abonnement Unibet Coolblue
pi_138635623
:'(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † maandag 7 april 2014 @ 23:38:45 #252
21636 Feestkabouter
pi_138635638
en ik bedoel het op een vriendschappelijke manier he Nor, dat weet je wel! ;)
  † In Memoriam † maandag 7 april 2014 @ 23:40:33 #253
21636 Feestkabouter
pi_138635706
ander punt waar ik nog niemand over heb gehoord:

was HET grote argument voor de nieuwe regels vorig jaar dat de speeldagen zo lang waren........ door de puinhoop van nu hebben veel clubs te maken met teveel team-ontmoetingen op een dag, met als gevolg (zoals bij mij gisteren) dat de speeldagen soms NOG langer worden!!!
pi_138641190
We zijn nu bij de dinsdag, en nog steeds is de site tering traag. :') terwijl ik me niet kan voorstellen dat er nú zoveel mensen opzitten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_138641954
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat klopt. Bij ons ook niet gelukt. Maar blijkbaar hebben jullie niet zo'n sterke eerste klasse dan? In regio Den Haag mag je blij zijn als je middenmoot haalt met 5jes in de 1e klasse. De teams die naar de hoofdklasse promoveren zijn meestal teams vol 3tjes en 4tjes, soms een verdwaald 2tje. Ons eerste team ging kansloos ten onder met een 3/3, 4/4, 4/5 en 5/4. Het team dat bij ons kampioen werd in de 1e klasse had 4 3tjes.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er in de eerste klasse zit bij ons. Maar denk dat het inderdaad een stuk minder sterk bezet is dan bij jullie. Kan me niet anders voorstellen in ieder geval.
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:37:26 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138644076
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er in de eerste klasse zit bij ons. Maar denk dat het inderdaad een stuk minder sterk bezet is dan bij jullie. Kan me niet anders voorstellen in ieder geval.
Wij hebben nu een paar 4tjes en 5jes in de eerste klasse zitten en die gaan zeker degraderen. Bij ons in de poule doet zelfs iemand mee die 29ste is van Nederland :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:39:15 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138644144
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:40 schreef Feestkabouter het volgende:
ander punt waar ik nog niemand over heb gehoord:

was HET grote argument voor de nieuwe regels vorig jaar dat de speeldagen zo lang waren........ door de puinhoop van nu hebben veel clubs te maken met teveel team-ontmoetingen op een dag, met als gevolg (zoals bij mij gisteren) dat de speeldagen soms NOG langer worden!!!
Bij ons is er volgens mij 1 team bij gekomen op zondag. Dat maakt dus niet heel erg veel verschil. Wij hebben de hele dag 2 banen voor 6 wedstrijden. Zijn zondag begonnen om ongeveer 13:00 (uur later dan de bedoeling) en waren om ongeveer 19:00 klaar. Wel 1 dubbel niet gespeeld ivm opgave, maar die had naast de andere dubbel kunnen spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_138644200
Wij hebben een paar dagen met enorme problemen, maar die hebben we opgelost door teams uit ipv thuis te laten spelen etc.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 12:02:06 #259
21636 Feestkabouter
pi_138644914
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij ons is er volgens mij 1 team bij gekomen op zondag. Dat maakt dus niet heel erg veel verschil. Wij hebben de hele dag 2 banen voor 6 wedstrijden. Zijn zondag begonnen om ongeveer 13:00 (uur later dan de bedoeling) en waren om ongeveer 19:00 klaar. Wel 1 dubbel niet gespeeld ivm opgave, maar die had naast de andere dubbel kunnen spelen.
ok, dan heb je dus (net als mijn eigen club) simpelweg weinig teams op de zondag. maar dan nog kan het ineens flink tegenvallen als je (zoals wij eergisteren) uit moet spelen!

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef Norrage het volgende:
Wij hebben een paar dagen met enorme problemen, maar die hebben we opgelost door teams uit ipv thuis te laten spelen etc.
logisch, goed geregeld, maar het bevestigt mijn standpunt: de KNLTB heeft het probleem dat ze vorig jaar met die nieuwe regels wilden bestrijden, door hun eigen puinhoop nu alleen maar groter gemaakt!
losers.......
pi_138645228
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wij hebben nu een paar 4tjes en 5jes in de eerste klasse zitten en die gaan zeker degraderen. Bij ons in de poule doet zelfs iemand mee die 29ste is van Nederland :')
:D
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:35:20 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138645838
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef FedExpress het volgende:

[..]

:D
Ze kijken er nu al naar uit om tegen te spelen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:40:44 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138645991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ok, dan heb je dus (net als mijn eigen club) simpelweg weinig teams op de zondag. maar dan nog kan het ineens flink tegenvallen als je (zoals wij eergisteren) uit moet spelen!
Er zijn niet weinig teams, maar gewoon niet te veel teams. We hebben elke zondag 5 teams thuis, maar ook 12 banen (waarvan er 2 niet gebruikt worden) dus iedereen heeft eigenlijk 2 banen de hele dag.

quote:
[..]

logisch, goed geregeld, maar het bevestigt mijn standpunt: de KNLTB heeft het probleem dat ze vorig jaar met die nieuwe regels wilden bestrijden, door hun eigen puinhoop nu alleen maar groter gemaakt!
losers.......
Om eerlijk te zijn vind ik ook dat daar een verantwoordelijkheid bij de club voor ligt. Bij ons is er bewust voor gekozen om niet meer teams toe te laten dan wij er kwijt kunnen. Dus als een club meer teams heeft dan het kwijt kan op de banen waardoor teams die eigenlijk thuis spelen naar een andere club moeten ligt daar ook een stukje verantwoording bij de club.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:41:45 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138646025
Hoe kun je trouwens zien wat de uitslagen zijn van de gespeelde wedstrijden in de competitie?
vroeger kon je altijd op de uitslag kijken en dan zag je wie tegen wie heeft gespeeld en wat de setstanden waren enzo. In het nieuwe systeem kan dat zo te zien niet.

Of ik kan het in ieder geval niet vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_138646414
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Komakie het volgende:
Hoe kun je trouwens zien wat de uitslagen zijn van de gespeelde wedstrijden in de competitie?
vroeger kon je altijd op de uitslag kijken en dan zag je wie tegen wie heeft gespeeld en wat de setstanden waren enzo. In het nieuwe systeem kan dat zo te zien niet.

Of ik kan het in ieder geval niet vinden.
Je moet eerst inloggen in mijn knltb. daarna kan je de partijen wel aanklikken
~Si vis amari, ama~
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 13:14:52 #265
21636 Feestkabouter
pi_138647175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er zijn niet weinig teams, maar gewoon niet te veel teams. We hebben elke zondag 5 teams thuis, maar ook 12 banen (waarvan er 2 niet gebruikt worden) dus iedereen heeft eigenlijk 2 banen de hele dag.

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik ook dat daar een verantwoordelijkheid bij de club voor ligt. Bij ons is er bewust voor gekozen om niet meer teams toe te laten dan wij er kwijt kunnen. Dus als een club meer teams heeft dan het kwijt kan op de banen waardoor teams die eigenlijk thuis spelen naar een andere club moeten ligt daar ook een stukje verantwoording bij de club.
Je hebt weinig teams, als je uitgaat van het maximum wat de KNLTB toelaat (of toeliet, want als ik me niet vergis hebben ze dat dit jaar voor het eerst niet gelimiteerd).
Het is een afweging: wil je veel clubleden competitie laten spelen dan deel je meer teams in en worden de speeldagen langer; wil je kortere speeldagen dan deel je minder teams in en kunnen er minder clubleden competitie spelen. Helaas maakt een club die afweging alleen voor de thuiswedstrijden, op de uitwedstrijden heb je weinig invloed.
2 banen voor elk team is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel luxe!

Wat je als laatste schrijft over wedstrijden op een andere club moeten spelen: ik heb eerder nooit meegemaakt dat dit nodig was, maar dankzij de puinhoop bij de KNLTB is dat nu helaas echt vaak aan de orde! Dat heeft dus in mijn ogen niks te maken met TEVEEL teams indelen, maar met de KNLTB. Ik weet namelijk van een paar grotere clubs dat zij (ondanks het vrijgeven van het maximum) niet meer teams indelen dan de vorige jaren). Hoe is dat bij jou Nor?
pi_138647446
De KNLTB heeft het dit jaar gewoon opgebokt door zich door interne fouten niet aan de thuis-limiet gehouden te hebben. Je hebt nu veel dagen dat er gewoonweg niet past. Niks de verantwoordelijkheid van de thuisteams, de KNLTB heeft het verziekt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:11:19 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138649355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 13:14 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Je hebt weinig teams, als je uitgaat van het maximum wat de KNLTB toelaat (of toeliet, want als ik me niet vergis hebben ze dat dit jaar voor het eerst niet gelimiteerd).
Het is een afweging: wil je veel clubleden competitie laten spelen dan deel je meer teams in en worden de speeldagen langer; wil je kortere speeldagen dan deel je minder teams in en kunnen er minder clubleden competitie spelen. Helaas maakt een club die afweging alleen voor de thuiswedstrijden, op de uitwedstrijden heb je weinig invloed.
2 banen voor elk team is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel luxe!

Wat je als laatste schrijft over wedstrijden op een andere club moeten spelen: ik heb eerder nooit meegemaakt dat dit nodig was, maar dankzij de puinhoop bij de KNLTB is dat nu helaas echt vaak aan de orde! Dat heeft dus in mijn ogen niks te maken met TEVEEL teams indelen, maar met de KNLTB. Ik weet namelijk van een paar grotere clubs dat zij (ondanks het vrijgeven van het maximum) niet meer teams indelen dan de vorige jaren). Hoe is dat bij jou Nor?
Bij ons worden er tegenwoordig eerder grotere teams gemaakt dan dat er een team bij komt. Tenminste, als dat mogelijk is wat sterktes betreft.
Een paar jaar geleden kwam het nog wel eens voor dat er teams waren met 4 man. Als er dan 1 niet kan zit je al met een probleem. Zeker als het zo krap is ingedeeld dat er geen andere speler naar dat team kan gaan.

Op het moment dat de KNLTB fouten maakt met indelen is dat natuurlijk niet goed, maar ik heb ook heel veel mee gemaakt dat verenigingen de dagen echt zo veel mogelijk vol proppen en als je dan geen maximum aan het aantal teams stelt wordt dat alleen maar erger naar mijn idee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:13:16 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138649436
En nog iets wat echt kut is.
Bij Mijn KNLTB staat gewoon de verkeerde vereniging bij mijn naam.
Ik speel voor 1 vereniging competitie en toernooien en nu staat de andere vereniging als primaire vereniging aangegeven :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:20:26 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138649737
Daarnaast is het opvragen van uitslagen bij Mijnknltb echt mega traag en werkt het zelfs regelmatig niet :(
Alleen van mijn eigen club werkt het, maar dat is dus de verkeerde club :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 14:23:56 #270
21636 Feestkabouter
pi_138649881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Bij ons worden er tegenwoordig eerder grotere teams gemaakt dan dat er een team bij komt. Tenminste, als dat mogelijk is wat sterktes betreft.
Een paar jaar geleden kwam het nog wel eens voor dat er teams waren met 4 man. Als er dan 1 niet kan zit je al met een probleem. Zeker als het zo krap is ingedeeld dat er geen andere speler naar dat team kan gaan.

Op het moment dat de KNLTB fouten maakt met indelen is dat natuurlijk niet goed, maar ik heb ook heel veel mee gemaakt dat verenigingen de dagen echt zo veel mogelijk vol proppen en als je dan geen maximum aan het aantal teams stelt wordt dat alleen maar erger naar mijn idee.
de clubs waar ik het over had hebben 6 tot 8 mensen in een team, dus dat zijn normale aantallen. een team van 4 of 5 mensen is daar uitgesloten.
laatste wat je zegt klopt absoluut, maar er was een maximum gesteld, en clubs konden dispensatie aanvragen als ze meer teams wilden indelen (en helaas kregen ze dat ook).
  † In Memoriam † dinsdag 8 april 2014 @ 14:25:29 #271
21636 Feestkabouter
pi_138649942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:13 schreef Komakie het volgende:
En nog iets wat echt kut is.
Bij Mijn KNLTB staat gewoon de verkeerde vereniging bij mijn naam.
Ik speel voor 1 vereniging competitie en toernooien en nu staat de andere vereniging als primaire vereniging aangegeven :(
toernooien speel je voor jezelf toch? niet namens je vereniging.
hoe bedoel je dat er een club als primaire vereniging staat aangegeven?
ik neem toch aan dat er bij de uitslagen wel de juiste club bij staat?
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:35:32 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138650337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

toernooien speel je voor jezelf toch? niet namens je vereniging.
We hebben altijd een systeem op de club waarin we uitslagen bij houden. Vorig jaar was het probleem ook al dat ik niet werd gezien aangezien ik bij de verkeerde vereniging stond.

quote:
hoe bedoel je dat er een club als primaire vereniging staat aangegeven?
ik neem toch aan dat er bij de uitslagen wel de juiste club bij staat?
Bij "mijn vereniging" staat de verkeerde vereniging waardoor ik lastiger naar de informatie van mijn vereniging kan. De vereniging die er nu staat ben ik wel lid van, maar doe ik niets voor behalve een beetje met mijn schoonfamilie tennissen.

Ik mis bij het zoeken op ratings trouwens een sorteersysteem en een zoeksysteem.
Vreemde is dat als ik een mede lid zoek ik wel allemaal spelers krijg van mijn andere vereniging.
Maar je kunt ook niet klikken op 1 van de gevonden personen om zo te kijken wat zijn uitslagen zijn.
ik zit nu 5 minuten naar de pagina te kijken. Ik heb het gevoel dat ik makkelijk nog even door kan gaan moet irritantie dingen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_138665385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze kijken er nu al naar uit om tegen te spelen :P
Vorig jaar een 1.7tje tegengekomen. 3 games gepakt *O*
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:35:04 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138675734
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vorig jaar een 1.7tje tegengekomen. 3 games gepakt *O*
Wij hebben een 1.8 op de club. Daar heb ik een keer een tie-break van gewonnen tijdens de training.
Om er vervolgens 2 achter elkaar heel dik af te gaan :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2014 @ 00:04:28 #275
21636 Feestkabouter
pi_138676835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wij hebben een 1.8 op de club. Daar heb ik een keer een tie-break van gewonnen tijdens de training.
Om er vervolgens 2 achter elkaar heel dik af te gaan :')
alleen de tie-break of heb je met die tie-break ook een hele set (dus inclusief 6 games) van hem gepakt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')