abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:29:14 #276
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135890551
wat ik heb bijgeleerd: dat ik niet zo impulsief moet posten wat er in me opkomt. ik werk hieraan met een psychotherapeute.

wat de SC betreft: ja, ik ben daar graag en hier ook maar het zijn echt 2 verschillende SC's
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2014 @ 13:30:25 #277
43556 miss_dynastie
pi_135890602
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed, mijn reactie op het geheel.
Ik ben niet helemaal tot op de laatste letter ingelezen dus vergeef me als ik ergens een beetje verkeerd zit.

Laten we ook maar gewoon namen noemen want dat maakt de zaken wel meteen gewoon helder.

Dat er onderling nogal eens botte opmerkingen gespuid worden daar hoor je mij niet over. Hou er zelf ook tot op zekere hoogte wel van en kan er ook aan meedoen.
Maar op het moment dat er dan een user, sararaats in dit geval, mee gaat posten dan gaan de verhoudingen anders liggen. Sara is een lief persoon maar ze kan niet filteren. Ik denk echter wel dat ze dit in zekere zin kan leren. Er mag een beetje rekening met haar gehouden worden maar zij mag ook horen als ze te ver is gegaan. Maar dan wel op een constructieve manier, anders snapt zij er geen hol van, bezorg je haar een kutgevoel en ze kan er alsnog niks mee.

Dan de meeting. Er werd afgesproken te meeten, tot het moment dat sara aangaf ook te willen komen. Toen werd er gekonkeld en probeerde men zich eruit te draaien en kwam het er op neer dat sara dat maar niet moest willen want dat was voor niemand leuk.

Pak dat dan op een andere manier aan. Heel fok hoeft niet om de speciale gevallen heen te draaien alsof je op eierschalen loopt, maar zo bot is het andere uiterste en ook nergens voor nodig.

Dat er niet goed gemod is mogen jullie vinden, ik weet wel dat betreffende mod haar stinkende best gedaan heeft eea in goede banen te leiden maar dat daar op een gegeven moment geen beginnen aan meer was.

:)
En je weet ook wat er nu gebeurd is? Sara post dat ze haar bh niet aan heeft en nip vraagt of ze nu op haar navel hangen of dat ze kleine tietjes heeft. Daar gaat het nu om. Maar mijn indruk wordt dus gewoon bevestigd, dit is een oude rekening die vereffend moest worden. Want als je dat al niet meer mag zeggen, moet je dus wel degelijk op eierschalen lopen. En daarom staat Sara bij mij voorgoed op negeer, terwijl ze er zelf geen flikker aan kan doen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 januari 2014 @ 13:31:38 #278
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135890668
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan de meeting. Er werd afgesproken te meeten, tot het moment dat sara aangaf ook te willen komen. Toen werd er gekonkeld en probeerde men zich eruit te draaien en kwam het er op neer dat sara dat maar niet moest willen want dat was voor niemand leuk.
Hoho, niet "men". Dat was 1 persoon, die daar door de hele SC op is aangesproken. Uitgepraat en klaar. En Sara komt gewoon naar de meet. Die laat zich minder makkelijk uit het veld slaan dan jullie blijkbaar denken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:32:33 #279
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135890713
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En je weet ook wat er nu gebeurd is? Sara post dat ze haar bh niet aan heeft en nip vraagt of ze nu op haar navel hangen of dat ze kleine tietjes heeft. Daar gaat het nu om. Maar mijn indruk wordt dus gewoon bevestigd, dit is een oude rekening die vereffend moest worden. Want als je dat al niet meer mag zeggen, moet je dus wel degelijk op eierschalen lopen. En daarom staat Sara bij mij voorgoed op negeer, terwijl ze er zelf geen flikker aan kan doen.
Ja die had ik nog meegekregen.
Wat ik eerder al had aangegeven; die post was gewoon de druppel.
Sara is een makkelijk doelwit. En dat is gewoon niet eerlijk. Zoek er een van je eigen niveau en leef je daarop uit :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:33:50 #280
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135890766
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoho, niet "men". Dat was 1 persoon, die daar door de hele SC op is aangesproken. Uitgepraat en klaar. En Sara komt gewoon naar de meet. Die laat zich minder makkelijk uit het veld slaan dan jullie blijkbaar denken.
Ok, het was er 1. Dat wist ik niet :) en dat het uitgepraat is neemt niet weg dat het wel gezegd is.
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2014 @ 13:33:58 #281
43556 miss_dynastie
pi_135890776
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ja die had ik nog meegekregen.
Wat ik eerder al had aangegeven; die post was gewoon de druppel.
Sara is een makkelijk doelwit. En dat is gewoon niet eerlijk. Zoek er een van je eigen niveau en leef je daarop uit :)
Ja, en Sara wordt overal genegeerd (ook in je eigen OUD forum trouwens!), behalve in F&F en daarom is ze blijven plakken. Die users kijken nu wel link uit om nog een woord met haar te wisselen :') En als dat is wat je bereikt hebt met een actie die bedoeld was om een (1!) user te straffen, vraag ik me af wie je nu werkelijk denkt te straffen... niet nip, in elk geval, daar wordt nog gewoon mee en tegen gepraat.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:36:08 #282
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135890878
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En je weet ook wat er nu gebeurd is? Sara post dat ze haar bh niet aan heeft en nip vraagt of ze nu op haar navel hangen of dat ze kleine tietjes heeft. Daar gaat het nu om. Maar mijn indruk wordt dus gewoon bevestigd, dit is een oude rekening die vereffend moest worden. Want als je dat al niet meer mag zeggen, moet je dus wel degelijk op eierschalen lopen. En daarom staat Sara bij mij voorgoed op negeer, terwijl ze er zelf geen flikker aan kan doen.
terwijl ik dat niet bedoelde om mensen op stang te jagen
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:38:15 #283
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135890990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, en Sara wordt overal genegeerd (ook in je eigen OUD forum trouwens!), behalve in F&F en daarom is ze blijven plakken. Die users kijken nu wel link uit om nog een woord met haar te wisselen :') En als dat is wat je bereikt hebt met een actie die bedoeld was om een (1!) user te straffen, vraag ik me af wie je nu werkelijk denkt te straffen... niet nip, in elk geval, daar wordt nog gewoon mee en tegen gepraat.
Dat eerste ben ik me van bewust. Dat tweede is mij niet aan te rekenen, ik ben hier ook pas later ingevallen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_135891155
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoho, niet "men". Dat was 1 persoon, die daar door de hele SC op is aangesproken. Uitgepraat en klaar. En Sara komt gewoon naar de meet. Die laat zich minder makkelijk uit het veld slaan dan jullie blijkbaar denken.
Dit idd. Ik denk al, wat lees ik nou.

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ok, het was er 1. Dat wist ik niet :) en dat het uitgepraat is neemt niet weg dat het wel gezegd is.
Dit vind ik een kul argument. Dan hoef je nooit meer wat uit te praten en mensen te vergeven voor wat ze gezegd hebben, het is gezegd en dat kan niet meer terug gedraaid worden. Zo werkt het niet hè. Ik kan het ene moment ook iets zeggen waar ik na bepaalde argumenten van anderen anders tegenaan kijk en misschien wel spijt van heb dan. Maar ja ik heb het gezegd gehad, ja, daag.

Het was toen uitgepraat, zand erover, diegene heeft er toen ook spijt van gehad, desondanks wordt diegene daar achteraf toch nog keihard op aangepakt, terwijl later in het topic bleek dat er eigenlijk geen reet aan de hand was, en juist door de starre houding van de mod van dienst is het uit de hand gelopen. Chapeau.
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2014 @ 13:42:46 #285
43556 miss_dynastie
pi_135891198
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik me van bewust. Dat tweede is mij niet aan te rekenen, ik ben hier ook pas later ingevallen :)
Met 'je' bedoel ik dan ook niet jou, maar meer 'je, als beslissingnemer'. Ik reken jou in ieder geval niet de actie van een medeblauwe aan in een ander forum en ik denk dat jij, als je in F&F had gemod, de post van Sara zou hebben geedit als je bang was dat daar discussie over zou ontstaan (en helemaal in het licht van de discussie van vorige week), want wat ik van jou (en de andere huidige OUD-modjes trouwens!) zie als mod is dat je aanwezig bent, meedoet en er op een niet vervelende manier bovenop zit. Voorkomen is, zeker in zo'n geval, beter dan genezen.
pi_135891221
Ik vind het gewoon zonde dat er een week later gestraft wordt voor iets wat al weer achter de rug was en in dit geval is het extra triest omdat Sara daar nog het meeste last van gaat hebben.
Want er zal minder op haar gereageerd worden als je alle woorden op een zoutschaaltje moet leggen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:43:29 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135891224
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, toen ik nog alleen lurkte in V&A was het veel sneller bijlezen :')
Amen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135891272
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
< knip>
Ik ben het wel met je eens hoor, ik probeer toch ook altijd wat extra rekening te houden met Sara. Want het is een user die soms wat te lief en wat impulsief is voor Fok! ;)

Maar wat betreft de meeting; de opmerking dat het misschien niet zo leuk was voor Sara, daar was Nip al flink voor op haar vingers getikt. (Ook door users zelf.) Want dat vonden de meesten niet kunnen, zeker niet op de manier waarop het ging.

Dit (het slotje, de bans, de notes) ging nu echt om de opmerking die volgde na de mededeling dat Sara bh-loos achter de pc zat. En ja, die opmerking kwam van Nip, en daarom trok ik ook even mijn wenkbrauwen op, maar het was ook wel weer een opmerking die elke andere user toegeworpen had gekregen van Nip.

Maar nogmaals; of het echt handig was, dat is een tweede. Nip had natuurlijk al een 'reputatie' .
Dat is alleen iets tussen Nip, Sara en de mods wat besproken kan worden. Maar nu moet de hele SC er voor boeten, terwijl er misschien 2 opmerkingen gemaakt werden die nog over tieten gingen (nog wel over de dames van Bamba zelf) en dat was het. Het werd eigenlijk al wat genegeerd, en er werd in elk geval niet eindeloos vrolijk op doorgegaan om Sara belachelijk te maken.

Zodoende vond ik de reactie van de mods wel wat overdreven, of in elk geval niet helemaal fair. Zeker van Yvonne, die echt nooit in de SC komt (of er in elk geval niet post) en dan gelijk haar oordeel klaar heeft. (Dat oordeel was niet echt mals..) En er wordt beweerd dat Sara huilend in een hoekje zat, terwijl Sara van niks wist en zich verdomme nog schuldig gaat voelen ook terwijl ze zelf altijd het sportiefste van allemaal reageert.

Ik ben geen reller, ik heb niks tegen Senesta of Yvonne persoonlijk, echt niet, maar nouja, dit had anders opgelost kunnen worden.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:46:30 #289
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135891332
ik had nog een T-shirt aan hoor
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 januari 2014 @ 13:47:57 #290
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135891385
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef sararaats het volgende:
ik had nog een T-shirt aan hoor
Ja joh, dat snappen we best :) Ik vind het nog het vervelendste dat jij nu de dupe bent en dat er zoveel óver jou gesproken wordt, terwijl wij in de SC gewoon mèt jou praten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_135891415
Maar eigenlijk vind ik dat we er over op moeten houden, alles is al gezegd en we vervuilen de V&A Sc ermee terwijl het vandaag feest hoort te zijn voor Chico en Baloe *O* *O* *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:48:33 #292
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135891416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja joh, dat snappen we best :) Ik vind het nog het vervelendste dat jij nu de dupe bent en dat er zoveel óver jou gesproken wordt, terwijl wij in de SC gewoon mèt jou praten.
bwah, het is gewoon heel vervelend dat er nog over doorgehamerd wordt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:48:43 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135891423
Oi, dalijk gooien ze deze SC ook dicht, dat zou pas nasty zijn ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:48:47 #294
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135891424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:48 schreef indaha het volgende:
Maar eigenlijk vind ik dat we er over op moeten houden, alles is al gezegd en we vervuilen de V&A Sc ermee terwijl het vandaag feest hoort te zijn voor Chico en Baloe *O* *O* *O*
wat zij zegt
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:48:56 #295
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135891433
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit idd. Ik denk al, wat lees ik nou.

[..]

Dit vind ik een kul argument. Dan hoef je nooit meer wat uit te praten en mensen te vergeven voor wat ze gezegd hebben, het is gezegd en dat kan niet meer terug gedraaid worden. Zo werkt het niet hè. Ik kan het ene moment ook iets zeggen waar ik na bepaalde argumenten van anderen anders tegenaan kijk en misschien wel spijt van heb dan. Maar ja ik heb het gezegd gehad, ja, daag.

Het was toen uitgepraat, zand erover, diegene heeft er toen ook spijt van gehad, desondanks wordt diegene daar achteraf toch nog keihard op aangepakt, terwijl later in het topic bleek dat er eigenlijk geen reet aan de hand was, en juist door de starre houding van de mod van dienst is het uit de hand gelopen. Chapeau.
Maar het kan ook niet zo zijn dat je alles kan zeggen wat je op je lever hebt, en dat het dan niet telt als je er sorry achteraan zegt toch?

En verder kan het best datnje gelijk hebt. Ik zal achter eens vragen of eea opnieuw beoordeeld kan worden :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_135891491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:48 schreef indaha het volgende:
Maar eigenlijk vind ik dat we er over op moeten houden, alles is al gezegd en we vervuilen de V&A Sc ermee terwijl het vandaag feest hoort te zijn voor Chico en Baloe *O* *O* *O*
Wijze vrouw! _O_
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:50:23 #297
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_135891499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Oi, dalijk gooien ze deze SC ook dicht, dat zou pas nasty zijn ;(
Over 5 posts.
4 eigenlijk nu.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:51:42 #298
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135891542
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:50 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Over 5 posts.
4 eigenlijk nu.
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:51:46 #299
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135891546
Frasier hing in m'n haar omdat ik hem aan het plagen was
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135891553
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:50 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Over 5 posts.
4 eigenlijk nu.
Nee toch! :o Dat zou echt niet leuk zijn voor de vaste gasten hier! -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')