De band is kut.
Omdat ze allemaal dezelfde soort liedjes maken, er nooit een toon uit het lieve sompige plakritme klinkt, ze er niet aan denken iets (aan zichzelf) te vernieuwen
Ben één keer naar hun concert geweest in 1998 geloof ik in Vredenburg, Utrecht en ondanks het nogal lauwe publiek aan het begin, werd het steeds leuker. Ergens in het midden van het optreden gingen Sharon, Caroline en Jim zelf zingen en spelen terwijl Andrea even wegging.
Helaas ga ik niet naar het concert in november, de kaartjes waren al uitverkocht toen ik er achter kwam.
Ik weet ook niet of het concert in de Ahoy nou wel gezelliger is, Vredenburg vond ik wel knusser. Wie weet, ik wacht wel op verhalen van anderen.
Ben overigens sowieso fans van Ierse muziek, maar dat heeft met m'n achtergrond te maken
Zeg nou zelf
Ze maken lekker in het gehoor klinkende muziek, afwisselend, alles met een iers tintje. Wie ook van Ierse Folk muziek enzo houd zou zeker ook the corrs goed vinden. Hun instrumentale stukjes zijn geloof ik echte bestaande Folk numemrs enzo.. die elke vaste ppubgannger in ierland wel op een of ander intrument mee kan spelen....
Ik heb zelf hier ergens in de buurt een paar albums liggen (nou zijn ze wle van me vader) en die draai ik ook welles af en toe. .voro de afwisseling...
wie vooral het instrumentale van the corrs erg goed vind verwijs ik naar hele typiscdhe Folkgroepen als the Dubliners en The Chieftains enzo...
quote:Ik denk dat dat vanzelf wel went, als het je zusjes zijn...
Op 22 oktober 2000 19:17 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind het altijd zo lullig voor die gozer. Moet de hele tijd omgaan met drie bloeimooie meiden maar mag er niet aankomen.
quote:ik hoop het, anders is het helemaal lullig
Op 22 oktober 2000 19:19 schreef Vork het volgende:
Ik denk dat dat vanzelf wel went, als het je zusjes zijn...
quote:Is die 'gozer' niet een broer van die drie dames?
Op 22 oktober 2000 19:17 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind het altijd zo lullig voor die gozer. Moet de hele tijd omgaan met drie bloeimooie meiden maar mag er niet aankomen.
Ik vind het nummer 'oldtown' helemaal te gek!
(sorry, moest er even uit...)
The Corrs Rulezz, ik heb alle CD's en vind alle nummers TOP...
Xal je vertellen hoe het concert was..maar het zal wel fantastisch zijn natuurlijk!!!
Greetzzz
Ik heb vooral wat met Runaway ik weet niet waarom maar ik vind het een prachtig nummer (vooral de versie op het album unplugged)
quote:ow is dat zo, daar ben ik het dus helemaal niet mee eens
Op donderdag 19 oktober 2000 20:06 schreef Ritalin het volgende:
[afbeelding]De band is kut.
Omdat ze allemaal dezelfde soort liedjes maken, er nooit een toon uit het lieve sompige plakritme klinkt, ze er niet aan denken iets (aan zichzelf) te vernieuwen
quote:ik ook niet
Op woensdag 12 november 2003 08:01 schreef EvilCole het volgende:[..]
ow is dat zo, daar ben ik het dus helemaal niet mee eens
quote:dan zijn wij het tenminste wel eens
Op woensdag 12 november 2003 22:04 schreef Timo20 het volgende:[..]
ik ook niet
'k ga niet naar het concert
Ben trouwens wel naar hun concert in ahoy geweest, toen hadden de dames het erg koud overigens
Wil jij aan je zusje(s) zitten dan?quote:Op zondag 22 oktober 2000 19:17 schreef Trainspotter het volgende:
Je iconquote:Op zondag 22 oktober 2000 03:04 schreef DIGGER het volgende:
Lekkere muziek, lekker relaxed, vrolijk, heb inmiddels 3 CD's van ze.
Ben overigens sowieso fans van Ierse muziek, maar dat heeft met m'n achtergrond te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |