abonnement Unibet Coolblue
pi_136545381
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja die barcodes scannen is wel handig _O_ dat ga ik vanavond ook doen met de andijvie stamppot dan ben ik snel klaar :9
Wij hadden gister paprikastamppot :9 :9 simpel maar heul lekker.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136545382
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb dus niet ontbeten en alleen 2 koppen koffie en groot glas water op. :@ En om 12 uur iets meer dan helft van die lasagne in de magnetron gepleurd. Alleen had ik van tevoren al best wel trek gekregen en als ik echt honger krijg, dan zit ik ook altijd redelijk snel vol. Nu dus ook dus was voor nu genoeg. :P
Het tweede deel pak ik wel rond 3 uur of zo denk. En kan tussendoor ook altijd nog een appel pakken, die ruimte heb ik ook nog :Y

Is lasagne eigenlijk in te vriezen, als het al helemaal klaar is gemaakt inclusief oven? Want dan gooi ik het restant volgende keer gewoon in de vriezer en pak ik het een andere keer wel als avondeten ipv lunch want ik vind dit toch niet zo handig...
Ik gooi lasagne altijd in de vriezer, normaal maakte ik 1 schaal en dan kon ik elke week 1 keer lasagne eten omdat ik nog 3 porties in de vriezer kon doen want ik kon er 4 keer van eten

nu eten SF en ik samen lasagne en gaat er nog 1 ruime portie de vriezer in voor als iemand een keer alleen thuis is
pi_136545420
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Kan wel, maar of het er lekkerder op wordt is de vraag :P Ik heb eigenlijk alleen maar fusilli ingevroren ooit en dat werd wel een beetje te slap naar mijn mening :')
Ik vind lasagne uit de vriezer prima te eten, moet het wel in de ochtend eruit halen en als ik dan thuis kom is het ontdooit en kan het warm gemaakt worden

als ik het een uur van te voren eruit haal en dan nog ff snel moet ontdooien vind ik het niet lekker
pi_136545443
Ik mag in fatsecret mijn gewicht niet aanpassen, dan zegt ie dat ik te licht ben en medical advise moet zoeken en ik mag het niet opslaan :')
pi_136545449
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind lasagne uit de vriezer prima te eten, moet het wel in de ochtend eruit halen en als ik dan thuis kom is het ontdooit en kan het warm gemaakt worden

als ik het een uur van te voren eruit haal en dan nog ff snel moet ontdooien vind ik het niet lekker
Ja opwarmen niet doen inderdaad :r ik heb het maar 1 keer op en toen kwam het uit de magnetron dus zal wel veel verschil maken als je het laat ontdooien :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136545454
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mag in fatsecret mijn gewicht niet aanpassen, dan zegt ie dat ik te licht ben en medical advise moet zoeken en ik mag het niet opslaan :')
:')!!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136545545
ik zit vandaag op 35% met 700cal

quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:')!!
ja he :') naja ik laat em wel op 58 staan dan :')
pi_136545563
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mag in fatsecret mijn gewicht niet aanpassen, dan zegt ie dat ik te licht ben en medical advise moet zoeken en ik mag het niet opslaan :')
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136545571
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik vind lasagne uit de vriezer prima te eten, moet het wel in de ochtend eruit halen en als ik dan thuis kom is het ontdooit en kan het warm gemaakt worden

als ik het een uur van te voren eruit haal en dan nog ff snel moet ontdooien vind ik het niet lekker
Ah mooi. Dan ga ik dat de volgende keer doen denk ik. Ik vind het nl. wel heel lekker en het moet ook gewoon kunnen maar dan is het handiger om de rest van de dag 'gewoon' brood en zo te eten in plaats van nog een warme maaltijd :P
pi_136545587
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mag in fatsecret mijn gewicht niet aanpassen, dan zegt ie dat ik te licht ben en medical advise moet zoeken en ik mag het niet opslaan :')
Wut :')
pi_136545602
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja, pijnlijke pootjes boks :') Nu is het al veel erger dan vanmorgen, dus morgen ga ik deaud ;(
RIP aan de nabestaanden. ;( Maar even kijken hoe pootjes morgen doen, anders laat ik de benen even zitten in de sportschool. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136545635
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit vandaag op 35% met 700cal

[..]

ja he :') naja ik laat em wel op 58 staan dan :')
Is dat met wat je tot nu toe hebt gegeten of met avondeten erbij?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136545646
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

RIP aan de nabestaanden. ;( Maar even kijken hoe pootjes morgen doen, anders laat ik de benen even zitten in de sportschool. :')
Wat voor schema heb jij eigenlijk van de sportschool gekregen?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136545667
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ah mooi. Dan ga ik dat de volgende keer doen denk ik. Ik vind het nl. wel heel lekker en het moet ook gewoon kunnen maar dan is het handiger om de rest van de dag 'gewoon' brood en zo te eten in plaats van nog een warme maaltijd :P
ja iewl warme maaltijd in de middag :r
pi_136545683
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Kan wel, maar of het er lekkerder op wordt is de vraag :P Ik heb eigenlijk alleen maar fusilli ingevroren ooit en dat werd wel een beetje te slap naar mijn mening :')

Losse pasta invriezen doe ik nooit... Pastasaus maak ik ook altijd voor 4 personen zodat er 2 porties de vriezer in kunnen. Maar dan vries ik alleen de saus in en de pasta kook ik vers op de dag dat ik die saus dan weer eet. En die saus haal ik dan 's avonds voor het slapen gaan uit de vriezer, dan ontdooit het gedurende de dag in de koelkast :Y
pi_136545735
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Is dat met wat je tot nu toe hebt gegeten of met avondeten erbij?
nee dat is tot nu toe!
ik heb nu op
- banaan
- worteltjes 250gr
- 500ml water
- 2x speltbrood
- 1x jonge kaas
- 2x kalkoenfilet

het is trouwens 581kcal en 29% want ik had 2 plakjes kaas ingevoerd maar dat moest maar 1 zijn :Y
pi_136545747
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wat voor schema heb jij eigenlijk van de sportschool gekregen?
Squats en lunges met gewicht, vier oefeningen voor mijn rug waaronder pull ups ( :'( zwaar :'(), drie voor mijn armen en dan nog wat crunches en planken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136545752
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ja iewl warme maaltijd in de middag :r
Oh, warme maaltijd in de middag vind ik prima :9 Deed ik altijd als ik 's avonds nog ging sporten in Eindhoven en dan at ik 's avonds brood. Dus dan was het gewoon omgedraaid. Het gaat er voor mij meer om dat ik niet 2x op een dag een uitgebreide warme maaltijd pak, want daar kan ik niet tegenop sporten :')
pi_136545892
Voordeel van thuis zijn overdag: Hammie zien als ie wakker wordt O+
pi_136545927
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Voordeel van thuis zijn overdag: Hammie zien als ie wakker wordt O+
heb je een nieuwe? :o
pi_136545972
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

heb je een nieuwe? :o
:Y

Woensdag gehaald, hij is 5-6 weekjes oud. En lief O+ Eet al uit de hand en komt ook op je hand zitten. Vind ik best snel al, heb hem pas net :P
pi_136546123
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

:Y

Woensdag gehaald, hij is 5-6 weekjes oud. En lief O+ Eet al uit de hand en komt ook op je hand zitten. Vind ik best snel al, heb hem pas net :P
WAAR ZIJN DE PICS
pi_136546130
Hammie O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136546175
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Losse pasta invriezen doe ik nooit... Pastasaus maak ik ook altijd voor 4 personen zodat er 2 porties de vriezer in kunnen. Maar dan vries ik alleen de saus in en de pasta kook ik vers op de dag dat ik die saus dan weer eet. En die saus haal ik dan 's avonds voor het slapen gaan uit de vriezer, dan ontdooit het gedurende de dag in de koelkast :Y
Ja dat doe ik ook altijd inderdaad :Y Maar mijn moeder had toen pastasalade gemaakt en ingevroren. Dat was ontdooit uit de magnetron niet zo'n succes (voor mij) :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136546213
quote:
17s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nee dat is tot nu toe!
ik heb nu op
- banaan
- worteltjes 250gr
- 500ml water
- 2x speltbrood
- 1x jonge kaas
- 2x kalkoenfilet

het is trouwens 581kcal en 29% want ik had 2 plakjes kaas ingevoerd maar dat moest maar 1 zijn :Y
Ah okay! Netjes!

Speltbrood O+ O+
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')