quote:dit was een edit
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:38 schreef Greetz het volgende:
het klappen vind ik niet normaal, het lijkt me veel mooier wanneer er allemaal mensen stilstaan langs een rouwstoet en dan ook echt stil zijn en voor zichzelf stil staan bij de overleden persoon...
Dat vind ik een veel betere uiting van respect.Ook al dat gezeur op de media dat hele tv-avonden, krantenpagina's en radioprogramma's besteed worden aan het overlijden van prins Claus vind ik niet terecht, want wanneer ze geen aandacht zouden schenken zou men weer zeggen dat de betreffende zender geen respect zou tonen...
ik vind een applaus geef je maar in een concertzaal...
quote:Men klapte toen ook. Was wel imposant om eerst het klappen aan te horen komen en dan de wagen te zien aanrijden. Ik was toen met mijn werk in Londen en heb het live mee mogen maken.
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:09 schreef Chao.Khao het volgende:
Bijvoorbeeld toen Lady Di was overleden, klapten mensen toen ook langs de kant van de weg bij het voorbij komen van de lijkwagen ????
Maar goed, als die mensen dat graag willen
Ontopic: Klappen is volgens mij een teken van respect en eer, lijkt me dat dit op een begrafenis best mag.
(zijn van die mooie kippevel momenten)
Ik weet alleen niet of het is ontstaan bij het begraven van Lady Diana??
Het mooiste voorbeeld van hoe het echt hoort vind ik nog altijd dat Wilhemina doodleuk óók uit haar vingerkommetje ging drinken toen haar gast dit in zijn onwetendheid aanzag voor een kopje met drinkwater.
je hoeft niet heel triest en vooral stil voor je uit te kijken als de lijkwagen voorbij rijdt. Ik zie dit meer als uiting van respect voor de overledene.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |