abonnement Unibet Coolblue
pi_139236515
Er is weer een centraal geweest.

Gio gaf aan dat ie zijn administratie en vacatures nog steeds niet in orde had. Daardoor is er nog geen zicht op de actuele financiën.

Ron heeft 5200 euro uitgegeven aan bestellingen voor bouwprojecten en gereedschap. Emil en Joey zijn not amused. Alles moet eerst overlegd worden in de groep voordat er iets besteld mag worden.

Ron geeft aan dat het al lopende projecten waren, atelier, bed & breakfast... en dat ie extra groot in heeft gekocht omdat dat korting geeft. Ook zijn alle kastjes gemaakt van nieuw hout en houten platen, wat best prijzig is. Verder nog 2 kruiwagens, een lange tuinslang voor naar de akker en een nieuwe decoupeerzaag.

Ron gaat zijn administratie bijwerken om te kijken hoeveel aan wat is uitgegeven. Hij werd een beetje aangevallen, maar uiteindelijk wordt het gesust. Emil neemt Ron nog even apart en zegt dat ie echt alles eerst moet overleggen.

Billy geeft aan dat niemand meer aan HAAR verfspullen mag komen. Ze kan zich niet meer concentreren en is telkens van alles kwijt.

Isa begint weer over dat ze vroeg wilt kunnen slapen en dat mensen te veel lawaai maken. De hele discussie komt weer op gang, aparte huisjes, apart keethok voor de nachtbrakers, slapen in de bed & breakfast.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Joezi op 24-04-2014 23:54:20 ]
pi_139236883
Na het centraal gaan Aike, Vanessa, Isa en Laura op zoek naar alternatieve slaapmogelijkheden. Ze overwegen de tipitenten.
Ondertussen is Ron druk al zijn uitgaves op te schrijven en te berekenen
Het atelier kostte tot nu toe al 800 euro, 500 euro voor de slaapkamerwandjes.In totaal heeft Ron 4600 euro uitgeven. Joey blijft doorzagen over het bestelgedrag van Ron. Ron zegt dat Joey het dan maar lekker zelf moet doen en dat Ron dan wel gaat bouwen. 'Oke, is goed"zegt Joey. Emil zit het echter niet zo zitten. Ron noemt Joey een Broer Konijn. Ook de andere bewoners mengen zich in de discussie. Dennis neemt het op voor Ron en ook Lot schijnt het nu voor hem op te nemen. Dennis vindt dat iedereen maar besteld maar Ron nu de schuld krijgt.
Nicolien vindt het erg dat ze nu krijgt te horen dat ze heel veel geld heeft uitgegeven bv aan de tuinslang.
Ondertussen is Billy Ruud's teennagels aan het schoonmaken met een nagelvijl.
Emil verdedigt Gio door te zeggen dat hij op zijn bed de administratie in orde aan het maken is. iemand merkt op dat Gio slaapt. Emil is geschokt en loopt naar de slaapkamer. Even later: Emil "Ja ik wilde em vermoorden maar toen bedacht ik me *onee dat moet ik eerst centraal gooien* "

Billy is over de zeik Ze klaagt toch niet?
Emil vindt dat mensen hun verantwoordelijkheid niet nemen.
Ruud vraagt zich af of het een jaar over het opruimen gaan hebben. Vanessa trekt hard van leer tegen Ruud. Ron gaat tegen Billy tekeer: "Je doet hier precies hetzelfde als thuis je leert j=hier niets"
Bill heeft wel wat anders aan haar hoofd dan iets op te ruimen.
Robin probeert zich in het gesprek tussen vanes en ruud te mengen maar wordt door vanes weggekijft.
Vanes vindt dat Ruud en Bill denken van alles te kunnen doen en daar mee weg kunnen komen.
Ruud vindt dat Vanessa geen respect voor hem heeft. Vanes vindt het respetloos dat Ruud zijn vieze sokken laat slingeren.
Vanessa zegt als je stront naar binnen loopt en je ruimt het niet op dan heb je geen respect voor mij. Ruud vindt dat ze alleen maar over dingen praten die ze niet goed doen.Ruud: oh ja, trap me nog verder de grond in.
Billy vindt dat ze totaal langs elkaar heen lullen.
Ruud: het respect voor opruimen is hier niet.
Isa komt erbij en krijgt gelijk de volle laag van Ruud. Isa vindt dat het in de loods lijkt op een studentenhuis. Ruud noemt haar kinderachtig.
Billy: Alsof het om leeftijd gaat
Ruud tegen Isa: Je bent 7 jaar ouder dan mij
Ruud: En toch vinden ze me leuker
Vanes zegt dat ze verschillende rassen in utopia zijn. Ze praten verder over respect. Billy geeft aan heel moe te zijn.
Volgens billy vind ruud het jammer dat er geen rekening met elkaar gehouden kan worden.
Ruud "Mja naja dit hele programma is psychisch niet goed voor je!" Ruud vindt zichzelf te simpel. Volgens Billy doet Ruud echt zijn best.

De bewoners gaan over op het bespreken wie wie leuk vindt. Emil en Dennis vinden dat niet zon goed idee. We zijn een groep zegt Dennis.
Ruud: Ik kan niet tegen boosheid, of tegen discussie

En zo bakkeleien de bewoners nog even verder. Gio heeft ondertussen 21 facturen af van de 1000...Morgen om 10.30 komt de boekhouder.Gio verwacht door te moeten gaan tot een uurtje of 6 en wil dat iedereen naar bed gaat. Gio en Isa heen een aanvaring. Gio vindt dat ze lawaai maakt. Ze leggen het later bij en Isa biedt aan hem te helpen. Gio gaat echter alleen verder.


[ Bericht 9% gewijzigd door Voxs op 25-04-2014 00:45:59 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_139245212
Vrijdag 25 april

Gio heeft de hele dag doorgewerkt. Isa is vroeg wakker en brengt hem een kopje koffie. Ze doet de koeien. Gio gaat naar bed.
Langzaam wordt iedereen wakker. Dennis en Ron praten wat na over gisterenavond. Ze balen dat iedereen over Ron uitgaves viel terwijl ze er zelf maar op los bestellen bij hem. Ron wil een slot op de schuur. Al het materiaal wordt slecht gebruikt en niet op geruimd. Dennis vindt het zielig dat het zover moet komen.
Ze vullen een ton met zaagsel voor de zuivering van het buitentoilet.

De boekhouder komt. Hij zit in de keuken met Gio. Joey zit er onopvallend ook bij. Duidelijk is dat hij meeluistert.
Gio heeft de facturen goed bijgewerkt. Alleen is er een groot probleem. Veel is besteld zonder het op naam van Utopia bv te doen. Alle btw teruggave over die uitgaves krijgen ze niet terug. Het gaat om veel geld.
Vanessa heeft al de huiskamerdiners niet gefactureerd en ook is de inkoop niet gescheiden op bonnetjes terug te vinden.
Ondertussen informeert Aike naar de huur van Tipitenten.

Boekhouder is klaar met de inkoopfacturatie. 2100 euro konden ze terugkrijgen. Nu krijgen ze maar 1100 euro terug.
2500 per saldo te betalen aan de belasting. Daar is 1100 teruggave al bij gerekend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Voxs op 25-04-2014 11:24:02 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_139247317
Ruud vult de gele container met heet water. Hij sleept hem naar het midden van de akker. Vevolgens vult hij de container bij met koud water. Ruud gaat een bad nemen.

Cap van Sjampoe
de anderen zijn op de achtergrond hard aan het werk op de akker.
Billy komt schuim brengen. Ruud besluit dat hij naar de koeien willen sommeert Emil hem er heen te rijden. Al gauw komen ze er achter dat het niet zo'n goed plan is. Sopwater op de akker en Emil's schoenen doorweekt. Ruud klimt uit de container en ze verplaatsen de container naar de wei.


Cap van Shampoe

Ruud laat zich over het hele terrein verplaatsen. Nu staat hij in de keuken. Op de achtergrond zijn Gio en mark de boekhouder nog steeds druk aan het werk


Aike, Isa zijn druk met de voorbereiding van de Koningsmarkt. Robin is Vanessa aan het masseren op de massagetafel op de akker.

[ Bericht 24% gewijzigd door Voxs op 25-04-2014 13:00:04 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:52:53 #105
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_139253213
Kwart voor vier..........Vanessa trekt een fles wijn uit de kast en geeft die aan Laura, Laura loopt naar haar slaapkamer en schenkt voor haar zelf een glas in, de fles stopt ze in haar eigen kist.
Vanessa gaat een kleding party houden, de dame die er over ging houd contact met Vanessa. Dan kunnen we kleding kopen van ons zakgeld zegt Vanessa.
Bijna iedereen zit buiten, eten en in de zon, Dennis staat zijn hoofd en baardgroei af te scheren bij de wasbak.


Fabian van Firma kost geen drol komt het terrein op rijden.........er wordt weer van alles het busje uit getild, Fabian tilt er drie plastic super tonnen uit, balken hout en platen waar je volgens Dennis straks een eitje op kan bakken. De spiegel van Charlotte is ook mee geleverd
Verf, PVC buizen en koppelingen Ron brengt het gelijk naar het werk hok.

Vanessa heeft weer eters op visite.

Half 7, het Post NL busje rijd het terrein op, met de fitness spullen van Emil, Emil helpt de man uitladen, man rijd weer weg en Emil vraagt binnen of sommige hem kunnen helpen het naar binnen te sjouwen
Emil heeft ook post gekregen

[ Bericht 14% gewijzigd door Toverheks op 25-04-2014 18:42:46 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 25 april 2014 @ 17:02:44 #106
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_139255127


[ Bericht 100% gewijzigd door Sodeknetters op 25-04-2014 17:03:37 (Verkeerde topic, sorry) ]
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_139256031
Joezi
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 25 april 2014 @ 18:56:32 #108
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_139259914
17.00

Lot's feestje op 11 mei wordt verplaatst naar 5 mei om 'technische' redenen.
Verder gebeurt er niets.

cap van Urb

[ Bericht 5% gewijzigd door Voxs op 25-04-2014 20:13:09 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  vrijdag 25 april 2014 @ 22:19:07 #110
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_139264574
De eters zijn bij sommige bewoners aan geschoven in de huiskamer, ze mogen de loods niet verlaten i.v.m. het onweer die ook gezellig flits boven Utopia.
(Door de vele bomen en overal tv kabels in en om de loods )
Robin is Gio aan het kneden en masseren op bed, ze trekt wat aan zijn vingers en staart naar boven.
In de huiskamer wordt er door o.a. Emil over het meisje thuis van Gio gesproken, Billy > Dit is echt niet leuk voor haar. Dat geplak van Gio en Robin om dit steeds te zien
Vriendin heeft een heel lieve brief aan Gio geschreven vertelt Emil. Maar vind het not done Gio en Robin, omdat ze er in de buitenwereld door mensen op wordt aan gesproken.
Billy denkt dat Gio verblind is door dikke tieten en het playmate gedoe erom heen.

Eters zijn naar huis, in het Sporthok zijn Emil, Ruud en Joey, het fitness apparaat hebben ze eerder deze avond in elkaar gezet, Emil ligt op een bankje halters boven zich, dan is Ruud aan de beurt, Emil is helemaal blij, nu ik dit heb kan ik weer knallen roept hij.
Vet he zegt Billy die even komt kijken.
Emil > Net 100 kilo gedaan, nu even 110 kilo proberen.
Billy > wat je nu tilt is 2 keer mijn gewicht, Emil kruipt er weer tussen uit en gaat staan, als ik nu ff doorzet kan ik over 2 maandjes wel 130 kilo tillen, mijn max was 150.........

De halters die je erop zet zijn van gietijzer, zo kan je er van alles aan ophangen qua gewichten....
Billy loopt weer weg, Ruud en Emil gaan verder met halters opdrukken

[ Bericht 23% gewijzigd door Toverheks op 25-04-2014 23:06:27 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 06:58:28 #111
388664 crew  Dotteke
pi_139271513
De kat heeft vanmorgen de vuilniszak kapot gemaakt en doet zich te goed aan de restje die er inzitten.



Isa heeft het er een beetje moeilijk mee deze morgen, ze kan niet echt wakker worden zo te zien.
Loopt een beetje te zuchten en te steunen en verteld aan de koeien dat ze wakker is geworden in een oranje huis



[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 26-04-2014 07:27:28 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 07:33:57 #112
388664 crew  Dotteke
pi_139271625
Om 7.30 uur maakt Isa Aike wakker en laat haar de oranje loods zien, ze is er van overtuigd dat Ruud dit heeft gedaan.

Isa is vanmorgen via de zenderkamer naar buiten gegaan omdat ze door de ramen zag dat buiten alles oranje was.

Inmiddels zijn er al meerdere op, Nico, Dennis, Robin en Laura zijn al gespot,.
Isabel heeft de rotzooi die de andere gisterenavond op het aanrecht hebben achtergelaten al opgeruimd.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 26-04-2014 07:41:12 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  zaterdag 26 april 2014 @ 08:07:51 #113
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_139271791
Zaterdag Koningsdag............
Isabella doet de koeien deze morgen, tot haar schrik ziet ze dat alles aan de voorkant in het oranje zeil is ingepakt..
Isabella en Aike staan oranje ballonnen op te blazen, ze versieren de armzalige boomjes ermee.
Dennis komt er bij staan, en vraagt of er wel smink is, Ja antwoord Aike, Dennis wil zijn kale hoofd sminken met rood wit blauw.
Aike en Isabella gaan verder met ballonnen opblazen.........
Aike scheurt ook nog een zakje vlaggetjes open, de hele boel moet natuurlijk versiert worden en ze heeft er zin in.
Isabella en Aike versieren de hele boel, Isabella zegt tegen Aike > lekker he zo vroeg wakker, Aike antwoord > ja dat was toch de afspraak, lekker spannend iets doen met de hele groep.
Isabella > ik heb zo de neiging om zo met pannendeksels te gaan slaan.
Aike > Ja echt het groeps gevoel he.
Er was gisteren afgesproken om met zijn alle de boel te gaan versieren en gewoon 8 uur op te staan.
De houten boog bij de ingang is ook versiert met vlaggetjes en ballonen, Vanessa blaast ook mee en Ron en Dennis helpen ook fanatiek mee.
Nicoline en Rienk zijn nog niet van plan hun bed uit te komen, afspraak of afspraak die blijven gewoon liggen


Het hek gaat om 11 uur open, 4 uur iedereen weer weg van het terrein.......

[ Bericht 10% gewijzigd door Toverheks op 26-04-2014 08:27:58 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_139290053
Koningsmarkt heeft geduurd tot een uur of 5. Na een half uur, kwamen ze erachter dat ze maar 48 blikjes frisdrank hadden itt tot heel veel alcohol.
De suikerspinmachine werkte niet goed waardoor er meer suikerspin op Nicolien kwam dan op het stokje. En aan het eind van de dag bleek dat ze hem hebben gemold.

Isa wilde dat ze niet gingen drinken, maar aan het eind van de markt was Isa zelf al teut.

Bij het opruimen voelde Emil zich op zijn pik getrapt door Isa omdat ze wilde dat hij mee hielp met de slingers eraf halen.

Ron is een paar uur bezig geweest met geld tellen en ze blijken zelfs nog wat winst te hebben gedraaid.

Vervolgens zijn ze door gaan zuipen. De vrouwen zijn bloedgeil en smeken om seks.
Robin, Lau en Lot zijn in bad geweest.
En ze hebben dronkemansdiscussies gevoerd.

Isa was bijna in de jankmodus omdat ze vindt dat ze oerstom en afgestompt is geraakt. En dat vindt Aike ook. Ze gaan maandag het over een totaal andere boeg gooien.

Nicolien raakt in een heftige discussie met Ruud over haantjes en plofkippen. Volgens Ruud kun je alleen maar het een of het ander steunen en niet allebei.
Nicolien probeert hem te overtuigen dat je het allebei kunt steunen. Ruud is niet te overtuigen. Nicolien wordt half hysterisch maar moet er ook vreselijk om lachen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 27 april 2014 @ 02:28:14 #115
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_139295108
Ruud en Aike in gesprek *Ik ben nooit tevreden met mezelf. Het belangrijkste is dat je jezelf mag. En dat voel ik niet. Ik ben altijd de clown. Het gevolg is dat ik niet serieus genomen word. Ik werk bij een telefoonwinkel, ik verkocht meer dan mijn vriend. Ik werkte daar 50 uur in de week, en die vriend 10 uur. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Door mijn eigen schuld heb ik een status opgebouwd dat mensen mij niet serieus nemen. Ik heb een duidelijke mening, ik weet waar ik voor sta *
.
Ruud tegen Aike * het gaat alleen maar over geld
Hij begrijpt het echt niet. Aike praat er een beetje omheen, geeft niet duidelijk haar mening.
Ze gaat er niet duidelijk op in.
Ruud is trouwens al 4 maanden aan het parasiteren daar. Sterker: zijn acties kosten alleen maar geld.
Hij is zelfs nog steeds van mening dat Emil hem genaaid heeft. Neemt dat Emil nog steeds kwalijk door te zeggen 'ik ga voor mijn vrienden door het vuur'. M.a.w. dat heb jij niet voor mij gedaan.
Emil moet al zijn shit maar gewoon accepteren.
Ruud zegt tegen Aike dat hij de reactie niet leuk vond op de oranje loods. Dat hebben ze niet genoeg gewaardeerd en hadden ze bij hem moeten benoemen.
Ruud wil waardering voor het oranje zeil tegen de loods .........
Het was een idee van Ron! (achter)
Ron (achter) heeft het zeil geregeld. Ron heeft al het zeil tegen de loods staan schroeven op 10 meter hoogte, Ruud stond erbij en gaf aan.

Ruud denkt dat hij de elitestem niet had gehad .. als hij de trekker niet had verkocht voor 500 euro midden in de nacht, 250 clinic clowns en 250 dierenasiel...Hij was bezig de trekker weer terug te kopen, maar daar niks meer over gehoord, heeft **spontaan** het fitness apparatuur gekocht zonder overleg met de groep voor Emil als goed makkertje.
Nu wil hij weer niet dat mensen geld overmaken aan een goed doel
Aike luistert wel. Alleen jammer dat ze niet kritische vragen stelt maar hem gewoon gerust wilt stellen. Zo help je die jongen niet. Dan gaat die het alleen maar erger door in dit gedrag

* Ik wil geen wit voetje halen, ik ben voor een goed doel* aldus Ruud
Billy > Nederland houdt van die trekker. Iedereen is gek op die trekker. die hoort bij Utopia. Die stem is logisch nu wil Ruud weer niet gewoon geld over maken naar een goed doel. Dat slaat nergens op.
HIJ was toch degene die van alle inkomsten een deel wou overmaken naar een goed doel?
Ruud kleedt zich uit in de woonkamer. en kruipt naast Billy.

(heb deze uit de COS geplukt en toch een verhaal er van proberen te maken)

Isabella doet morgen ochtend de koeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 27-04-2014 10:16:25 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 27 april 2014 @ 08:44:03 #116
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_139295836
Zondagochtend.
Isabella heeft de koeien gedaan, het was een vieze zooi, Ruud had gisteravond niks gedaan, de melk koeiling niet schoon gemaakt, niet de stal uit gemest. Ruud had dus wel de stal schoon gemaakt, maar niet zoals het hoort.
Wel komt Isabella er achter dat er een kuikentje is geboren, een zwarte. Dennis komt ook kijken naar het nieuwe kuikentje. Er liggen nog meer eitjes, en of er daad werkelijk maar 1 eitje is uit gebroed is niet te zeggen, we krijgen niets te zien op stream.
Later zitten Isabella en Dennis voor de loods gezellig te kletsen. Dennis vertelt zijn Oma woont in Amsteldorp, vlak bij Amstelstation, kleine huisje, Isabella woont daar ook vlak bij. Dan over de heer in leren string die altijd door de stad skeelerde ( woont in de Regeliers dwars ) Dennis had hem ook al jaren niet meer gezien.
Dan komt Burgemeester vd Laan, daar is Isabella niet erg dol op, en op de Wallen voelt ze zich het veiligst ratelt ze door aan Dennis.
Ze gaan naar het Werkhok, Dennis wil nog niet zagen, het is pas negen uur, Isabella zegt HET IS AL 9 UUR, met andere woorden, hun blijven leggen wij niet.
Ze gaan een verplaatsbare ren maken voor de nieuwe kuikentjes in het werkhok.


Cap Poezewoes

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 27-04-2014 12:35:14 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_139300854


John Klaver aan de telefoon met Isabella. Er is een koe uitgegleden gisteren en John komt met het idee om er matten neer te leggen. Isabella vind dit een goed plan. De verbinding is verder bar slecht, dus veel meer kan er niet uit het gesprek gehaald worden. De verbinding valt weg Isabella wordt opnieuw gebeld door John. Hij vraagt of hij die matten zelf moet regelen, of dat ze het nog verder moet bespreken. Isabella zal John daar later op de dag over terugbellen. Ruud en Aike vinden dat de matten er moeten komen. Met de rest van de groep moet dit nog besproken worden.

Isabella belt John terug om te vragen hoe duur de matten zijn, John schat zo'n 150 euro, maar weet dit niet zeker.



Dennis en Ron zijn deze middag bezig met het maken van een verplaatsbare ren. Af en toe wordt er een bewoner of een situatie besproken.
Dennis geeft aan dat hij niet zo'n behoefte meer heeft om te roken zoals hij dat thuis wel had bij het opstarten van de dag.
Isabella komt aanlopen en denkt met de heren mee over wat kleine aanpassingen aan het kippenhok. Ze meld tevens dat er nog een kuikentje is geboren.



Isabella klust nu lekker mee met de mannen. Ze is met de decoupeerzaag bezig. Ondertussen houdt Ron haar haar vast. Ron geeft haar ondertussen nog wat tips.



[ Bericht 19% gewijzigd door Odaiba op 27-04-2014 13:45:32 ]
pi_139301233
Er was een grote rel over die kippenren. Toen het eerste kuikentje vanochtend was "geboren" (Ruud's woorden) was het hok dat Gio speciaal had ontworpen nog niet af. John Klaver had al lang geleden aangegeven dat dat er moest komen voor de moederhen en haar kuikentjes. Dennis, Ron en Isa hebben het daarom vanochtend in elkaar gezet. Gio voelt zich gepasseerd, maar was gewoon niet op tijd. Isa wilde hem er nog bij betrekken maar hij ging zitten mokken als een peuter.
Emil, Joey en Robin kwamen voor hem op en wilden Dennis achter het behang plakken, maar toen Dennis en tafel kwam zitten hielden ze laf hun mond. Isa kreeg later de schuld.

Lot was ziek van een opmerking van dronken Joey gisteren: dat hij alleen met Lot in bad wilde als ze hing hardlopen (= als ze wat minder dik zou zijn). Billy briefde dat door.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 27 april 2014 @ 15:08:29 #119
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_139304103
Het idee voor deze KuikenVilla kwam van Isabella, hij is in 1 woord schitterend, trappetje zit er ook in, zwembadje komt er nog............... Isabella en Ron zijn bezig het gaas erom heem vast te schroeven..........Dennis staat ondertussen wat anders te knutselen.
Heeft latjes afgemeten voor de voorkant, schoorsteentje erop en het kunstwerk is bijna af.
Waterton komt er nog en inmiddels zijn er 2 kuikentjes misschien wel drie vertelt Isabella.
Gio, Dennis, Ron en Isabella lopen naar de wei het kippenhok om polshoogte te gaan nemen.

up-date, er zijn al drie kuikentjes geboren



Cap Mirjam.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toverheks op 27-04-2014 15:35:57 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 09:03:49 #120
388664 crew  Dotteke
pi_139331445
Dennis is al weer vroeg aan het werk in het klus hok, het is gesnuif van hem of gezaag wat je hoort. Hij heeft een of ander excuus dat hij niet kan niezen?

Ron heeft de laptop niet aan de oplader gezet zo te horen, hij heeft iets te horen gekregen hier over van Vanessa denk ik, het beeld werd net te laat ingeschakeld.
Ron geeft aan dat niemand zich aan afspraken houdt en waarom hij dat dan wel zou doen _O- _O-

Vanessa is op zoek naar de telefoon, hij ligt bij.........................Gio natuurlijk.
Hij s niet opgeladen en staat nog maar op 2%
Vanessa moet natuurlijk bellen voor de container
Voor wat de boodschappen betreft hebben Rienk en Nico hun boodschappenlijstje niet doorgegeven.

Vanessa belt of iemand de container geleegd kan worden, dat wordt vandaag nog gedaan en Vanessa vindt dat leuk :D

Vanessa belt ook voor drie fusten bier, maar helaas de slijter heeft ze niet binnen gekregen en heeft ook geen andere meer voor die prijs staan.
Er wordt gevraagd of ze over een uurtje terug kan bellen. Ze geeft aan dat ze het echt nodig heeft omdat er een concert is van de 3 J's

Hoor nu dat er verf is besteld voor de keuken, Vanessa verteld dit aan Aike. "Er is niks over besproken", zegt Vanessa, het is gewoon besteld".

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 28-04-2014 09:09:27 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 11:24:50 #121
388664 crew  Dotteke
pi_139334835
Ron ergert zich groen en geel aan bepaalde mensen, die zijn er voor met hun kop op tv te komen en niet om een nieuwe samenleving op te bouwen.
Emil vraagt aan Ron of het in Utopia gaat zoals hij dacht dat het zou gaan. Wat Ron graag zou willen zien is respect voor elkaar hebben. Blijf met je handen van andersmans spullen af
Emil geeft hem hierin wel gelijk, maar ziet wel in dat als je deze ergernis weg haalt er wel andere ergenissen komen.
Ron en Dennis gaan een coltrui en petjes ala buurman en buurman aanschaffen :P

Aike is bezig iets voor Ruud zijn verjaardag te regelen. Ze wil een ballenbak voor hem maken. Ze wil poep hoop inkleden met dekzeil en dan insmeren met groene zeep. Ruud kan dan zo de ballenbak in glijden. De ballen zijn duur in aanschaf, maar je kan ze ook inhuren. Vanessa vindt het maar niks die gaat de ballenbak niet in. Ze willen er niet veel geld in stoppen, dus ze gaat kijken om het zo goed koop mogelijk te doen. Aike belt nu over het huren van ballenbak ballen. Ze wil een ballenbak neer gaan zetten met ballen zegt ze tegen de meneer aan de telefoon.
Een bak van 2 kub kost 70 euro per kub en de bezorging is 15 euro per 1000 ballen. In 2 kub gaan zijn 4000 ballen
Aike vraagt om korting, maar de man geeft aan dat ze bij zoveel tv programma's zitten dus dat gaat het hem niet worden. het was voor hem geen toegevoegde waarde omdat reclame toch niet te zien is en dus niet rendabel voor het bedrijf. Voor 2 mei lukt het niet, de ballen zijn bijna allemaal uitgeleend i.v.m Koningsdag. Dus deze deal gaat niet door, Aike doet nu het voorstel aan een paar bewoners om dan een luchtkussen te huren.
Vanessa zegt waarom ze niet kijken of ze het voor niets kunnen krijgen of ruilen voor een kaas!

[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 28-04-2014 11:38:52 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_139366772
Dinsdagochtend 7 uur. Isa en Aike staan op. Isa loopt met haar thee naar de koeien. Ze mest de stal uit en melkt de koeien. Aike probeert in de keuken zo geruisloos mogelijk de vaatwasser uit te ruimen.

7.15. Aike wordt gebeld door 100% nl. Er wordt haar gevraagd hoe de sfeer is. Aike antwoordt dat de sfeer goed is ook al zijn er soms wat irritaties. Er wordt haar ook gevraagd of ze iets mist uit de buitenwereld. Aike blijft vaag, maar het komt er op neer dat ze de seks mist. Ze noemt nog even de drie J's die morgen komen en het feestje van 5 mei.

Isa Aike en Vanessa in gesprek. Isa en Aike weten niet wat naar huis te schrijven. Ze vervelen zich. Vanessa voelt zich een Assepoester die een kleuterklas verzorgd. Ze wil dat sommige mensen uit elkaar worden gehaald. Vanes denkt dat het nodig is eens de pan uit te flippen. Aike vindt dat je het beter 1 op 1 kan bespreken.
Aike zegt moe te worden van steeds Gio achter zijn broek te moeten aanzitten ivm de administratie. hi geeft steeds aan hulp te willen maar handelt er niet naar.
Vanes: ( uit de Cos; Ransjih)
"nauwelijks iemand die vanas helpt, 1 tje die het deed en die hebben ze naar huis gestuurd
ook lau moet ze soms achter de broek zitten ivm haar b en b
stelletje kinderen waar weinig aan te veranderen valt
wakker worden, halve dag voor de spiegel en de rest van de dag in de nek friemelen, wetende dat hij een vriendin thuis heeft zitten
lot ook, doet niks helemaal niks, terwijl haar moeder had gezegd: ga helpen"

Vanessa wil de raddraaiers eruit en volgens haar kan dat alleen als je de volle mep stemmen op ze zet. "Ze eten maar mee en doen geen hol"
Aike vindt dat de meest asocialen altijd worden beloond ( doelend op stemmen)

Aike stelt voor een productiviteitsmeting te houden. De dames gaan bijhouden wie wat doet op een dag. Vlak voor de stemming willen ze het aan de groep laten zien. Niet productief is rood.
Voor de groep productief is oranje.
Voor de BV productief is groen.
Ze nemen allen een ander kamer voor hun rekening.
Aike monitort de kamer van Billy
Isa die er naast
Vanes de roze kamer.
Ze gaan op zoek naar kladblokjes.

Dennis en Ron besluiten een lijst te maken met uit te voeren klussen en die in de keuken te hangen. Ze willen eens zien wie het oppakt en wie niet. Isa stelt voor het een andere dag te doen ivm hun productiviteitsmeting.
Ron gaat de keukenkastdeurtjes terughangen. Nicolien biedt aan te helpen maar Ron wijst dat af.
Aike Vanes en Isa zijn de keukentafel aan het schuren en schilderen. De rest ligt nog op bed of is aan het ontbijten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Voxs op 29-04-2014 10:33:42 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_139367573
Robin zegt wat is rot om in de douche over je heen te krijgen? daarna loopt ze naar de douche met een bak oploskoffie in haar handen en gooit het over het douchehokje heen waar gio staat te douchen
nog koffie gooser roept ze?/ zie fimpje al liet de regie het moment niet in beeld zien alleen het weg lopen
UTO / Utopia Filmpjes #6


zo en die lot is zo maar opeens om 11,15 u uit bed, nu nog smicken een uurtje en het is weer etenstijd

[ Bericht 12% gewijzigd door Quinty. op 29-04-2014 11:21:56 ]
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 14:02:17 #124
388664 crew  Dotteke
pi_139373811
Rienk maakt het uit en Nico kan het niet begrijpen
Rienk denkt na over hoe Nico de wereld ziet en hij kan het niet zien zoals zij het ziet en anders om ook niet.
Als Rienk gaat mediteren om te zien hoe Nico het ziet is het waardeloos en zal het niet anders worden. Dus stelt hun liefde ook niets voor, "er zit geen betekenins achter, dan ben ik een flame op een vuurtje", zegt hij tegen Nico.

Nico snapt niet wat het probleem is, ze hebben het altijd al ge\weten van elkaar dat ze het anders zien.

Nico snapt er echt helemaal niets van en huilt, ze vindt Rienk helemaal knettergek
Aike komt er aan en verstoort het gesprek. Rienk loopt weg en Nico verteld aan Aike dat Rienk niet met haar kan samen zijn omdat ze een verkeerd wereld beeld heeft. Nico weet het niet meer.
Ze kan het niet heel serieus te nemen, ze heeft geen zin om de hele tijd drama te moeten opzoeken.
Aike vraagt of dit met God te maken heeft, maar dat heeft het niet zegt Nico het heeft te maken met hoe ik de wereld zie. Nico raakt super gefrustreerd hiervan. Isa komt er ook bij, zij heeft van Rienk gehoord dat het uit is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 29-04-2014 14:13:36 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_139395310
samenvatting van COS

Nico wil graag dat Isa en Rienk hun matras wisselen. Ze wil niet meer naast hem liggen.
Gio heeft de belastingschuld nog niet overgemaakt.

Centraal tijd, maar vele Utopianen zijn aangeschoten of al lichtelijk dronkentorretje. Met name Vanessa en Isa hebben gezellig een wijntje in hun mik. Ron zit te wachten op het centraal omdat hij een leuk idee heeft om te gaan doen met zijn allen. Hij wil namelijk iets met een musical gaan doen. Echter krijgt hij hier geen kans toe. Billy en Ruud hebben geen zin in centraal. Emil raakt geïrriteerd door de lamme zakken die maar onderuitgezakt op de bank hangen en niets uitvoeren.
Isa, Aike en Vanessa verdwijnen met de laptop aan tafel om hun lijstjes in te voeren in Excel. Ze zijn begonnen met bijhouden wie productief is van en tot wanneer en wie niet. Productief is groen, Lamzak is rood gekleurd. Zelf beginnen zij hun dag productief groen en de rest staat op rood. Ron wil ook graag bij het groepje komen zitten en is ook op de hoogte van hun lijstje, maar hij wordt geweigerd. Hij steigert hiervan en stapt gillend op de zenderkamer/achter af met de mededeling dat hij zijn 24H aanvraagt. Ze kunnen in de stront zakken, allemaal!
Echter kijkt hier niemand van op en schouder ophalend gaan de dames verder aan hun sheet.
Billy is om Rienk zijn nek gevlogen om sorry sorry sorry te zeggen. Zij had eerder gezegd het de makkelijkste weg gekozen door het uit te maken met Nicolien. Rienk antwoordde met "probeer het zelf ook eens". Dat sloeg over in haat en nijd. Emil is ondertussen aan het flippen over de lamzakken op de bank. En Vanessa en Aike proberen hem te betrekken bij hun plan. Hij is aangenaam verrast door het lijstje en zit hem goed te bekijken. Het valt hem op dat Joey altijd zegt veel te doen, eigenlijk niets tot zeer weinig doet en dat de dames gelijk vanaf opstaan al groen staan. AIke zet even de vraagtekens bij het lijstje zelf en wie hem invullen. Of het wel zo eerlijk is.
Maar morgen gaan ze het weer bijhouden vanaf elf uur. Isabella oppert dat ze ook graag wil noteren wie en hoe laat ze in en uit bed gaan.



[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 29-04-2014 23:31:25 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')