abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137102556
L.S.

Wellicht is het u niet ontgaan, maar aankomend weekend is het carnaval. Een paar vrienden en ik leek het wel leuk om een shotjes-riem te hebben, om wat te hebben tijdens het bekijken van de optocht.

Ik heb zelf al gezocht en kwam o.a. van Berentzen (het merk van die Apfelkorn) tegen: http://www.berentzenshop.(...)2l-pet-gemischt.html
Die voldoet prima aan mijn eisen. Nu kan ik ze wel bestellen bij de Berentzen webshop, maar misschien komen ze dan niet op tijd aan (~4/5 dagen levertijd van Duitsland naar Nederland, volgens de FAQ).

Mijn vraag is nu of zoiets ook lokaal te verkrijgen is? Ik kom het bij online drankwinkels althans niet tegen. Ik woon dicht bij de grens, dus eventueel kan ik daar ook heen naar een supermarkt/winkel. Alleen weet ik dus niet of het daar wel verkrijgbaar is en bij welke winkel?

Met de search kon ik hier nog niets over vinden.

Iemand ervaring mee? :)

Ja, ja, "Carnaval :r" meh meh meh
  maandag 24 februari 2014 @ 20:08:32 #2
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137102645
quote:
5s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef DoggyDog het volgende:
Ja, ja, "Carnaval " meh meh meh
En altijd het laatste woord.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:08:35 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137102648
Eventueel zo'n hardloopband met drinken? Is niet heel bijpassend bij je outfit denk ik maar wel dezelfde werking?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137103144
Ik ga het denk ik toch onder mijn pak dragen, dus dat maakt niet heel veel uit. Maar misschien is een bidon vol sterke drank niet zo'n goed idee. Voordeel van die kleine flesjes is dat je het makkelijk kan delen. :)
pi_137105321
Beetje laat he, lijkt me niet dat je dat zo snel al in huis hebt...
pi_137108146
@ Kuhly, bedankt. Ik zal even kijken :)

@ MrBanaan1, ja klopt wel een beetje. We kwamen er nu spontaan mee en het is ook niet echt heel essentieel. Alleen als er andere opties waren dan is het mooi meegenomen. Voor volgend jaar bijv. weet ik dan dat ik het eerder moet bestellen. Daar heb ik nu alleen niets aan. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')