abonnement Unibet Coolblue
pi_136791202
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef Lon3 het volgende:
Ik ben van nature dominant ook al is het knuffel seks. Maar heb sowieso meer interesse in wat ruiger werk. Denk sowieso dat "onze normale" seks bij de meeste mensen hier als behoorlijk ruige seks ervaren zou worden. Als ik al hoor dat een tik op de kont al als dominant gezien wordt Om in dit straatje te blijven: vertel wat voor jou dominante seks zou zijn en hoe ver zou je hierin gaan?
Dominantie is natuurlijk erg subjectief. Ik word tegenwoordig steeds dominanter in bed, maar dan vooral in woorden, en minder fysiek. Ik zeg dingen als 'je bent mijn bitch' en duw een beetje op haar hoofd als ze mij pijpt. Bij Doggystyle maak ik het extra 'ruig' door af en toe op haar kont te tikken.

Goede vraag, dus ik kaats hem terug.
  zondag 16 februari 2014 @ 21:53:24 #277
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_136791979
Mijn dominantie uit zich tijdens de seks in compleet alles kunnen bepalen waar ik zin in heb. Laatste vrijpartij was ik ook behoorlijk dominant. Lmn was mij s morgens in bed een beetje aan het etteren, toen heb ik haar eerst eens flink in de houtgreep gepakt en begon ik haar eigenlijk terug te pakken door in haar tepels te bijten terwijl ze aan het tegenstribbelen was van mijn houdgreep. Door het tepel bijten werd ik zelf wel geil en ging lmn neuken. Toen heb ik haar omgedraaid en nog steeds in de houdgreep achter langs geneukt. Haren trekken en even duidelijk maken dat ik de baas ben. Bijten in haar nek en schouders. Aan de haren haar hoofd in de matras duwen zodat ze niet zo veel herrie maakt als ik haar neuk. Vervolgens kreeg ik wel zin in anale seks toen ik haar zo zag liggen dus dat maar gedaan. Ik ben wel zo schappelijk om wel genoeg glijmiddel er bij te pakken zodat ze niet achteraf gehecht moet worden :+ af en toe met de platte hand een tik in het gezicht plaatst haar ook meteen op haar plekje.

Zelfde vraag :)
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_136831121
Ik heb ongeveer hetzelfde.

Mijn partner was me behoorlijk aan het uitdagen. Doordat ik er genoeg van kreeg raakte we in een stoeipartij, gedurende het stoeien lukt het me om haar armen achter haar rug te krijgen. Ik duw haar vervolgens in de hoek. Ik pak haar beide armen vast met een hand, met mijn benen schop ik haar benen uit elkaar. Mijn vrije hand maakt de weg vrij om haar te neuken. Bij het opzij schuiven van haar slipje wordt mijn hand kletsnat. Dit is voor mij een goed teken om haar ruw te nemen. Ik steek mijn vingers diep in haar mond om het geluid enigszins te dempen.
Ze kwam al rap twee keer heel erg snel klaar. Ik haar mijn vingers uit haar mond, trek mijn riem uit mijn broek, bind haar twee armen samen d.m.v. de riem. Met het uiteinde van de riem, die ik vast hou, hou ik haar armen op de goede plek, mijn hand grijpt haar haar vast en dwingt haar op de knieën.
Ik sla haar in haar gezicht zodat ze weet wat ik met haar van plan ben. Mijn andere hand grijpt ook haar haar vast en ik eindig met een heerlijk facefuck.

zelfde vraag.
pi_136869334
Ik hou helemaal niet van zulke dominante seks.
Beetje bondage en dan houd het wel op. Doe mij maar kusjekroelseks O+

Nieuwe vraag: heb je ervaring met seks zonder liefde?
Professioneel gifmenger.
pi_136870705
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
Ik hou helemaal niet van zulke dominante seks.
Beetje bondage en dan houd het wel op. Doe mij maar kusjekroelseks O+

Nieuwe vraag: heb je ervaring met seks zonder liefde?
Ja, met one night stands.

Vraagje voor de vrouwen die vvm ervaring hebben..

Is de andere vrouw jouw gelijke, of onderdanig aan jou en je mannelijke partner?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:25:19 #281
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_136873398
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, met one night stands.

Vraagje voor de vrouwen die vvm ervaring hebben..

Is de andere vrouw jouw gelijke, of onderdanig aan jou en je mannelijke partner?
Interessante vraag, ik geef hem meteen door om te kijken of een vrouw hier op kan reageren vanuit ervaring.

En als tussendoortje mijn ervaring in de omgedraaide situatie, dus een mmv trio. In de trios die ik in deze vorm heb gehad waren de mannen zeker gelijkwaardig en de vrouw af en toe ook. Maar soms waren beide mannen behoorlijk dominant en had de dame in kwestie helemaal niets te zeggen in wat er gebeurde. Dus gebruikten de mannen haar. Dat was altijd behoorlijk geil om te doen en versterkte de band tussen de mannen wel.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:27:04 #282
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136873513
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Interessante vraag, ik geef hem meteen door om te kijken of een vrouw hier op kan reageren vanuit ervaring.

En als tussendoortje mijn ervaring in de omgedraaide situatie, dus een mmv trio. In de trios die ik in deze vorm heb gehad waren de mannen zeker gelijkwaardig en de vrouw af en toe ook. Maar soms waren beide mannen behoorlijk dominant en had de dame in kwestie helemaal niets te zeggen in wat er gebeurde. Dus gebruikten de mannen haar. Dat was altijd behoorlijk geil om te doen en versterkte de band tussen de mannen wel.
Was dat met vrienden van je? Het lijkt me als man nogal raar om samen met een andere (onbekende) man in dezelfde gaten te roeren. Zeker als de bewuste vrouw jouw partner is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:35:51 #283
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_136877507
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:27 schreef yats het volgende:

[..]

Was dat met vrienden van je? Het lijkt me als man nogal raar om samen met een andere (onbekende) man in dezelfde gaten te roeren. Zeker als de bewuste vrouw jouw partner is...
Was inderdaad met mijn beste vriend en vriendin :+ betere bonding kan je niet hebben :P

Maar een "vreemde" zou ik ook wel kunnen handelen, ben niet jaloers aangelegd. Wel is een totaal vreemde geen voorkeur voor mij. Leer liever mensen eerst kennen.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:38:04 #284
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877594
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Was inderdaad met mijn beste vriend en vriendin :+ betere bonding kan je niet hebben :P
Nou ja, ik ben redelijk close met mijn twee beste vrienden, maar om nu samen met een van hen een (toekomstige) vriendin te neuken zie ik niet snel gebeuren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136884037
Nieuwe vraag ergens? :D
pi_136886253
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Nieuwe vraag ergens? :D
De oorspronkelijke vraag (rol van vrouwen in vvm) staat nog open.
Professioneel gifmenger.
pi_136886336
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

De oorspronkelijke vraag (rol van vrouwen in vvm) staat nog open.
U bent een vrouw geloof ik, dus U kan het beantwoorden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136886337
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef Buurpoes het volgende:
De oorspronkelijke vraag (rol van vrouwen in vvm) staat nog open.
Oke, uh.
Ben niet van de trio's... dus even een nieuwe vraag bedenken.

Hoe oud was je bij je eerste keer seks, en was dit ook de leeftijd waarop je de eerste keer orale seks had ?
pi_136886572
quote:
5s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

U bent een vrouw geloof ik, dus U kan het beantwoorden?
U? :( ik voel me bejaard als je u zegt.
En ik heb geen ervaring met vvm, dus kan ik de vraag niet beantwoorden.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:39:40 #290
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_136887615
Maar even 2 tegelijk.

quote:
5s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, met one night stands.

Vraagje voor de vrouwen die vvm ervaring hebben..

Is de andere vrouw jouw gelijke, of onderdanig aan jou en je mannelijke partner?
De vrouw was gelijk aan mij en aan de mannelijke partner.
Wel een keer gehad dat de man juist een beetje de onderdanige was. Ik en de meid gingen met elkaar aan de gang en hij mocht alleen kijken :9

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:51 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Oke, uh.
Ben niet van de trio's... dus even een nieuwe vraag bedenken.

Hoe oud was je bij je eerste keer seks, en was dit ook de leeftijd waarop je de eerste keer orale seks had ?
15, ja (gekregen) nee (gegeven, dat was een jaar later)

Volgende vraag ; stel je weet dat je date heel veel sekspartners heeft gehad. Zou dit een reden kunnen zijn om niet verder te daten?

[ Bericht 0% gewijzigd door zeefje op 19-02-2014 12:50:35 ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:32:53 #291
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136896379
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:39 schreef zeefje het volgende:
Maar even 2 tegelijk.

[..]

De vrouw was gelijk aan mij en aan de mannelijke partner.
Wel een keer gehad dat de man juist een beetje de onderdanige was. Ik en de meid gingen met elkaar aan de gang en hij mocht alleen kijken :9

[..]

15, ja (gekregen) nee (gegeven, dat was een jaar later)

Volgende vraag ; stel je weet dat je date heel veel sekspartners heeft gehad. Zou dit een reden kunnen zijn om niet verder te daten?
Voor mij zou dat geen reden zijn om af te haken, ik laat het puur van de persoon af hangen. Als er geen klik of iets is komt er ongeacht het verleden van die persoon geen vervolgdate. Al zou ik wel graag willen weten hoe het komt dat mijn date zoveel partners gehad heeft. Zeker omdat ik zelf niet zoveel gehad heb.

Volgende vraag maar dan andersom : stel je weet dat je date heel weinig sekspartners heeft gehad. Hoe ga je daar mee om? Zou dit een reden kunnen zijn om niet verder te daten?

[ Bericht 1% gewijzigd door yats op 19-02-2014 16:43:31 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136896594
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:32 schreef yats het volgende:

[..]

Voor mij zou dat geen reden zijn om af te haken, ik laat het puur van de persoon af hangen. Als er geen klik of iets is komt er ongeacht het verleden van die persoon geen vervolgdate. Al zou ik wel graag willen weten hoe het komt dat mijn date zoveel partners gehad heeft.

Volgende vraag maar dan andersom : stel je weet dat je date heel weinig sekspartners heeft gehad. Hoe ga je daar mee om? Zou dit een reden kunnen zijn om niet verder te daten?
Heb ik meegemaakt. Of het ook daadwerkelijk de reden was of ze niet verder wilde weet ik niet, maar ik heb lang niet zoveel bedpartners als haar gehad (zij 6 keer zoveel). Daar schrok ik wel een beetje van. Was voor mij niet direct de reden om het af te kappen.

Zelfde vraag
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:48:26 #293
48114 ActualFantasy
There can be only one.
pi_136896894
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:39 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb ik meegemaakt. Of het ook daadwerkelijk de reden was of ze niet verder wilde weet ik niet, maar ik heb lang niet zoveel bedpartners als haar gehad (zij 6 keer zoveel). Daar schrok ik wel een beetje van. Was voor mij niet direct de reden om het af te kappen.

Zelfde vraag
Absoluut niet. Is toch juist leuk om iemand misschien wel een hoop nieuwe dingen te kunnen leren, en hem of haar helemaal lekker te verwennen zoals ze nog nooit gehad heeft. Zou dat misschien wel liever hebben dan iemand met heel veel ervaring. Die gaat toch al snel vergelijken denk ik ?

Als je condooms gebruikt, welke gebruik je dan ? Met zonder glijmiddel, ribbeltjes ? smaakjes ? Elke keer anders ?
pi_136897042
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef ActualFantasy het volgende:

[..]

Absoluut niet. Is toch juist leuk om iemand misschien wel een hoop nieuwe dingen te kunnen leren, en hem of haar helemaal lekker te verwennen zoals ze nog nooit gehad heeft. Zou dat misschien wel liever hebben dan iemand met heel veel ervaring. Die gaat toch al snel vergelijken denk ik ?

Als je condooms gebruikt, welke gebruik je dan ? Met zonder glijmiddel, ribbeltjes ? smaakjes ? Elke keer anders ?
Mysize, maat 60 (dat is de diameter in mm). Dat zit geen poespas bij, bij die maat is het ook niet verkrijgbaar en zeker niet nodig.

zelfde vraag.
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:32:51 #295
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136898310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:53 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Mysize, maat 60 (dat is de diameter in mm). Dat zit geen poespas bij, bij die maat is het ook niet verkrijgbaar en zeker niet nodig.

zelfde vraag.
Het eerste merk dat ik tegen kom als ze weer eens moet kopen. Voor mij hoeft al die poespas niet zo nodig, als ze maar werken en voorkomen dat mijn zwemmers hun werk doen vind ik het prima.

Nieuwe vraag : Heb je alles geleerd van 1 sekspartner, of ben je nu nog 'lerende'?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:42:04 #296
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_136898569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:32 schreef yats het volgende:

[..]

Het eerste merk dat ik tegen kom als ze weer eens moet kopen. Voor mij hoeft al die poespas niet zo nodig, als ze maar werken en voorkomen dat mijn zwemmers hun werk doen vind ik het prima.

Nieuwe vraag : Heb je alles geleerd van 1 sekspartner, of ben je nu nog 'lerende'?
Je kan niet alles leren van een sekspartner, iedereen is zo divers dat elke partner je wel iets anders kan leren. Niet iedereen vind ook alles lekker. Ik heb meerdere partners gehad en bij elke partner heb ik ook verschillende aspecten geleerd. Met mijn huidige partner heb ik denk ik wel het meeste geleerd omdat wij samen veel experimenteren en echt voor alle ideeën van elkaar open staan en op zijn minst kunnen bespreken al dan niet uitproberen.

En ik denk ook dat je nooit uitgeleerd bent, er zijn zo veel zaken om te ontdekken dat je gewoon blijft leren.

Ik weet even geen vraag dus hetzelfde maar of als je een betere vraag hebt gewoon plaatsen
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:53:08 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136898884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:42 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Je kan niet alles leren van een sekspartner, iedereen is zo divers dat elke partner je wel iets anders kan leren. Niet iedereen vind ook alles lekker. Ik heb meerdere partners gehad en bij elke partner heb ik ook verschillende aspecten geleerd. Met mijn huidige partner heb ik denk ik wel het meeste geleerd omdat wij samen veel experimenteren en echt voor alle ideeën van elkaar open staan en op zijn minst kunnen bespreken al dan niet uitproberen.

En ik denk ook dat je nooit uitgeleerd bent, er zijn zo veel zaken om te ontdekken dat je gewoon blijft leren.

Ik weet even geen vraag dus hetzelfde maar of als je een betere vraag hebt gewoon plaatsen
In mijn geval heb ik van alledrie iets opgestoken. Bij mijn eerste partner was alles natuurlijk nog vrij nieuw en heb ik een aantal dingen geleerd puur omdat het de eerste keer was dat ik ze deed. Mijn tweede partner had wat meer ervaring waardoor we andere dingen probeerden (zij was meer van de orale seks bijvoorbeeld) en bij mijn laatste partner experimenteerden we sowieso vrij veel door de lengte van de relatie en omdat ik haar eerste sekspartner was.

Gezien ik zelf de vraag gesteld heb geef ik hem nog een keer door.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136899070
Je blijft volgens mij 'leren', tussen aanhalingstekens omdat ik het in deze context n raar woord vind, ik zou het zelf eerder nieuwe dingen ontdekken noemen oid.
Dat blijft nu ook doorgaan ja, ik voel me met mijn huidige partner het meest op m'n gemak en ontspannen, wat maakt dat ik in elk geval meer geniet en me minder schaam voor dingen :@

Praat je met je partner over zijn/haar seksuele ervaringen met anderen, of niet, waarom wel/niet en hoe voel je je erbij?
compact en kleverig.
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:04:27 #299
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_136899206
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je blijft volgens mij 'leren', tussen aanhalingstekens omdat ik het in deze context n raar woord vind, ik zou het zelf eerder nieuwe dingen ontdekken noemen oid.
Dat blijft nu ook doorgaan ja, ik voel me met mijn huidige partner het meest op m'n gemak en ontspannen, wat maakt dat ik in elk geval meer geniet en me minder schaam voor dingen :@

Praat je met je partner over zijn/haar seksuele ervaringen met anderen, of niet, waarom wel/niet en hoe voel je je erbij?
Leuke vraag :) wij praten hier wel over. Toen mijn vriendin nog een vriendin had vond ik het ook erg leuk om daar over te praten. En als zij mijn ervaringen wilt weten vertel ik die ook uiteraard :)

Nog een keer die vraag
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:06:26 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136901029
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:04 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Leuke vraag :) wij praten hier wel over. Toen mijn vriendin nog een vriendin had vond ik het ook erg leuk om daar over te praten. En als zij mijn ervaringen wilt weten vertel ik die ook uiteraard :)

Nog een keer die vraag
Ik heb nu geen partner, dus op dit moment niet. Maar als ik weer een partner heb zullen we er waarschijnlijk wel over praten. Dat heb ik met als mijn ex'en ook gedaan, alhoewel ik bij twee van de drie de eerste was dus ben je dan snel uitgepraat. O-) Over mijn eigen seksleven doe ik overigens ook nooit geheimzinnig.

Zelfde vraag
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')