abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:04:38 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138653755
Bij de eerste zat ik op school, dus die zag ik de hele dag ( voor school, kleine pauze, grote pauze , kleine pauze, na school en dan in de stad hangen of bij hem of bij mij en toen hij ging studeren zat ik elk weekend in Eindhoven ), bij de tweede studeerde ik in Nijmegen en hij in Delft dus was het alleen een kwestie van waar we het weekend deden, bij hem, bij mij of in Sittard. En we deden verder dingen als stappen, samen koken, concerten, bioscopen. Ik weet t niet :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138653767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Seriously, ik was echt megabraaf altijd, ik had juist altijd van die jarenlange relaties :O
:D Ik vind het al zo leuk dat je je probeert te verplaatsen in de situatie.
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:05:43 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138653797
Met Melvin, die tweede, gingen we echt heel vaak met mijn broertje en zijn tweelingvriendjes de hele dag strategoën en poolen in zo een spelletjescafé. Het is jammer voor je dat het geen picknickweer is, we gingen ook vaak picknicken!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 16:06:28 #279
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_138653825
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:09 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nope.
Mogge!
Zuckertraube heten ze, ze waren gratis, 20.000 zakjes verstuurd door de VPRO. :o
Maarten was trouwens leuk! ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:07:07 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138653851
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

:D Ik vind het al zo leuk dat je je probeert te verplaatsen in de situatie.
Nou, toevallig had ik het er net nog met mijn beste vriend over. Ik herinner me echt maar bar weinig van de eerste 25 jaar van mijn leven, van daarna ook, maar daar weet hij dan weer alles van _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:07:38 #281
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138653868
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:06 schreef Strega het volgende:

[..]

Zuckertraube heten ze, ze waren gratis, 20.000 zakjes verstuurd door de VPRO. :o
Maarten was trouwens leuk! ^O^
Ooooh wat jammer, helemaal gemist. Ja Maarten was om dood te knuffelen, alleen duurde het veel te kort O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 16:07:58 #282
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_138653888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mogge. Net uit bed, nare hoofdpijn. Weet niet wat de oorzaak is. Ik denk dat zwemmen kan helpen.
Hé ba, weersomslag misschien? Ik krijg ook altijd hoofdpijn bij veranderingen in de luchtdruk. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_138654059
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, toevallig had ik het er net nog met mijn beste vriend over. Ik herinner me echt maar bar weinig van de eerste 25 jaar van mijn leven, van daarna ook, maar daar weet hij dan weer alles van _O-
:D Hoe komt het dat het zo vervaagd is?
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:13:43 #284
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138654142
Duz, mijn eerste vriendje, die was eigenlijk het leukst, die deed wel allemaal leuke dingen bedenken en zo. Treinreisjes, bloemenkettingen maakte ie voor me, hij stond me altijd op te wachten met een zonnebloem of zo, hij stuurde altijd kaartjes per post of deed brieven in de bus, hij maakte eens een heel tof shirt voor me, schreef liedjes etc. Gewoon een dagje naar Utrecht of naar Amsterdam, beetje rondhangen, dat soort werk?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:15:39 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138654222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

:D Hoe komt het dat het zo vervaagd is?
Ik weet het echt niet _O- Ik zei vanmiddag nog tegen hem dat het nu maar goed is dat ik facebook heb _O- Ik kwam vorige week die andere ex-collega tegen in de bus, geen idee of ik dat hier verteld heb. Die zat echt helemaal van weet je nog dat we toen en toen met de auto van mijn moeder in Eindhoven gingen solliciteren bij de Free record shop bij dat hoofdkantoor daar blablabla?
Ik kan me er echt met de beste wil van de wereld geen enkele herinnering aan naar boven halen.
Niks nada noppes :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138654506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Duz, mijn eerste vriendje, die was eigenlijk het leukst, die deed wel allemaal leuke dingen bedenken en zo. Treinreisjes, bloemenkettingen maakte ie voor me, hij stond me altijd op te wachten met een zonnebloem of zo, hij stuurde altijd kaartjes per post of deed brieven in de bus, hij maakte eens een heel tof shirt voor me, schreef liedjes etc. Gewoon een dagje naar Utrecht of naar Amsterdam, beetje rondhangen, dat soort werk?
Ja, dat laatste. :Y Ik ben ook wel zo'n iemand die met die dingetjes aan kan komen, alleen was dat eerste vriendje dan weer iets te fanatiek. :D

En wat apart, ik onthoud echt ontzettend veel van vroeger. Wat teveel soms.
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:29:53 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138654742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ja, dat laatste. :Y Ik ben ook wel zo'n iemand die met die dingetjes aan kan komen, alleen was dat eerste vriendje dan weer iets te fanatiek. :D

En wat apart, ik onthoud echt ontzettend veel van vroeger. Wat teveel soms.
_O- Mss heb ik teveel dingen die ik beter maar weer vergeet of zo?
Nee ook dat valt wel mee hoor.
Oh ik werd van dat eerste vriendje toen ook echt een beetje dol op den duur hoor, maar achteraf gezien was ie echt heel cute en leuk ( en nummer 1 en 2 hebben beiden een eigen architektenbureau nu, godnondeju :D ) en hij was echt orgineel. Dat shirt was een zwart shirt, en daar had ie een hart op afgeplakt en dan met textielwasco allemaal lijnen vanuit dat hart naar buiten gemaakt, dat was zo gaaf. Ik klierde vriendje nr. 2 altijd door het altijd aan te doen. Ik geloof dat ik van nr. 2 helemaal niks leuks heb, nog geen foto van ons samen meer _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138655215
Haha, je trok architecten aan en mensen die mooie shirts maakten. :D

Twee was dus echt een hele overgang. _O-
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:44:32 #289
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138655301
Nja, twee was de broer van het beste vriendinnetje van mijn zusje, en zijn moeder kon erg lekker koken.
Dat was echt nogal lame van mijn kant uit. Hij was wel gek op mij geloof ik :')
Ik ben toen ook van de ene op de andere dag naar de UK vertrokken, dikke doei _O- :W
Want ik kwam dr maar niet vanaf.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138655368
Whehe ja, daar heb je buitenland voor!
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:46:27 #291
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138655378
Keihandig!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:48:29 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138655438
Serieus, die wilde dat ik mee naar bouwkundegala's ging in Delft en zo, dat was zoooooooooooooo niet mijn ding he, gekke aap :') En maar jammeren elke keer dat ik niet mee wilde. En ik maar zeggen dat ie dan een ander type vriendin moest nemen _O- En dan sprak ik wat af met mijn beste vriendin en dan wilde hij persé mee en dan was ie stiklastig. Ik weet ook niet hoeveel nachten dat Karlijn en ik dan bv bij elkaar in bed kropen en dat hij dan lag te mokken in zn uppie _O- :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138655462
Whehe, dat weet je dan allemaal wel weer heel goed. En gelukkig maar, even meegenieten. _O-
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:56:10 #294
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138655732
Ik zit er nu echt heel hard over na te denken _O-
Hij is ook mijn grote concert trauma, ik heb hem helaas nogal beïnvloed destijds en daarna kwam ik hem elke keer tegen bij PJ Harvey en Heather Nova en ik geloof zelfs een keer bij Prince, dus nu kijk ik altijd heel angstig om mee heen als ik bij zulke concerten ben _O-
Het ergste was die Pinkpop, met Pearl Jam, in 1992. Toen zou ik met Karlijn gaan en hij wilde weer eens persé mee, de hele dag zeiken over pijn in zijn knie :') . K en ik hadden eerst bij de ingang al twee flessen bessenwijn in 1 keer leeggedronken omdat er ineens geen drank meer mee naar binnen mocht, en toen waren we binnen ergens op het veld met onze hoofden op onze rugzakkies in slaap gevallen. Werden we na 2 uur wakker zat ie alweer boos te doen dat ie twee uur daar had gezeten naast ons.
Wij echt zo van ja, was lekker je eigen ding gaan doen dan of zo :D Maar nee, hij vond het onveraaaaaantwoooooooord dat we daar lagen. En toen we uiteindelijk ik geloof bij Living Colour of zo vooraan stonden kreeg ie pijn aan zijn knie boehoe, moesten we mee naar achteren van hem, gingen we niet. Zijn we nog tot en met Pearl Jam eerste rij blijven staan, zat ie al uuuuuuuuuuuren te mokken op de trappen bij de uitgang, en daar dan maanden over zeuren nog he. Ja van ons moest ie niet mee hoor _O- En toen wilde hij naar Zooropa van U2. Ik haat U2, maar ok, ik ging wel mee, hij wilde vooraan, ik wist wel hoe dat moest blablabla. Dus wij de hele dag voor die Kuip zitten en zo. Ik had gezegd als die hekken opengaan keihard rennen, nergens naar kijken, dat eerste vak in duiken en dan vinden we elkaar wel weer. Stond ik er wel in en hij niet _O- _O-
Was ie pissed dat ik bleef staan. Ja hallo, ik stond prima daar.
Oh lekker sociaal was ik toch he :@
En ik vond het toch een kutconcert, met zijn kutU2....
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138655804
Epic dit. _O-
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:01:55 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138655985
Oh en het toppunt, en dan hou ik op. Ik wilde naar Living Colour in Eindhoven, want ik was ooooooooooh zooooooooo verliefd op die zanger, Corey Glover O+ O+ :9~ Hubba hubba.
Anyway, dus wij lopen daar rond bij dat Philipscentrum, LOPEN WE DIE BAND TEGEN HET LIJF!!!!!!!!!!
Dus ik helemaal buiten zinnen mijn cdhoesje laten signeren *O* *O* *O* *O*
Weigerde die lul een foto te maken van mij met die zanger. Pik.
Hij deed net alsof, foto's waren achteraf allemaal mislukt.
Hij kon supergoed fotograferen, alletwee die vriendjes. En ik stond in de winter bv wel es letterlijk uren zijn zware rugzak vast te houden in de fucking sneeuw omdat ie bevroren spinnewebben moest fotograferen in heggen, die lukten aaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd allemaal. Maar even wat simpele kiekjes van mij met die band, vinger voor de lens. Klootzak }:|
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138656038
Wat een klotestreek, gatdamme. :o
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:04:22 #298
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138656072
Hahahaha het was ook echt een eikel _O- _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_138656087
Was ie verder zo lekker dan? :D
That's all folks!
  dinsdag 8 april 2014 @ 17:05:22 #300
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_138656112
:') Was het maar waar. Fucking gorilla, huuuuuuuuuuu _O- _O- _O- _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')