abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 april 2014 @ 22:18:12 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138453860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef loveli het volgende:
Je inner fattie heeft honger.
Fattie :') wat een pleuris woord.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 2 april 2014 @ 22:55:47 #277
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138455675
Maar je bent nog niet van haar af Q :P
  woensdag 2 april 2014 @ 22:59:09 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138455819
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
Maar je bent nog niet van haar af Q :P
Neuh en ik verwacht ook niet dat dat ooit gaat gebeuren eigenlijk :P boeit ook niet hoor. Zolang het niet elke week zo'n feest is, ach :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138456730
Haha, ja dat woord "fattie"..
Ik heb weer een lekker stukje hardgelopen. Voel nog steeds wel pijn aan mn scheenbenen, door mn vorige schoenen. Weet niet zo goed wat ik daar aan moet doen, wil niet wéér een week rusten en dan wéér opnieuw beginnen met Evy.. :(
Iemand die scheenbeenpijn herkent bij hardlopen? Heb een beetje gegoogled en het heet blijkbaar "shin splints". Goede hardloopschoenen heb ik nu iig, dus dat is het probleem niet meer. Mn schenen zijn nog geïrriteerd denk ik door de vorige keren met slechte schoenen.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:33:40 #280
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_138457456
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef xuryah het volgende:
Haha, ja dat woord "fattie"..
Ik heb weer een lekker stukje hardgelopen. Voel nog steeds wel pijn aan mn scheenbenen, door mn vorige schoenen. Weet niet zo goed wat ik daar aan moet doen, wil niet wéér een week rusten en dan wéér opnieuw beginnen met Evy.. :(
Iemand die scheenbeenpijn herkent bij hardlopen? Heb een beetje gegoogled en het heet blijkbaar "shin splints". Goede hardloopschoenen heb ik nu iig, dus dat is het probleem niet meer. Mn schenen zijn nog geïrriteerd denk ik door de vorige keren met slechte schoenen.
Looptechniek i.c.m. warming-up kan het ook nog zijn. In mijn bootcamp-groep waren er meerdere met soortgelijke klachten, de fysio/trainer heeft nu de warmingup aangepast; oa tripling.
Misschien dat je eens iemand naar je looptechniek kunt laten kijken?
pi_138459564
quote:
17s.gif Op woensdag 2 april 2014 23:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Looptechniek i.c.m. warming-up kan het ook nog zijn. In mijn bootcamp-groep waren er meerdere met soortgelijke klachten, de fysio/trainer heeft nu de warmingup aangepast; oa tripling.
Misschien dat je eens iemand naar je looptechniek kunt laten kijken?
Warming up doe ik idd niet.. heb gelezen dat ik dat wel moet doen en dat ik wat oefeningen kan doen om mn kuiten en scheenbenen sterker te maken. Dat zou dan helpen. Tripling is wel een goede voor warmin up! Thanks :) ziet er grappig uit ook :P
En wat zal ik nu verder doen met hardlopen? Gewoon doorgaan 3x per week? Het liefst ga ik wel gewoon door namelijk.
En wie zou ik dan naar mijn looptechniek kunnen laten kijken? Ik weet iig al dat ik overpronatie heb, dat hebben ze in de hardloopwinkel gezien
pi_138461055
Scheenbeenpijn is een hele vervelende. Makkelijk op te bouwen, verrot lastig om weer af te komen. Als in: dat duurt máánden (en daarna bouw je het weer heel snel op).
"Gewoon doorlopen" zou ik niet doen.

Er zijn speciale sokken tegen scheenbeenpijn. Geen idee of dat je helpt, maar sommigen zijn er enthousiast over.

Misschien kan je meer ervaring ermee vinden in het hardlooptopic :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 3 april 2014 @ 07:21:38 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138461334
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 05:40 schreef sigme het volgende:
Scheenbeenpijn is een hele vervelende. Makkelijk op te bouwen, verrot lastig om weer af te komen. Als in: dat duurt máánden (en daarna bouw je het weer heel snel op).
"Gewoon doorlopen" zou ik niet doen.


Dat. Heb in het begin Shinsplints gehad. Liep verkeerd. Lag er 3 weken uit en toen mocht ik vd fysio langzaam opbouwen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138462282
Zo, goeiemorgen.
Ik ben dus ook al sinds maandag ziek ;( Afgelopen nachten 3 uurtjes geslapen en me alleen maar verschrikkelijk gevoeld, koorts, misselijk, gigantisch verkouden enz. Maar vannacht daadwerkelijk 6 uur aan één stuk geslapen en ik wou niet direct liever sterven toen ik wakker werd. :') Dus vooruitgang! *O*

Lijstje van gister: :')
O: niks
T: niks
L: broodje pindakaas
T: doosje frambozen, halve reep chocola
T: 2 peren
D: kom gevulde tomatensoep uit blik
+ duizend paracetamols en ibu's.

Hopelijk vanaf vandaag dus verbetering O+ Maar mijn kans om de tentamens volgende week te halen is volledig verknald nu. ;(
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138462676
Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier (ook op het fok-forum) en wil graag hier mee praten..

Ik ben Emily, mijn BMI zit op dit moment op 23.4 maar ik wil nog wat kilo's eraf vandaar dat ik hier wil gaan posten :)

De sporten die ik doe zijn hardlopen en fitness en ik las dat veel mensen hier dat ook doen vandaar dat ik voor dit topic heb gekozen ..

Ik zal meteen mijn lijstje hieronder zetten:

O : smoothie
L: 2 volkoren boterhammen met ei
T: fruitsalade
D: pasta
S : fitness (cardio en kracht)
T: kwark
  donderdag 3 april 2014 @ 09:29:12 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138462732
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
Zo, goeiemorgen.
Ik ben dus ook al sinds maandag ziek ;( Afgelopen nachten 3 uurtjes geslapen en me alleen maar verschrikkelijk gevoeld, koorts, misselijk, gigantisch verkouden enz. Maar vannacht daadwerkelijk 6 uur aan één stuk geslapen en ik wou niet direct liever sterven toen ik wakker werd. :') Dus vooruitgang! *O*

Lijstje van gister: :')
O: niks
T: niks
L: broodje pindakaas
T: doosje frambozen, halve reep chocola
T: 2 peren
D: kom gevulde tomatensoep uit blik
+ duizend paracetamols en ibu's.

Hopelijk vanaf vandaag dus verbetering O+ Maar mijn kans om de tentamens volgende week te halen is volledig verknald nu. ;(
Ziek zijn zuigt :Y

Even totaal offtopic, maar heeft iemand hier een huisdierenverzekering? Zo ja, waar? Tevreden? :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138462801
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat. Heb in het begin Shinsplints gehad. Liep verkeerd. Lag er 3 weken uit en toen mocht ik vd fysio langzaam opbouwen.
Om maar meteen mee te gaan met het hardlooponderwerp...
Ik heb deze blessure ook gehad (toen ik met hardlopen begon).. Ik wilde teveel in een korte periode en de pijn werd niet minder.. Fysiotherapie ervoor genomen/gehad en toen mocht ik zelfs een paar weken helemaal niks ... Maar rust (in combinatie met fysiotherapie) is het beste medicijn geweest bij mij.. en daarna heel rustig weer starten wat hier ook gezegd wordt.
pi_138462990
Oh wat fijn om zonder tegenzin een dikke bak kwark met muesli te eten O+ Ik heb ook daadwerkelijk trek.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  donderdag 3 april 2014 @ 09:50:27 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138463128
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh wat fijn om zonder tegenzin een dikke bak kwark met muesli te eten O+ Ik heb ook daadwerkelijk trek.
*O* :9

Ik heb ook nog trek, maar ik moet over 10 min weg -> sporten. En beter eet ik niks meer want dat sport kut :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 april 2014 @ 10:06:47 #290
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138463510
quote:
Even totaal offtopic, maar heeft iemand hier een huisdierenverzekering? Zo ja, waar? Tevreden? :+
Nope, wij hebben 2 katten maar geen verzekering. Een van mijn katten heeft blaasgruis en het enige dat hij nodig heeft om daar geen last van te hebben, is speciale voeding. En wat wordt er dus niet vergoed vanuit een verzekering.... juist :')
Verder ga ik ervan uit dat mijn katten gewoon gezond blijven en als er iets mee is, dan ga ik naar de dierenarts. Tot nu toe (ook met katten die ik bij mijn ouders heb gehad), hebben we nooit meer kosten aan een dierenarts gehad dan dat we aan een verzekering kwijt zouden zijn geweest. Je kan pech hebben natuurlijk, maar wij gokken het erop :P
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 10:23:10 #291
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138463883
Welkom emily!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138463907
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef DeLuna het volgende:
Welkom emily!
Dank je
pi_138464145
Thanks voor jullie reacties!
En welkom Emily :)

Ik denk dat ik dan van 3 x hardlopen per week naar 2 x per week ga. Helaas.
Ook ga ik mn kuiten dan trainen in de sportschool en denken aan een warming up. Hoop dat t op die manier beter zal gaan!
Ik moet wel zeggen dat het gisteren tijdens het hardlopen een stuk minder pijn deed dan de vorige keer toen ik nog slechte schoenen had. Dus ik denk dat het echt komt door die slechte schoenen en dat het nu gewoon geirriteerd is maar wel al beter gaat :) ik kijk het wel eventjes aan!
pi_138464204
Oh en ik ben blij want toen ik vanmorgen op de weegschaal stond, was ik gewoon 3,4 kilo lichter dan vorige week. En ik zit nog in mn periode ook.. dus ben ik altijd wat zwaarder juist.
Eindelijk, na 4 maanden, ben ik dus afgevallen :')
Dat motiveert dan wel! :)
pi_138464332
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef xuryah het volgende:
Oh en ik ben blij want toen ik vanmorgen op de weegschaal stond, was ik gewoon 3,4 kilo lichter dan vorige week. En ik zit nog in mn periode ook.. dus ben ik altijd wat zwaarder juist.
Eindelijk, na 4 maanden, ben ik dus afgevallen :')
Dat motiveert dan wel! :)
Wat goed , wel veel hoor 3,4 kilo in een week :)

Ik ben juist altijd lichter in mijn periode , daarom weeg ik mij dan nooit!

Ik zou met hardlopen uitkijken inderdaad.. Goed dat je in ieder geval al verminderd, mag ik vragen hoeveel km/hoeveel min je rent? Soms ga je te snel.. mocht het pijn doen bij de volgende keer dat je rent is mijn advies het een paar weken te laten rusten.. anders kun je er straks meer last van hebben..
pi_138464562
trouwens wie of wat noemen zich fatties? :D
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 10:52:14 #297
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_138464600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef emily-p het volgende:
trouwens wie of wat noemen zich fatties? :D
Ik heb vetjes. ;( Maar dat is wat anders.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_138465395
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:52 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb vetjes. ;( Maar dat is wat anders.
Die heb ik ook... maar ik las hierboven iets over fatties vandaar..
  donderdag 3 april 2014 @ 11:21:01 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138465397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:50 schreef emily-p het volgende:
trouwens wie of wat noemen zich fatties? :D
Dieetclub
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 3 april 2014 @ 11:21:19 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138465403
Pfff, moet nog 20 min cardio. Ben gesloopt
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')