abonnement Unibet Coolblue
pi_139151987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Het werkelijke geur proces speelt zich een laag dieper, onbewuster af. Dierlijk, en dan kan je van de juiste vrouw met een oma luchtje nog geil worden. Ik wel :). Geen tip dus?
Wat voor parfum gebruik je nu? Ik vind one million wel ok voor een man. Mja hangt af van uw lichaamsgeur enzo. Gewoon van alles proberen dan vind je wel wat bij u past.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139152188
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat voor parfum gebruik je nu? Ik vind one million wel ok voor een man. Mja hangt af van uw lichaamsgeur enzo. Gewoon van alles proberen dan vind je wel wat bij u past.
Dank voor de tip, dat is lief. One million ga ik opzoeken. Nu Sun van Jill Sander, altijd zomer hier :)
pi_139152210
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:38 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja bleh, ik ben dat. Hou echt niet van parfum.
man mag bij jou naar man ruiken, maar niet te sterk? En zelf?
pi_139155030
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het lijkt wel alsof alleen vrouwen gevoelig zijn voor geur. Als ik de reacties zo lees.
Ik ben er ook gevoelig voor en ik ben een man.

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat voor parfum gebruik je nu? Ik vind one million wel ok voor een man. Mja hangt af van uw lichaamsgeur enzo. Gewoon van alles proberen dan vind je wel wat bij u past.
:7
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:38:36 #55
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_139155435
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen aan de pil schijnen wat minder naar ruige testosteron mannen te neigen dan vrouwen die niet aan de pil zitten.
Vrouwen die kinderen willen zoeken ook een ander soort man, namelijk een genetisch goede match, dan vrouwen die zwanger zijn; die zoeken een vader voor hun kind. Die keuze gaat voor een flink deel op geur, naast andere zaken als sterke kaaklijnen en dominant gedrag. De pil veroorzaakt een schijnzwangerschap waardoor de voorkeur, ook geurtechnisch, uitgaat naar een knuffelbare, betrouwbare man. Niet zo raar dus dat vrouwen die aan de pil zijn en verkering krijgen met zo;n lieverrrrrrrd, niet meer echt opgewonden van hem raken als ze stoppen met de anticonceptie om kinderen te maken. Het klopt dan niet meer met wat ze onderbewust zoeken.
Prrrrr
pi_139159016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

man mag bij jou naar man ruiken, maar niet te sterk? En zelf?
Oh hij mag gewoon naar man ruiken hoor O+ als hij zich maar wel regelmatig wast, anders is het niet lekker meer. Maar parfum hou ik niet van, en sterke deodorant ook niet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139159046
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoeft niet altijd parfum te zijn hoor, je kan ook aangetrokken zijn tot lichaamsgeur van iemand. :)
Ja lichaamsgeur kan wel heel lekker zijn :Y
Ik dacht dat het over parfum ging.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139167033
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oh hij mag gewoon naar man ruiken hoor O+ als hij zich maar wel regelmatig wast, anders is het niet lekker meer. Maar parfum hou ik niet van, en sterke deodorant ook niet.
Klinkt bekend. Maar zelfs niet als jij parfum deodorant zelf zorgvuldig hebt uitgekozen? Liever een gezonde, frisse lichaamsgeur?
pi_139167085
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Maar zelfs niet als jij parfum deodorant zelf zorgvuldig hebt uitgekozen? Liever een gezonde, frisse lichaamsgeur?
Liever gewoon een frisse lichaamsgeur :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139167262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Liever gewoon een frisse lichaamsgeur :Y
Ok. Snap ik. Maar dus ook geen deodorant? Hmmm hoge douche rekening bij jullie dan :)
pi_139167281
F1978, is that you? :o
pi_139167367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Ok. Snap ik. Maar dus ook geen deodorant? Hmmm hoge douche rekening bij jullie dan :)
Mijn vriend gebruikt wel deodorant hoor :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:27 schreef Snowbells het volgende:
F1978, is that you? :o
Ghehe, lang niet gezien inderdaad.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139167415
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mijn vriend gebruikt wel deodorant hoor :P

[..]

Ghehe, lang niet gezien inderdaad.
Kijk 1 keer naar zijn pohi :D
pi_139168682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja lichaamsgeur kan wel heel lekker zijn :Y
Ik dacht dat het over parfum ging.
Lichaamsgeur kan ook onweerstaanbaar zijn :Y
Hoeft niet altijd parfum te zijn.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139185718
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Vrouwen die kinderen willen zoeken ook een ander soort man, namelijk een genetisch goede match, dan vrouwen die zwanger zijn; die zoeken een vader voor hun kind. Die keuze gaat voor een flink deel op geur, naast andere zaken als sterke kaaklijnen en dominant gedrag. De pil veroorzaakt een schijnzwangerschap waardoor de voorkeur, ook geurtechnisch, uitgaat naar een knuffelbare, betrouwbare man. Niet zo raar dus dat vrouwen die aan de pil zijn en verkering krijgen met zo;n lieverrrrrrrd, niet meer echt opgewonden van hem raken als ze stoppen met de anticonceptie om kinderen te maken. Het klopt dan niet meer met wat ze onderbewust zoeken.
Best hard eigenlijk voor die lieverdjes, genetisch ondergeschikt en worden gebruikt voor de opvoeding van andermans kind.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_139188728
Je kunt altijd nog schoolmeester worden. Dan heb je ook de illusie dat je kinderen aan het opvoeden bent. :P
pi_139192918
Een goede geur is dus echt wel belangrijk!!'Ik kan afknappen op een "verkeerde" lichaamsgeur.
pi_139198939
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef complicate het volgende:

[..]

En je ?
Wat wilt u zeggen madame?
pi_139203312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:54 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Wat wilt u zeggen madame?
Of jij dan niet gevoelig bent voor geur?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:04 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het lijkt wel alsof alleen vrouwen gevoelig zijn voor geur. Als ik de reacties zo lees.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139226290
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Of jij dan niet gevoelig bent voor geur?

[..]

Totaal niet. Misschien op een onbewust niveau, dat zou goed kunnen maar ik word niet warm of koud van een geurtje. Ik doe ook alleen maar aftershave op voor het andere geslacht xD
pi_139226743
Ik wordt meestal achteraf gevoelig voor geur. Als ik verliefd ben (geweest) op een meisje en ineens iets ruik dat aan haar doet denken. :@
pi_139232128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:36 schreef jaha het volgende:
Ik wordt meestal achteraf gevoelig voor geur. Als ik verliefd ben (geweest) op een meisje en ineens iets ruik dat aan haar doet denken. :@
Op het moment dat je bij haar bent ben je meer op haar gefocust, achteraf merk je de geur (of stank als je pech hebt, hosselaarwoensel are you watching? 10.gif) nog op en dat is dan het enige wat je hebt. Dan voel je wel iets ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')