abonnement Unibet Coolblue
pi_399601
Hummie heeft gesproken. Eindelijk!
BB2 is saai en heeft geen diepgang.
Wie is het hier mee eens/oneens?
Reageer hier!
pi_399612
Kim is in tranen, Annet heeft haar verlinkt.
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 19:56:06 #3
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_399617
Ik ben het daarmee absoluut oneens!!! Big-brother is zo bedoeld! Wat verwacht die doos van een Hummie dan als je 12 mensen in een huis stopt? Dat er iedere dag wel iets mega-spectaculairs gebeurt? Dat er iedere dag enorme ruzies zijn? Dat er maar zo verkeringen ontstaan en dat er vervolgens weer mensen vreemdgaan? Dat er iedere dag geneukt wordt?
Ik vind dit echt een domme uitspraak: BB is gewoon bedoeld om het "huis-tuin-en-keuken"-leven van 12 gewone mensen in beeld te brengen. Daarom is het juist zo'n succes, omdat er situaties zijn waarin iedereen zich wel es bevindt!
Als ze wil dat het anders wordt, moet ze er gewoon andere mensen instoppen, harddrugverslaafden, criminelen, een KKK-lid en een neger
Tja, tis maar wat je wil. Maar ik vind het dus helemaal niet saai!
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:01:19 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_399633
* Barb is het helemaal met Harrie20 eens!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:14:31 #5
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_399667
MM zegt:

- Wie was verantwoordelijk voor de selectie van de deelnemers?
- Wie heeft deze groep bijelkaar gezet?
- Wie heeft blijkbaar moeite met het verzinnen van (leuke) weekopdrachten?
- ...

Blijkbaar wil ummie spektakel, sex, ruzie, indien mogelijk geweld.

Ummie, dit is leuk genoeg.

Als je daar zelf anders over denkt ga dan maar eens kijken hoe de belgische/spaanse casting het heeft gedaan.

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
pi_399670
quote:
Op 17 oktober 2000 19:45 schreef MalleBabbe het volgende:
Hummie heeft gesproken. Eindelijk!
BB2 is saai en heeft geen diepgang.
...
Misschien moeten ze een kijkcijfer-meter in dat huis hangen en het weekbudget afhankelijk van de kijkcijfers maken, dan krijgt het publiek vanzelf wat het wil!

(als dit concept je vagelijk bekend voorkomt heb je misschien "Popcorn" van Ben Elton gelezen )

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:20:13 #7
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_399674
En zie daar...

Ze hebben wel wat achter de hand ;
Het inzingen van een refrein voor de nieuwe c.d. van Darius.

De tekst daarvoor was in de eerste week al gemaakt.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_399690
Ja lui, ik kan er ook niks aan doen.....
Hummie wil diepgang en gooit er inderdaad een stompzinnig lied van Mohammed Ali tegenaan.
De bewoners staan al ruim een half uur te 'swingen' op dit vreselijke lied.
Dank je Hummie en VOO voor deze diepgang.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:39:03 #9
862 Arcee
Look closer
pi_399710
quote:
Op 17 oktober 2000 19:52 schreef MalleBabbe het volgende:
Kim is in tranen, Annet heeft haar verlinkt.
Wattizzur gebeurd??
quote:
Op 17 oktober 2000 19:56 schreef Harrie20 het volgende:
BB is gewoon bedoeld om het "huis-tuin-en-keuken"-leven van 12 gewone mensen in beeld te brengen. Daarom is het juist zo'n succes, omdat er situaties zijn waarin iedereen zich wel es bevindt!
Helemaal mee eens.
pi_399761
Dummie zou eens wat vaker naar het busje moeten kijken,die weten wat de kijkers willen.
Er zit me daar nu een nieuw Vlaams madammeke....echt wel lekker
pi_399778
quote:
Op 17 oktober 2000 20:17 schreef Zap het volgende:
Misschien moeten ze een kijkcijfer-meter in dat huis hangen en het weekbudget afhankelijk van de kijkcijfers maken, dan krijgt het publiek vanzelf wat het wil!

(als dit concept je vagelijk bekend voorkomt heb je misschien "Popcorn" van Ben Elton gelezen )


Prachtidee Zap! Lijkt me heel interessant om te zien wat de kijkers volgens de bewoners leuk vinden om te zien.

En volgens Ben Elton moet Hummie dan (als ik het me goed herinner) alle bewoners door de kop schieten TENZIJ we voordat het bloedbad begint ALLEMAAL de tv uitzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Pussygnome op 17-10-2000 21:13]

Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_400057
Had Hummie er maar voor moeten zorgen dat Darius niet dat huis uit ging.....Dan was er vanzelf meer diepgang gekomen, meer lol, meer irritaties, meer ruzie, meer van alles dus. Dus beste Hummie niet ouwehoeren jullie hebben zelf de mensen geselecteerd dus er zelf voor
gezorgt dat jhet saai wordt.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:22:38 #13
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_400174
Juist! Waar ik het meest van geniet is inderdaad het huistuinkeuken gedoe. Ik vind het prachtig om te zien hoe Koos met zijn lijstje namen een beetje in demaling word genomen door Miranda en Hieke. Of hoe Koos niet op de naam van Bianca kan komen omdat-ie tegelijk moet trappen en nadenken ("Hieke en..., Hieke..., Hieke..., Hieke en..., Hieke..., Hieke en Bianca dat zijn er twee"; of: "Robin is wel mijn favoriet, Robin is... (denkpauze) is... mijn favoriet"). Of, nog mooier, om bij Annet een 'kwartje te zien vallen'. Zoiets zie je in geen enkele film, maar wel bij Big Brother. Ik doel op het misverstand tussen Hieke en Annet over het slagroom-ontbijt van Ed. Annet, op het verkeerde been gezet door Hieke, denkt en denkt en denkt, en vraagt dan: "Maar die pap is toch voor het ontbijt of snap ik hen nou verkeerd?"
Hoe dan ook, op schrift is het niks, maar in beeld is het meesterlijke televisie!
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:42:26 #14
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_400232
morgenvroeg Hummie bij Stenders Vroeg, misschien horen wij meer.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_402273
Volgens mij is Hummie errug blij met ED. Ze moet de telefonische stemmen maar een beetje manipuleren omdat gezapig Nederland hem er wel uit zal stemmen....Moet niet!! ED zorgt voot diepgang...of iniedergeval nieuwe gespreksstof. Verder moet ze Kim er maar uit laten gaan en er nog een vrouwelijke Ed bijzoeken, dan komt het helemaal goed!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_402657
was er in big brother 1 meer diepgang dan??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')