abonnement Unibet Coolblue
pi_138478348
Robin en gio staan binnen in de huiskamer en Robin zegt met een zogenaamd lief klein meisjes stemmetje ,,ik ben een heel lief meisje en nog een klein meisje zo klein zelfs dat ik wel een massage heb verdient
maar wat wil je dan vanavond ? zegt Gio
nou zegt Robin ik zat er over te denken om eerst op de bank weer seks te hebben en dan gewoon ieder weer naar ons eigen bed toe
pi_138478830
eer ruzie tussen Billy en lot en het gaat over en weer het gaat over de sex met ruud en ineens pakt lot flink uit waarop billy zegt
snotneus dat je bent
nou ben ik klaar met jou zegt lot ik ga chably alleen doen dan weet je dat
je wordt meteen hysterische , oke klaar zegt Billy je bent alleen maar bezig met jezelf met je dames dingetje
dat is pas kinderachtig zegt lot ik ga het ook niet meer goed maken,billy -- oke prima lot prima-->
dan komt het weer op het zingen en lot zegt ik dacht ik vraag het je omdat ik er niet langs kon , oooh zegt Billy wat een moeite wat een drama , zo denk ik helemaal niet zegt billy
tuurlijk zegt lot alles is nu ineens anders nu kan ik eigenlijk zien wie je bent
ja tuurlijk zegt billy hoe kinderachtig lot en billy moet lachen
leuk dat je het grappig vind zegt billy
en dan gaat het over en weer ik kan het niet bij houden pffffff
  donderdag 3 april 2014 @ 21:15:32 #203
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138484400
Billy zegt tegen Nicoline, * Ik was zo boos net, wilde gewoon schoppen, schrok ik echt van, wilde haar gewoon een klap geven*
Rienk > Was je zo boos als ik ook soms ben?
Billy > Nou schrok er echt van zo boos was ik.
Billy en Charlotte hebben ruzie gehad, lees Quinty boven mij.

De matrassen en kussens voor de B&B worden afgeleverd.
Laura heeft er ook een dekbed voor Emil bij besteld, die jongen kan niet het hele jaar zo liggen, zegt ze.
Ook kussens voor eigen gebruik zijn er besteld.

Het Logo is af, het staat te pronken in de huiskamer achter de banken, Het is echt vet zegt Aike.
Het * Live in de Loods * is verdeelt over 3 panelen. Ere wie ere toe komt, Rienk heeft het prachtig gedaan.

Aike denkt dat er morgen voornamelijk Gerard Joling fans komen, Aike moet alleen nog de muziek regelen voor de dames uit Utopia.
Billy wil Aike niet lastig vallen met wat er gebeurt is tussen haar en Charlotte , Maar Aike hoeft geen muziek meer te regelen voor Billy, ze doet morgenavond niet mee.
Oh echt vraagt Aike, Ja antwoord Billy er zijn over en weer dingen gezegd, het komt nooit meer goed.
Ron schroeft ondertussen de panelen vast aan balken waar je het hele paneel rechtop mee kan zetten.



Cap Voxs

Het wachten is op Centraal. Vanessa > wel een leuke Centraal he.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toverheks op 03-04-2014 21:20:41 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 3 april 2014 @ 22:05:54 #204
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138487072
Centraal........
En we gaan beginnen Emil > lieve mensen het is weer een nieuwe editie van Centraal, met twee gebakken eieren op brood, Emil hapt in zijn boterham, iedereen in afwachting maar het wachten is op Charlotte Robin en Laura.
Vanessa > Jongens roep eens naar die meiden buiten..............
Aike is helemaal in haar sas met het Logo Live in de loods, echt gruwelijk vind ze het.
Vet he antwoord Billy.
Gio begint, >460euro in kas, 1.3000 op de bank.
Joey, dat hij zonder overleg kussens en een dekbed bij Laura had besteld voor eigen gebruik.
Emil is superblij met zijn dekbed, Emil vind wel dat het niet zonder overleg meer kan.
laura en Joey waren te enthousiast toen ze alles bestelde.
Aike vind wel dat het om principe gaat, volgende keer gewoon in Centraal of 1 op 1 gaan.
Charlotte heeft ook een kussen, Gio wil zijn kussen wel weggeven, Rienk heeft ook geen kussen maar Ron wil ook een kussen.
Vanessa . Aike vist altijd achter het net, Aike krijgt een kussen.
Emil > zullen we dan vier kussens erbij doen.
Rienk vind het nu een loze discussie.
Ron > ik ben er als laatste bij gekomen, dan wacht ik tot de volgende ronde.
Aike > over morgen, ik vind het supervet hoe het er nu al uit ziet, de tap, de panelen, wordt echt vet.
7 uur is Geer er met personeel voor de sound check, 20 VIP`s samen met Geer bubbels drinken en lopend buffet, als er nog tijd is een rondleiding en op de foto met Gerard Joling. De VIP`s mogen half 8 naar binnen.
Charlotte vraagt over de foto met Geer en de VIP`s, Aike heeft de VIP lijst.
Gerard Joling treed een half uurtje op.
Na het optreden is het niet de bedoeling dat de gasten na blijven kletsen, Gio moet bij het afsluiten de gasten daarop attenderen, na het laatste drankje netjes de gasten naar buiten naar het hek werken.
Taakverdeling Aike > Spreekstalmeester Gio, Andrea en Ruud gastvrouw/man in de zaal.
Beveiliging Emil , Rienk en Ron. Bediening Charlotte, Nicoline en Billy.
Bar 1 de keuken bar 2 is de tap.
Bar 2 is alleen voor het bier.........Billy > zal het toch niet doen, want willen ze een cola moeten ze daar aan de andere bar een wijntje halen.
Isabella en Joey achter de biertap en de bar
Vanessa > Luister, luister, als ik morgen lekker in de zaal niks ga doen, iedereen stemt voor Vanessa doet niks, Vanessa is Back-up.
Gaderobe, Gio laura en Robin
Kaartcontrole doen Aike en Ron, ieder aan een tafel aan elke kant, kunnen ze een lijst afvinken qua de namen van de gasten.
Charlotte stelt voor om de T shirts te bedrukken met op de achterkant Utopia Crew.
Er komen 200 man binnen, er zijn 100 shirts in totaal voor de verkoop.
Charlotte duidelijk herkenbaar dat je een team bent met ieder het zelfde Shirt......Vanessa wil ze wel verkopen in de zaal.
Het gaat nu alleen over wel of geen T Shirts en verkopen als het concert afgelopen is.
Vanessa . Jongens we zitten nu al een half uur over Shirts te praten, het gaat toch nergens meer over en maakt een hand gebaar.
Ze doen Shirts aan en na afloop kan je de shirt kopen die ze gedragen hebben er is voor gestemd :O
Emil > we hebben 200 man in de loods, wat belangrijk is, is alleen de veiligheid, over de shirts discussie liggen sommige in een deuk, Isabella stikt van het lachen want werkelijk het gaat nergens over.
Vanessa gaat maar even plassen. Ron> . Samenwerking daar draait het om, wat een bull shit. En de shirt discussie duurt maar voort.
Aike . Het Utopia Crew shirt moet er een keer komen, deze keer voor en na verkoop van de shirts die nu beschikbaar zijn.
Ron > CENTRAAL !!! en zucht nu hoor baar.
Billy vraagt een applaus voor Aike dat ze alles zo goed geregeld heeft.
Ron heeft de deuren gemaakt, kan je afsluiten .
Aike > voor morgen nog heel even, alles is bijna af, geen zitplaatsen, alles schoonmaken, voor decoratie een paar strobalen.
Morgenochtend om 9 uur komt er iemand een mannen toilet plaatsen, de vrouwen mogen van de wc binnen gebruik maken.
Allemaal morgen om 8 uur op. Nicoline > of morgen de wasbakken worden op gehangen, ze is aan de klus met Ron, Ron zegt zaterdag pas. Billy wil ook graag helpen, want ze wil het ook leren.
Aike gaat een mop vertellen.....Klaar.
Ruud vertelt een mop van een koe.
Robin weet ook een raadsel / mop, het is wit en het ontploft en wat is het Boemkool en nog een mop eindigt met witplof.
Nou einde Centraal er worden nu over en weer moppen getapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 00:02:30 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 01:09:49 #205
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138493952
1 uur........Iedereen in diepe rust, Gio slaapt vannacht weer op de bank, zijn bed ligt vol met kleding dus griste hij zijn dekbed en kussen weg en ging maar op de bank liggen.
Het autootje waar Snuf&Snuitje zo trots op waren, en die niet helemaal nog afgemaakt was is stuk, Paul zou dat nog doen nadat Hakim eruit was gestemd koplampjes, spoilertje etc,, Billy ging er vanavond in zitten, Ruud ging met haar *rijden* en toen brak er een wiel vanaf.
Billy > Kan ik niet op drie wielen rijden ? Dit is dan wel slecht gemaakt Ze neemt weer plaats in het autootje en Ruud duwt haar door de loods. Billy is helemaal in haar element en geniet van dit speelkwartiertje.
Morgen moeten de bewoners vroeg op, 8 uur want het wordt een hectische dag.
Gerard Joling komt een half uurtje zingen, maar voordat hij zijn repertoire ten gehore zal brengen gaat hij eerst Champagne drinken met de 20 VIP`s, er komt ook een lopend buffet.
Half 8 komen de andere 180 fans van Geer/ bewoners.

Ik zeg................geef mij een ticket to the tropic op mijn bezemsteel, tot morgen :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:53:04 #206
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138496106
Vrijdagmorgen half negen................
Vandaag is de dag dat Geer een liedje komen zingen mag.
Isabella en Nicoline hebben samen de koeien gedaan, Ruud geeft de koeien veel te veel voer zegt Isabella, zo is ze binnen twee weken door het voer heen.
Nicoline heeft het over de tyleenslang die Ron wilt maken via de stal naar de akker.
Nicoline oppert of Isabella ook geen kraan in de stal moet hebben, Ron en ik zijn nou toch aan het klussen.
Nicoline wil toch vroeger op gaan staan, straks als het warme weer wordt om de plantjes water te gaan geven, want als de zon te warm is verdampt het water.
Isabella wilt niet dat alle gasten vanavond nog naar de koeien gaan kijken, ze wilt een bordje met Verboden Toegang hebben.
Ron hoor ik op de achter grond al bezig met de boor, Charlotte en Robin zijn ook al uit bed, Aike, Isabella ,Nicoline en Vanessa aan tafel binnen.
Vandaag een drukke dag, voorbereidingen voor vanavond.
Ze hebben het over 50 ct statiegeld op een beker, dus gasten nemen een drankje, houden het bekertje bij zich, bestel je weer drinken dan kan je het bekertje afspoelen zegt Vanessa,
In het kader van duurzaam kunnen we dat wel doen antwoord Aike.
Vanessa roept nu naar de keuken naar Joey en nog een paar.
Vanessa . Jongens Jongens, ruim je shit gelijk op, want we hebben last van mieren, gelijk een doekje over halen.
Joey heeft het nu over de slaapkamer, Vanessa > Ja antwoord Vanessa, kijk is naar waar jij slaapt en waar wij slapen, wij ruimen gelijk onze shit op.
Vanessa zit met de plastic bekers in haar handen, Aike > vraagt of Vanessa deze bekers wel goed kan omspoelen, Vanessa antwoord ja, en gaat er eentje kapot dan gooi ik die weg.
De dag is begonnen in Huize Utopia................


Half tien.............het toilet voor buiten waar alleen de mannen gebruik van mogen maken vanavond wordt het terrein op gereden...............de vrouwelijke gasten mogen van de bewoners binnen van het toilet gebruik maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 09:37:21 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138497503
vanmorgen

telefoon voor aike
er is telefoon met de man van de marktkramen hoe laat ze komen
die man kan haar niet verstaan en zet de auto even aan de kant
hij zegt wel dat ze de vorige keer veel te lang aan de poort moesten staan wachten , aike begreep het niet want ze zegt ja dat komt door de regie dat hebben wij niet in de hand

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Robin gaat een idioot dansje doen op het podium het is ochtend gymnastiek zegt ze en lot kijkt zittend toe , het is echt heel erg speels ze krijgt ook nog applaus van lot

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanessa belt iemand op die wilde komen eten maar ze belt hem wakker want hij werkt in de horeca het is 9,10 u dus ook best vroeg
is het uitverkocht bij Gerard Joling hoor ik die man zeggen
ja bomvol zegt Vanessa en ze vraagt het nog even aan Aike die weet het niet en zegt volgens mij wel bijna haha
dan spreekt ze een tijd af om te komen en hij moet aanbetalen en sluit af met slaap lekke

  vrijdag 4 april 2014 @ 10:46:42 #208
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138498437
De pisbak staat buiten voor de mannen op zijn plaats,er staat ook een hokje dichte wc voor de grote behoefte naast. Ron en de Chauffeur hebben een mooi plekje uit gezocht, Aike en sommige bewoners erbij, er werd aan de * camera * gevraagd die aan de loods vast zit of het een goede plek was, dat was het dus de mannen kunnen vanavond buiten pissen.
Aike > De bar wordt in orde gemaakt door Gio en Joey, alles moet naar buiten uit de loods, schoon gemaakt worden en een paar stro balen naar binnen.
1 A 2 banken moten blijven staan voor mensen die slecht ter been zijn, de lange tafel van buiten weer naar binnen tegen de wand met schilderijen, daar komen de schalen op voor het lopend buffet.
Rondleiding is zonder Gerard Joling, alleen voor de VIP bezoekers die dat leuk vinden, Gerard trekt zich dan even terug.
Half zeven de sound check. Er komt een sta tafel, en twee tonnen dienen ook als tafeltje.
Er komt ook een T -Shirt tafel, en er komt een garderobe tafel achter.
19.00 uur soundcheck
19.30 vips
20.15 publiek poort open
Gerard Joling even weg om zich voor te bereiden. VIPS die een rondleiding willen kunnen dan even alles bekijken in en om de loods.
20.45 welkomst woord Gio
Optreden van Solo Isabella.........trio Charlotte, Robin en Nicoline, of Laura, of Billy, je weet maar nooit wat er vandaag nog gaat gebeuren. Billy heeft afgezegd, na aanleiding gisteren met de ruzie tussen haar en Charlotte.
21.00 Gerard Joling
21.30 afkondiging
22.00 leeg

Nicoline en Emil hebben het samen gezellig, nummers van Michael Jackson schud Nicoline al zingend uit haar mouw..........
De garderobe is klaar voor gebruik

Cap HiDiHo

[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 11:13:27 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:35:05 #209
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138503544
Gio is door Isabella erop aan gesproken dat hij de facturen van de BioMarkt in orde moet maken, zondag is alles uit verkocht, dat wil zeggen 400 bezoekers voor de Biomarkt.
Billy en Nicoline verzinnen mooie spreuken voor op de bordjes, Billy schilderd ze erop.
Isabella en Charlotte in de kas met de laptop, zitten muziek te luisteren, en er wordt mee gezongen.
Of er vandaag nog met zijn alle gelucht gaat worden vraagt Aike aan Vanessa, Vanessa, ja ik zit te wachten op de boodschappen, we eten makkelijk he. ( Bami met sate kant en klaar )
Emil heeft het over zijn worstel event kaartjes, Vakantieveilingen .nl. daar besteden ze het aan uit misschien, Emil wil er nog over nadenken, Billy > helemaal te gek, goed idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 13:40:41 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:01:07 #210
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138507905
Kwart voor vier..........de bar wordt ingezegend, hij staat buiten, mooi gemaakt met rondom steigerhout. er zijn 5 fusten geleverd, en 650 flessen wijn.
Gio is aan het tappen Joey wilt het ook even proberen,die drinkt Bier uit een karaf er wordt geproefd, het bier is nog te lauw volgens Ron.

Visite............
De heer van de T -Shirts komt met een grote doos het terrein op wandelen, hij wordt begroet door Isabella en Charlotte, Aike komt er ook aan lopen, He helemaal te gek, Niek zo heet de shirtjesman staat op het terrein met de grote doos, en het is gelijk graaien, Laura als eerste die vraagt een maatje small en ze heeft hem ze gaat hem gelijk aan trekken en weg is Laura om te passen.
Charlotte vraagt of hij een biertje of fris wilt, hij wilt fris.
Ze gaan naar binnen in de loods met de doos.
Charlotte laat haar bedrukte Shirts aan hem zien, ze vertelt ze heeft een pers.
Aike > We hebben elke keer *live in de loods * en willen dan Shirts, maar we willen ook Shirts met Crew er achter op.
Geen probleem antwoord Niek.........Nicoline en Rienk komen aan gewandeld, stellen zich netjes voor en Charlotte laat de shirts zien,, leuk he zegt Charlotte die inmiddels ook een Shirt aan getrokken heeft.
Niek wordt uit genodigd door Aike voor 30 april ( de 3 Js ). Voor alle moeite die hij voor de bewoners gedaan heeft.
Niek, > Ja leuk, dan neem ik gelijk de Crew shirts mee.
Aike stuurd hem nog een mailtje erover van het hoe en wat.
Ze staan bij de kluis, 100 stuks shirts, Emil > en de inkoopprijs was, Aike > He jongens dat hebben we allemaal al, dat is geregeld, en ze kapt Emil af.
Rienk en Nicoline zitten buiten te schilderen, ze gaan bordjes ophangen in het bos.


Cap Chanel

Billy en Charlotte hebben het weer goed gemaakt, ze blijven vriendinnen, Charlotte > als je er zin in hebt praten we er morgen wel even over.
Het is schat hier en daar, kusje knuffel kroel.
Billy vertelt en zingt een regel van Michel van ANOUK *O* , dat nummer heeft ze gezongen vlak voor dat haar vader overleed.

Op het aller laatste moment komen ze er achter dat de tap niet goed werkt, Rienk > mag ik een ilsje, Ja hoor antwoord Billy, alleen het is niet te zuipen.
De Bar druk is te weinig, het koolzuur is te weinig.
Er wordt al geopperd op Google te kijken wat er scheelt, Charlotte roept, kunnen we niet een kroeg bellen in de buurt, misschien dat hun het weten.
Charlotte > Het is limo met biersmaak, daar wordt je wel dronken van.
Of Ron er verstand van heeft, Emil > Nee Ron weet ook niet wat het is.
Ze staan bij de tap, Ron tegen Billy dat er een afspraak was niet te drinken, Billy lachend, Ja hallo we moeten toch proeven.
Isabella en Andrea nu ergens aan het rommelen in de tap, ik hoor iets sissen.
Nee ook niet, alles staat volgens iedereen goed aan gesloten, Dat naar beneden en die omhoog geeft Andrea advies. Isabella, Andrea en Joey staan nu bij de tap te rommelen
Andrea heeft het voor elkaar en heeft het gefikst.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 17:24:12 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:29:40 #211
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138512115
Vanessa vet in de stress, eters, ze heeft ze vergeten af te zeggen, stress in de keuken, Laura en Joey helpen Vanessa.
Vanessa > Maar het komt goed, het is mijn fout.
Drie eters gebakken aardappel, knipfilet met broccoli krijgen ze.
De tafel moet gewoon gedekt worden vind Vanessa.
Luister is, Luister is roept Vanessa tegen de gasten, jullie mogen niet bij de VIP gasten, maar mogen wel blijven bij het concert van Gerard Joling, nadat ze met Aike overlegd heeft.
Vanessa snapt er helemaal niets van, ze kijkt de lijst na met de eters, kijk, kijk, deze heb ik afgebeld, de Heer zegt, kijk hier staan we, en we hebben al aanbetaald.
Vanessa> ach geen probleem, is toch 75 euro dat scheelt, ze hebben ieder geval betaald.
Gio wilt wat zeggen, maar Aike is hem even voor......Aike > Gio Nou ga jij maar de facturen maken die je nog niet hebt gedaan vraagd ze en Gio druipt af.
Charlotte en Ron staan met de eters te praten, de dame had twee weken terug al gebeld, de heer vraagt sinds ze weten dat Geer kwam optreden, ach wat maakt het uit zegt Charlotte.
Ron geeft de eters een rondleiding.
Vanessa staat van alles en nog wat te doen, salade maken, komkommer in partjes en ondertussen zet ze de vaatwasser ook nog even aan, je hoort alleen Vanessa in zich zelf, zo, zo, en dit is klaar, zo en zo.
Ze krijgen alleen het hoofd gerecht zegt Vanessa tegen Joey, i.v.m. het soundchecken, Joey dacht dat ze om half zeven al kwamen, en Joey vind het niet gezellig voor de gasten en vraagt aan Vanessa of ze niet beter de eters naar een andere datum kan verplaatsen. Vanessa > Hoezo?
Vanessa gaat er ook maar een justje bijmaken, want dat hoort erbij mompelt ze.
zeven uur is de soundcheck

Laura komt de eters halen, ze mogen aan tafel

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 18:41:45 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:31:18 #212
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138514258
En daar is Gerard, netjes op tijd, Aike loopt hem tegen moet buiten en heet hem welkom.
Gerard loopt op de andere bewoners af die in de deur opening staan, allemaal zoenen met Gerard, Gerard is enthousiast over hoe ze hem verwelkomen.
En dat ziet Gerard Joey staan, Emil gebaart naar Joey dat hij Gerard moet zoenen , drie kussen op beide wangen.
Joey geeft Gerard een hand, en Gerard zegt, even zoenen hoor, en na de drie kussen grapt Gerard, nou zo hou ik het wel weer een paar weken uit.
Joey bloost van oor tot oor.
Gerard vind alles gezellig, leuk en zegt op * tv ziet het er veel groter uit *
Gerard bij Ruud, dat hij voor dat hij vanavond weg gaat wel even Ruud zijn grote leuter wilt bewonderen, Gerard > misschien kom ik wel eens een nachtje slapen.
Andrea sleept Gerard mee naar de wand met schilderijen.........Mooie kleuren, fleurt gelijk de loods even op en Gerard strooit met complimentjes.
Vanessa moet nu niks meer doen roept Vanessa, jij gaat lekker niksen.
Het bier kost 2.50 en de wijn 3.50 per glas.
Gerard moet de slaapkamers ook bekijken, Andrea hoor je er boven uit, We hebben nog een wc en een douche.
Of Gerard wat wilt drinken vraagt Vanessa tussen door, Gerard wil een droge witte wijn, ook de heer die bij hem is wil wel een wijntje, de geluid technicus wil gewoon fris.
Andrea sleept Gerard weer verder mee voor de rondleiding.
Ondertussen hebben de boys het over Ruud zijn grote leuter die Gerard best even wilt zien, Ruud kan het niet op commando zegt hij om hem in staande toestand te brengen, Emil adviseert hem ff op de wc over het bolletje te aaien.
Rienk vertelt en doet gelijk een beweging met zijn heupen, dat hij dat een minuut moet vol houden dan stroomt het bloed er naar toe

Half acht, de VIPS wandelen het terrein op en trekken aan de bel.
Ze lopen maar door, beetje om zich heen kijkend, beetje wijzen, Ron en Aike heten ze voor de loods welkom, allemaal even een handje.


Cap Mirjam 152

[ Bericht 10% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 19:41:41 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:01:00 #213
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138515527
De VIPS moeten aan Aike en Ron hun namen door geven, alle namen worden aan gevinkt.
Vips zijn binnen, Gerard ook erbij, Gerard proost met de Vips.
Gerard . Ik zal het ff vertellen voor dat de koffie en cake komt, ze ligt er prachtig bij, ze wilde geen bloemen, inplaats hebben we een lopend buffet.
Gerard is Gerard, en entertaint de Vips, staat ook in het midden alle Vips in een kring rond om hem in de keuken.
Vanessa > Luister eens.Luister eens lieve mensen, daar achter en wijst naar de huiskamer, staat een tafel met allemaal lekkere hapjes, of willen jullie dat ik rond ga met de schalen, Gerard roept, Denk dat jij wel genoeg te doen hebt, ze kunnen zo aanvallen, wat een gastvrijheid.
Vanessa heeft toch een schaap gepakt en gaat rond.
Allemaal hapjes bijna alles van hun zelf en van Boer Sjon.
Gerard pakt een stukje kaas en zegt dat is lekker, zeker met geiten sperma.
Gerard hoeft zich niet terug te trekken om op zijn concert voor te bereiden, nee hoor zegt hij tegen Ron, ik blijf lekker hier.
Gerard heeft na afloop nog een kleine verrassing voor de bewoners.
Gerard in een gesprekje met Rienk, Gerard heeft vroeger op de School met de bijbel gezeten en vertelt dat zijn broer dominee is, hij vind Rienk en zijn geloof interessant.
Gerard vind het mooi dat Rienk berusting in zijn geloof vind, ook over Nicoline, dat Gerard het mooi vind dat er toch liefde bloeit tussen sommige bewoners.
Gerard heeft een glitter jasje met een kruis erop, hij is gek op kruisen.
Dan tegen Andrea dat hij gelukkig is ,Andrea vind dat Gerard geluk uit straalt en een goed mens is.
Gerard vraagt aan Andrea of ze nog verkering heeft met Anton, het zag er toch een beetje raar uit op tv vertelt hij.
Andrea heeft de relatie maar op een laag pitje gezet, ze weet niet of het uit of aan is.
Dan Ruud erbij, Gerard bewonderd zijn tatoo`s hij wil er ook ooit eentje zetten op zijn voorhuid, een guppie, en als hij dan in harde toestand komt staat er Haai, en weer lacht Gerard........Gerard > Oh camera`s heb je niet in de gaten.>Gerard denkt dat hij maar blijft hangen aan de bar na het optreden, doelend op Joey ......... Joey> dat is wel goed hoor.
Ruud weer aan de beurt, hij wil ook wel ff aan Ruud ruiken en Oh wat erg de camera`s.......
Eddy van 100 % nl is ook binnen, oude bekende van Gerard en wordt vrolijk welkom geheten.
Gerard babbelt rustig verder...............
Aike komt vragen of Gerard nog met de Vips op de foto wilt, Natuurlijk lieverd antwoord Gerard.


Cap LS

Gerard met bewoners en Vips op de foto.
Gerard blijft gezellig bij de Vips in de keuken, want de betalende gasten kaartje 29.50 komen er aan.
Gerard wil zich niet terug trekken bij de regie voor drie kwartier, hij gaat wat schrijven op de wand in de keuken voor Vanessa.

Gerard is aan de lijn, maar moet even van Vanessa wat proven, zalm met drop ( van de week voor biomarkt gekregen)
Gerard vind het lekker Heeeeeeerlijk roept hij

Het is een drukte van belang in en om de loods, er staat een rij bij de garderobe Robin en Laura begroeten de gasten spontaan, Gio vraagt of hij jassen kan aan nemen, Nicoline roept dat Joey het erg druk heeft bij de bar, sinds de bezoekers al binnen zijn.
De T-Shirts worden grif verkocht.........overal klinkt geroezemoes in de loods.
Ook Charlotte de armbandjes worden bewonderd, wordt ook verkocht.
Nicoline en Joey hebben wisselgeld nodig..........
Een fan wil met Gerard op de foto, ze vraagt of Gerard met zijn telefoon een foto van hun samen kan maken, nee antwoord Gerard, ik ben hier op uitnodiging van J de Mol en dat risico ga ik niet nemen.
De dame in kwestie vertelt dat ze niks mee naar binnen mochten nemen, een andere meid die erbij staat vertelt aan Gerard dat er per vrouw maar 1 tampon mee naar binnen mochten nemen, heb ik maar aan haar en ze wijst naar meid naast haar gegeven, want stel je voor.
Gerard > Ja stel je voor dat je door lekt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 20:37:45 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:46:00 #214
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138517442
Gerard doet een paar ideen van de hand aan Vanessa, iets voor de ouderen in de loods organiseren, een Bingo, een breiwedstrijd, borduur of Macramé, Ja antwoord Vanessa dat waren we al van plan.
Gerard wil dan langs komen en prijsjes brengen etc.
Gerard vind Ruud leuker in het echt dan op televisie, maar Joey vind ie helemaal geweldig, maar te jong.
Rienk vind hij aandoenlijk, en of de dames met een orkesttape werken, dat doen ze.
Gio beklimt het Podium, er wordt gejuicht en gejoeld.
Gio legt uit waar de nooduitgangen zijn, er zijn er drie.
Dan sanitair binnen en buiten.
Gio > Jullie zijn allemaal gekomen voor het Live in de loods concert van Gerard Jollingggggggg en weer wordt er gejoeld en geklapt.
Dan vertelt Gio over de plastic bekertjes, her gebruiken. en na afloop er aarde in doen, dan kan je er nog een plantje in doen. Dan over zijn oma die gisteren jarig was. 81 jaar is zijn oma geworden en er wordt voor haar gezongen.
Hij was het eigenlijk vergeten omdat zijn oom ook gisteren jarig was.
En daar is Charlotte, ze gaat Michel van ANOUK zingen, ze vind het spannend, .......
Daarna komt Isabella met een nummer, en dan de Utopia meiden.
Het is vals en niet toon vast......***.maar zoals we altijd wel zeggen Ze staat er toch maar mooi**.....
Het draaiboek is veranderd, alle vrouwen van Utopia moeten het podium op, ook Aike
en daar is het nummer van Linda Roos en Jessica................
En daar is Isabella > Leuk he als je jezelf moet aan kondigen, ze staat alleen op het podium met de microfoon in haar handen, ze zweept het publiek een beetje op, Ik wil alle voetjes van de vloer zien, en ook bij haar gaat het mis, ze is steeds sneller met tekst dan dat de muziek klinkt........Maar ze heeft het nu te pakken en zingt er op los.....Ike en Tina Turner,Rolling on the river....... Koleertjes wat heeft die meid een strot *O*
Het nummer is afgelopen Isabella krijgt een luid applaus, maar weet niet wat ze nu moet gaan doen, Gio Gio roept ze en daar is Gio weer op het podium.
Mensen uit het publiek roepen nu Put the oil in de lamp nadat Gio vroeg of de bezoekers nog een leuk liedje wisten.
En daar is Gerard .......................


Cap danilel

[ Bericht 30% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 21:14:25 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 21:11:53 #215
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138518780
Gerard zijn eerste nummer LIVE is * Maak me gek * de bezoekers klappen en staan met de armen te zwaaien.
Gerard geeft een vette veer aan het voor programma, wat een meiden, vertelt hij,,,,,,,,,,,,,en daar is de Toppers Medley......Wil je mee doen, doe lekker mee roept Gerard.
En daar gaan ze weer, publiek doet Top mee swingt en zwaait weer met de handjes in de lucht.......
Gerard wil een applaus voor alle bewoners uit Utopia.
Dan zijn nieuwste nummer, de tekst kent hij nog niet helemaal uit zijn hoofd, maar wat maakt dat uit roept hij. Zijn nieuwste nummer heet PROOST.
Dan moet Joey bij Gerard op het podium komen, Gerard heeft voor alle bewoners een kleine verrassing mee genomen, Joey moet zijn shirt uit trekken en Gerard maakt natuurlijk weer een schuine opmerking, Joey krijgt een shirt,

Cap danilel

Gerard heeft voor alle bewoners een shirt mee genomen, Ruud moet ook maar even op het podium komen ........en daar zet Gerard zijn nummertje in........





Cap Vompie

Dan moet Emil het podium op komen, ook shirt uit en daar zijn de opmerkingen van Gerard weer.
Dan zijn Songfestivalnummertje.................
Op zoek naar Shangri La. Utopia maakt Gerard er van.
En dan het Nummer Ding A dong............. Teach Inn
Mallemolen in het leven van Heddy lester
Amsterdam van Sjouke ( Mouth en Mc Neal )
Vrede Ruth Jacot
Troubedour........ Lenny Kuhr
En daar gaat het publiek lalalalalala en zwaaien en nog een keer wat een sfeer ^O^

Dan op speciaal verzoek van Gio..........Samen met ** Andre Hazes** het nummer Blijf........
Gerard heeft dit nummer 7 jaar geleden opgenomen en een paar weken op nummer 1 gestaan vertelt hij.
En iedereen deint mee op de klanken van de muziek............
Het nummer is afgelopen en vraagt wat te drinken...........Hij vind het nog steeds gezellig.
En daar is het Nummer Zing met mij mee, en daar zijn de handjes weer.
Pim de geluid technicus is drie weken terug door zijn vriendin verlaten, misschien dat er vanavond wat voor pim bij zit zegt Gerard.........Pimmetje, je bent er helemaal weer bij vanavond zegt Gerard er achter er aan
En daar gaat Gerard weer met het nummer.........Can take my eyes over You.............

En daar gaat Gerard weer..............Het is nog niet voorbij, mooi nummer van Rita Hoving.
Gerard heeft schijt aan de tijd, zou optreden van 9 tot half 10 maar inmiddels is het 10 voor 10 en Gerard zingt nog steeds uit volle borst
Sommige bewoners staan bij het einde van het lied op het podium, en Gerard nodigt zich zelf maar uit om nog een keertje terug te komen.
Gerard > Oke nog een nummertje, het is gezellig.........
Zet maar wat op roept hij tegen Pim, en daar is This is my Live van Shirley Bassey...........
TOP optreden van Gerard, en Gio klimt het podium op en omhelst gerard.
Gerard krijgt een cadeau van de bewoners, ze moeten voor het podium gaan staan.
Gio overhandigt het schilderij dat Andrea heeft gemaakt voor Gerard, Gerard houd het omhoog, helemaal mijn kleuren en met al die glitters en bedankt ze.
En daar gaat Gerard het podium af.


Cap Chanel

10 over 10 en Gerard loopt richting het hek, op naar het volgende optreden

[ Bericht 45% gewijzigd door Toverheks op 04-04-2014 22:07:55 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 april 2014 @ 22:52:09 #216
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138523884
Kwart voor 11, de laatste bezoekers verdwijnen achter het hek, Ron en Aike zitten het geld te tellen. Verkocht, 30 armbandjes, 500 euro aan T -Shirts en 1 kaasje
Alles is druk met elkaar, fluiten schreeuwen,zingen, alleen Robin zit alleen buiten te roken.
Billy heeft gehoord dat Nicoline razend populair is bij de tv kijkers en streamers. Billy gaat bij Rienk en Nicoline zitten en proost op de vriendschap tussen hun.
Billy zegt tegen Rienk, En als je niet lief tegen haar doet sla ik je op je bek.
Er was vanavond een vrouw die naar Nicoline kwam en tegen haar zei dat ze een voorbeeld voor haar was, een voorbeeld voor iedereen.
Billy vraagt aan Ruud onder het tanden poetsend door of Gerard nog naar Ruud zijn piemel heeft gekeken, Nee antwoord Ruud, hij was in eens weg.
Iedereen staat van alles op te ruimen, Robin ruimt de garderobe op.
Isabella vertelt dat ze nog steeds onder de indruk is van de vrouw die een dwarslaesie heeft en ging staan voor Isabella toen ze op het podium stond.
Isabella en Andrea omhelzen elkaar. Isabella is blij dat ze weer * vriendinnen * zijn, Isabella > ben blij dat ik je weer terug heb. Andrea > ja ik was even weg he.
Dan vertelt Isabella aan Joey weer het verhaal van de dame met de dwarslaesie.
Charlotte en Billy in de keuken, Billy houd van Charlotte, en ook deze twee zijn weer vriendinnen.
Emil en Ron gaan morgen in Centraal de afspraak die gemaakt was, niet drinken aan kaarten.
Charlotte, Robin en Laura hebben gedronken.
Een bezoeker heeft zijn schoenen geruild voor een kaasje met Ruud, Ruud was er super gelukkig mee, de meneer ging op zijn blote voeten richting huis.

Ron wil morgen een paar veren aan Aike geven, ze heeft het super gedaan, ze had alleen de namen op volgorde moeten neerzetten.
Emil vind dat er toch nog een paar steken zijn gevallen
Billy en Ruud verdwijnen in de bosjes buiten Billy > we zijn toch niet zichtbaar he.
Billy en Ruud worden terug geroepen door de regie.
Billy is niet blij, zit weer op de bank en vraagt een aparte kamer, wil gewoon neuken klaar zegt ze,
Billy>Ik trek het niet meer, ik wil hem uit elkaar trekken, ik ben er klaar mee
Gio:>Bil, niet zo ordinair
Andrea >onze liefde voor elkaar is onze kracht
Joey heeft fooi gehad 100 euro en die wilt hij schenken aan een goed doel , iedereen is het er mee eens.
Morgen om 1 uur komen zes dames verjaardag feestje vieren
Ruud dat het worstel event top loopt Applaus
Nu wat er door sommige bezoekers is gezegd- 1 familie
Andrea heeft heel veel liefde gevoeld vanavond.........en zo babbelen ze verder en de veren dwarrelen in het rond voor iedereen.
zo babbbelen ze gezellig verder, er wordt Geproost, Andrea wil een toost brengen op alle lieve mensen die vanavond geweest zijn en weer gegil.
Ron wil een puntje maken...hij is er pas een paar dagen Ron >iedereen bedankt voor de acceptatie en weer geschreeuw en gegil.
De brief die Vanessa gekregen had van haar kinderen en haar vader, waar ze in beloofd had niet meer te drinken was van korte duur, Vanessa zit aardig aan het bier, en sigaretten deelt ze ook niet meer uit


Ik zeg..........slaap lekker en tot morgen ik stap op mijn bezemsteel w/

[ Bericht 39% gewijzigd door Toverheks op 05-04-2014 08:38:01 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 08:46:52 #217
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138532250
Zaterdagochtend half 9.
Ruud heeft de koeien gedaan deze morgen, en ligt met Billy te ontbijten op bed. Pannenkoeken.
Ron heeft al een ochtend wandelingetje gedaan en Vanessa staat al weer in de keuken.
Vanmiddag komen er zes dames een verjaardag vieren, er was eerder deze week gevraagd of Emil en Ruud een lap dance willen houden voor de jarige, ze hebben er mee ingestemd.
Ook krijgen ze een work sjop van Billy.
Ruud vertelt aan Nicoline dat hij gaat poseren vandaag voor de worksjop, en Emil doet een strip teas vertelt hij er achter aan.

Nicoline en Billy gaan Yoga samen doen, de vier matjes worden van een stapel ergens bovenop getrokken met veel moeite, Nicoline sleept ze daarna mee naar haar Yoga plekje en legt ze neer.
Vanessa heeft de boodschappen door gebeld aan Marleen.
2 bio rood wijn
2 bio wit
8 cola
4 fanta
bak hertog vanille ijs
2 pakken beter leven kip
fles hand zeep
mini kip sate en gehaktballetjes kant en klaar

Vanessa krijgt vanavond Julius Jasper in de keuken, de Kok van o.a. Televisie en zijn kookboeken.
(o.a. Masterchef samen met Robert Kranenborg )

Rienk en Robin worden vandaag aan elkaar verbonden via de ketting.
10 voor 10- En Robin en Rienk zitten aan elkaar vast geketend.......

Nicoline en Ron zijn de wasbakken in het hok aan het plaatsen


Cap Chanel

En de 2e wasbak hangt.

Cap Chanel

[ Bericht 13% gewijzigd door Toverheks op 05-04-2014 13:38:07 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:22:36 #218
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138534191
Visite.......een dame en een heer, met repen , noten repen, chocolade repen, allemaal gezonde snacks, hele plastic kist hebben ze bij hun, iedereen mag proeven..........
Ruud met een zakje samen geperste dadels in zijn handen, iedereen proeft, volgens Aike is alles lekker en roept elke keer een bewoner die ze ziet erbij.
Ron Ron wil je ook iets proeven.
Iets van Peanapple komt ook op tafel, ook lekker volgens Aike.
De visite heeft ook een steekkar met een kist erop mee genomen, ook met allemaal gezonde producten erin.
Ook schoonheids producten hebben ze bij zich, natuurlijk alles duurzaam en biologisch .
Aike heeft weer iets in haar handen, Gio, Gio wil je dit eens proeven, met kokosnoten.
Alles tettert door elkaar. en de zakjes, tubes, chocola gaat van hand tot hand.
Aike > echt super leuk. Billy roept naar Vanessa en Laura of ze ook iets willen proeven.
De naam is de wijze wolk * van dit bedrijfje.
http://www.dewijzewolk.nl/
Aike vertelt over de Biomarkt, van hoe laat tot hoe laat, kraampje hier en daar.
Aike vertelt dat er ook bewoners samen met de standhouders achter hun kramen gaan staan. Helpen verkopen.
Ook vertelt Aike dat ze kant en klaren tasjes willen gaan maken/vullen met producten van de standhouders en dat willen verkopen op de Biomarkt.
Ook tovert de heer uit de kist een pak yogurt en doet er iets uit een zakje bij, De yogurt is ook biologisch , Aike hoeft er geen suiker bij, en dit vind Aike ook weer lekker.
Ook kan je er nog veel meer mee doen, je kan er in bakken, salade aan maken etc.
En zo proeven en babbelen ze verder
De wijze wolk pakt hun spullen weer in en gaan weer weg. Ze komen morgen ook op de BioMarkt staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 05-04-2014 11:45:30 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:35:48 #219
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138536869
Visite.............10 vrouwen komen de verjaardag vieren van 1 van de vrouwen die 40 jaar is geworden......
Ze gillen al voordat ze het hek in lopen. Aike verwelkomt ze, Aike vind dat ze er leuk uit zien.
De vrouwen stappen de loods in, veel gillen weer.
De vrouwen begroeten de bewoners of ze oude bekende zijn, LOTJE LOTJE gilt een dame als ze Charlotte ziet lopen.
Aike geeft de vrouwen een rondleiding, Vanessa ligt even de liggen want vanavond komt Julius Jasper vertelt Aike, 1 van de vrouwen, * teveel gezopen gisteren avond zeker * maar Charlotte stapt met de vrouwen de slaap kamer in, en ze staren naar Vanessa, die er wakker van wordt.
Nou bijna alle bewoners zijn onder gelebberd door de vrolijke groep vrouwen.
En daar is Andrea, en het Put the oil in de lamp wordt door alle vrouwen mee gezongen.
De vrouwen staan nu buiten met sommige bewoners te praten, vrolijkheid alom.
En daar is Ron, de vrouwen zingen, Hey Hey Wil seks met die kale................Ron legt aan de vrouwen uit wat hij nog allemaal van plan is te bouwen.
De dames hebben voor Ruud een varkensstring mee genomen, Ruud gaat eerst douschen voordat hij hem komt sjowen aan de vrouwen.
De vrouwen zitten nog steeds aan tafel buiten aan de koffie............straks nog een worksjop van Billy, een lapdance van Emil en Ruud ( als dat nog door gaat )

De vrouwen hebben geen worksjop gehad van Billy, ook geen striptease gehad, Aike staat met de vrouw te onderhandelen, ze had al 175 euro aan betaald.
Hoeveel ze terug hebben gekregen van het betaalde bedrag is niet bekend.




[ Bericht 8% gewijzigd door Toverheks op 05-04-2014 16:33:07 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:02:22 #220
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138542922
Vanessa is druk in de keuken, poetsen, koken, schoonmaken want er komen eters. een mannetje of 10 A 12 schuiven straks aan.
Zelf de beker met tandenborstels is verdwenen van het aanrecht, Vanessa wil een goede indruk op Julius maken.

Visite......de eerste gasten van Vanessa komen de loods in wandelen, zoenen en de dame heeft een plantje mee genomen voor Vanessa.
Vanessa vertelt aan hun dat ze wil dat alle gasten gezamenlijk eten, het wachten is natuurlijk op Julius Jasper.
De gasten krijgen een rondleiding van Ron.
Vanessa> ben net geroepen door Achter, Julius komt er aan.

Robin en Rienk zitten nog steeds aan elkaar vast met de ketting.

Half 8, alle gasten min Julius met zijn gasten zitten aan tafel.
De stel eters die als eerste kwamen hadden al soep gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 05-04-2014 19:31:02 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 19:55:45 #221
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138546807
Julius Jasper in the House..........
Daar komt Julius aanlopen naar het hek toe en trekt aan de bel, met drie andere gasten bij zich.
Julius heeft 1 van zijn kookboeken bij zich, Gio heet ze welkom, Julius > We komen eten vanavond terwijl hij Gio een hand geeft.
Julius maakt een grapje, heeft drie dagen niet gegeten, volgens Gio moet alles goed komen.
Buiten wordt Julius plus gasten aan nog een paar bewoners voor gesteld
En daar stapt het gevolg de loods binnen, op naar Vanessa die met rood hoofd in de keuken staat.
Julius geeft haar een hand, Vanessa bloosd een beetje, hij stelt zich voor .........Hai ik ben Julius , Vanessa > Ja dat weet ik wel, en ze geeft de rest van de gasten een hand.
Julius heeft een kadotje mee genomen voor Vanessa, zijn aller eerste kookboek, niet meer te koop in de winkels, Vanessa is er blij mee.
Julius wil tussen de andere gasten zitten en gaat naar de grote tafel , Julius en zijn gasten stellen zich netjes voor.
Vanessa had al een plekje voor Julius gereserveerd, Julius heeft een witte placemat daar mag hij gaan zitten zegt ze.
Vanessa vraagt of ze aspergesoep willen, dat willen ze wel.
Julius probeert het gesprek aan tafel op gang te krijgen en vraagt waar de andere gasten vandaan komen.

Cap Chanel

Julius maakt een foto van zijn soep.
Julius zijn gasten zijn zijn zoon en dochter en een vriend

Hij vindt het bouillon met asperges en geen aspergesoep. Maar hij vindt het niet slecht. Het had slechter gekund volgens Julius. Julius heeft al zijn soep op gegeten.
Vanessa vertelt dat ze verse groenten van de boer krijgen, maar ook dat ze maar afhankelijk is van 1 leverancier ( Marleen en de Plus )
Julius vind het bijzonder dat Vanessa haar restaurant heeft in Utopia.
Julius wil weten wat voor pannenkoeken ze bakt, Julius > Heb je een speciale pannenkoek of een klassieke, Vanessa vertelt alleen in het restaurant met ijs en appel, op de biomarkt gewoon poedersuiker en stroop op tafel.


Julius met zijn zoon en dochter.

Cap WaxMax

En weer maakt Julius een foto van zijn bord, nu de brocolli met opgebakken aardappelen en een stukje kipfilet.
Julius koopt straks ook gelijk een kaasje van Boer Klaver en laat dat een maand thuis rijpen, nadat Isabella vertelt had dat je het nog niet kan eten de kaas.
Het is niet zo gezellig aan tafel, geen geklets een beetje dooie boel, maar Julius eet dapper verder.Julius zijn zoon heeft een beetje commentaar, dat je de kip goed moet kauwen, en dat je geen bot mes moet hebben om de kip te snijden.
Volgens mij is het eten niet zo lekker, Julius maakt weer een opmerking.
Julius >Ze heeft toch gewoon een fornuis, en zon toverdoos, zon groot rond ding waar je van alles in kan gooien en dan word het ooit gaar............
Jus uit een pakje, Julius had het binnen een sec door, ook vind Julius het jammer dat ze de oven helemaal niet gebruikt.
Vanessa heeft teveel azijn bij de sla gebruikt, Okki de dochter van Julius kan goed koken volgens Julius zelf.
En thuis eet Julius nooit voor en nagerecht en doet geen gekke dingen, gewoon aardappels, groenten en vlees vertelt hij
Okki dochter Julius vraagt aan Vanessa of ze een handje moet helpen,Vanessa > nee hoor meissie, blijf maar lekker zitten
Vanessa tegen Laura........Ik moet de borden terug. NU!!!!
Nadat er bijna volle borden weer richting keuken gaan, sommige bewoners duiken er als uitgehongerde welpen op af en eten het verder op.
Julius verbijsterd op de achtergrond > zij gaan het nu opeten?
De jus moet maar niet uit gedeeld worden volgens Julius.
Julius > Ik hou ervan je kan het ook sjiek weggooien nadat alle borden van tafel verdwijnen.
Julius vraagt aan een andere gast hoe de pannenkoek smaakt, Gast > Nou wel lekker, maar ik ben snel tevreden hoor........Julius > Ja dat zie ik.
Okki de dochter staat gezellig te kletsen in de huiskamer, dochter is 18 jaar en zit in laatste klas VWO vertelt Julius.
Julius vraagt of hij zich zorgen moet maken om zijn dochter die bij sommige bewoners staat te kletsen.
Julius tegen Gio> Jij moet oppassen bij mijn dochter in de buurt............
Gio>Ik heb netjes mijn handen in mijn zakken hoor
Julius > Ja dat zegt genoeg............Julius vraagt nu aan de andere gasten wat voor werk ze doen, Julius houd het gesprek gaande aan tafel.
Charlotte wordt nu geroepen, of ze een armbandje kan maken voor Julius, Maar natuurlijk zegt ze trots, Julius wil wel fleurige kleuren en Charlotte gaat hem gelijk voor hem maken.
De pannenkoek voor Julius is klaar, Vanessa komt hem brengen, Julius vraagt wat voor soort ijs erop zit, Vanessa > Gewoon vanille-ijs antwoord ze.
Julius kijkt en keurt zijn pannenkoek, ook de andere kant, Maar helaas voor Vanessa is ook deze pannenkoek is niet gaar zegt Julius. Ook de slagroom is bijna op roept Vanessa.
Dochter van Julius over Charlotte, Dat is de dochter van hè?
Julius: I know en hapt weer verder aan zijn pannenkoek.
Heerlijke Pannenkoek roept Julius nu........en dat alles in 1 pannenkoekenpan vertelt Vanessa.
Julius, dan kan je toch een pannetje er bij koken, Vanessa legd uit dat ze niet zomaar iets bi kan bestellen.
Vanessa ratelt haar hele verhaal af, ondertussen stapt Charlotte de keuken in en neemt de maat van Julius zijn pols op,............Julius klets gewoon tegen Charlotte, daarna zegt Hij * Sorry , ik werd even afgeleid * tegen Vanessa.
Isabella komt zijn kaasje brengen, Isabella >Ik hoop dat alles lekker was,in elk geval wel de kazen.....Isabella > Nou ik hoef niet uit te leggen he, dat hij nog een maandje moet blijven liggen Isabella geeft de kaas en krijgt een zoen van Julius
Vanessa gaat maar naast Julius zitten en pakt ook een glaasje wijn, ze proost........
Charlotte komt er weer aan, de armband is af, allemaal vrolijke kralen en doet het om bij Julius, hij is er blij mee.
Dan verkapt of Julius weet wie ze is( Haar vader heeft/had restaurant Da Familia in Hilversum), Natuurlijk weet hij dat antwoord hij Charlotte terug.
Julius en zijn kinderen kijken amper Utopia, en Vanessa vertelt nu aan Julius over het zakgeld, ook dat er sigaretten van die 15 euro zakgeld moet gekocht worden, kleren etc. Julius vind het allemaal raar, kleren neem je toch voor een jaar mee, nee antwoord Vanessa , ik had maar een kistje, nu vertelt Vanessa dat ze 11 strings een skipak en thermo ondergoed aan had voordat ze de loods in stapte, Julius moet lachen.
Vanessa klept er op los, vertelt over het leven met 15 man in de loods.
Sommige gasten betalen Vanessa, Vanessa vraagt of Gio met de gasten mee naar het hek loopt.


Julius gaat nu de waarheid aan Vanessa vertellen, Julius > Gewoon recht voor zijn raap, was geen Asperge bouillon maar ruud, was niet goed, ze had het fijner moeten snijden en het was te droog, de bouillon iets meer op kracht maken, specerijen erbij, peperkorrels, geen zakje soepgroenten erin doen.
5 liter water met 1 schenkel, iets meer water erbij, en zo duur is schenkel niet.
Op zich als je restaurant speelt is de soep lekker makkelijk als voor gerecht, nu krijg je het voorjaar, staafmixer groente uit eigen tuin, garnituurtje erbij, alles staat in het boek waty je net gekregen hebt zegt Julius.
Gio komt erbij zitten, onder breekt de boel..........
Julius gaat weer verder,Julius > soepie prima, asperges korter, meer kruiden in maar op zich prima.
Hoofdgerecht en hij zegt, ik zeg het recht voor zijn raap, kipfile, of de kipfile heeft te veel vlieguren gemaakt, of heeft ergens heel warm gelegen, neem kippendijen, of kippenbout, veel goedkoper, Julius neemt nooit kipfile, want bij hem wordt het ook altijd droog vertelt hij.
Dan over de jus, niet meer doen, maak anders een koude saus, Mayo, uitje en nog iets.
Je moet beginnen met goede spullen, laat het daar vanaf hangen.
Over de brocolli en bloemkool. niet in water koken, Julius doet het in een bedje van Bouillon, maar je kan het ook heel goed bakken, bakken zachtjes op een laag pitje met een beetje boter en in de lengte snijden.
Aardappeltjes waren prima.

Pannenkoeken had hij veel over gehoord, beetje vruchten, ijs uit een pakje heeft hij geen problemen mee, maar geen spuitbus slagroom, gewoon lekker eigen geklopte slagroom.
Of ze een snufje zout in haar beslag doet, nee antwoord Vanessa, moet ze ook doen, je proeft de zout niet maar maakt het lekkerder.
Julius heeft een hele leuke avond gehad en adviseert Vanessa zijn boek te gaan lezen.
Hij wil haar ook een keer in de keuken helpen om voor de gasten te koken, niet voor de bewoners......Vanessa antwoord Super...........
Dan over stoofschotels die hij smiddags al klaar maakt en zo in de avond zo de schotel in de oven kan schuiven.
Julius vind het jammer dat ze geen gebruik maakt van de oven.
Er staan en zitten nu meer bewoners bij ze aan tafel.
Het gaat nu over een krop sla, in koud water, dan in een theedoek, de vier punten bij elkaar en dan theedoek draaien.
Julius > gezond, als je hier een jaar moet zitten, Gio geeft even een compliment aan Vanessa over haar lasagna, die heel erg lekker is.
Ondertussen is de stroom uit gevallen. Vanessa, Ik wil heel graag dat je een keertje komt koken, maar ze eten hier heel erg veel.
Nicoline nu over de verse groenten, ze wil alles inmaken, zuurkool, tomaten etc.
Julius > je moet echt een kookketel hebben.
Nicoline vertelt wanneer de groenten etc. eetbaar zijn, er staat best veel op het land al gepland.
Isabella heeft het over de rabarber die ze ziet groeien en heeft er zo een zin in, Nicoline > en de doperten.
Nu wordt er teveel door elkaar gepraat, fruit, groenten alles van het land.
Dan over een BBQ, Julius adviseert aan Ron dat hij er eentje moet maken waar een deksel op zit.
Prima zegt Ron, ik bouw wel, ik zit hier toch.
Vanessa gaat Julius een rondleiding geven.
Rondleiding afgelopen, bijna alle bewoners dwarrelen om Julius heen, Julius betaald Vanessa , ook de armband en de kaas, plus de drankjes............Hij zegt tegen zijn dochter, nou ik kom je eind december wel weer op halen, Okki vind het reuze gezellig met de andere bewoners.
Julius > Nou laten we weg gaan anders loopt het hier uit de klauwen, ik hoor Vanessa al roepen, ja de afwas moet nog gedaan worden.
Ze lopen het terrein op, Gio laat de tonnen zien waar er op geBBQ wordt, Niet zo heel veel zegt Gio, Julius vind ze juist prima, dan kan je ook heel lekker op roken antwoord hij.
Dan op naar de kas, die moet ook even bewonderd worden, Nicoline vertelt welke groente ze allemaal gezaaid heeft, tuinbonen , sla, rabarber etc.
Wel een enorm werk zegt Julius. Ze stappen met zijn alle de kas in, Nicoline legt uit wat daar allemaal staat.
Sla is het lekkerste wat er is zegt Julius, hij eet elke dag sla met een ei..........of Nicoline ook iets met kruiden doet, Ron > Dat doet Andrea toch die kruiden, onkruid.........
Ron loopt op te scheppen dat hij snachts om half 5 de poort heeft gemaakt.
Julius komt een keertje BBQ........Gio grapt tegen Julius, He Paps doelend op de dochter van Julius.
En daar gaan ze....doei doei fijn dat jullie er waren en wel thuis.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 05-04-2014 22:13:47 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:00:19 #222
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138555029
Centraal..........
De bewoners hebben allemaal een papier gehad met de taak verdeling.....Aike begint, de bezoekers komen eigenlijk voor de bewoners, dus moeten de bewoners ook achter de kramen staan, zo dat ook de standhouders verkopen.
Ook waar we voor staan zegt Isabella, dat het er morgen echt van af hangt of er dan nog een Biomarkt komt, wat wij als Utopiamarkt verkopen en waar wij voor staan.
Laura heeft er problemen mee en leest vanaf haar papier wat haar taken zijn, dat ze dan naar bv bij Hanneke achter de kraam moet, en een uur later naar die kraam.
Billy > ik ga dat niet vol houden, dat trek ik niet dat ik elk uur bij een kraam moet staan.
In het uur als je bij een bepaalde kraam moet staan dat je mensen er naar toe trekt vertelt Aike
Ruud moet 5 uur bij mud jeans staan, de bewoners mogen elk contract verkopen en verdienen er 20 per contract op.
Aike vind Ruud een goede verkoper en daarom Ruud daar neer gezet.
Billy > ze vind het jammer dat ze daar dan niet mag staan, Aike > Meneer mudjeans had speciaal Ruud ervoor gevraagd.
Isabella dat morgen een erg belangrijke dag is voor ze, want het staat of valt als er niks wordt verkocht ( daar komen Isabella haar woorden op neer )
Emil vind het niet veel een uur steeds ergens anders te staan.
Andrea houd vol dat er op haar papier een half uur steeds staat, er wordt aan haar uit gelegd dat het alleen het laatste half uur betreft.
Charlotte lijkt het wel leuk om af en toe ergens anders te staan in plaats van haar eigen armbandjes kraam.
Ze krijgen een eigen bloemenkraam, is van een vriend van Boer Sjon, wat ze verkopen , de opbrengst mogen ze houden, morgenochtend worden de bloemen af geleverd.
Dan gaat het over als iemand een handtekening vraagt, en ze dan steeds erg afgeleid worden, Joey vertelt dan dat je dan ook je product zo kan verkopen.
Laura is het er nu wel mee eens nu alles uitgelegd wordt.
Morgen half 7 op staan, zeven uur worden de kramen gebracht.
Alles wordt met lint afgezegd, de bezoekers moeten buiten plassen ( toilet van gisteren Geer ) en mogen geen gebruik meer maken van de wc van de bewoners.
Alleen de pannenkoeken worden verkocht in de loods, de rest van alle standhouders en de bewoners zelf staan buiten.
Ron heeft ook een puntje, er is koud water, je mag alleen de kraan rechts draaien, is een mengkraan, dus links is link wordt er geroepen.
Emil vraagt of iedereen stroom heeft , iedereen die stroom nodig heeft van de standhouders heeft stroom antwoord Aike.
Dan vraagt Isabella een applaus voor Vanessa.............
Charlotte wil naar bed, ze heeft heimwee.........Billy, ik ook , ik ga bijna huilen.

Gisteren is om gezet, 8.789........ kosten 5.670 gaat eraf zit de tap ect bij. winst 3.178 euro
1.560 horeca. kaartverkoop 6.130.
De fooi zit niet bij deze bedragen, Aike vraagt aan Gio of ze dit apart hebben gehouden, Aike steld voor om het aan een goed doel geven, Aike gaat maandag mailen aan een dame die gemaild heeft, voor een dagje met gehandicapte kinderen.
Emil > vrouw heeft gemaild, ze heeft gehandicapt kindje, met andere ouders bij elkaar, kinderen zijn groot fan, armbandjes maken, sporten, lijkt me leuk als we dan voor hun zo een dagje doen, daar het geld voor.
Aike > dit zijn jongere die in een huis samen wonen, Aike we gaan ze benaderen, zeggen dat we het heel leuk vinden en gaan ze uit nodigen.
De jongere wonen in Purmerend ( info van mijzelf wonen in woon units )
Vanessa over Julius, ze gaat zijn boek doorlezen, vond het heel gezellig. Gio vraagt of Julius ook feedback heeft gegeven, ja kip te droog, maar Julius was erg laat stond dus al op, meer zout gebruiken, meer kruiden gebruiken maar hij was best tevreden vertelt ze.
Vanessa vertelt nu dat ze het er best moeilijk mee heeft om te koken voor zoveel man, we mogen alleen bij de Plus bestellen en het fornuis heeft vier pitjes.
Dan krijgt Vanessa toch veren van de bewoners.................
Vanessa wil nu ophouden, want er staat nog een bende, zullen we allemaal even helpen stelt Laura voor, Ja maar eerst ga ik nog een sigaretje roken antwoord Vanessa.
De boel buiten moet ook nog geveegd worden..........
Centraal is afgelopen, Emil en Joey gaan het keukentje verplaatsen........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 6 april 2014 @ 08:47:09 #223
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138561033
Zondagmorgen biodag.........half 9
Ruud heeft de koeien gedaan..
Er wordt al druk opgebouwd, de kramen staan netjes in een grote kring, bestelbusjes her en der verspreid op het terrein.
Nicoline heeft allemaal bordjes gemaakt met uitspraken erop, ze wil het hangen bij de standhouders, ze vraagt aan een standhouder of hij dat goed vind aan zijn kraam, Ja hoor antwoord de meneer.
Charlotte is bezig met rood-wit lint de boel af te zetten waar de bezoekers niet mogen komen.
Ook moeten de bezoekers gebruik maken van de toiletten buiten, alleen de pannenkoeken mogen genuttigd worden in de loods, waar ook alles met lint wordt afgezet, en waar je niet overal meer mag komen als bezoeker om rond te neuzen.

Nicoline en Billy in de keuken, Nicoline klaagt dat ze Robin nog nergens heeft gezien, Billy antwoord hou maar op, ze zal wel bij de mannen staan, ik heb er van de week ook al wat van gezegd.


Half 10, daar zijn de eerste bezoekers al, een grote groep die naar het terrein wandelt.
Hondje erbij, oma met kleinkind , ff zwaaien ze in de camera,alles wandelt het terrein op, een hele buslading vol.
Aike en Isabella ontvangen ze bij de poort, ze moeten betalen, dan mogen ze het terrein op.
Ron staat aan de andere kant van Isabella en Aike , die doen de kaart verkoop, Ron verkoopt tassen, 10 euro per stuk, daar zet hij dan vast zijn handtekening op, die tas kan je laten vullen met appels en peertjes van Willem&Drees, biologisch natuurlijk, die zitten bij de prijs in begrepen, en op de tas kan je ook vragen aan alle bewoners of ze hun handtekening erop zetten.
Ron houd een aardig verkoop praatje, Je kan ook je overige boodschappen in het tasje doen.
En de bezoekers verspreiden zich over het terrein, er wordt naar kraamjes gelopen en gegleurd,
Vanessa haar pannenkoeken restaurant zit al aardig vol.
Ruud prijst al de Mudjeans aan en zo begint de 3e BioMarkt van Utopia



11 uur.......................het rooster wordt door sommige bewoners niet na geleefd, Charlotte vraagt aan Ron of hij even naar Aike toe wilt lopen en vragen hoe het zit.
Ron naar Aike > Hey Aike, sommige staan niet waar ze moeten staan, kennen ze niet lezen of wat. Aike kijkt op haar papier en Ron loopt weer terug, hij staat achter de stand samen met Boer Sjon, Ron > Ja ja ik weet wel waar ik sta hoor roept hij nog even naar Aike.
Ron neemt weer plaats achter de kraam, verkopen kan hij wel.......... Het is vrij druk bij de kraam van Sjon.............. Ron past goed in het team van Sjon, Ron prijst de kaas aan of het zijn kraam is, , af en toe om en om draaien, oh die is lekker pittig en Ron wijst een kaasje aan, lekker bij een goed filmpje op de bank.
Ondertussen vertelt Ron ook nog dat er een wandje komt met foto`s van alle bewoners , ook voor de stem ronde. De eliminatie wand, waar de bewoners op geschilderd zijn en nu weg gehaald door Ron, die gaan ze veilen vertelt hij aan bezoekers.
En zo doet Ron zijn ding.

Het regent nu ook In Crailo, veel bezoekers gaan binnen staan en zitten, Robin met een bezoekster in gesprek.

[ Bericht 10% gewijzigd door Toverheks op 06-04-2014 11:14:19 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 6 april 2014 @ 14:31:59 #224
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138569213
Twee uur, het weer werkt niet echt mee, maar de bezoekers vermaken zich. maar ach zegt de oudere heer, dat hoort ook bij het leven.
Ruud tegen een bezoekster die een kaart naar hem had gestuurd, dat hij die niet heeft ontvangen, Ruud denkt dat hij eind van het jaar al zijn fanmail mee naar huis krijgt.
Ook is er een oudere heer die een opmerking plaatsten dat Billy en Ruud de hele dag maar niets doen, alleen maar liggen te wippen, maar ach zegt de oudere heer, dat hoort ook bij het leven.
De bewoners buiten houden zich gezellig bezig met de bezoekers, Billy vind weer alles mooi, lief en wat ben jij een mooie vrouw.
Aike en Isabella nog steeds bij de poort......Aike heeft dorst, Isabella vertelt dat de sapjeskraam helemaal los is, alles verkocht.
Isabella tegen Aike dat ze denkt dat het andere ook allemaal goed loopt.
Boer Klaver wil nog een gesprek met Ruud, o.a. met de hygiëne, ook moeten de spenen van de koeien goed schoon gemaakt worden. Wanneer Boer Sjon Ruud er over aan spreekt is niet bekend.
Aike vertelt aan een bezoekster dat het vanmorgen drukker was, Heel raar zegt Aike, toen het regende waren er meer mensen. Nu is het een stuk rustiger.
Komt een dame bij Emil staan, ze wil een handtekening van Ruud voor haar nichtje, maar nichtje weet niet of Billy dat goed vindt.
Emil > Zal ik hem dan maar als Ruud signeren?
Tegen de man> Met Billy weet je het nooit, die kan zomaar helemaal paranoia worden.
Nicoline staat de Mud jeans aan te prijzen, Boer Sjon heeft een trui gekocht bij Nicoline,staat hem heel goed zegt het groepje er om heen.
Ron loopt naar de blokhut, daar staat een mevrouw in haar string, een broek te passen.
Ron > Loop ik naar mijn werkhok, staat er een griet in haar onderbroek.
Joey met een dame in de blokhut, ze wil een broek passen maar niet dat dit uit gezonden wordt op tv, Nee dat zullen ze nooit doen hoor antwoord Joey.
De camera is ook niet in de blokhut op stream nu. Joey rent weer naar Nicoline voor een andere maat broek, en rent weer terug naar de blokhut. Joey babbelt gezellig dat hij account manager is geweest, wat de Mud Jeans in houden etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toverheks op 06-04-2014 15:18:29 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138571665
Ik slinger de stream aan:

stream 1
Joey staat bij de spijkerbroeken. Hij kletst tegen een blonde dame met een harig vestje en zonnebril op.
Dit is een ladies skinny!
Dat gaat wel uitrekken hoor.

Nu gaat het steeds leuker worden. Je gaat ergens naar toe werken. Met Gerard J. was het leuk! Hij deed zo gek. Ik schrok van hem en werd meteen verlegen van hem. Iedereen stond met elkaar te praten en ineens ging de band aan en het bier ging de lucht in. Wat een top vent.

De dame gaat verder met het contract invullen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138571832
stream 2.
De dame rekent 50 euro af met Joey.
Doeg doeg!
Joey: Moest jij je broeken dan niet mee?
de dame lacht.
Joey hangt weer tegen een staantafel aan, wachten op een nieuwe klant.

Emil kletst tegen iemand (niet te zien, enkel te horen) trots over zijn vriendin. Ze zingt,het is een talentje.
Emil staat achter de groenten kraam. Tegen een meisje zegt hij: jij komt hier wel vaker hier he? Niet weg te slaan.
Met kinderen is het wel lastig hoor. In Nederland is het wel streng hoor. Met omgang en hoe in beeld. Voor ons is het wel lastig.
De vader van het meisje en het meisje zelf zeggen dat er veel kinderen kijken.
De moeder: Ze gaan in de klas centraal
De vader: kleine kinderen een beetje opvoeden he?
Een andere klant komt zoete aardappel halen.
De vader> kijk gein past er ook wel een beetje bij he?
Emil: Ja en volwassen dingen ook natuurlijk.
De vader: Ja dat snap ik, dat hoort er allemaal bij. Het gaat maar door, bij ons thuis natuurlijk ook.
Emil: Ja, maar wij knippen en plakken natuurlijk niet.
De stream gaat gelijk over.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138571963
stream 3 een gezinnetje te zien.

Kindje: Een tractor.
De vader zegt: Vigo een handje?
Kind: Nee.
Isabella en Aike groet het gezin.
De vader: nog goed gelukt met de mudbroeken en de extra contracten?
Kind: papaaaaa naar de tractor?!

ze gaan kijken of ze bij de tractor kunnen komen.
De vader: kijk dat is een mooie he?
Kind: is die voor kinderen?
De vader: nee, voor grote mensen. Zie je dat die banden groter zijn dan jijzelf?
Het kind wil erop.
De vader: nee dat kan niet Vigo. We gaan even bij de mudbroeken kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dottey op 06-04-2014 15:40:57 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138572094
Stream 4:
Joey: Ik heb je denk ik een koopje aangeboden dan?! Ik moet er Nicolien even op aanspreken.
Of iemand van Mudjeans. Hij ziet de vader en spreekt hem gelijk aan. Hoeveel kost de trui?

Je kunt hem leasen en dan kan je hem terug sturen of houden.
-het is een mooie trui!
Ja het is een hele mooie trui.
- Hoe kom je op het idee?
Nou ik niet, mijn collega, maar we zijn de eerste die het doen. Je kunt zelfs vloerbedekking leasen. Katoen is schaars aan het worden. Je kunt er na het 3 jaar dragen nog iets anders van maken.

De stream gaat weer een beetje over en terug.
De vrouw neemt de trui.
Joey: aanbetaling van 25 euro en dan..
geluid gaat over naar Andrea die iets met ijs doet.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138572485
Het is even door de streams heen klikken, want op bijna alle streams is Joey of met beeld te zien of met beeld en geluid.

Stream 3:
Rienk en een stelletje. De dame heeft een onprettige stem om naar te luisteren. Ze zijn niet lang te zien.
Ze kijkt heeeeeeeel veel en graag naar de stream.
Het liefste tijdens de werktijden. Ze doet vrijwilligerswerk.
De man was geschokt door de 1 april grap.
Rienk: hij was er wel als eerste bij en voelde zich er toch verantwoordelijk voor. Hij groeit hier zo hard.
De man: Sommige grapjes gaan wel ver.
Rienk: hij leert hier een toontje lager te zingen hoor.

De stream krijgt nu ook geluid bij het beeld.
Vanessa: Huplakee, het gaat gewoon door jongens.
We kijken naar de pannenkoekenhoek.
De dame met het harige vest zit in een stoel. Een jongetje strooit behoorlijk veel poedersuiker op zijn pannenkoek.
Een dame vraagt aan Vanessa: mogen we gaan zitten? Of is er een wachtrij?
Vanessa; nee je mag gewoon gaan zitten en er worden pannenkoeken gebakken.
Ze rekent 4 pannenkoeken af. 20 euro graag! Koffie en cola hoort bij ons.
2 pannenkoeken, 10 euro graag. Nee koffie is van ons. Nee hoor 2 pannenkoeken dat is toch verdiend!
Jullie hadden er 4 he? Dat is 20 aub.
Nou jij hebt een zware tas. Natuurlijk mag je een handtekening.
ze heeft het er lekker druk mee.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138573041
Stream 3: Lot is bezig met armbandjes passen.
Het gaat over kleding. Dat ze de leggings leuk vind en dat de gasten dan hun kleding achterlaten voor Lot en Billy. Ze had namelijk alleen maar eten bij.
Ze ruilt nu een rok voor een armbandje en zegt:We gaan er voor samenwerken. Helemaal top.

Ze slijt een haarband aan een tiener. Ze keek wat bozig, maar als Lot met haar bezig is, gaat ze toch glimlachen. Lot haalt een spiegel voor haar. Helemaal leuk een match!
Ze gaat wel even mee met iemand die kunst afdingt. van 75 naar 50. Billy stuurt ze aan dat het bandje voor een 10tje mee mag.

Billy: ik houd van dat rommelige haar. Heerlijk! Even zo.. hup omhoog en klaar.
Ze keuvelen wat verder over haarstijlen en grijs haar. De stream volgt Lot naar binnen.
Lot: zal ik er ook een handtekening opzetten? Ja hoor, ik blijf wel hoor!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138573225
Lot vertelt tegen de dames die met Laura pannenkoeken aan het eten is. Dat ze maandag gaat starten met hardlopen. Ze is sinds ze hier is al 8 kilo aangekomen. Het is moeilijk lijnen en niet roken. Ze mist ook haar achterban. Ze is zo beschermd opgegroeid bij haar familie. Zelfs werken bij haar ouders in de zaak, waardoor ze geen baas gewend is. Ze was altijd bezig met lang leve de lol en hier moet ze ineens werken en iets doen. Ze ratelt door.

Van Jimmy had ze veel steun. Daar was ze altijd veel fan van. Hij vroeg dan hoe het met haar ging. Gaat het goed? En dan trok hij me naar hem toe van nee het gaat niet goed. Even een knuffeltje. Ze moest alleen naturel van hem maar ze is van de frutsel dingetjes.
Ze heeft dorst en wil wat drinken. Je moeder ziet er ook al leuk uit, met die veertjes en dingetjes. Mag ik wat drinken? Ik ben zo blij met jou!

Vanessa zegt: koffie is in de maak. En rekent nog wat pannenkoeken af.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 6 april 2014 @ 15:57:42 #232
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138573330
Een paar dames bij Emil buiten, ze zijn fan van Emil, de dames hebben het over Lydia, en vragen of hij na het worstel gala er uit stapt, alleen als ze het heel moeilijk heeft antwoord emil, maar hij blijft tot het einde. De dame wil hem even omhelzen, Ben zo een grote fan van je vertelt ze Emil, en hij wordt even stevig beet gepakt.
Dan een paar jonge meiden bij Emil, 1 van de dames haar vriend kent Emil, ze noemt zijn naam, Emil na deken maar het kwartje valt niet.
Dan een heer die vraagt wanneer het Worstel event plaats vind, Emil > 17 mei, en ik verkoop nu nog zelf kaarten, maar vanaf woensdag verloopt alles via Vakantieveilingen. nl.
Staat een man bij de kraam van Emil en Ruud, wil een groter tasje, er staat een handtas voor de verkoop 19.95, Emil probeert de tas aan meneer te verkopen en maakt grapjes erom.
Dan weer een paar vrouwen, dat ze het erg vonden dat Emil moest huilen toen Paul Utopia verliet, en dat Lydia mooi kan zingen, Ja ja zegt Emil, zij is mijn achillespees.

362 bezoekers volgens Isabella
Aike> dat is meer dan vorige keer.

[ Bericht 20% gewijzigd door Toverheks op 06-04-2014 16:11:28 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138573448
Billy weer bij de kraam.
Ze zet wat handtekeningen op de tassen. Ze verkoopt haar eigen bandje (zilver met een strik uit de slaapkamer) Ze gaat voor de winst. Op het laatste moet ze hem er wel uit stemmen. Hij is toch niet gemaakt voor de lage rit. Ze lacht het weg.
De dames zeggen en geiten: Girlpower!
Hoe moet dat dan aan het einde?
Billy: ja.... euh dat weet ik nog niet
Hij doet het wel leuk met de koeien he?
Billy: ja dat doet hij super.

Ze vind het al jammer dat het weer 16:00 is. Ze vind het voorbij vliegen en jammer als het stopt. Ze vind het zo leuk om te doen. Maar om 7 uur eruit zijn is niets voor haar. Ze bleef nog even liggen. Niemand heeft er dan toch last van.
Ze heeft wel trek. Ze eet veel kaas bij Sjon.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138573961
Aike en Isabella verwelkomen nieuwe gasten.

streamlock op alle vier de streams.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 6 april 2014 @ 16:19:24 #235
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138574343
Boer Sjon heeft zeepjes gekocht voor zijn vrouw Anita, Ruud komt met het tasje aan lopen,Ruud roept, Anita, Anita, Sjon heeft wat voor je gekocht. Anita > Voor mij? en ze lacht
Ruud overhandigt het tasje met de vier zeepjes, biologische zeepjes, Anita pakt ze er uit en ruikt er aan, ook het meisje dat naast haar staat.
Boer Sjon geeft Ruud opdracht om nog zo een tasje te vullen, voor Petra, Petra staat ook achter de kraam van Boer Sjon.
Ruud komt weer aan wandelen, He Petra, Petra, van een geheime aanbidder en overhandigt het tasje aan haar.
Ook Petra ruikt aan de zeepjes en vind het helemaal leuk.
De zeepjes kan je in je kast leggen, of op je toilet, je kan je er ook mee wassen vertelt Ruud erbij.


Vanessa haar pannenkoeken zijn uit verkocht.
Nicoline wil 30 euro zakgeld cash opnemen bij Aike, ze wil dingentjes kopen op de Biomarkt, ze heeft ongeveer 70 zakgeld totaal zegt ze.
Nicoline verandert haar plan, ze gaat eerst alles kopen dan kan ze het uitrekenen, Nicoline koopt een fles olijfolie van 10 euro, oh nee ze veranderd weer, ze doet de kleine fles, het is zo lekker zegt ze tegen Ron die erbij staat.
Nicoline tegen de olijfmeneer, ik kom het zo afrekenen en neemt het flesje van 5 euro mee.
Dan geschreeuw, Boer Sjon midden op het plein, is zijn kaas aan het veilen, samen met Ron en Isabella, een kaasje met alle handtekeningen van de bewoners begonnen met 5 euro.........52.50...en hoppa 60 euro.....Boer Sjon, wie bied er meer dan 60 euro..............en 65 euro wordt er geboden, en hoppa 70 euro......en daar is er 80 euro geboden, ......en hoppa 81 euro...........85 euro.........eenmaal ander maal wordt er geroepen, maar er is 87.50 geboden, .......90 euro eenmaal andermaal verkocht aan een heer.........
Applaus en gejoel. 90 euro voor een Boer Sjon kaasje met alle handtekeningen.
Boer Sjon tegen Isabella > Je moet er wat uithalen, beetje feesten........Isabella > Super en de kaas wordt betaald
Aike staat er versteld van, en zegt tegen Isabella dat ze dit niet kunnen maken, Waarom niet antwoord Isabella, ze willen het toch zelf, en we zijn met 5 euro begonnen
De markt loopt ten einde, er wordt door de standhouders en sommige bewoners opgeruimd. De andere standhouders zijn nog aan het verkopen.
Een stel bezoekers staan nog op het terrein.......en zo komt er weer een einde aan de 3e BioMarkt van Utopia.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 06-04-2014 17:01:29 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 6 april 2014 @ 18:31:36 #236
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138578830
Billy en Charlotte in de blokhut, geld tellen, ze willen maar 200 euro * belasting * afgdragen aan de groep en de rest zelf houden. Billy, dat moeten we wel goed brengen in de groep.
1.150 verdiend aan kunst, t shirts en armbandjes exclusief de opbrengst van Andrea.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138583035
Billy vertelt tegen Lot dat zij van veel mensen heeft gehoord dat ze het zo sneu vinden dat zij verliefd op Ruud is en hij niet op haar. Ze vind dat kneuzig.

er komt dan voornamelijk veel van dit:
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138583388
Gio en Robin liggen in elkaars armen op de bank te slapen.
Rienk en Nicolien verschuiven, met hun wijntjes, als ze Ruud met een emmer zien aanlopen. Hij heeft hem gevuld met iets. Hij sluipt zachtjes achter de slapers. Waarna hij zachtjes het emmertje balanceert.

Als Robin en Gio een beetje bewegen schrikken zij slaperig en verschrikt op door een natte klets.
Wat the fak ouwe? ; zegt Gio.
Ruud: Wat? Ik deed niets!

Gio gaat weer zitten.
Ruud: Wat gebeurde er dan? Droomde je wat? Had je een natte droom?
Iedereen lacht om de grap.
Robin is niet echt amused.
Ruud houd nog steeds vol dat hij het niet was. "Ik liep hier al!"
Emil en Nicolien lachen Ruud uit om zijn "ik liep hier al!.. ik was het niet!"

Ruud: je ziet er moe uit, je kunt beter naar bed.
Emil geeft aan dat hij zijn knie beter niet zo kan houden.
Gio: Er zat gewoon nog zalm in mijn mond.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 6 april 2014 @ 20:25:41 #239
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138583566
De Biomarkt is ten einde, met de standhouders is er nagepraat onder het genot van een biertje.
Ruud en Billy hadden de tap naar buiten gereden.

Isabella loopt met drie closet rollen buiten, Andrea en Aike ook buiten en roepen haar.
Isabella is een beetje boos op Ruud.
Hij zou de koeien doen maar ligt op bed.
Aike zegt, ja hij slaapt, Nee zegt Isabella hij ligt gewoon met zijn ogen open.
Isabella klaagt dat de stal een vies zooitje steeds is, Ruud ruimt weinig op, Ja hij heeft een kippenren gemaakt maar voor de rest, en ze maakt een hand gebaar.
Andrea stelt voor het aan te kaarten in Centraal, dat wil Isabella niet, ze doet het liever recht streeks, want anders gaan ze weer zeggen dat ik zeur.
Aike is het met Isabella eens, liever persoonlijk tegen Ruud zeggen antwoord ze Isabella.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138584098
Billy: ik heb al tegen Ruud gezegd dat hij zich beter moet verbergen.
Ruud: het lullige is natuurlijk dat als ik echt eens een keer niet heb gedaan..
Emil: the boy who cried wolf 1000x.

Nicolien: ik hoorde van veel mensen dat ik best meer mensen kan vragen om te helpen op het land.
Emil: huh?
Nicolien: er moet echt nog veel gedaan worden. We hebben nog een boel te zaaien. De aardappelen moeten nog in de grond. Laatst hebben we kroten gedaan.
Billy: :Y kroten. Toen zei ik nog ik heb kroten gezaaid.
Emil: wat zijn kroten?
Billy: bieten.
Emil: Wat moet er dan nog allemaal op het land gebeuren? Ik dacht dat jij dat onder controle had.
Nicolien: er moet omgespit worden.
Emil: nou dan doe ik dat wel, morgen.
Nicolien steekt haar duimen in de lucht
Emil: hoeveel moet nog gedaan worden?
Nicolien: de helft.
Emil: nou dan gaan we dat toch allemaal morgen doen? He Robin.. morgen op het veld werken.
Robin: he? Echt niet. Ik heb al geknipt.
Emil: morgen gaan we allemaal op het land werken.
Robin: ik niet.
Emil: je gaat eens leren met je handjes te werken. En nee, niet op die manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 06-04-2014 20:53:34 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_138585388
Billy en Lot staan buiten. Ze willen Joey afschepen om mannenpraat te kunnen houden. Joey denkt dat ze gaan roken. Billy beloofd dat ze geen sigaretten bij zich heeft en laat hem voelen.

Ruud is 24 en ik 31. Over 4 jaar wil ik kinderen. Dan is hij pas 28.
Lot: maar hij zegt tegen mij dat hij hier buiten niet eens op je zou vallen. Of het niet te weten.
Billy: Daar is hij heel eerlijk en open over.
Ze roddelen snel verder.
Billy: Rienk en Nicolien zijn echt heel erg sterk samen.
Lot: jij leeft zoals jij wil leven en je moet..
Billy: ja maar.
Lot: je neemt alleen eerder iets van haar aan.. dan..
Billy: nee. maar..
Lot: ja maar. Als ik het zie in mijn eigen geval.
De zinnen worden niet uitgesproken en ze kletsen op een rap tempo door elkaar heen tot het geluid weg gedraaid word.

Lot laat Billy niet uitspreken.
Billy: ik heb 4 relaties gehad.
Lot: ik wel 5
Billy: maar ik was bijna getrouwd, ben door het gaatje gegaan.
Lot praat er weer doorheen.

Lot maar ik wil jou behouden voor dat gevoel, want ik heb dat ook eens gehad.
Billy: maar ik weet wat Ruud denkt. Ik weet hem heel goed te peilen.

het geluid draait weer weg.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 6 april 2014 @ 20:54:21 #242
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138585631
Er was een bezoeker op de markt vandaag die tegen Billy had vertelt dat ze een beetje sneu over kwam i.v.m. Ruud en verliefd .
Ruud is niet verliefd op Billy.
Ook hadden Aike. Charlotte en Andrea het erover vanavond, dat Billy maar niet wilt in zien dat Ruud haar wel leuk vind maar niet voor * vast *
Charlotte vroeg aan Ruud eerder of hij in de buitenwereld ook verliefd op Billy zou worden, Ruud antwoorde dat het niet het geval was, niet liefde op het eerste gezicht maar dat hij Billy wel een leuke meid vind.
Andrea > Ze moet er zelf achter komen, wij kunnen wel van alles zeggen tegen haar maar ze ziet alleen maar Ruud staan.
Aike en Charlotte gaven Andrea gelijk

De telefoon is nog steeds zoek, eerder had Isabella het al aan gegeven


Billy en Charlotte nog steeds op het bankje, Robin gaat aardig over de tong, Gio loopt zijn piemel achterna zegt Billy. Charlotte wil Gio zijn moeder een brief schrijven over Gio en Robin.
Charlotte >als ik 10 kilo afval kan ik net zo als Robin doen, met dat stemmetje en haar beweginkjes, als ik afval kan ik er ook zo bij lopen, Billy > Ach meid, dat wil je niet eens willen.
Billy vind Robin totaal niet passen in Utopia, Billy > Bang voor haar nageltjes in de aarde te zetten.
Billy > Van de week lag ze op de bank, ik zei tegen Nicoline kijk nou hoe ze erbij ligt, en Billy maakt een gebaar van, daar ligt ze dan het * poppetje*
Ze is best een lief kind, maar ze past gewoon niet hier zegt Billy.

De telefoon is nog steeds zoek, Isabella heeft dat eerder deze avond gezegd tegen Aike, nu hebben ze het weer over de telefoon..........
Aike, Emil en Laura aan tafel, Emil denkt dat met het opruimen gisterenavond na Julius zijn bezoek * opgeruimd * is, en maakt een gebaar met beide handen in de lucht.
Aike zit er even door heen, ze is moe en voelt nu echt dat ze * opgesloten * zit.


.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toverheks op 06-04-2014 21:18:02 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 6 april 2014 @ 23:20:45 #243
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138595088
23.10........Charlotte en Joey nog steeds in bad buiten, Emil achter de laptop, en Robin en Gio onder een dekbedje op de bank samen.
Gio en Robin van de bank, Isabella kwam zachtjes Gio wakker maken.
Ze staan nu buiten bij het bad, Ruud ondertussen in zijn slip in de weer met een stofzuiger buiten, het snoer is niet lang genoeg dus Ruud pakt een haspel, eindelijk het stofzuiger geluid, en Ruud rent er op af.
Charlotte gilt > Rot op Ruud, ik ben bang van stofzuigers, en Ruud staat te zwaaien met de stang boven het bad...........Ruud,> ben ff de rook aan het opzuigen. Er gaat een plas water richting stofzuiger, Ga weg, rot op wordt er gegild, is levens gevaarlijk wat je doet Ruud.


Cap Voxs
Vanessa mer hoge poten naar buiten, trekt de stekker uit de haspel en loopt met stofzuiger kwaad naar binnen......Vanessa is laaiend gilt Charlotte en er wordt gelachen
Ondertussen klimt Joey uit bad, hij moet pissen als een paard zegt hij, en staat bij de trekker een straal te produceren......Robin gilt > Is dit echt en doet een stapje opzij.
Joey weer in bad, op de trekker ligt kaas, van Rienk zegt Gio maar ze eten er allemaal van.
Charlotte en Joey zijn als een balletje.........
Ron komt er aan lopen, pakt een emmer en gooit Robin nat.
Charlotte spreekt af met Robin dat ze vannacht als Ron slaapt een emmer water over hem gaan gooien.

Charlotte en Joey nog steeds in bad, de andere bewoners zijn weg, Joey verrekte zijn ene arm en hand Bijna, zat ergens tussen Charlotte haar benen, Charlotte klimt nu boven op Joey in het bad, ze zoenen een tijdje, Charlotte zegt, kan niet, kan niet en doet een poging om op te staan in het bad, Joey trekt gauw zijn onderbroek om hoog.
Charlotte stapt uit bad Joey alleen achter latend.
Charlotte naar de slaapkamer, er wordt om haar gelachen en gezongen, fuck up fuck up en ze kruipt onder het dekbedje.
Ruud komt naar buiten lopen, loopt naar het bad waar Joey in ligt die al half in slaap is gevallen, Ruud probeert Joey te bewegen dat hij uit bad moet Joey > waarom, waarom, Ruud > omdat het niet veilig is in bad, en zo gaat het even tussen Ruud en Joey heen en weer.
Gio en Enil komen ook naar buiten, Ruud > ik probeer hem uit bad te krijgen omdat het niet veilig is, straks valt ie in slaap.
Eindelijk stapt Joey uit bad........of hij met Charlotte gezoend heeft vraagt Emil, Nee antwoord Joey, Emil wat zag ik dan vanuit het raam, Joey oke ja een beetje.
Emil > en je vriendin dan? Joey > dir schrijf ik wel een brief en Joey loopt naar binnen

Ik zeg.......................Kippen en koeien, maar de bewoners zijn degene die het hardst loeien :W

[ Bericht 7% gewijzigd door Toverheks op 07-04-2014 00:00:57 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_138598046
lot en Joey hebben in bad zitten zoenen, dus Joey zal wel weer vrijgezel zijn
Emil ging zeggen tegen Joey of dat wel slim was met een relatie maar Joey zei ik schrijf ze wel een brief, het boeide hem dus niet zo veel

de bewoners hebben dit bandtafereel stiekem af zitten kijken in het donker in de loods
toen lot binnen kwam schrok ze zich wild want ze maakte ineens veel lawaai e lot geleed bijna uit of is gevallen dat kon ik niet goed zien

daarna nog heel veel gedoe e herre in de slaapkamer met allemaal

truste slaap lekker
  maandag 7 april 2014 @ 08:10:00 #245
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138600813
Maandagochtend in Huize Utopia.
Isabella heeft de koeien gedaan. Isabella deed een oproep aan de streamers, als iemand wist waar de telefoon ligt ( die is al sinds komst Julius Jasper weg ) of degene zou vriendelijk zal willen zijn om dat even naar hun toe te willen mailen.
Om half tien, komt de Meneer die de bewoners ( die mee willen werken ) vrijblijvend testen, electroden, spieren, iets met vitaliteit.
Deze Meneer had een mail een tijd terug gestuurd aan Aike, hij doet het gratis en Aike en Nicoline leek dit leuk, Meneer is uitgenodigd door hun.
Nu ligt alles nog te slapen..........

Het geld van de biomarkt moet nog geteld worden, dus de opbrengst/winst is nog niet bekend

Isabella heeft Ruud vannacht toch aan gesproken over de koeien, wat ze eerder had besproken met Aike en Andrea.
Isabella was afgelopen nacht zo pissed off ,dat Ruud heeft gezegd dat ze de koeien mag hebben. Hij lag op zijn bed en Isabella confronteerde Ruud dat het hooi en voer al bijna op was, de stal was smerig en de melkemmers waren niet schoongemaakt.

half 9.............Ron wandelt over het terrein

Charlotte en Robin in bed fluisteren over wat er gisteren avond gebeurt is in bad......
Charlotte fluistert, we hadden een soort code taaltje, en de brief die Joey aan ze meisje wilde schrijven ( wat hij gisteren vertelde nadat hij met Charlotte had gezoend in bad ), die had Joey al eerder geschreven vertelt Charlotte aan Robin.........op de andere stream Billy, Ruud en Joey

Post/COS /PB
Joey: "Niet zo verstandig wat er gisteren gebeurd is."
Billy: "Waarom niet?"
Ruud: "Misschien omdat hij een heel leuke vriendin thuis heeft zitten"
Billy: "Hoe weet je dat?"
Ruud: "Misschien omdat haar foto boven het bed hangt?"
Billy: "O.... nou ja... dat soort dingen gebeuren nou eenmaal... Ja ben ik heel makkelijk in..."
Ruud: "En dan nog met Charlotte..."

En zo wordt iedereen langzaam wakker in Huize Utopia.....Nieuwe week, Nieuwe kansen

[ Bericht 9% gewijzigd door Toverheks op 07-04-2014 09:02:59 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 7 april 2014 @ 16:24:55 #246
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138614838
Centraal........
Emil was aan het woord maar dat heb ik gemist, viel bij Billy erin.
Billy > Charlotte en Billy werken erg hard, ze hebben het geld gisteren geteld, ze denkt niet in eigen belang, maar ze wil investeren, meer ruimte voor doeken, B&B vind ze supertof, maar ze vind dat het geen voorrang hoeft te krijgen, ben al een paar maanden aan het zeuren, maar krijg het niet.
Gio > denk niet negatief naar jou, maar je hebt een verkeerde denkwijze wat we hier aan het doen zijn.
Billy > discussie B&B was niet terecht.
Billy > mijn budget mag dan alle tijden omhoog, het gaat om het punt, dat ik steeds aan het zeiken ben voor een standaard plek, ik wil een atelier.
Emil > een atelier voegt al toe wat jullie nu al doen ( Billy en Andrea met hun schilderwerken ).
Billy . ik moest eerst doeken verkopen voor dat ik geld kreeg.
Emil > waar heb je die doeken dan van gekocht, de verf heb ik van de muurschildering gebruikt < Billy.
Billy > ik begin me er een beetje naar te voelen, ik heb geen concreet plan of oplossing, mijn gevoelens uiten en delen, maar wil een oplossing.
Emil > gaat het om puur zakelijk of voor privé geld.
Billy > puur zakelijk.
Ruud > we moeten het wel koesteren want er wordt veel geld mee verdient.
Billy > ik moet elke keer binnen mijn budget blijven, maar ook Joey zijn doeken en van Charlotte komen uit mijn budget.
Er is eerder in Centraal gezegd wat Billy nodig heeft kan ze vragen.
Billy > Jullie begrijpen me niet, ik vraag al weken om goede spullen en een goede plek, het steekt mij wel dat er dan wel een zaag mag komen en een B&B.
Ron > is van de week eens even gaan kijken, 800 A 11 euro kost een atelier, binnen 2 dagen kan hij het realiseren.
5 meter lang, 3 meter diep en 2 half meter hoog. komt voor de loods.
Er zitten nog geen kozijnen bij, maar wel kastjes etc voor de spullen.
Billy > vind het moeilijk om het te vragen, al verdienen Charlotte en ik best wel veel geld.
Billy > ik vind dat ik best aan het leuren geweest afgelopen tijd, maar dat voelt niet goed, ik wil het delen in plaats voor dat ik als zeikerd wordt aan gezien, heb veel geld binnen gebracht klaar.
Andrea > wat Billy zegt, de ruimte van de B&B was er al, vanaf December wachten we op ons atelier, Andrea verbetert zich Januarie, maar ze willen een eigen plekje.
Andrea > vanaf Januarie vraag ik al om een massage plek maar moet ook wachten, gister heb ik een aanmelding gekregen , wil ook mijn dingentje in het bos.
Laura tegen Ron over het atelier, budget 8 A 1100 euro over het atelier, even alles op papier zetten en dan over leggen met Gio.
Billy . Charlotte en ik hebben genoeg geld verdient, het gevoel dat ik wil het uiten, Vanessa snapt Billy wel
Emil > de B&B hebben we in gang gezet, koste 200 euro, als het atelier komt is dan je frustratie dan van de baan, Ja antwoord Billy.
Emil zijn worstel gala opbrengst gaat de kluis in, zondergeld uit de kluis geen worstelgala omdat er vooraf geld ingestoken word.
Emil > de worstel tickets leveren een paar 1000 euro op
Rienk begrijpt Billy, hij snapt dat Billy niet op zoek gaat naar kozijnen etc. maar het Atelier had er al moeten komen.
Vanessa, is niet alleen de frustratie van Billy, ook van Charlotte en Andrea, iedereen wordt er mee geholpen.
Laura > ga er achter aan, bestel en vanaf volgende week staat hij er dan.
Vanessa > elke keer wat we alleen maar horen, we hebben zoveel geld in de kluis, wat er in de pijpleiding zit, wil gewoon weten wat er over blijft en wat de bonussen zijn.
Joey>, websjop heeft 200 euro opgeleverd, maar heeft ook weer 200 euro gekost ( Charlotte )
Aike > is het niet de 1e stap de sjop te vullen met wat we hebben.
Joey > alles wat op de wepsjop staat nog te koop. Biomarkt dan loopt het wel, Live in de loods shirts komen op de site, ook worstel event t shirts komen er op te staan.
5 A 600 euro heeft Joey nodig.
Nicoline, de olijfolie van de biomarkt met ons logo erop te doen.
Aike > wil samen eerst met Joey kijken voor de site, ook Aike heeft dingen uitgezocht.
Joey > wil zakmessen verkopen met het logo erop, Rienk > maar het is een artikel op zich zelf, en dan drukken wij een logo op, is gewoon handel.
Billy > waarom geen potten honing, olijfolie etc.
Isabella > we zijn er al mee bezig geweest, olie flessen met ons logo erop, maar er zitten heel veel hoeken en gaten aan. ( sic )
Billy > voelt er niet zo veel voor om dingen die al bestaan door te verhandelen.
Rienk > het past niet goed bij mijn gevoel, maar als het jou idee is ga er dan voor .
Joey > wil ook stukjes willen verkopen met dingen waar wij voor staan, maar ook merchandising.
Aike > wil wel artikelen met een boodschap zijn, Ruud wil een deel van de opbrengst dan aan een goed doel schenken.
Nicoline > roulatie systeem vond ze top.
Op de biomarkt deed ze een rondleiding en kwam in de kas, dat er een boompje met geld stond.
( bezoeker heeft dat stiekem neer gezet ) allemaal takjes met 5 euro eraan, totaal 60 euro, Nicoline weet niet wie de gulle gever ervan is. Ze heeft ook hulp nodig op het land, 3 kwart moet nog ingezaaid worden, de helft moet nog omgespit worden, ze heeft 4 mensen nodig die haar helpen, ze stelt voor omdat we er met zijn alle ervan eten, dat we allemaal een paar uur eraan werken.
Ron >De douche komt er, heeft nog laminaat nodig. Ron wil ook een buiten keuken bouwen voor Vanessa, met een BBQ, alles op gas.
Emil > laten we ons fcussen op 1 A 2 bouwprojecten per keer.
Ron > stenen moeten weg.
Nicolien > Je wilde een bolderkar bouwen, kunnen we daar niet de stenen opleggen.
Billy .
Vanessa > wil graag een keuken erbij, dat er groepjes kunnen gevormd worden die ook willen koken.
Vanesa > wie er een eigen butged heeft, kan dan zelf bepalen wat hij er mee doet, kan je eens aan iemand vragen zullen we eens gaan kopen.
Vanessa, alleen door de weeks 2 keer restaurant, 10 A 12 man, en in het weekend.
Ze wil de keuken open stellen tot 5 uur in de avond, dan keuken schoon.
Vanessa gaat gezonde dingen bestellen o.a. bij Willem & Drees.
Vanessa > mijn hoofd komt te vol te zitten met die wil dat eten en die wil weer dat eten.
Er blijft 100 euro per week staan voor brood en pasta, cosmetica etc moet jezelf betalen ( shampoo etc ).
Isabella > snapt niet wat het probleem is, ze wil best met Nicoline gezond eten, kan ze een week samen koken voor hun zelf , heb je 80 euro samen.
Ieder krijgt een eigen plank, en gewoon van elkaars spullen afblijven.
Wel elke dag gezamenlijk een broodmaaltijd eten.
Bakboter, peper de standaard dingen worden gewoon van het boodschappengeld wat gezamenlijk is van de groep betaald zegt Vanessa.
Nicoline vind margarine helemaal niks, en denkt dat het ongezond is, ze wil haar eigen roomboter maken, olijfolie kan uit de gezamenlijke pot gekocht. Gezond eten is een pre.
Joey > vind het een topplan, stel als ik niet zoveel eet, Vanessa, dan hou je geld over, het is je eigen keuze, Joey > dan zie ik het gewoon als zakgeld.
Vanessa > maandag en vrijdag besteld ze de boodschappen, is je geld op heb je niet te eten zegt ze.
Billy is trots op Vanessa, ze vind het hartstikke goed dat Vanessa dit bedacht heeft.
Emil > vind het geen goed idee, want dan krijg je weer de discussie als in het begin,de ene eet meer dan een ander Vanessa wil elke week 10 euro van haar eigen geld aan Emil geven.
Ron > Dat wordt een complete chaos doelend op het hele plan.
Getetter door elkaar, niet weer te volgen, gaat weer over wat je allemaal kan kopen, je kan zelf invullen wat je opmaakt zegt Charlotte.
Joey, dus als ik de hele maand brood eet kan ik bijvoorbeeld schoenen kopen, dat kan zegt Vanessa, maar dan heb je de hele maand niet te eten.
Er zijn 3 koelkasten, 1 voor de groep, 1 voor het restaurant en 1 voor het fris.
Rienk, > vergeef elkaar , het gaat gebeuren dat we elkaar shit op gaan eten, want er komt geheid ruzie van.
Ron > beetje meer respect hebben voor de dingen die we allemaal gebruiken, in de keuken en op de werkplek.
Charlotte, > of er minder pindakaas en Chocolade pasta kan ingekocht worden, dan kan er smeerkaas etc, eens gekocht wordt.
Dan Nicoline > als we de gezamenlijke broodmaaltijd hebben dat er een pot pindakaas en een blok kaas op tafel komt.
Laura > B&B 2 aanbiedingen. 110 euro 2 personen, 8 uur inchecken, kiezen dan uit 2 ontbijtjes 11 uur in de ochtend uitchecken.
B&B de luxe, 140 euro per 2 personen, kan je bij Vanessa de maaltijd gebruiken in haar restaurant en om 11 uur in de ochtend uitchecken.
Er komt een extra douche, Laura zorgt dat als de gasten dan weer weg zijn ze alles schoonmaakt en opruimt, ook de douche.
Joey vraagt of hij de site kan beginnen, Emil > moet je het eerst met Aike bespreken, heb vandaag zoveel bedragen gehoord.
Emil > wil voorstellen dat Gio eerst uitrekent wat er te besteden is.
Andrea oproep aan Guusje, drieluik kan hij ophalen, de telefoon is weg.......
Emil > laten we zoeken met zijn alle naar de telefoon, is hij weg moet er een nieuwe komen.
Gio > investering 500 euro, uit de kas voor een nieuwe tablet.
Emil > eerst een nieuwe telefoon.
Gio > mochten we de telefoon niet meer vinden, we kunnen er weer eentje van 5 A 600 euro nemen, laura > we moeten er gewoon eentje hebben waar we alleen mee kunnen bellen.
Gio > essentieel belang vooral voor hem zelf, dat iedereen gebruik maakt van de laptop.
Aike . kan jij dan geen vaste tijd instellen, b.v. van Gio zit er van 9 tot 12 erop, Gio maar dat werkt niet.
Nu weer een zinloze discussie zegt Vanessa.
Vanessa > morgen wil van iedereen de boodschappen lijst, Andrea is morgen jarig een klein feestje.
Op de avond dat Vanessa geen restaurant heeft kan je blijven koken, je kan het even vragen aan me zegt Vanessa.
Oh nu weer de boodschappen lijst maandag woensdag en vrijdag gaat ze boodschappen bestellen, van te voren je boodschappenlijstje inleveren bij Vanessa.
Vanessa gaat kijken op internet voor een 2 pits fornuis, Isabella, > We hebben toch een keuken achter..........Iedereen moet zijn spullen nakijken i.v.m. de telefoon.

Einde Centraal........................

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 07-04-2014 16:47:18 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 7 april 2014 @ 16:59:10 #247
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138616456
Deze cap van rokkutsaains uit de COS wilde ik toch even hier neer zetten............... _O-

OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 7 april 2014 @ 18:20:26 #248
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138619523
Aike, Isabella en Emil bij de stal.
Isabella vind Robin niet oprecht over komen. Aike vind dat Robin op de meeste in de groep een verkeerde invloed heeft, laura laat zich meeslepen door Robin zegt Aike.
Emil ziet dat bijna iedereen zich in de groep nu tegen Robin is.
Aike vind haar niks, en dat weet Robin ook.
Gio komt erbij staan..........
er is voor 800 euro aan armbandjes verkocht, dat wisten ze dus niet, ook het ruilen van spullen voor armbandjes zijn ze nu ook achter, Emil > dat is dus stelen.
Gio verteld dat Billy schilderijen ruilt
Emil en Isabella zijn verbijsterd! Dan zit ze toch ook te fucken en te stelen roept Emil uit
Aike staat helemaal verstelt, Aike > Al het geld ligt over de halve loods.
Aike vind dat Gio de verantwoordelijke is, want hij gaat over de administratie en het geld.
Emil vraagt aan Gio hoe hij weet dat ze zoveel geruild heeft, Gio > kijk eens wat ze aan heeft ( Charlotte en Billy).
Emil > ja daar let ik niet op.
Aike wil hier serieus over praten, vanavond moet Gio alles uit rekenen en dan er toch een gesprek over hebben.
Gio wil het eigenlijk niet in Centraal bespreken, bang dat hij als verklikker na gewezen wordt


Er komt een Gospelkoor morgenavond als ik de COS zo lees, speciaal voor Andrea haar verjaardag, geregeld door Isabella.
Andrea mag ook morgenavond bij de eters van Vanessa mee eten aan tafel.

Ron zijn nieuwe zaag, kost 907 euro, vanmiddag afgeleverd door Fabian van Firma kost geen drol.
Met nog meer spullen dat er besteld was.............

Cap Joezi

Visite............voor Emil.

Kwart over zeven, 5 eters aan tafel bij Vanessa in haar restaurant.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toverheks op 07-04-2014 19:22:41 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:19:26 #249
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138637002
Nicoline en Robin waren vanavond in een diep gesprek, over Rienk, God en de bijbel, ook vertelde Robin dat ze vandaag een moment naar huis verlangde, ze zat er even door heen.
Nicoline heeft nog geen moment spijt dat ze in Utopia zit, geen heimwee helemaal niks.
Nicoline had zich op gegeven voor Utopia, ze dacht spannend, misschien wordt het wel in Spanje of Portugal opgenomen, ze vond het idee al leuk, samen met een groep vrienden samen wonen, een akker verbouwen etc.
Isabella en Ron hadden het vanavond over de huisjes op het terrein wat er gebouwd gaat worden, het worden er drie, Ron vroeg aan Isabella of ze het met de groep al had besproken , Ja antwoorden Isabella.
Ron er meteen achteraan met , * en met uh uh * Ron bedoelde met achter, ook daar antwoorden Isabella ja op.
Charlotte haar ouders komen a.s. zaterdag of zondag, dat is nog niet duidelijk.
Ron en Robin aan het kaarten.
Andrea is om 12 uur jarig, ze staat met Nicoline te praten, over geitjes in Utopia, lekker geitenmelk en geitenkaas maken, Nicoline oppert om een varkentje te nemen, en dan in December er worst van te maken, Oh nee antwoord Andrea, daar krijg je toch een band mee. Nicoline antwoord wat is het verschil, we eten ook varkens uit de fabriek en Nicoline vertelt nu dat ze een film heeft gezien waar een slager een varken thuis hield, slachten en opat, de volgende dag stonden er heel veel mensen voor zijn deur die dat varkentje wilde redden.
Nicoline vertelt verder, en dan gaat het over de dood, Andrea is nooit bang geweest voor de dood, daarom deed ze enge dingen altijd, diepzee duiken enzo....Nicoline is ook niet bang voor de dood.
Andrea zegt tegen Andrea dat ze het maar in Centraal moet bespreken dat ze een varkentje gaan kopen, een sec. later zegt ze tegen sommige bewoners, Jongens we gaan een varkentje kopen, eerst een film zien ( film die Nicoline vertelde ) en dan een varkentje kopen.
Ruud is er meteen tegen als ze hem gaan opeten later, iets waar je van gaat houden eet je niet op is zijn antwoord.
Ruud legt ook de link met de koeien, onze koeien gaan we toch ook niet opeten, waarom niet vraagt Nicoline, dan heb je toch respect voor dat varken, ik vind het beter het varken te eten dan een varken uit een fabriek.
Ruud dat ligt toch anders, een varken waar ik van gehouden heb en geknuffeld heb ga ik echt niet eten.
Nicoline, en een varken uit een fabriek dan, Ja dat interesseert me niet zegt Ruud, daar denk ik niet over na.
Dan over oude dieren die niet geslacht en opgegeten mag worden, Nicoline waarom niet.......
Ruud wil dat de koeien na hun verblijf in Utopia ergens een leuk leven krijgen, hij wil ze dan elke maand opzoeken zegt hij.
Ruud wil wel de film bekijken van Nicoline.
Nog een paar minuten en dan is Andrea jarig, ze vind het lief dat ze nog allemaal wakker zijn zegt ze.
en het is 12 uur.............Lang zal ze leven en er wordt geklapt en gezongen, Billy is er als eerste bij en tegen Andrea, Ik hou van jou,Rienk omhelst haar en ze krijgt voor haar verjaardag een stukje uitgesneden hout. ze wordt door de bewoners omhelst en gefeliciteerd.
Dan pakt Laura haar hand, Andrea moet mee komen naar de slaapkamer, en alle bewoners moeten mee. Andrea krijgt een verjaardaghoed met het getal 53 op ze hebben ook de slaapkamer versiert.Lappen en touwen her en der opgehangen...........ook een broche een geplakte geknipte met glitters en een mooie armband.
Dan word er weer gejuicht en gejoeld. en daar is hij weer, de carnavals kraker 2014/1215 Give me oil in the lamp.
Dan wil Andrea verstoppertje spelen, ze gaat aftellen, maar niemand verstopt zich.........
Andrea heeft het over liefde en identiteit dat de liefde de groep is en nog meer liefde daar.
Er wordt een glaasje wijn gedronken........Andrea heeft nog nooit op 12 uur in de nacht haar verjaardag gevierd...Andrea > Top toch, mijn verjaardag hier vieren, en dat met 23 stemmen.
Ze staan de proosten en verder te babbelen.........

Ik zeg................God zij met U, ik klim op mijn bezemsteel :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:26:57 #250
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_138640649
Dinsdagochtend....................
Ruud heeft vanmorgen de koeien gedaan.
Andrea is nog steeds jarig vandaag, Gio wil maaltijden koken vertelde hij gisteren, kan je je voor inschrijven die dag , hij gaat smorgens opschrijven wat hij wil maken, je schrijft in van lekker ik eet mee.
het GioThuisafhaalmenu gaat het heten, Aike vond het een topplan, of het er van komt is het 2e.
Vanavond komt er een Gospelkoor voor Andrea als alles volgens plan loopt.
Bijna alle bewoners zijn hun bed uit, Vanessa haalt de vaatwasser leeg.............
en zo begint er weer een nieuwe dag in Huize Utopia.

De nominatie- en eliminatie data van april:

DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.

Andrea haar haren worden in de krul gezet door Robin, Vanessa wordt ook stevig onder handen genomen, Billy . Vanessa heeft vandaag echt een beatydag.....
Joey was aan het schelden vanmorgen tegen Vanessa over de troep in het sporthok, overal die kutglitters, die tyfus bende, en stond het sporthok driftig te vegen.
Gio heeft aan Billy vertelt dat ze helemaal niet zoveel geld heeft verdient op de Biomarkt. ze heeft maar 2 schilderijen verkocht.
Billy >Charlotte en ik zijn samen dus het is niet zo dat haar investeringen voor gaan op die van mij en ze raakte geïrriteerd door het bericht van Gio.
Ruud en Billy gaan straks hardlopen, Marleen heeft de boodschappen afgeleverd, en Vanessa vroeg of Marleen een goedkope magnetron kon halen bij de Blokker.




[ Bericht 24% gewijzigd door Toverheks op 08-04-2014 11:49:32 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')