abonnement Unibet Coolblue
pi_394606
Maandag gaat er weer iemand uit, Koen, Mariska of Audrey.
Laten we allemaal op Mariska stemmen, en daarna gaan kijken hoe Koen zich profileert.
Ben bang dat het dan een erg onzeker mannetje wordt, kunnen we nog lachen.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_394804
Ik zie liever die Audrey gaan, ik geniet veels te veel van Koen en Mariska (zowel samen als individueel)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 15 oktober 2000 @ 00:10:08 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_394978
Ik geniet sinds vanavond NIET meer van Koen.
Wat een vieze goorlap, wat 'ie met Audrey flikte. Een beetje in haar slaap aan d'r zitten. Wat een eng huftertje (was 'ie al, maar nu helemaal).
Mariska is ook de armoede voorbij...

Dan maar geen interessante tv (zet ik 'm wel op een andere zender).

Vond dat gevoos van Mariska en Koen toch al EEN groot zapmoment...

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:47:52 #4
3542 Gia
User under construction
pi_395163
Wat een onzin.

Audrey is zelf in de bus gestapt, in de wetenschap dat je met veel mensen in één bed ligt.

En zoals we Audrey bezig zagen met het dansje maakt wel duidelijk dat ze niet vies is van het gepluk aan haar lijf.

Ik denk dat ze wel doorhad wat er gebeurde, en ze vond het maar wat lekker......

  zondag 15 oktober 2000 @ 08:34:11 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_395295
quote:
Op 15 oktober 2000 01:47 schreef Gia het volgende:
Wat een onzin.
Audrey is zelf in de bus gestapt, in de wetenschap dat je met veel mensen in één bed ligt.
En zoals we Audrey bezig zagen met het dansje maakt wel duidelijk dat ze niet vies is van het gepluk aan haar lijf.
Ik denk dat ze wel doorhad wat er gebeurde, en ze vond het maar wat lekker......
Okee dan... dus als je zelf in de bus bent gestapt mag iemand jou 's nachts een beetje gaan liggen betasten als je je er niet bewust van bent? Zonder je medeweten?
DAT is onzin, Gia.
Omdat je een spannend dansje deed mag je ineens betast en afgelikt worden? Dus Koen deed niets fout? Die mag vannacht aan Zoe zitten, want die is niet vies van knuffelen met Bart?

De term consenting adults, wel eens van gehoord?

Ik vond het een stukje nare televisie.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 15 oktober 2000 @ 11:52:38 #6
2180 Avia
FOK-Member
pi_395366
Het is duidelijk dat Koen geen grenzen heeft.
Maar toch vermoed ik dat hij wel eens de uiteindelijke winnaar gaat worden....kweenie
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_395629
Gewoon Audry er uit, gebeurt er nog wat met de nieuweling nancy, Mariska & Koen!
pi_395740
Koen is aan de onwijs lekker bezig.....bij iedereen lekker aan het jennen....zelf krijg ik ook onwijze hekel aan die gozer.....dus lekker laten zitten......winnen(?).....dat vind ik weer te veel eer......

Maandag er uit:

Mariska.....de meest zielige persoon die ik ooit op tv heb gezien......

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_396988
Ik dacht eerst met Koen, Mariska en Audrey op de bank, dat dat wel duidelijk was wie er moest gaan. Maar ik vind ook dat Koen te ver ging toen hij Audrey betastte. Dar zijn gewone nederlandse woorden voor, dat is aanranding. Een 'naar'stukje TV, zoals iemand al schreef.

Ik ben absoluut geen voorstander van de 'wees jezelf'-religie waarop mensen worden afgerekend in de BUS en BB e.d. In die zin is Koen m'n grote voorbeeld van: mensen maak van zo'n programma nou eens werkelijk een SPEL.

Maar aanranding gaat me toch net ff te ver. En daarop zeggen: als je de Bus in gaat weet je toch.... Het lijkt me toch dat je nog niet vogelvrij bent dan.

Toch mag van mij Audrey er gewoon uit omdat ik die in de Bus (hoe ze verder is weet ik natuurlijk niet) een non-figuur vind. Ze is niet zichzelf. Dat zie je aan haar hele strakke lichaamstaal. Maar ze speelt ook geen leuke of boeiende rol. Wat dat betreft hoort ze er wat mij betreft gewoon niet in en mag ze eruit.

Koen is een smaakmaker, die m.i. te ver is gegaan. Mariske is een spontane meid die aan een tweede puberteit is begonnen in de zin van: ik ga het eens allemaal anders doen en benaderen in m'n leven en de mooie dingen die ik dan ontdek, die houd ik vast. Ik vind dat een boeiend proces om naar te kijken.

  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 10:17:05 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397030
Ik stem helemaal niet. Zonde van het geld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')