abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:04:00 #176
340341 Blester
Membre très utile
pi_138194614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:28 schreef YoshiBignose het volgende:
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
Ging er een bom af?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_138196695
Maakt het nog uit hoelang een domein geregistreerd is voor ranking? Of kijkt Google daar niet naar?
pi_138198205
Daar wordt wel naar gekeken maar volgens mij is dat niet een doorslaggevende factor.
pi_138201563
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:53 schreef terdege het volgende:
Daar wordt wel naar gekeken maar volgens mij is dat niet een doorslaggevende factor.
hoe hoger de cpc en kans op spam, hoe meer nieuwe domeinen slecht ranken .. althans die indruk heb ik :P
..///
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:52:47 #180
340341 Blester
Membre très utile
pi_138202606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef xaban06 het volgende:
Maakt het nog uit hoelang een domein geregistreerd is voor ranking? Of kijkt Google daar niet naar?
Oudere domeinnamen hebben het voordeel dat je soms de sandbox over kunt slaan. Daarnaast heb je al wat meer vertrouwen van Google (zeker als er al een website op heeft gestaan eerder). Risico wat je wel weer loopt is dat de domeinnaam bijvoorbeeld een slechte reputatie heeft bij Google en dit is dan weer nadelig voor de rankings. Kwestie van goed checken dus :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:53:09 #181
340341 Blester
Membre très utile
pi_138202618
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:30 schreef wipes66 het volgende:

[..]

hoe hoger de cpc en kans op spam, hoe meer nieuwe domeinen slecht ranken .. althans die indruk heb ik :P
Bullshit.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_138203617
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:52 schreef Blester het volgende:

[..]

Oudere domeinnamen hebben het voordeel dat je soms de sandbox over kunt slaan. Daarnaast heb je al wat meer vertrouwen van Google (zeker als er al een website op heeft gestaan eerder). Risico wat je wel weer loopt is dat de domeinnaam bijvoorbeeld een slechte reputatie heeft bij Google en dit is dan weer nadelig voor de rankings. Kwestie van goed checken dus :)
Domein is 10 jaar oud, heeft ooit (7-8 jaar terug) "binnenkort online" met een logo eronder gestaan. Nu niks meer. In al die tijd enkel gebruikt om mee te mailen.

Is namelijk een best sterke domein in zijn branche. Dat "binnenkort online" moet ik maar eens waar maken :P
pi_138203689
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:55 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ik zit de hele dag tussen de 200 en 400 gemiddeld. Soms pieken meestal tijdens lunch richting de 1000 of als er een nieuwtje is. Door nieuwe template ook veel beter vindbaar in Google. Nu gemiddeld 10.000 zoekopdrachten per dag.

Inkomsten zijn met 100 procent gestegen. Gewoon bizar.

@Blester : is moeilijk omdat het maar een jaar loopt. Heb in januari wel een bod van 2000 euro afgeslagen. Als ik hem nu te koop zou zetten wil ik 5000 euro hebben. Heeft de koper nog 8 maanden om het terug te verdienen (lukt met gemak)

Ook al de .com variant opgezet vandaag. In Amerika gaat het binnen enkele maanden van start. Hopelijk dan 10.000 bez. online :-)
In Turkije ook binnenkort van start en ik spreek Turks :) Denk je dat het wat kan opleveren?
  woensdag 26 maart 2014 @ 20:25:33 #184
340341 Blester
Membre très utile
pi_138204114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Domein is 10 jaar oud, heeft ooit (7-8 jaar terug) "binnenkort online" met een logo eronder gestaan. Nu niks meer. In al die tijd enkel gebruikt om mee te mailen.

Is namelijk een best sterke domein in zijn branche. Dat "binnenkort online" moet ik maar eens waar maken :P
10 jaar is wel leuk om mee te starten, zeker als het ook nog eens een mooie domeinnaam is. Ik zou vooral eerst naar de potentie van de domeinnaam kijken en pas daarna naar de leeftijd.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_138205612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 19:53 schreef Blester het volgende:

[..]

Bullshit.
en daarna noem je zelf de google sandbox :?
..///
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:23:32 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_138207147
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 20:55 schreef wipes66 het volgende:

[..]

en daarna noem je zelf de google sandbox :?
Jij noemt werkelijk helemaal niets van sandbox of iets soortgelijks in je post. Je zegt dat nieuwe domeinnamen nadelig zijn voor zoekwoorden met een hoge CPC, dat is gewoon de grootste onzin.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_138212669
Nou ik moet zeggen dat ik die ervaring op dit moment wel heb Blester, heb 2 emd's geregistreerd paar maand geleden en hier langzaam content op geplaatst en goed naar de keyword density gekeken.

Eveneens voorzichtig begonnen met link building maar de website's (2 stuks) komen op dit moment niet hoger dan plek 50 a 60 in de google serp's.

Wat ik erg vreemd vindt te noemen, daarbij heb ik een ander domein welke ik al iets langer in bezit heb uitgebouwd en deze begon met stijgen zodra ik de 1e linkjes had geplaatst en deze staat nu op een zeer moeilijk keyword op plek 4 in google.

Dus het zou misschien zo maar waar kunnen zijn denk ik dan??
  donderdag 27 maart 2014 @ 07:45:04 #188
340341 Blester
Membre très utile
pi_138216897
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef Twiveo het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik die ervaring op dit moment wel heb Blester, heb 2 emd's geregistreerd paar maand geleden en hier langzaam content op geplaatst en goed naar de keyword density gekeken.

Eveneens voorzichtig begonnen met link building maar de website's (2 stuks) komen op dit moment niet hoger dan plek 50 a 60 in de google serp's.

Wat ik erg vreemd vindt te noemen, daarbij heb ik een ander domein welke ik al iets langer in bezit heb uitgebouwd en deze begon met stijgen zodra ik de 1e linkjes had geplaatst en deze staat nu op een zeer moeilijk keyword op plek 4 in google.

Dus het zou misschien zo maar waar kunnen zijn denk ik dan??
Dat heeft toch niets met de CPC te maken? Die jongen zegt in zijn bericht dat nieuwe domeinnaam nadelig zijn voor zoekwoorden met een hoge CPC, CPC heeft helemaal niets met ranking te maken? Verder heeft een oudere domeinnaam sowieso bij elk zoekwoord voordelen, niet alleen de zoekwoorden met meer concurrentie. Tuurlijk als je een oude domeinnaam qua ranking gaat vergelijken met een nieuwe domeinnaam, dan zie je in het begin zeker verschillen. Met name de schelheid waarin een goede positie kan worden behaald, dan wint een oude domeinnaam het vaak ivm sandbox e.d.. Op de lange termijn (lees maanden / jaren) maakt het geen bal uit.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_138218372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:45 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets met de CPC te maken? Die jongen zegt in zijn bericht dat nieuwe domeinnaam nadelig zijn voor zoekwoorden met een hoge CPC, CPC heeft helemaal niets met ranking te maken? Verder heeft een oudere domeinnaam sowieso bij elk zoekwoord voordelen, niet alleen de zoekwoorden met meer concurrentie. Tuurlijk als je een oude domeinnaam qua ranking gaat vergelijken met een nieuwe domeinnaam, dan zie je in het begin zeker verschillen. Met name de schelheid waarin een goede positie kan worden behaald, dan wint een oude domeinnaam het vaak ivm sandbox e.d.. Op de lange termijn (lees maanden / jaren) maakt het geen bal uit.
Nee dat klopt, daar geef ik je ook gelijk in dat het niks met CPC heeft te maken. Wel inderdaad met nieuwe domeinen of oude qua ranking ;)
pi_138220478
Even een domme vraag van mijn kant.

Ik kan op mijn websites een aantal links plaatsen (tegen betaling) echter probeert deze partij op dezelfde keywords te ranken als ik. Zal dit veel invloed hebben op mijn eigen ranking? Is dit slim om te doen of niet er wordt namelijk goed voor betaald...

Iemand hier ervaring mee?
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:13:20 #191
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_138220747
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:02 schreef Twiveo het volgende:
Even een domme vraag van mijn kant.

Ik kan op mijn websites een aantal links plaatsen (tegen betaling) echter probeert deze partij op dezelfde keywords te ranken als ik. Zal dit veel invloed hebben op mijn eigen ranking? Is dit slim om te doen of niet er wordt namelijk goed voor betaald...

Iemand hier ervaring mee?
Paid links zijn ten strengste verboden!
pi_138220794
Moraalridder :W
pi_138220863
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:02 schreef Twiveo het volgende:
Even een domme vraag van mijn kant.

Ik kan op mijn websites een aantal links plaatsen (tegen betaling) echter probeert deze partij op dezelfde keywords te ranken als ik. Zal dit veel invloed hebben op mijn eigen ranking? Is dit slim om te doen of niet er wordt namelijk goed voor betaald...

Iemand hier ervaring mee?
het is altijd een goed idee om je concurrenten te helpen!

Maar ff serieus, ik merk dat uitgaande links op je site wel een positieve invloed hebben, zolang ze maar naar hoogwaardige sites gaan en niet opgenomen zijn in een link pagina. Zo link ik in mijn content wel naar wiki's of andere sites en dat geeft me wel een klein kickje.. Dus als je het zo kan verwerken
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:33:19 #194
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_138221377
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

het is altijd een goed idee om je concurrenten te helpen!

Maar ff serieus, ik merk dat uitgaande links op je site wel een positieve invloed hebben, zolang ze maar naar hoogwaardige sites gaan en niet opgenomen zijn in een link pagina. Zo link ik in mijn content wel naar wiki's of andere sites en dat geeft me wel een klein kickje.. Dus als je het zo kan verwerken
Zoiets gaat het ook worden, het is ook vooral een hele grote partij waar ik toch niet om heen kan. Ik sta nu toch al onder deze partijen en mijn inkomsten zullen toch wel stabiel blijven.

Dus dan maar even wat extra pakken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiveo op 27-03-2014 11:53:24 ]
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:07:57 #196
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138222159
Hier even wat tips over de CPC in Adsense

In previous blog posts we’ve explained what RPM is and how it's influenced by what users do when they come to your site. We want to take this conversation a step further today, and discuss some strategies that can potentially increase the cost per click (CPC) of your ad units.

Though we can’t quantify a good or bad CPC, there are several things you can do (and a few that you shouldn’t do) if you’re trying to increase the CPC of the ads on your site. Take a look at some of the best practices outlined below:

DOs:
Enable all of your ad units to show both text and image/rich media ads. By increasing the number of advertisers competing for your ad units, the ad auction will make sure that the highest paying ad will be shown. Learn more from one of our publishers who made this change, and edit all your units in bulk with the new AdSense interface.
Keep your filter list small so you don’t lower your revenue potential by blocking the highest-paying ads. Watch this video to better understand the ad auction and how to enable the most competition for your ad space.
Increase the number of ads competing for your site by setting up your custom channels for placement targeting. Read this post for more details and instructions on how to set these up.
The top-paying ads will be shown in the ad unit that appears first in your HTML code. To take advantage of this, you will need to understand which of your ad units has the highest clickthrough rate (CTR) by using custom channels. Then, you can easily change the code of your website to make sure that your top performing unit is the one with the highest-bidding ads.
DON’Ts:
Some publishers believe that by writing about high paying keywords they will be able to improve the earnings on their site. This is not a practice that we encourage. In fact, we always recommend to write about subjects that you know well and that you are passionate about so you can continue to create the compelling, original content that attracts visitors to your site.
Don't use scraped content. It’s a violation of our policies.
Don’t create multiple accounts. Publishers are not permitted to maintain multiple AdSense accounts under the same payee name, and having the ad code of different accounts on the same website will not affect your CPC in any way.
Finally, don’t try to manipulate the standard behavior, targeting, or delivery of ads in any way that is not explicitly permitted by Google. In case you have any doubt, read the AdSense program policies.
We hope this helps you optimize your AdSense implementation and maximize your CPC. Leave us a comment with the results!

http://adsense.blogspot.n(...)crease-cost-per.html
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:11:44 #197
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138237650
Iemand al met experimenten gespeeld in Adsense?
Heb het zojuist aangezet, dan krijg je dus (stijl) variatie met je adse en Google geeft dan welke van de nieuwe variant het meeste zal opleveren.



https://support.google.com/adsense/answer/2615236?hl=nl
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:23:20 #198
340341 Blester
Membre très utile
pi_138238235
Was van 1 website helemaal vergeten dat ik die nog in beheer had, stonden niet eens advertenties op :') Zet ik er vanochtend advertenties op en nu al ¤28 inkomsten, blunder van de maand dit :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:25:32 #199
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_138238344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Blester het volgende:
Was van 1 website helemaal vergeten dat ik die nog in beheer had, stonden niet eens advertenties op :') Zet ik er vanochtend advertenties op en nu al ¤28 inkomsten, blunder van de maand dit :')
:D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:43:27 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_138239333
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:25 schreef Razor21 het volgende:

[..]

:D
Eerder :'(

Maargoed, we kunnen dus weer een beetje bij de maandelijkse inkomsten optellen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')