quote:ja, ik lees het gratis op school
Op dinsdag 8 oktober 2002 17:45 schreef jaeger het volgende:[..]
WHY ? omdat het gratiz is ?
is het zo'n slecht blad dan?
Ik heb jarenlang de Computertotaal en PCM gelezen, maar daar staat de laatse tijd niets zinnigs meer in (ben inmiddels misschien iets te gevorderd geworden )
In haar begintijd las ik trouwens ook vaak ComputerIdee. Toen Mat Heffels nog hoofdredacteur was was dat echt een leuk computerblad. Ookal leerde ik niets nieuws, ze hadden vaak wel grappige artikelen.
quote:Oh wat stom van me
Op woensdag 9 oktober 2002 10:23 schreef robh het volgende:
Dr.Dobb's , maar of dat nou een "echt" computerblad te noemen is... Het gaat meer de kant van sw op.
quote:ja
Op woensdag 9 oktober 2002 10:45 schreef lzandman het volgende:Oh wat stom van me
Software heeft natuurlijk niets met computers te maken... Hoe kon ik zo stom zijn
En ook nog de PU voor op de plee
quote:Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht.....
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:09 schreef Tijn het volgende:
Ik ben al jaren HCC'er en lees dus ook al jaren de Computer!Totaal.Vooral vroeger heb ik er veel aan gehad met voor mij interessante artikelen en reviews, maar de laatste tijd vind ik 'em steeds minder waarde hebben. Dr staat eigenlijk nog maar zeer zelden iets in waarvan ik denk "hey wat leuk, dat wist ik niet" of "wow, wat boeiend".
Tjah.. je moet toch wat te lezen hebben in de trein
(geen abbo's dus)
laats had ik een abbo genomen op de PU via internet, heb ik nooit meer wat van gehoord....slechte zaak
EDGE magazine, brits proffessioneel gamestijdschrift
Power Unlimited, voor in de trein even vlug lachen
ADVANCE: klein, handzaam en zeer goed gevuld tijdschrift voor de GBA (er zijn pas twee edities uitgekomen.. de derde zou er al een maand moeten zijn).
EGM: dik, maar helaas veel reclame
N3: kom veel op de site en heb veel commentaar, moet natuurlijk wel kijken of mijn commentaar gerechtigd is.
Daarnaast nog af en toe de Gamequest, om dezelfde reden als de PU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |