abonnement Unibet Coolblue
pi_136201043
Peer komt aan de poort om de melk op te halen maar er komt niemand
hij belt en daarna toetert hij
Andrea en Billy die gaan naar de poort en roepen,, kom maar binnen hoor ,,!!
heb je wat lekkers voor ons mee genomen?! roept Andrea ,, kaas of zo?
Billy zegttegen Andrea ik vind je echt een lekker wijf echt waar een lief wijf
Billy vraagt aan peer heb je nog appels ?
Peer zegt dat morgen de boer komt
Billy zegt ben je er klaar voor morgen?
nee zegt peer ik kom morgen niet en hij wil gaan
maar Billy geeft hem een knuffel doei vriend toedeloeee
Andrea zegt ik wil je een hand geven maar is vies dus toedeloe
pi_136201469
Andrea zegt tegen giorgio weet je wat je ook kan doen? voor ¤5,-- de haan na doen

ik hoor niet wat daar op gezegd wordt want ik hoor Isabella aan de telefoon praten met iemand die op de biomarkt komt te staan
ze zegt tussendoor ,,mijnheer van de berg gaat kijken voor een emmer yoghurt 99 ct en consumentenprijs 1,75
oke wij moeten alles in overleg doen zegt Isabella dus dit moet ik overleggen
dus spreekt af dit nog te laten weten
---------------------------------------------------------------------------------------
Isabella : Andrea? heb jij die schoenen nog doorgegeven?
nee nee zegt ze helemaal vergeten dat ga ik doen

Andrea belt met marielle van de slippers en sportschoenen of ze het nog door wil mailen
dat heeft ze eergisteren al doorgestuurd zegt Marielle , maar ze hebben dus niet gekregen , ze gaat het nog een keer door geven
Andrea geeft de maten door van de slippers
maten:
1 x 36
2 x 37
2 x 38
1 x 39
1 x 41
3 x 42
1 x 45

sportschoenen voor de vrouw
1x 36
1x 37
2x 38
1x 39
1x 41

voor de man
3x42
1x43
3x45

en woensdag zie ik je?vraagt Andrea?
ja dat was afgesproken toch? zegt Marielle en dan overleggen we over de keuken,
ze zegt dat er in de mail ook staat dat ze er een bank bij krijgen en keukenstoelen
de stoelen kosten ¤1,- per stoel en die kunnen allemaal mee in de aanhanger

je bent een engeltje schatje zegt Andrea , je komt even lekker in de massage he?
ja dat was wel de bedoeling he zegt ze maar dat wordt pas later in de middag
dan verwacht ik je 3-4 uur?
nou het wordt na 4 uur hoor
oke zegt Andrea zullen we het 5 uur doen dan?
ja dat is beter en wel lief zijn voor elkaar he zegt Marielle
ja hoor zegt Andrea we maken het altijd weer goed
ze hangt de telefoon op en zegt ,, ze zei lief zijn voor elkaar
pi_136201486
De hond fleur staat voor de deur, ze moet naar buiten
Emiel roept ,,hij moet poepen !! waar is Laura?
ja zegt Rienk die hond moet naar buiten ,op een gegeven moment is hij er zat van hoor
dit was toch de taak van Laura? waar is ze?
Laura ligt op bed zegt iemand
maar dat kan ze toch niet maken zegt Rienk de honden zou zij doen
Rienk aait de hond en zegt je bent er zat van he ja snap ik wel hoor

en weer staat de hond voor de deur
Aike zegt kan die hond naar buiten?
waar is de riem dan vraagt Aike ik denk dat hij moet plassen of zo

De mannen hebben het over een string die op de wasmachine ligt
ieek er zit poep aan van wie is die?
Ruud roept van wie is die zwarte string???
nee zegt Emiel niet doen we hangen niemand aan de schandpaal
Billy komt naar ze toe en zegt die is van mij, ooh nee die is van Vanessa
ieek zeggen de mannen, Ruud zegt dat is nog erger

[ Bericht 11% gewijzigd door Quinty. op 01-02-2014 12:17:18 ]
pi_136202179
Aike was met de hond wandelen met isabelle maar gaat naar binnen om haar vinger nog in de soda te doen die ze had neergezet maar anders te veel afkoelt
ze komt binnen maar kan haar bakje niet meer vinden wat stond af te koelen
waar is dat bakje nou?? zegt ze
vanessa zegt dat heeft Andrea weggegooid
Nou ja zegt zegt Andrea je gooit toch niet zomaar iets weg
ze gaat naar Andrea en vraagt het haar
Ja zegt Andrea want dat was mijn bakje voor de massage en wist niet van wie dat was
Aike zegt maar dan gooi je het toch niet zomaar weg?
ja zegt Andrea maar dat had ik hier voor mijn massages
geïrriteerd loopt Aike weg, dan vraag je het toch eerst zegt ze
nou dan maak ik maar een nieuw bakje en loopt naar de aanrecht , maar waar is dat bakje nu dan??
vanessa zegt ik denk dat ze dat terug heeft gepakt

Hakim en Aike bespreken dat ze gehoord hebben dat Andrea stoelen heeft besteld en vragen dat Andrea
daar weet ik niets van zegt Hakim ze zouden een prijs op geven wie heeft die besteld dan??
oh zegt Andrea dan bel ik het gewoon even af toch dan bel ik wel af en loopt weg
Ja zegt Hakim je ziet dat de mensen nu gewoon weer op eigen houtje gaan beslissen he
Aike zegt ik zal zo eens het geld gaat tellen voor de grap

Aike zegt : de tafels voor de markt zijn besteld
Andrea heeft flyers zegt ze misschien kunnen we op de infokraam anders dat bord gebruiken wat er op de markt is zoals pannenkoeken en dat soort dingen en dan moeten we kijken wat handig is of ik met de hand zo`n lijst maak of dat ik meteen mensen het laat vertellen en ik het in voer zodat ik meteen alle gegevens heb
ik zal zo even aan Isabelle vragen zegt ze
morgen komt de man van de kramen hij komt morgen om half 8 en dan hebben we nog een uur voordat de eerste gasten komen
Top zegt Hakim goed

Aike vraagt hoe het nu is afgelopen met de yoghurt
nou zegt Hakim dat doen we niet want er is gebeld maar het kost voor een halve liter ¤1,- maar dat vind ik belachelijk dat is te duur zegt Hakim
nee zegt Aike dat doen we niet

Aike vraagt wie er voor de hond zorgt
Vanessa zegt dat moet Laura doen
maar de bak van de hond is ook weg
Vanessa zegt maar ik ga ook even tegen Laura zeggen geen borden en zo voor de dieren die voor ons gebruikt worden

Andrea jij hebt toch het recept van boerenkool? vraagt hakim
ik kan wel wat lekkers maken voor jullie zegt ze meteen, als ik mijn gang kan gaan?
maar ik ben nog even aan het schilderen zegt ze
Hakim zegt tegen Vanessa dat is misschien wel iets voor vanavond
ineens komt Andrea naar hem toe en zegt kan jij het even af schilderen? als je het leuk vind dan ga ik alvast koken
maar iemand anders zegt al ik wil het wel dus gaat het af maken ( kon niet zien wie)
pi_136209716
Een rustige zaterdagmiddag in Huize Utopia............
Charlotte is bezig met de armbandjes die ze wil gaan verkopen morgen op de Biomarkt.
Gio en Emil zijn bezig met zagen.lijmen en in elkaar zetten van het spel dat Gio heeft *bedacht*....
zakjes mikken in een gat, plaatje hout met een gat erin, je moet het op de grond leggen/schuin en dan de zakjes erin mikken.
Ruud maakt de open haard schoon, alle het as schept hij op het blik en gooit het in de kruiwagen....Hakim staat te vegen in de loods..............
Paul staat ook te klussen aan de Heater.........
Paul heeft het tegen Jimmy over een brug die erover heen komt, voor de slangen, de slangen zijn heel fragiel zegt Paul tegen Jimmy, en gaat uitleggen waar de paal komt te staan., iets met gasleiding wat niet mag........eerst fixeren en dan staat hij als een huis volgens Paul.
Er wordt ook nog een kast om de Heater gebouwd.
**Dat doen we morgen wel weer, morgen weer een dag** zegt Paul
Paul is op zoek naar zijn boortjes.........Gio weet ook niet waar ze liggen.
Gio is ook bezig iets te maken van hout...Rienk loopt weer een met de telefoon in zijn handen.
Vanessa gaat de was ophangen, dus naar Dokter Speelman luistert ze ook niet, het was 24 uur de pols ontlasten i.v.m. de spijt in haar pols die ze gisteren van hem kreeg (canal syndroom)
Andrea doet haar middag dutje...........Ruud vraagt aan Aike of Andrea een beetje over strest is, ach laat haar maar liggen is het antwoord van Aike, die ondertussen de aanrecht schoon veegt.

Emil aan de telefoon....Andrea is ziek geworden, massage gaat niet door zegt hij tegen de Meneer aan de andere kant van de lijn.
Meneer is al vlak bij Utopia vertelt hij.
Moet hij langs komen of moet hij terug naar Amsterdam vraagt hij in Emil..........Meneer heeft ook de boodschappen van Jimmy bij zich....(bokshandschoenen etc) Meneer komt dus zo, Emil vraagt of hij de proteïne bij zich heeft, Meneer zegt, daar praten we zo wel over.
Meneer wilt ook een kaas kopen....................

De telefoon gaat.................Emil neemt op, een mevrouw voor de biomarkt........Wil je Aike of Isabella hebben...............doe maar Isabella zegt mevrouw...
Gaat over dat ze een IBAN nummer nodig hebben per 1 feb. de Mevrouw heet Ingrid maar de lijn is erg slecht....Isabella zegt *ik versta je niet** en gaat haar terug bellen.
Isabella gaat zitten en gaat iets regelen, anders betaald Ingrid contant........Stream ging later op tel. gesprek, niet alles meegekregen.

Isabella gaat iedereen die deel neemt aan de BioMarkt een nieuwe mail sturen met het IBAN nummer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 01-02-2014 16:45:21 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_136210432
Emiel was mails aan het lezen en hij had een mailtje voor Andrea
het was een mevrouw die een afpraak had voor een massage maar nadat ze de beelden op de stream had gezien van Andrea die smorgens in de keuken stieken en erg vies een ei aan het bakken wasvoor haar en paul wilde ze af zeggen en haakt af , ze wil ze geen massage meer
nou jaaa !! zegt Andrea dan niet
daarop loopt ze naar de wc en toen ze terug kwam zei ze dat ze over had gegeven, ging ze naar haar bed en begon te huilen
toen ze haar kwamen troosten zei ze dat ze geen rust kreeg en zei dit had ik gisteravond al ik vraag iedereen om stil te zijn en niemand doet het
Laura is haar warm in gaan stoppen en is een kruik gaan maken
Ze had om 17u ook een massage maar die is afgebeld zie bericht hierboven

Andrea heeft straks staan koken en onder het koken heeft ze heel vaak geproefd 18 keer een volle lepel eten in haar mond en met diezelfde lepel in de pan maar de andere hebben dit niet gezien
hopelijk worden er niet meer ziek
pi_136211304
Hakim is niet blij dat de stenen netjes zijn opgestapeld en verzameld tegen de zijkant van de schuur. Hij wil graag dat ze weer af gestapeld worden en ergens anders op een hoop gegooid worden. Hij geeft dan ook Aike en Isabella de opdracht ze ergens bij de paal of een heuveltje neer te gooien.

De dames beginnen, maar bedenken zich. Ze vragen zich af waar ze die stenen het beste kunnen verzamelen. Kunnen ze er niet even beter er langer over denken. Isabella vraagt zich af of ze er niet iets leuks voor de open haard kunnen maken. Aike vraagt zich af of het wel handig is om er weer een hele berg te gooien en dan volgende week weer te verhuizen.
Hakim zegt dat het echt weg moet... uit het zicht. Dan zijn we er van af.
Gio komt ook even meedenken.

Hakim start met de kruiwagen vullen met de losse stenen. Hij vind het onzin dat het er ligt en wil het weghebben. Aike helpt hem. Na een paar minuten gaat ze de rest van de bewoners ook halen. Jimmy komt aangewandeld en begint Hakim te helpen nadat hij hoorde dat de stenen daar weg moeten. "Niet nadenken, gewoon doen."
Ze rijden de stenen achter het gebouw.
Hakim: Over drie maanden hebben we een grijper en die haalt dan alles netjes weg. Het geld moet toch uitgegeven worden.

(niet alle) De bewoners zetten de schouders er onder. Allemaal steentjes rapen. Ze hebben er zin in. Ze scheppen gelijk hoopjes aarde weg, Vullen kuilen en verzetten de trekker. Alles om het morgen een beetje toonbaar te hebben.
Als ze bijna klaar zijn komt Billy ook even kijken.

in de categorie "mosterd na de maaltijd!" daar hebben we Billy; grapt Emil.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dottey op 01-02-2014 17:50:42 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136212299
Ze vragen zich af wat ze met shit mountain willen gaan doen. Aike heeft nog wel een idee. Ze zegt het alleen niet hardop.

Hakim is er blij mee. De laatste hoopjes rommel worden bij elkaar geveegd door Isabella.
Hakim vraagt: Wie vond de maaltijd van vanmiddag lekker?
Emil en Ruud: JA ik!
Ruud: ik stem Vanessa eruit! Het was lekker.
Hakim zegt het scheelt een 10tje ofzo. Isabella praat onverstaanbaar. Hakim: Het kost maar 10 euro zo want de rest hadden we. Ik heb me suf gegeten. Het was zoveel.
Ruud: ik vraag mij echt wel eens af of Vanessa.... niet te verstaan.
Emil: Ja.
Hakim: Ze heeft het hier gewoon zwaar.
Gio vertelt ik lag op bed en Vanessa kwam erbij en ging mij allemaal kusjes op mijn wangen geven. ik gaf toen maar aan dat het beter was dat ze op der eigen bed ging liggen. Hij dacht eerst dat het een geintje was. Ze lag op mijn arm enzo..
Hakim: Als ze een borrel op heeft.
Ruud: Ze was ook goed lazerus hoor
Emil: Ze is altijd lazerus.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136212467
Stream 3: Jimmy is druk aan het afmeten op hout. Hij is aan de knutsel.

Stream 4: jimmy in het houthok.

stream 1 en 2: laatste schepjes worden opgeruimd. Team ERG staat te kletsen over de post. De geschreven post is al weggehaald.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136212776
De bel rinkelt. Er staat een man bij het hek.
Abdella komt ook voor een massage. Andrea heeft zich opgefrist en is er klaar voor.
Ze ruikt lekker fris zegt de man.

Emil laat de zelfgemaakte trainingsbank zien. Abdella gaat het uitproberen.
Ruud heeft nog meer schijven aan gewicht om eraan te hangen.
De schijven zijn gemaakt van boomstammen.
Abdella feliciteerd met het eerste apparaat.
Laura gaat ook even voelen hoe zwaar het is. Ze gaat het straks ook proberen. Deadlift.

Emil vraagt naar de proteïne. Abdelle zegt ik moet even op een bonnetje wachten.
Emil: Daar hadden we nog recht op he?
Abdella: Maar het moet wel officieel.
Emil: We hebben al betaald dus het moet wel rechtmatig... he..
Ze roepen Jimmy erbij.

Ze hebben het over energieverbruik en trainen.
Abdella heeft ideeën voor ze. Emil gaat het even opschrijven.
Jimmy geeft aan dat hij de laatste dagen weinig heeft geslapen en stressvolle dagen heeft. Door zijn verleden hakt dat er extra in.

Abdella ligt ze in over bokshandschoenen. Hij heeft koopjes afgespeurd. 20 euro per handschoenenset.
Jimmy wil niet een staande bokszak. Hij heeft er geen fijne ervaringen mee. Hij wil een hangende.Daar vinden ze wel een plekje voor.
Abdella het is tussen de 70 tot 160 euro. Hangt af van wat je kiest.
Hij mailt nog even met info voor stootkussens. Jimmy stelt dat voor, zodat ze samen kunnen sparren.
Ze gaan het overleggen in de groep of ze het erdoorheen krijgen. En bevestigen dan een bestelling.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dottey op 01-02-2014 18:22:33 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136213188
De stream gaat naar Hakim en Paul die willen graag brieven ontvangen van iedereen.
Ze vinden Laura niet de slimste.
Paul die stelt voor de achterkant van de loods los te trekken en de planken te gebruiken om mooie meubels van te maken. Het is toch van ons? Het is een hoop hout wat hier doelloos zit.
Ze gaan even kijken. Het zit drie dubbel vast. Je kunt het lostrekken.

paul heeft plannen om een behuizing geïsoleerd te maken. Dat komt om de heater heen. Hij wilt er ventilatoren in plaatsen zodat die de warme lucht verplaatsen. Hij wilt in de lucht houten planken/geleiders maken waar buizen overheen gaan lopen die aangesloten gaan zitten op de behuizing van de heater. En de drie inlaten... hij ziet het al helemaal voor zich...

Paul en Hakim gaan even bij Vanessa navragen hoe het ook alweer met de biertjes zat. Vanessa had zich vergist volgens de mannen. Ze geeft een biertje terug. "Opgelost".

[ Bericht 41% gewijzigd door Dottey op 01-02-2014 18:29:32 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136213424
Meneer Ranzi die eigenlijk een afspraak had vanmiddag met Andrea mocht toch nog langs komen, Hij had van alles bij zich voor Jimmy, en wilde ook een kaasje kopen.

Ramzi vertelt dat de jongens van de BootCamp het geweldig hebben gehad, de omgeving vonden ze mooi, de Boot Camp leuk, maar het mag toch wel een tikkeltje zwaarder vonden ze.

Buiten zitten Paul en Hakim een pilsje te nuttige............Schat vraagt Paul voor zijn meisje thuis, wil je me een brief sturen....een boekwerk..

Laura vind Hakim ook maar een simpel meisje, vanmiddag had hij gesprek over oliebollen, Laura had gezet, ook jammer als je de laatste 3 maanden *Utopia* keihard werkt en je wint *Utopia* niet......
Hakim tegen Paul...weet je wat ik doe als ik het win, pak ik de trekker en rij de hele teringzooi hier aan gort.

Paul en Hakim lopen naar binnen..........weet je hoe je een wiet kwekerij boudt....Ja dat weet ik heel goed is het antwoord van Hakim.
Paul gebruikt het zelfde systeem qua afvoer en slangen als bij de Wietteelt......komt een hok over de Heather heen....morgen gaat hij verder, alles ligt al klaar........

Nu staan ze in de keuken, Plaatje maken, aluminium folie erover daar kan je dan de pannenkoeken opbakken zegt Hakim.

Vanessa wordt erbij geroepen, gaat nu over het biertje dat ze gisteren moest halen voor Paul....Paul zegt......ik had toch geen 9 biertjes op, Hakim heeft gisteren 3 biertjes gedronken.
Vanessa zegt, pak er maar eentje terug van mij Paul.....opgelost pak er eentje van mij zegt Vanessa nogmaals.
Paul zet leeg flesje in de krat en pakt dus het *vermiste* pilsje, Ik pak er wel eentje van mezelf zegt Hakim, drink jij die maar lekker op zegt tegen Paul......en loopt naar zijn kist in de slaapkamer.

Paul en Hakim nu aan tafel........Je kan mee doen of niet zegt Hakim tegen paul, ze hebben het over een jointje roken...je moet ook plezier in je leven hebben volgens Hakim............

Aike moet iedereen wakker maken morgen om 7 uur...Aike zet dan koffie, Paul en Hakim gaan dan alles klaarmaken voor de keuken...(pannenkoeken bakken, moet een plaatje hout ergens bevestigd worden)

Isabella en Laura doen de koeien vanavond

Ik zie dat Andrea toch haar bed uit is gekomen om Meneer een massage te geven, eerder had Emil deze meneer afgebeld maar hij was al onderweg en mocht toch komen, ook omdat hij spullen had (Jimmy) en een kaasje wilde kopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toverheks op 01-02-2014 18:44:22 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_136214464
Hakim en Paul aan tafel Heb je een bout gelaten vraagt Hakim aan Paul.......Nee echt niet zegt Paul, dan zeg ik het wel.............Hakim roept............He Charlotte heb jij een scheet gelaten, Nee zegt Charlotte wij dachten ook al, maar het is de bloemkool die ruikt.
Hakim heeft het over deze kankerzooi (zijn woorden), dat hij alleen maar Pindakaas eet al de hele maand...Hakim vraagt of er ook eens pure hagelslag besteld kan worden .maar die bloemkool hoeft hij niet.......dan neem ik wel weer Pindakaas.
Ze hebben het over diesel enzo.......mag lijen als ik morgenochtend niet meer wakker wordt, ben ik er gelijk vanaf........doe ff normaal zegt Paul.
Paul zijn meissie heeft een feest, vriendin van hun is jarig vandaag wordt 50 jaar.........
Paul zit ondertussen volgens mij een heel brood weg te happen, gezellig potje bier erbij.....Jimmy komt erbij zitten, we kunnen ook naar de 1e beste kroeg in willen, dan komen we gewoon niet meer terug....

Paul heeft het over wietplanten, we bestellen gewoon 5 wietplanten, dat mag wel...............Het is mijn Utopia zegt Hakim, dus we doen het.
Elke keer een toppie eraf halen, oproken en dan volgende top eraf.........
Er moet een beetje actie hier komen zegt Hakim, het is allemaal veel te serieus..............handschoenen 20 euro.bokszak 70 euro morgen hoort Jimmy of het kan.........

Hakim, zaterdagavond kwart over 7, sociale werkplaats kijk jezelf zitten,tegen Charlotte die fanatiek armbandjes aan het rijgen is...Hakim heeft nog 1 sigaretje over, Roep me wel he zegt Charlotte als je gaat roken. Hakim pakt een armbandje en wil hem om zijn pols doen, krak alles vliegt alle kanten op, wat doe je nou lacht Charlotte, ja wilde even passen weet ik veel, dacht dat het elastiek was. _O- Hakim gaat naar bed, anders wordt hij er niet gezelliger op, hij mist zijn filmpjes en zijn krantje....de verveling slaat toe.


Cap LS.


Charlotte moet een kaasje verkopen aan die man van de bokshandschoenen, normaal 25 euro zo een kaasje, maar omdat deze meneer vaker komt krijgt hij het kaasje mee voor 20 euro.

[ Bericht 12% gewijzigd door Toverheks op 01-02-2014 19:49:04 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_136215628
Visite daar klinkt de bel........de monteur met een nieuwe wasmachine, er moet een verlengsnoer komen roept Vanessa.........
Vanessa legt aan hem uit, half volle trommel draait hij ook niet, leeg draait hij ook niet........
Het is net of hij iets tekort komt volgens Vanessa ( wasmachine)
Ik heb er niet om gelogen zegt Vanessa..........nee denk ik ook niet zegt meneer monteur.
De oude wordt weg gehaald en de nieuwe moet op een andere plek staan zegt Paul.........

He lieverd zegt Paul tegen Vanessa en ze lopen weg............
Meneer monteur vraagt aan Emil waar de nieuwe moet komen te staan.....dat weet ik niet zegt Emil, dat moet je vragen aan het opperhoofd van de bouwploeg.
Jij bent ook nog hard aan het werk op de zaterdagavond zegt Vanessa tegen Meneer Monteur, je kan beter op stap gaan....ach antwoord de monteur.
Meneer gaat met de nieuwe wasmachine op een steekkar naar een hoek in de loods, daar mag hij gaan staan......Vanessa zegt tegen de meneer, ik haal de was eraf ( hangt te drogen) en even proberen of hij het doet.......Centrifugeren..........

Cap Gher.
Meneer legt uit hoe de nieuwe werkt, altijd als hij klaar is dan altijd de knop naar boven zetten.....Hij neemt de andere weer mee.

Vanessa zegt blij........hij centrifugeert jongens.....hoor hem centrifugeren....fijne avond wenst Vanessa meneer weer.........
Meneer loopt weer naar het hek met oude wasmachine op het steekkarretje.


Cap Capaja

Er loopt iemand langs Vanessa die in haar nieuwe washok staat...........Kijk eens ,** hij is gemaakt**......we hebben een nieuwe :D

Andrea gaat een bloemetje plukken, rozenwater en schilderen, Laura gaat voor haar poseren

[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 01-02-2014 19:57:01 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_136220196
Charlotte is nog steeds bezig met armbandjes te maken voor morgen voor de verkoop.



Gif RVer

Het is vanavond ***KlussenMetRuud***............
Ruud wilt een grap uithalen, de helft van de bewoners Aike, Andrea, Vanessa Laura en Gio, weten het al maar de rest nog niet.
Ruud heeft eerst plantje Henk in een kist gestopt en die met heel veel schroeven dicht geschroefd.
Ruud is van een plank een andere kist aan het knutselen die weer om de kist heen gaat waar *Henk* in zit.................
(Henk de tomatenplant van stichting Kromkommer)

Emil staat in de keuken zijn shake klaar te maken.

Gio staat morgenochtend om 6 uur op, dan gaat hij eerst de haard aansteken.
Morgenochtend om half 8 komen de kramen en de jongens die het gaan opbouwen voor de Biomarkt.
Sommige liggen al op bed, het is vrij rustig in Huize Utopia........

Emil en Ruud aan het Power liften


Cap Gher


Hier de tijden van de Biomarkt er mogen 50 man/vrouw per shift naar binnen

De indeling van shifts is als volgt:

Shift 1: 09:30 11:00 uur

Shift 2: 11:30 13:00 uur

Shift 3: 13:30 15:00 uur

Shift 4: 15:30 17:00 uur


Dus ik zeg, Husse Husse Husse lekker blijven Klussen......... :W

[ Bericht 11% gewijzigd door Toverheks op 01-02-2014 22:29:12 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_136223652
toen iedereen in bed lag gingen Ruud- Emiel en Giorgio naar buiten ,
toch wel gaaf zegt Ruud dat het zo mooi is opgeruimd
Hij vraagt of ze even mee kunnen helpen om de kist die hij dicht getimmerd heeft mee naar binnen te tillen in de kist zit een andere plant en op de kist staat waar is Henkie nou?
ze tillen de kist naar binnen en Emiel zegt ja hey zo ben ik dadelijk nog medeplichtig ook

nadat de rest ook in bed lag is Ruud met de grote Kromkommer Henk naar de kas gelopen
Ik ga jou lekker warm naar bed brengen sprak hij tegen de plant
wat hebben we samen een topweek gehad he met Isabella
zo zegt hij een lekker warm plekje
hij zet de plant in de kas en zegt welterusten slaap lekker yegen de plant
en loopt weer naar de loods en gaat naar bed
Rienk komt in het donker naarst ruud zijn bed zitten en gaat zitten bidden
daarna omhelzen ze elkaar en zegt Ruud bedankt en steekt Rienk de hand op en gaat naar bed

Jimmy is met zijn bedstuk en slaapzak in het werkhok gaan liggen
pi_136228341
Rienk mediteert even bij Ruud. Opdat hij rustig slapen mag.



Ruud werd ook weer wakker. Niet heel heftig. Hij keek even om zich heen en ging weer slapen.
Gebedje van Rienk heeft niet geholpen.



Andrea kan het gesnurk van Emil niet meer aanhoren.
Ze stoot hem aan en gaat naar toilet.
2 minuten later snurkt hij "rustig" verder.

  zondag 2 februari 2014 @ 08:57:55 #118
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136229961
Zondag 2 feb.de 1e Utopia Biomarkt zijn ze druk mee bezig, alles moet opgebouwd worden want de eerste 50 man/vrouw worden om 9.30 verwacht.
Rienk en Paul hebben de schilderijen van Billy al buiten gezet........plank hout, daar latjes op gemaakt en de kunstwerken van Billy staan al buiten te pronken.
De bewoners hebben tafels buiten gezet, daar staat het boomstronkje met Charlotte haar zelf gemaakte armbandjes, het houtsnijwerk van Rienk, de kazen voor de verkoop mooi opgestapeld op de tafel, ook ale kramen zijn opgebouwd, nu nog wachten op de standhouders, die zijn in geen velden of wegen te bekennen.

Charlotte en Billy zijn bezig met de koeien, Billy was pissig,

Resumé.@Post PB

Billy en Charlotte gaan om 8.30 uur de koeien doen en klagen dat de ploeg van gisteren (Isa en Laura) zich er erg gemakkelijk van heeft afgemaakt. Dit menen ze te kunnen zien aan de hand van de hardheid van de vlaaien die er lagen. Ook denken ze dat de kippen gisteren niet zijn gevoerd, omdat deze een hongerige indruk maken. (Doen kippen dat niet altijd?)
Vervolgens wordt er weer flink geroddeld door de dames: Isabella zou vroeger haar paard hebben verwaarloosd, een pathologische leugenares zijn en niets kunnen.

Charlotte gaat klagen bij Hakim en die grapt dat ze maar een bitchfight moeten organiseren en elkaar met koeienstront moeten bekogelen. Boos gaat ze weer terug naar de stal.

Op het moment dat ze beginnen met melken worden de beelden weer weggedraaid, net als gisteravond, toen Isa en Laura bezig waren, waardoor de indruk wordt gewekt dat het hier om een van bovenaf opgelegde (lees gescripte) verhaallijn gaat.
Hier de tijden van de Biomarkt er mogen 50 man/vrouw per shift naar binnen

De indeling van shifts is als volgt:

Shift 1: 09:30 11:00 uur

Shift 2: 11:30 13:00 uur

Shift 3: 13:30 15:00 uur

Shift 4: 15:30 17:00 uur
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 2 februari 2014 @ 09:17:24 #119
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136230137
En daar rijden de standhouders het terrein op, allemaal busjes achter elkaar, wordt opschieten want de eerste bezoekers mochten om 9.30 naar binnen.
Boer Klaver en zijn vrouw komen als eerste uit een busje gestapt, Boer Klaver loopt een beetje moeilijk, heeft het in zijn rug...............Moet je Andrea even na laten kijken wordt er gegrapt.

er zijn al 5 kazen verkocht,er ligt nu nog best een stapel Boer Klaver adviseert Aike 1 kaasje apart te houden voor eigen gebruik.............Ze moeten wel tegen de mensen zeggen die een kaasje kopen dat het nog een week op de plank moet liggen/ rijpen

De standhouders moeten bij Isabella en Aike vragen welke kraam ze krijgen, ze staan druk te overleggen...................wie er wie naast elkaar kan,

Boer Klaver denkt dat de zwarte koe een kalfje draagt...............Er moet toch maar een dierenarts bij komen zegt hij tegen Laura..........Laura en Boer Klaver met zijn gezin wonen vlak bij elkaar.Boer Klaver komt uit Winkel.
Boer Klaver melkt de koe en doet ze voor hoe het ECHT moet.
Boer Klaver nu bij de koe, Hoe zie je nu dat zij drachtig is vraagt Emil.......dat zie ik aan de koe vertelt Boer Klaver, er moet een dierenarts bij komen.

De koeien zijn in top conditie vind Boer Klaver. en geven elkaar een high five...........zelf ik he kirt Billy tegen Boer Klaver, ach we hadden in het begin *Storing* maar gaat goed antwoord de Boer.Charlotte en Billy krijgen compliment,
9 maanden is een koe zwanger.
Boer Klaver adviseerd de koeien om 8 uur smorgens, en 8 uur savonds te melken, mag ook om half 9 en dan weer savonds half 9 als er maar zulke tussen poses in zitten.
Dan over de mollen, ze moeten die vangen, mollen wroeten smorgens en in de middag vertelt Boer Klaver, met een schep ze naar boven wippen.........Billy: "Gaat ie dan dood?"
Klaver: "Dan stop je hem in een kooitje als je m wil bewaren"

Billy zegt tegen Charlotte dat ze niks zeggen over het compliment wat ze kregen van Bier Klaver, vooral niet tegen Isabella.
Billy tegen Charlotte, dat Boer Klaver best boos zou zijn geworden op Isabella en Laura, i.v.m. dat ze de stal zo *smerig* achter hadden gelaten.

artikel over/van Boer Klaver.

http://www.koehoortindewei.nl/


Binnen en Buiten wordt er al druk van alles opgebouwd, standjes zijn in beslag genomen en elke standhouder zet daar zijn/haar artikelen op...........
Meneer en Mevrouw Kruidentuintje staan met hun stand binnen.









Caps PB.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 02-02-2014 09:41:36 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 2 februari 2014 @ 10:07:03 #120
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136230742
De eerste shift aan bezoekers zijn binnen, mannetje of 15.......Ze worden welkom geheten door Jimmy en Isabella, Aike komt er ook bij staan........

Welkom zegt ook Aike, we beginnen eerst met afrekenen, voor jullie naar binnen gaan eerst langs mij, het is 5 euro Per persoon.
Iedereen betaald netjes.................

Isabella zegt er is koffie en thee (.......en de bezoekers lopen het terrein op.
Jimmy zegt, dacht dat de koffie alleen voor de standhouders gratis was, Aike zegt, nee want met die 50 ct ( van de koffie) gaan we toch niet de oorlog mee winnen......dus Koffie en Thee zit bij de 5 euro entree inbegrepen.

Deze 1e bezoekers hebben maar een uur om de BioMarkt te bekijken, we moeten de tijd in de gaten houden als het 11 uur is zegt Isabella.

Hakim heet ze welkom en Vanessa vertelt waar de suiker en melk op tafel staat.........De koffie en thee zijn gratis zegt Vanessa tegen de bezoekers...........
Hakim staat in de keuken, alles is afgedekt met aluminiumfolie voor het Pannenkoeken bakken.
Iedereen die langs komt moet even proeven van Hakim ( van de bewoners)

Hakim tegen Jimmy.....morgen gaat hij zijn plan presenteren, zijn crepe machine hij wil het anders gaan aan pakken.
Jimmy staat bij Hakim, Hakim legt uit hoe hij het pannenkoeken deeg gemaakt heeft, dus kloppen en iets met olie.

Wil je een hartje kopen van Rienk, kost 25 euro en wil je een letter erin laten branden komt er nog 10 euro bovenop. Rienk vind het wel veel geld voor een hartje, maar Aike beslist anders. 25 euo letter erbij 10 er bovenop

7 kraampjes buiten en eentje binnen, ook de tafel van de bewoners zelf staat buiten met verkoop spulletjes.

Boer Klaver tegen Ruud..... je moet meer koeien nemen. Dan heb ik ook wel een machientje


Cap Chanel


- kaasboer
- plantjes
- pompoenen
- Dames van de imkerij zijn er ook
- Stroopwafelkoning
- Brood


Billy durft niet bij haar stand te staan volgens Charlotte, Charlotte zegt dat Billy beetje bang is om de vraagprijs te vragen, het is wel erg duur volgens Charlotte, ik hoor een bedrag van 600 euro

De zaken gaan goed zegt Charlotte, Hakim heeft ook *al* 5 euro , 1 pannenkoek verkocht.
Aike geeft Charlotte een envelopje om daar het verdiende geld in te stoppen.
Klant bij Rienk aan zijn stand, dat je hartjes kan bestellen bij Aike, en dan wordt het opgestuurd, Hakim moet nog contact opnemen met Post NL....daar had Hakim het van de week over.
Er zijn al in totaal 9 kazen verkocht

Charlotte stelt voor volgende keer meer kramen te nemen, kijk nou zegt ze, 1 rondje en dan zijn ze klaar (over de Bezoekers).

Er wordt weer een handjevol bezoekers het terrein op gelaten, Emil staat een verkooop praatje houden bij de schilderijen van Rienk en Billy.
Emil : dit kunstwerk is gemaakt door Billy Bakker, zij is jong gestorven"

Charlotte tegen een klant, ze zijn verstokt van wat erin de buiten wereld gebeurt, geen internet geen krant zegt Rienk, We hebben eerst op stro geslapen vertelt Charlotte nu hebben we bedden dat scheelt echt, en een douche, **Wat heb je aan een douche** zegt Rienk.

Paul met een stel visite vertelt dat als er dan weer verdient wordt er bankstellen komen.......
Billy met een bezoekster genaamd Bo, aan het marshmallows aan een stokje in het vuur......
Vet Cool en meer superlatieven gooit ze eruit........En woon je hier in de buurt, en je mag niks zeggen he ( over de buitenwereld)
Billy is hyper de hyper..ratelt aan 1 stuk achter elkaar.......volgens Billy is Ruud een ongeleid projectiel
Bo heeft een schilderij van Billy gekocht, 25 euro per stuk, er zijn in totaal al 2 schilderijen verkocht. Die van Billy en van Ruud

Volgens Gio tegen een bezoeker kunnen ze niet op forum`s lezen en sommige web site`s.......voor het kritiek en dan kan je erop inspelen zegt Gio

Billy is helemaal blij, leuk en gelukkig.......kirt **wordt er helemaal ongemakkelijk van* aan iedereen die het horen wilt dat ze geld verdient heeft met de verkoop van de schilderijen.
Laura staat de Waffelkoning te helpen, ze krijgt een soort van les in waffels bakken.......en heeft gelijk *een idee* om het zelf te gaan doen in de toekomst.
Billy erbij, Oh echt, oh ben blij, ben trots op je, en Billy stuitert weer verder _O-



Cap Flow3r

Rienk tegen een klant over zijn hartjes, ze zijn allemaal uitverkocht, en hij is het niet met de prijs eens..**De prijs verzin ik zelf niet** Aike besliste wat de prijs ging worden..........25 euro per hartje, 10 euro er bovenop voor een letter erin gebrand.
Hakim en Rienk......Rienk zegt tegen Hakim dat hij uiteindelijk zelf kan bepalen hoe duur ze gaan worden...Dat moeten we dan overleggen antwoord Hakim terug........

Rienk is al gezakt met de prijs.......20 euro per hartje.
Armbandjes van Charlotte, 10 tot 15 euro per stuk lintje met 1 bedeltje kost 5 euro per stuk.

Dokter speelman wandeld het terrein op.hoi hai hai en hallo wordt er gegroet........

Hij komt even naar Hakim zijn buik kijken, naar de hand van Aike en Vanessa haar pols......Dokter Speelman heeft zeker weekend dienst :+
Aike had vanmorgen wel pijn aan haar hand, of ze koorts heeft, volgens Aike niet, ze moet dat wel in de gaten houden zegt Dokter Speelman, ze voelt zich niet super lekker maar weet niet of het *door hier* komt, het gaat de goede kant op zegt Dokter Speelman.......ze moet vanavond even haar temperatuur opmeten, volgens Aike hebben ze wel ergens een thermometer.............

Hakim aan de beurt............het gaat volgens Dokter Speelman niet helemaal goed met Hakim, Of Dokter Speelman geen medisch dossier van Hakim heeft, Hakim heeft vannacht niet geslapen, Dokter Speelman heeft medicijnen mee genomen voor Hakim 2 tabletten mag hij nu nemen, en vannacht ook iets.
Als het niet gaat hoor ik het wel zegt Dokter Speelman tegen Hakim.......Top en bedankt antwoord Hakim terug.

Dokter Speelman ging Vanessa zoeken, stream staat er niet op.


Lieve Meneer de Mol, mag Boer Klaver de nieuwe bewoner worden, wat een leuke gezellig man en babbelen kan hij ook. :+
Boer Klaver heeft ook een massage gekregen van Andrea, Boer Klaver heeft het in zijn rug......
(hoop niet dat Boer Klaver straks het terrein afstrompelt _O- )
Sommige staan nu bij de kaasstand, allemaal een stukje kaas proeven.....

Stand Bakker....hij heeft ook een bakboek uitgebracht.

Ruud met een paar bezoekers bij de koeien, vertelt van de honden die bij de koeien waren, koeien wilde spelen, maar koeien kunnen ziek worden van honden.
Laura nu naar de koeien met een ander groepje, echtpaar en 2 kinderen........
We hebben bezoek roept ze tegen de koe, en hier komen 2 doeltjes en kunnen we voetballen in de toekomst....Laura noemt zwart witte koe haar beste vriendin.
Ze vertelt dat er Misschien een kalfje komt, heeft ze van Boer Klaver en mocht zelf ook even *voelen*.
Laura neemt de volgende groep alweer mee voor een rondleiding bij de koeien.
De kippen en de haan scharrelen binnen, ze hebben een buitenren ook.

Er loopt een mevrouw met een jute tas en dikke viltstift rond, iedere bewoner zet er zijn handtekening op.....OOK Boer Klaver

Isabella en Billy krijgen les van de waffelkoning hoe je lekkere waffels maakt.
Staan 3 kinderen bij de kraam....jullie krijgen een lekkere ADHD waffel van Billy gilt ze, en staat de secondes weg te springen.............
Rustig zijn is voor saaie mensen zegt Billy terwijl ze helemaal hyper naar de waffels kijkt........
He Ruud he poepie roept ze naar Ruud en ratelt en ratelt en heeft een loop neus ook nog......
Boer Klaver loopt langs.....Hai Sjon Hai lieverd en ratelt verder _O-

Binnen is het druk, en Hakim staat pannenkoeken te bakken.....Morgen gaat Hakim het in centraal bespreken, ze willen restaurant beginnen hij en Vanessa, woensdag en zondag voor kinderen een pannenkoeken restaurant...Moet het alleen nog door Centraal Heen rammen zegt Hakim lachend tegen bezoeker.
Vanessa gaat nu een pannenkoek bakken voor een bezoeker.
Andrea doet haar hang/lig boom einde van het jaar in de verkoop, Isabella vertelt aan bezoekers dat de winnaar alles mag verkopen en zal er dan gek wezen om de hang/ligboom niet te verkopen als het heel veel opbrengt.

Paul met een bezoeker in gesprek....hij heeft alles zo bekeken maar er zitten erbij die het niet helemaal begrepen (Utopia bewoners) Meneer komt uit Uithoorn en kijkt elke dag de streams.
Paul antwoord dat hij het moeizaam vind, investeren van geld alle neuzen dezelfde kant op, Hakim en ik zijn dikke maten en janken wat af zegt Paul.........
Nu over het restaurant wat er moet komen, hele ploeg wijntje eten en dan komt er geld binnen zegt Paul, maar eerst moet je zoiets wel realiseren zegt Meneer Uithoorn.
Je moet voor de markt een paspoort hebben voor het eten ook, dat wisten hun ook niet van te voren zegt Paul............
Dan over de live stream, meneer UitHoorn heeft vanaf dag 1 al streams genomen, ook dat het een maand gratis was.
Telefoon niet en je portomonee moet achter blijven,niks mag mee naar binnen........ ook je sigaretten vraagt Paul.
Paul vertelt dat ze helemaal niks weten, zal Obama dood geschoten worden weten wij dat ook niet.
Je moet van te voren een verklaring tekenen zegt Meneer Uithoorn, je mag niks zeggen etc.
Er zijn mensen in Meneer Uithoorn zijn omgeving die tegen hem hadden gezegd *Ga je aapjes kijken* Meneer Uithoorn vind dat het geen acteurs zijn, Paul vraagt zijn we dan echt dan echt......... Paul vroeg of ze wel *echt* over kwamen op tv.

Billy is druk in haar hoofd zegt ze...
Aike **we zijn natuurlijk uitgekozen omdat we elkaar juist niet zo leuk vinden tegen een bezoekers.**

Van de shifts is dus weinig terecht gekomen, bezoekers druppelen gewoon binnen zegt Rienk.
Rienk heeft het nu over zijn voeten, het is geen eelt de voetzool, voelt als een beetje leer, je kan het vergelijken met de kussentjes van een honden poot vertelt hij.

Hoe ze nu over komen op de streams, de camera`s hoort hij draaien, Vraagt hoe het in de nacht gaat, of mogen julie daar niks over vertellen vraagt Rienk......hebben ze nacht camera`s vraagt Rienk nog.

Gio over zijn feesten organiseren zit in zijn gene, Gio zijn vader organiseert door heel Nederland braderieën, Gio heeft het erover dat hij op 1 of ander feest elk jaar Zwarte Piet speelt.
Aike gaat volgens Gio alle festivals in Nederland altijd af, pakt een pen en schrijft iets op, belt deze bezoekers terug voor de 15e, deze bezoekers organiseren al jarenlang feestjes, van grote tot intieme feestjes.
Gio vertelt dit wordt 1 groot feestterrein, met een after vraagt vrouwelijke bezoekster,......de man (feest) heet Duncan. Het is de oprichter van ID&T


Cap LS


Billy krijgt een opdracht om een schilderij voor iemand te maken.
Ze maakt er 2, voor Pim en Miriam he zegt ze.....
Ze heeft te weinig gipsplaatjes roept ze, gaat even een doekje pakken , knielt bij het te maken schilderij........
Wat leuk dat jullie de moeite hebben genomen om te komen vandaag zegt ze tegen de opdracht gevers.
Billy is helemaal in haar element.......een echte Billy zegt ze, en ze kladdert er vrolijk op los.
Zijn Pim en Miriam een setje vraagt ze, Ja is het antwoord.
Deze mensen volgen niet de live stream maar de uitzendingen op televisie.......
Billy prijst ook even tussen neus en lippen door dat deze mensen ook even bij Charlotte moeten kijken, hele leuke armbandjes kirt ze er vrolijk op los.
Billy vind het een hele ervaring (Utopia) one in a life time.........met schilderen kan ze zich even *terug trekken** en het gesprek gaat vrolijk verder.

Een echte Billy..........mag ik even met u afrekenen :+


Cap Chanel.



[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 02-02-2014 13:36:32 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 2 februari 2014 @ 13:46:31 #121
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136236512
Laura in gesprek bij de open haard met een paar bezoekers............. ze huilt maar 1 keer in het jaar, maar in Utopia heeft ze al vaker gehuild. Ze wil blijven volhouden, dat het koud is, vooral als ze uit haar bed stapt maar dan doet ze even een *rondje* langs de koeien.

Andrea heft een liedje aan...........Die is knettergek zegt Laura, ze is zo een leuk en lief mens......
Mensen uit Den Helder staan er bij Andrea..........ff knuffeltje smak gezellig goed lieverd.....roept Andrea tegen iemand.

Er komt een mystery guest omstreeks 3 uur wordt er aangekondigd op de site van Utopia.

Billy als Billy Wortel.


Cap Flow3r


Er zijn *Fans* van Jimmy....speciaal voor hem gekomen, ze hebben een schilderij van Jimmy gekocht en er wordt stevig geknuffeld.


Cap nachtzuster.


Charlotte vind alles helemaal Leuk, wel druk zo een dagje zegt ze tegen een bezoekster die ze probeert *af te zetten* met een armbandje, ze had verkeerd gerekend.


Kindje van Boer Klaver tegen Aike, ze heeft Aike nog nooit gezien, NEE echt niet gilt Aike......ja Aike is te serieus he zegt Charlotte tegen het kindje.
Emil hoopt dat RuuT komt.

Er komen nog steeds mensen binnen druppelen.......coole mensen komen niet, zegt Charlotte, ze hebben het over de gele mutsen......
Charlotte en Emil lachen eigenlijk de bezoekers uit die de BioMarkt bezoeken, Zeker trouwe kijkers volgens Emil.
Emil vond dat er geen lekkere wijven tussen zaten.
Isabella ontvangt weer een nieuw groepje bezoekers...............Hai Hoi en leuk welkom, ja dat weten wij natuurlijk niet ( ging over hoe ze over kwamen in de huiskamer)

Emil tegen bezoekers over Harold, goud eerlijke jongen, zat gewoon met heimwee en zijn suiker enzo........

Charlotte staat achter de kraam bij de BioBakker........ze assisteerd hem en roept ook lekker en bedoelt het brood, die ze ook willen gaan maken in Utopia......Nou geloof me zegt Charlotte tegen een bezoeker, ik nam een hapje het is echt lekker, en ondertussen stelt ze zich aan iedereen voor.
Charlotte vertelt dat de BioBakker hun ook brood gaat leren bakken, de woeste knoest is de naam van een brood die Charlotte aan prijst
Charlotte rekent af met een klant, ik kom zo weer bij je terug zegt Charlotte tegen de BioBakker en wandelt vrolijk verder over het terrein.
Charlotte heeft nog maar 1 armband over, ga dan nieuwe maken zegt Billy, ja ik kan niet meer man is het antwoord van Charlotte..

En ondertussen druppelen er weer nieuwe bezoekers binnen............

Binnen is het ook aardig druk, Koffie en Thee alles staat op tafel zegt Vanessa.......
Hakim zou al 3 uur geleden een Pannenkoek gemaakt hebben voor Vanessa, Oh sorry schat, ik ga er voor jou ook 1 maken zegt hij tegen Vanessa.

Er zijn mensen die ook naar de koeien willen, Laura wordt erbij gesleept door Aike, Laura stelt zich netjes voor.
Isabella vind het helemaal super en gezellig.....vandaag doen Charlotte en Billy de koeien, Isabella heeft een dagje koeienvrij vertelt ze aan bezoekers...........
Deze meneer vind het ook heel leuk, kijkt nu heel anders dan thuis, leuk om te zien hoor, code van de geldkist wil meneer weten, dat weten wij niet zegt Isabella, nou dan neem ik hem mee zo onder mijn arm grapt hij als geintje.
Meneer kijkt de hele dag streams, zijn vrouw is er niet echt gelukkig mee _O-

Isabella neemt onder tussen afscheid van bezoekers, helemaal leuk, goede reis terug deze mensen komen uit Kampen.........
Ze staan met zijn 3e de tas van mevrouw vol met handtekeningen te bekijken, Jimmy staat er niet op en Isabella wijst aan waar Jimmy is......
Blijven volgen he blijven volgen en hoop jullie heel gauw weer terug te zien, zeker beaamt de meneer.

Isabella met een pruillipje tegen Andrea, mijn hartje is stuk heb je het al gehoord, nou dan krijg je toch een nieuwe zegt Andrea.............maar deze was zo speciaal pruilt Isabella..ze krijgt er een hartje bij van Andrea.......ze gaan samen een kopje thee drinken.

Andrea laat aan bezoekers de kas zien die daar om gevraagd hebben.
Op weg naar de kas komen er weer nieuwe bezoekers, Andrea en Isabella zijn vriendelijk en beleefd........hallo welkom wat leuk en geven iedereen een hand.

Andrea komt ook 2 dames tegen ergens bij het hek.......Hoi leuk dat jullie er zijn en heeft het over dat ze het best wel druk heeft gehad, massages, ook roept ze steeds, dit is een try out he.........
Aangekomen in de kas, de bezoekers staan ademloos te kijken naar het hoopje aarde _O- terwijl Andrea vertelt vol enthousiasme wat er allemaal geplant is.........neemt ondertussen afscheid van bezoekster, Bel me he voor een afspraak (massage) en zegt dat ze morgen avond half 8 ze iets over zich zelf gaat vertellen. ( op stream)

3 uur geweest nog geen mystery guest te zien.

Paul wil een wijntje, die zit er helemaal doorheen volgens Andrea.
Bezoekers nu bij Hakim, welkom leuk dat jullie er zijn.
Hakim in gesprek en Ruud staat gewoon ongegeneerd zijn tanden te poetsen, doet hij wel 20 keer per dag vertelt Hakim, **Je weet nooit wat er binnen komt he** grapt Hakim.
Er zijn ook sigaretten stiekem afgegeven aan Billy, heeft ze verstopt, Hakim en Billy stonden te smoezen, vanavond lekker roken.

Hakim staat weer in het beslag te roeren ondertussen babbelen met een bezoeker hoe ze het vinden, positief of negatief, dat ze wel op elkaars lip zitten etc.etc.
Ook een vrouw met kind, ze willen een handtekening van Hakim, Hakim laat even zijn koekenpan in de steek en zet een handtekening .
Hakim staat weer pannenkoeken te bakken, Vanessa die naast hem staat zegt tegen een Meneer die op de pannenkoeken staat wachten, *Je doet hier niks zonder dat iemand het opmerkt**
Hakim vind het wel confronterend het is voor hun ook een try out vertelt hij aan de meneer .
Paul komt erbij staan, **Ja, wij zijn maatjes he** er moet afgerekend worden, 10 euro......
Paul............wil je er ook eentje voor mij bakken, en Paul heeft 50 euro gehad voor zijn houten hart.

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 02-02-2014 15:24:39 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 2 februari 2014 @ 15:52:11 #122
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136241964
En daar is de Mystery guest....................
RENE FROGER plus hond.

Hij hoorde zoveel leuke dingen over Utopia, Ja ik moest dan ff kijken he.......zegt hij.
Hij wandelt met een soort beer van een hond het terrein op............
Hallo roept hij hai en daar is Billy smak smak wat leuk je te ontmoeten, Ze missen muziek allemaal blij en uitgelaten............ en vragen of hij even een moppie kan gaan zingen.
Rene woont aan de overkant van Utopia, en weer, ja ik kom ff kijken leuk he kirt Billy.........


Cap RVer

Ook Rene moet 5 euro entree geld betalen aan Aike, ach dan heeft zij ook weer haar momentje gehad , zegt Jimmy.

Jimmy heeft het over een optreden van Froger, is nou wel erg kort dag, maar er kan wel een keer iets geregeld worden met een bandje enzo antwoord Rene.

Rene koopt 2 potten honing bij de Honingkraam, Hij gebruikt zowiezo veel honing vertelt hij aan ze.
Billy weer bij Rene, ze gaat speciaal voor Rene een schilderij maken, rood met blauw zijn de lievelings kleuren van Rene..........Ga ik speciaal voor jou maken, met liefde kirt Billy.

Alles is leuk, echt leuk, helemaal leuk, leuk he..Billy met Rene

Cap RVer

Rene is binnen.........Andrea trekt hem zowat naar haar hoekje en draait haar massage verhaal af tegen Rene, daarna mag Rene de slaapkamer bewonderen, en slaap je wel een beetje is zijn vraag, Ja zegt Andrea, ze is zo gelukkig met haar matras.................en ze is ook zo lekker creaief bezig antwoord ze Rene.

Andrea vertelt weer het is een rollercoaster ( Utopa) en Paul er tussen door over zijn verwarming die er gaat komen.
Rene krijgt een kadotje, een kromkrommerplant, de meiden van de stichting draaien hun praatje af tegen Rene, weg gegooid voedsel, het idee is dat er iemand een week lang voor Henk zorgt............ach joh dan geef jij hem maar door aan Gordon of Gerard zegt Isabella tegen Rene.
Rene neemt hem mee en geeft hem dan na een week weer door aan iemand anders.........**Is goed schat, ik neem hem wel ff mee, over een week moet je dan ff informeren ** zegt Rene tegen de meisjes.


Cap Pullup

Billy in een gesprekje met Rene, over het restaurantje dat ze willen beginnen, *Kom je dan ook een keertje eten** vraagt Billy, ja hoor zegt Rene, kan ook in combi met een optreden.........
Helemaal leuk, echt leuk, super kirt Billy. Leuk he antwoord Rene.

Rene met Andrea wandelend naar de koeien, ze staan bij het begin van het grasveld, Rene wil niet verder i.v.m. de modder......Andrea vertelt Utopia is ook leren, kaas en met 15 creatieve geesten. Rene vraagt of ze nog iemand mist.......ja iemand met motivatie en die diepzinnig is.
Andrea vertelt dat ze kracht haalt uit haar geloof, dan gaat ze schilderen en vanmorgen heeft ze het al verkocht.
Ze wil niet met een vingertje wijzen, daar heeft ze een hekel aan vertelt ze hem, ook dat ze danst op zondag in de kerk.
Ze vind het leuk Rene te ontmoeten.
Dan over haar kas, wat ze verbouwd en kost maar 200 euro alles bij elkaar............En het werkt ook vraagt Rene, ja alles zelf gedaan antwoord Andrea, het is 5 graden in de kas vertelt ze hem, nu over Bonaire en vertrouwen.
erg goed zegt Rene...........

Mevrouw Klaver komt eraan met een stuk kaas, de schat wil er niks voor hebben, ze vind het gewoon leuk, Nee dat wat kost het, nee zegt Rene weer , dat wil ik niet wat kost het,10 ct zegt Mevrouw Klaver.

Of Rene ook eens een massage wil, of Natasja stelt ze voor, En je kent mijn man wel zegt Andrea, en heeft het over Anton en haar pleeg/stiefdochter........


Jimmy nu bij Rene, je moet niet teveel hier komen.i.v.m. wat hij weer naar huis mee moet slepen, Jimmy wil even contact hebben met Rene over een optreden in Utopia.
Rene kan niet exact met Jimmy afspreken i.v.m. een optreden.....

Rene sleept nu met een volle plastic boodschappentas......kom schat we gaan naar huis, kom lieverd, kom schat en trekt aan die hond van hem.
Rene neemt afscheid en wandelt met Beer de loods uit...............Andrea zegt, bel me als je last van je rug hebt, en geef het door aan Natasja.
Rene zegt tegen Billy dat hij zich laat verrassen i.v.m. het schilderij die ze speciaal voor Rene gaat maken.
Rene staat nu buiten een handtekening uit te delen..............
**Ik moet ook nog een plant mee nemen, kijken hoe ik dat allemaal doen**
**Oh me hond moet ook mee**, en vraagt of er een paar mee kunnen lopen naar het hek, zijn auto staat buiten daar antwoord Rene............
(en hij woonde aan de overkant :') )


Een meisje loopt met Rene mee naar het hek, zij draagt Henk voor Rene, een gouden tip van Rene, trek wel goede schoenen aan met dikke zolen, want anders trekt de kou er door heen.
Rene heeft 4 honden in totaal, ook een jack russel die moesten ze laten inslapen vertelt hij aan het meisje.

En Rene verdwijnt achter het 2e hek.....dag Rene :W

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 02-02-2014 16:17:57 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 2 februari 2014 @ 16:43:32 #123
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136244300
En weer nieuwe bezoekers, waren verdwaald maar hebben het echte *Utopia* gevonden.
Hakim vraagt of ze dit verwacht hadden, mevrouw vraagt of ze *spelen* echt niet antwoord Hakim.
Er wordt geopperd om muziek te gaan maken, Hakim mist muziek, hij is een muziek mens (radio)


Cap Gher.

Jimmy duwt een Mevrouw in een rolstoel over het gras bij de koeienstal, er staat een koe bij hun (zwart witte) Jimmy babbelt gezellig en legt alles geduldig uit aan deze mevrouw.

Vivian Reijs is er ook, de blonde voedings/lifestyle blogger uit de SBS-stal .
Ruud is op slag verliefd op haar,Ik ben fucking verliefd, dit is de eerste mooie vrouw die ik hier tegenkom.........................

Vivian geeft adviezen betreft het eten..........

En nog meer bezoekers die de loods binnen wandelen...........en weer draait Hakim zijn praatje af van het wennen aan de kou etc.etc.

Aike heeft het koud, staat bij Hakim, ze hebben het over Rene Froger dat hij langs kwam, helemaal leuk, lachen he antwoord Aike aan Hakim.
Aike heeft geen flauw idee wie Vivian is zegt ze tegen Hakim.

Iemand had een hele tas met tijger gevalletjes meegenomen voor Billy, maar dat mocht niet mee naar binnen, ze heeft wel een sjaaltje gekregen van die bezoeker,heeft ze geruild voor een ei, helemaal leuk weer.

Nog meer bezoekers roept Hakim, Ohhh roept Hakim en weer gaan ze in de houding staan, handje schudden en verhaaltje afdraaien.

Morgen een belangrijke vergadering zeggen Paul en Hakim tegen bezoek, over geld etc. ik pak gewoon het telefoon boek ( Paul bestellen) en anders stemmen ze me er maar uit.

half 6, ze ruimen de boel op standhouders zijn tevreden, bewoners tevreden einde van deze dag, ze hebben mazzel gehad met het weer, geen drupje regen is er gevallen vandaag.


2 983 is er verdient 3.278 omzet......


En zo loopt de 1e BioMarktdag op zijn eind.....geslaagd.......... ^O^
Ik wilde vandaag **Live** verslag uit brengen vanaf het Utopia terrein,maar er stond iets in de weg, dus het **Live* verslag kwam uit mooi Amsterdam .......



[ Bericht 2% gewijzigd door Toverheks op 02-02-2014 19:03:26 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 2 februari 2014 @ 20:11:55 #124
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_136253570
Er is een flinke discussie aan de gang......Billy heeft van een bezoeker een zakje wiet gekregen.........Rienk en Emil spreken Billy erop aan.
Zijn het er totaal niet mee eens dat er een jointje wordt gerookt.....Laura vind het jammer dat er aan deze leuke dag zo een einde komt.

Eerder ging het over de 7 pakjes sigaretten die er bij de chinees besteld werd....chinees eten en roken.een Punt dat ook al een discussie was.........Er is besloten dat er 1 keer in de maand eten wordt besteld op de dag van de BioMarkt.

Rienk is BOOS en zegt dat een paar keer.....alles wordt afgebrokkeld waar we voor staan zegt Emil..... Aike probeert het gesprek een beetje te sussen, moeilijk te verstaan iedereen tettert af en toe door elkaar.
Aike zegt ook, er wordt ook drank besteld, iedereen moet voor zich zelf weten wat hij doet ( blowtje roken)
Charlotte tettert er door heen, we zijn geen commune.......ieder moet eigenlijk zijn eigen potje geld hebben dan kan jezelf beslissen wat je ervoor koopt.
Hypogriet van Rienk vind Billy......hij is tegen geld zegt Emil

Hakim en Paul gaan straks een Blowtje roken :7 , Ze hebben geen zin in deze discussie

Emil staat voor bewust gezond leven roept hij nu, hij heeft het nu over dat het wordt gedoogt het is niet legaal, straks is er met die shit geknoeid.
Emil vind het zonde dat van het *Gemeenschapsgeld* peuken worden besteld.

Billy roept Charlotte al een paar keer.....het is al 10 over 8 en de koeien moeten gemolken worden..BOER KLAVER klokt U mee :P

Billy tegen Rienk...fuck you Rienk grote eikel, Rienk staat zijn handen te wassen in de keuken met Gio.

Charlotte en Billy bij de koeien, Charlotte **Ik ga het doen hoor** wat zegt Billy **Het kalfje eruit trekken, ik doe al deze shit*** Isabella had aan gegeven dat zij de koe ging helpen bij de geboorte van het kalfje

Waarom Rienk nu boos is vraagt Charlotte,moeten we hem respecteren op zijn blote voeten zegt ze.......
Charlotte had gesprek een keer gehad met Rienk, dat hij op straat leeft omdat hij niet tegen kritiek kan en in zijn eigen wereld leeft, volgens Charlotte....
Billy vind het belachelijk dat hij ook tegen drank is maar wel mee loopt te zuipen.

Nu over de andere *meiden* die wel roepen dat ze de koeien en de koeienstront opruimen maar er komt weinig van terecht volgens Charlotte

De bel......aan tafel, de chinees komt de 7 pakjes sigaretten en het eten afleveren, eet smakelijk

edit- Rienk is nog steeds BOOS en dat is ook te horen..
Billy en Rienk, dat is even water en vuur, Rienk vind al dat Billy weinig doet, zit op bed en reageert af en toe sloom......en zo blijft Rienk zich maar opwinden over Billy en haar zakje wiet
Rienk * Billy heeft altijd het hoogste woord, duurzaam leven en wat goed is** Rienk heeft aan Billy gevraagd of ze de wiet in de open haard wilde flikkeren, dat wilde Billy niet.
Hakim en Rienk in diep gesprek......

Vanessa heeft de pakjes sigaretten onder haar jas verstopt

Even de chinees betalen.........264 euro :Y) Ik zeg eet smakelijk


Cap PB


Aike wil nog een Centraal, Hakim heeft er geen zin in en volgens mij de rest ook niet.
Aike heeft het gevoel dat ze zich zelf verliest.....

Lekker buiten een peukie roken...........Moeten wij een voorbeeld zijn voor Nederland vraagt Vanessa, ze wil best duurzaam scheiden en kunst mooi vinden zegt Vanessa, ze gaat niemand veroordelen van hoe ze doen en wat.
Laura vind NU een sigaret stinken maar ze staat er wel gezellig bij, eerder was ze er Zo op tegen dat er sigaretten werden besteld, nu vind ze het oke :+

Rienk heeft 2 pakjes met peuken in de open haard gegooid.

Het Centraal gaat voortaan over zakelijke dingen en geen privézaken meer wordt er besloten.

Hakim en Paul bij de stal, Hakim is een joint aan het bouwen
Hakim vraagt aan Paul of ze Billy er bij moeten roepen, Ben je gek zegt Paul, dan gaat ze raar doen


Cap Pullup


Aike vraagt zich af waar ze mee bezig is, ze vreet ongezond, rauwe pannenkoeken, krijgt niet van de *Grond* waar ze voor staat, pijn in haar hand, pijn in haar buik, kan niet Kakken ( haar eigen woorden, het is gewoon KUT zegt ze lachend tegen Billy.

Paul, Hakim, Billy en Charlotte buiten, Paul maakt de meiden wijs dat Rienk ook de wiet in de kachel heeft gegooid.


Ik zeg, WiederwiederWIET op mijn bezemsteel :W

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 03-02-2014 07:38:07 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_136275222
Maandag 3 februari
het is 8,35 en Laura en Isabella lopen naar de koeien en zingen dat het maandag is en de sky blue
In het huis is alles nog in diepe rust

goedemorgen liefies zeggen ze tegen de koeien als ze bij de stal aan komen

Isabella zegt nee dit doen die meiden niet dit heeft Jimmy gedaan en dat ga ik aan hem vragen waarom hij dat doet
ze kijken naar het hooi en de riek is ook weg
Laura zegt dat ze de riek gaat halen
Isabella voert de kippen
ze zegt en hoe staat het met jullie drinken?? ook leeg, en dan zeuren tegen ons
dat is ook wat zegt Isabella en dan ons gisteren helemaal uit schelden he
Wie? zegt laura? ,, ja die meiden zegt Isabella , niets heeft water
Laura gaat het hooi weg scheppen wat Jimmy heeft laten liggen

Isabella: nou hadden we het hier zo mooi gemaakt van de week
Laura: Ik wil wel eens weten wie dit dan doet dat stro zo neer leggen
Isabella: brengt af en aan het vieze stro richting wei
Laura: wat een koude dag vandaag , maar wel een mooie dag
Laura: de koetjes zijn een beetje moe
Isabella: ik denk niet dat zij drachtig is
Laura: Nee???
Isabella: we zitten hier al een maand he
Laura: zou je het niet leuk vinden een Utoipia kalfje?
Isabella: ja ik zou het wel gaaf vinden
Isabella: Echt he jeezus
Laura: nou dames van het goede leven ik kom even bij jullie zitten zegt ze tegen de koeien
Laura: zoo verse vlaaien te koop roept ze

De koeien hebben geen geduld ze willen bij de luzerne
De zwarte koe gaat staan plassen

Laura: goed zo schatje maar ga je nu expres voor mijn kruiwagen staan ?
Laura: ik vond het wel echt gezellig gister, al die lieve mensen
Isabella: Ja leuk he
De koeien krijgen nieuwe luzerne en brokjes
Laura: ik moet wel even achter die mutsen aan gaan want ik zie mijn muts nog verdwijnen
Isabella: Ik zie die andere muts er nog mee van door gaan, je weet hoe slings ze is
Laura: maakt niet uit ik heb een andere stijl dus die muts van mij wordt toch heel anders
Isabella: toen ik hier net kwam had hij al alles uitgemest en eieren uitgehaald
maar dit is geen uitmesten
Laura: nee maar het is wel lief bedoelt toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')