boodschappen: er is geen reden om een stopweek in te lassen.
pi_139194971
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dus medici kletsen uit hun nek? Wat is jouw bron of medische kennis?
Ik zeg niet dat ze onzin roepen, maar als ik naar mijn dokter gaat en zij aangeeft dat je hiermee wel "afval" stoffen binnen houdt en sneller kans hebt op infecties dan vertrouw ik daar op. Ook bij meerdere gehoord.

Het is dus niet "gevaarlijk" dat zeker niet en heb ik ook niet gezegd maar natuurlijk is het ook niet.
pi_139195018
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Als je logisch nadenkt: de pil veranderd de normale cyclus wat inhoudt dat de afvalstoffen vast worden gehouden. Het woord zegt het al afvalstoffen, dit kan op lange duur complicaties met zich mee brengen.

Ik ben van mening dat het er gewoon uit moet. Je wordt er ook nog eens dikker van want je houdt steeds meer vocht vast.
Je hebt helemaal geen cyclus meer met de pil. En juist voor die bewering dat dat zogenaamd afvalstoffen vast zou houden, geef jij geen bron. Bovendien brengen afvalstoffen ook lang niet in alle gevallen complicaties met zich mee. Dat jij een mening hebt is prima, maar verkondig die niet als feit zonder enige onderbouwing.

Bovendien is het uberhaupt niet natuurlijk om zo vaak ongesteld te zijn, want 'vroeger' werden vrouwen snel zwanger, meerdere malen, en daarna gingen ze dood. Dus dat het niet 'normaal' is om een langere periode niet ongesteld te zijn, hangt ook maar af van je insteek.
Your opinion of me is none of my business.
pi_139195086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:25 schreef christiman het volgende:

[..]

Mijn bron is prof.dr. Laven, gynaecoloog en docent gynaecologie aan het Erasmus MC. Hij geeft al jaren college over anticonceptie en dit is één van zijn belangrijkste boodschappen: er is geen reden om een stopweek in te lassen.
Ik kan er wel een aantal noemen:

- de afval stoffen komen er niet uit
- het is onnatuurlijk
- Je houdt meer vocht vast
- De kans op een zwangerschap duurt langer na het stoppen met de pil
- verhoogde kans op trombose
pi_139195091
Mijn arts heeft mij gezegd dat het wel aan te raden is 1 keer per jaar een stopweek te houden. Gewoon, voor de zekerheid.

Maar goed, nu aan de minipil, dus in theorie nooit meer een stopweek. *O*
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_139195340
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen cyclus meer met de pil. En juist voor die bewering dat dat zogenaamd afvalstoffen vast zou houden, geef jij geen bron. Bovendien brengen afvalstoffen ook lang niet in alle gevallen complicaties met zich mee. Dat jij een mening hebt is prima, maar verkondig die niet als feit zonder enige onderbouwing.

Bovendien is het uberhaupt niet natuurlijk om zo vaak ongesteld te zijn, want 'vroeger' werden vrouwen snel zwanger, meerdere malen, en daarna gingen ze dood. Dus dat het niet 'normaal' is om een langere periode niet ongesteld te zijn, hangt ook maar af van je insteek.
Je hebt een "kunstmatige" cyclus.

Uiteindelijk breken je door bloedingen door met het doorslikken van de pil. Het moet er toch ooit uit.

Vroeger werden vrouwen net zo goed ongesteld als nu met vrouwen zonder anticonceptie middel. Weet je ook de redenen waarom deze vrouwen sneller dood gingen?
pi_139195356
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:28 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Ik kan er wel een aantal noemen:

- de afval stoffen komen er niet uit
- het is onnatuurlijk
- Je houdt meer vocht vast
- De kans op een zwangerschap duurt langer na het stoppen met de pil
- verhoogde kans op trombose
- Welke afvalstoffen? Je bedoelt weefsel wat niet afsterft en niet afgestoten wordt?
- Zie mijn post hiervoor.
- Weet ik niet, maar en dan nog? Als je niet heel oud bent, lijkt dat me geen probleem. Tenzij je anorexia hebt en je doodstaart op die weegschaal.
- Is volgens mij nooit gekoppeld aan het doorslikken van de pil, wel aan het uberhaupt slikken van de pil.
- Idem.
Your opinion of me is none of my business.
pi_139195429
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:34 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Je hebt een "kunstmatige" cyclus.

Uiteindelijk breken je door bloedingen door met het doorslikken van de pil. Het moet er toch ooit uit.

Vroeger werden vrouwen net zo goed ongesteld als nu met vrouwen zonder anticonceptie middel. Weet je ook de redenen waarom deze vrouwen sneller dood gingen?
En dus geen echte cyclus. En als je doorslikt ook geen kunstmatige meer. En niks uiteindelijk krijg je doorbraakbloedingen, dat is geen gegeven. Sommigen krijgen dat nooit, anderen na anderhalve maand. Bovendien breekt de baarmoederwand niet af zolang je de pil slikt, als ik mee niet vergis, dus er is niks wat eruit zou moeten.

En ja, beren en sabeltandtijgers.
Your opinion of me is none of my business.
pi_139195461
De reden die mijn arts noemde was trouwens een mogelijk verhoogde kans op kanker.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_139195487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:25 schreef christiman het volgende:

[..]

Mijn bron is prof.dr. Laven, gynaecoloog en docent gynaecologie aan het Erasmus MC. Hij geeft al jaren college over anticonceptie en dit is één van zijn belangrijkste boodschappen: er is geen reden om een stopweek in te lassen.
Ik weet dat er geen reden is om een stopweek in te lassen ;) maar ik reageerde ook niet op jouw quote ;)
pi_139195621
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En dus geen echte cyclus. En als je doorslikt ook geen kunstmatige meer. En niks uiteindelijk krijg je doorbraakbloedingen, dat is geen gegeven. Sommigen krijgen dat nooit, anderen na anderhalve maand. Bovendien breekt de baarmoederwand niet af zolang je de pil slikt, als ik mee niet vergis, dus er is niks wat eruit zou moeten.

En ja, beren en sabeltandtijgers.
Ook in de bijsluiter staat duidelijk aangegeven de pil 3 maanden door te slikken en daarna een stop week te houden.

Mijn dokter raadde dit ook aan, niet voor mezelf maar in het algemeen. En bij meerdere mensen om mij heen hebben hun dokters vaal genoeg aangegeven max 3 maanden door te slikken en daarna een stopweek te houden.
pi_139195904
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Ook in de bijsluiter staat duidelijk aangegeven de pil 3 maanden door te slikken en daarna een stop week te houden.

Mijn dokter raadde dit ook aan, niet voor mezelf maar in het algemeen. En bij meerdere mensen om mij heen hebben hun dokters vaal genoeg aangegeven max 3 maanden door te slikken en daarna een stopweek te houden.
Dat staat niet in mijn bijsluiter. Ik heb 'm net even doorgenomen voor je. Ik heb nog nooit gehoord van een arts die zegt dat je elke drie maanden een stopweek moet inlassen, maar het kan dat jouw dokter dat heeft gezegd. Dat is echter nog geen reden om aan te geven dat het heel slecht zou zijn, en het verhaal over afvalstoffen klopt ook domweg niet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_139196108
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat staat niet in mijn bijsluiter. Ik heb 'm net even doorgenomen voor je. Ik heb nog nooit gehoord van een arts die zegt dat je elke drie maanden een stopweek moet inlassen, maar het kan dat jouw dokter dat heeft gezegd. Dat is echter nog geen reden om aan te geven dat het heel slecht zou zijn, en het verhaal over afvalstoffen klopt ook domweg niet.
Dat laatste is wat jij vindt. :)
In mijn bijsluiter stond het wel altijd maar de laatste pil die ik ooit heb geslikt was minimaal 4 jaar geleden.

Het verhaal over afvalstoffen moet je maar eens vragen aan je dokter ;)
pi_139196261
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:51 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Dat laatste is wat jij vindt. :)
In mijn bijsluiter stond het wel altijd maar de laatste pil die ik ooit heb geslikt was minimaal 4 jaar geleden.

Het verhaal over afvalstoffen moet je maar eens vragen aan je dokter ;)
Nee, jouw verhaal is niet steekhoudend en heeft geen bron behalve jouw eigen hersenspinsels. :)
Vier jaar geleden was er nog veel minder bekend over de pil en wat er precies veilig is en wat niet. Het blijkt tegenwoordig dat antibiotica ook niet per se de pil onveilig maakt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_139196397
Dit doorslikken van de pil heeft geen enkel schadelijk gevolg voor je gezondheid, beweren veel artsen. Een onderzoek door Amerikaanse College van Obstetrici en Gynaecologen wijst uit dat zelfs 99 procent van de artsen zegt dat het doorslikken van de pil onschadelijk is.

Bron: http://mens-en-gezondheid(...)-het-schadelijk.html
pi_139196488
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee, jouw verhaal is niet steekhoudend en heeft geen bron behalve jouw eigen hersenspinsels. :)
Vier jaar geleden was er nog veel minder bekend over de pil en wat er precies veilig is en wat niet. Het blijkt tegenwoordig dat antibiotica ook niet per se de pil onveilig maakt.
Je komt nogal prikkelbaar over en wilt graag iets "winnen" is het niet? Komt vast door "de pil". :r

4 jaar geleden waren de bijsluiters blijkbaar anders en ik lul niet zomaar uit me strot als je dit denkt! Dit stond erin.
pi_139196562
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Je komt nogal prikkelbaar over en wilt graag iets "winnen" is het niet? Komt vast door "de pil". :r

4 jaar geleden waren de bijsluiters blijkbaar anders en ik lul niet zomaar uit me strot als je dit denkt! Dit stond erin.
Ja, je hebt helemaal gelijk. :') :W
Your opinion of me is none of my business.
pi_139196600
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk. :') :W
:{w
pi_139196664
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:51 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Dat laatste is wat jij vindt. :)
In mijn bijsluiter stond het wel altijd maar de laatste pil die ik ooit heb geslikt was minimaal 4 jaar geleden.

Het verhaal over afvalstoffen moet je maar eens vragen aan je dokter ;)
Dat verhaal over 'afvalstoffen' moet jij nog maar eens vragen aan je gynaecoloog. Welke 'afvalstoffen'? :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_139196701
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Je komt nogal prikkelbaar over en wilt graag iets "winnen" is het niet? Komt vast door "de pil". :r

4 jaar geleden waren de bijsluiters blijkbaar anders en ik lul niet zomaar uit me strot als je dit denkt! Dit stond erin.
Anders google eens voor de lol? Schijnbaar is het wel veranderd de afgelopen jaren (alhoewel mijn huisarts al veel langer zegt dat een stopweek helemaal niet hoeft en in mijn bijsluiter heb ik het ook nog nooit zien staan) :)
pi_139196954
nou dames.. ook ik had dit ooit opgezocht en in de bijsluiter van de pil gelezen hoor en ook niets anders van mij 2x verschillende doktoren gehoord en uit omgeving dat het beter is eens per 3 maanden je stop week te nemen verder over afval stoffen geen idee maar oké ff gegoogeld net en ook zoiets gelezen
pi_139197290
Hier een apotheker. Die stopweek per drie maanden wordt geadviseerd in verband met doorbraakbloedingen. De kans daarop neemt na drie maanden sterk toe.
Voor de rest:
Afvalstoffen? Nee
Vocht? Nee
Vertraagde zwangerschap als je stopt? Nee
Groter risico op trombose? Nee (niet door minder stopweken, wel door de pil)
Professioneel gifmenger.
pi_139197911
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:00 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Je komt nogal prikkelbaar over en wilt graag iets "winnen" is het niet? Komt vast door "de pil". :r

4 jaar geleden waren de bijsluiters blijkbaar anders en ik lul niet zomaar uit me strot als je dit denkt! Dit stond erin.
Misschien komen Maureentje en Sarasi "prikkelbaar" over, maar jij hebt duidelijk oogkleppen op, want meerdere mensen zeggen -inclusief bron, die ik bij jou nog altijd niet heb gezien- dat wat jij beweert niet klopt, inclusief professionals uit de medische wereld. Dus ik vrees dat, zowel Sarasi je "gelijk" geeft, je het hier toch "verliest", om maar in jouw terminologie te blijven.

Ironisch wel, deze discussie, de prof. noemde dit hele punt in zijn colleges ook altijd de "pil hetze"
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:37 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik weet dat er geen reden is om een stopweek in te lassen ;) maar ik reageerde ook niet op jouw quote ;)
Haha I know, ik zag het pas toen ik al had gereageerd ;)
pi_139198856
Ik stel zo'n stopweek altijd zo lang mogelijk uit :')
  woensdag 23 april 2014 @ 23:03:23 #46
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_139199387
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:52 schreef xmarsmallow het volgende:

[..]

Heeft ze wel goed geluisterd naar de dokter dat ze per zoveel maanden wel echt een stopweek moet houden?
Ja, en er werd doodleuk gezegd dat dat niet hoefde. Ze heeft het op eigen initiatief soms wel gedaan, en de ondraaglijke pijn maar voor lief genomen.
pi_139208035
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:03 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Ja, en er werd doodleuk gezegd dat dat niet hoefde. Ze heeft het op eigen initiatief soms wel gedaan, en de ondraaglijke pijn maar voor lief genomen.
Dat was dus totaal onnodig. Een huidige, of toekomstige vriendin kan je nu op wijzen op de nutteloosheid van een stopweek, mits geen last van doorbraakbloedingen :)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_139213956
Ik heb bijna vier maanden doorgeslikt en begon nogal te snauwen, geen idee of het daar aan lag of aan het feit dat ik me helemaal doodwerk en doodop ben daarvan maar ik heb maar een stopweekje ingelast. :') Alhoewel, vier dagen, ben alweer begonnen.

Ongesteld zijn :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')