abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 maart 2014 @ 22:11:26 #226
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_137563199
wanneer weer fok squad EUW/USE party matchmaking? te lang geleden :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_137574707
Game eindelijk uit beta, nu nog wachten op installatie. godverdomme.
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 10 maart 2014 @ 12:18:29 #228
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137577429
Ik ben even gestopt met dota :( gewoon al dik 10 games op rij saaie games (of je wordt heel hard gestompt of je wint in 21 minuten zonder enige vorm van tegenstand) Ik ga even wat anders doen de komende weken :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137580331
1-7-3 tegen medium bots, wauw. :')

ik oom in 3 seconde en heb geen idee wat ik moet doen!
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 10 maart 2014 @ 13:55:16 #230
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137580648
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:44 schreef dustbrain het volgende:
1-7-3 tegen medium bots, wauw. :')

ik oom in 3 seconde en heb geen idee wat ik moet doen!
de "campaign" waarin dota wordt uitgelegd spelen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 10 maart 2014 @ 13:56:38 #231
395800 DKBeats
Hiphop / Trap Producert
pi_137580693
Ik zit momenteel op 3.9k MMR solo en party, vind het wel wat aan de lage kant maar oke :(
Als er nog redelijke mensen zijn die met normale mensen willen spelen i.p.v. die retard russians kan je me adden op steam onder ID DKBeats (Trippy Nation username)
pi_137581024
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:44 schreef dustbrain het volgende:
1-7-3 tegen medium bots, wauw. :')

ik oom in 3 seconde en heb geen idee wat ik moet doen!
Lol.
Blijf oefenen, verspil je mana niet in lane (niet random een fissure ofzo alleen om te harassen, veel heroes kunnen maar 1 of 2 keer een spell casten voordat hun mana op is). Game is hard dus maak je niet al te druk als het slecht gaat in het begin, blijf gewoon spelen en voor je het weet rage je tegen die feeders alsof je zelf nooit slecht was :P
pi_137581532
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:08 schreef fwokker het volgende:

[..]

Lol.
Blijf oefenen, verspil je mana niet in lane (niet random een fissure ofzo alleen om te harassen, veel heroes kunnen maar 1 of 2 keer een spell casten voordat hun mana op is). Game is hard dus maak je niet al te druk als het slecht gaat in het begin, blijf gewoon spelen en voor je het weet rage je tegen die feeders alsof je zelf nooit slecht was :P
haha ja ik ben lol gewend, daar heb je bijna infinite mana. :P
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 10 maart 2014 @ 16:14:33 #234
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_137584518
Net een paar weekjes bezig, het is zo verslavend :')
Helemaal super.
pi_137640566
Ik ben juist een paar weken gestopt om andere games te spelen. Moet zeggen, heerlijk die rust. Ook niet zo veel zin om weer in dat oerwoud van aggresieve oost europenanen en russen te begeven. 3 potje gedaan en gelijk weer 2x teams vol met van die mongolen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 23:30:18 #236
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_137641094
Ranked matchmaking USE. 3 Zuid-Amerikanen waarvan er 2 gelijk mid roepen (respectievelijk huskar en pudge), één offlane en één antimage en safelane. Ik koop een courier, en pudge roept gelijk "HUSKAR GTFO", huskar blijft gewoon mooi naast pudge staan mid dus "OK COURIER DEAD" en daar gaat m'n courier. Ik besluit hier gauw een einde aan te maken en te abandonen, hoppa 6 lp games. :)

Zo heb je CD games waar mensen communicatief over voicechat hun aggro tri ownen en als een eenheid de game winnen, en een paar games later heb je mensen die zonder enige reden items jatten, feeden, alles doen om te verliezen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:34:32 #237
395800 DKBeats
Hiphop / Trap Producert
pi_137651183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef Quotidien het volgende:
Ranked matchmaking USE. 3 Zuid-Amerikanen waarvan er 2 gelijk mid roepen (respectievelijk huskar en pudge), één offlane en één antimage en safelane. Ik koop een courier, en pudge roept gelijk "HUSKAR GTFO", huskar blijft gewoon mooi naast pudge staan mid dus "OK COURIER DEAD" en daar gaat m'n courier. Ik besluit hier gauw een einde aan te maken en te abandonen, hoppa 6 lp games. :)

Zo heb je CD games waar mensen communicatief over voicechat hun aggro tri ownen en als een eenheid de game winnen, en een paar games later heb je mensen die zonder enige reden items jatten, feeden, alles doen om te verliezen.
Welcome to dota 2.
In dota 1 had je IP track, kon je zo zien waar iedereen vandaan kwam en als er RUS of GREECE stond was het autokick :D
Probeer gewoon met vrienden te spelen, werkt veel beter dan random russians.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:35:29 #238
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137651222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 23:30 schreef Quotidien het volgende:
Ranked matchmaking USE. 3 Zuid-Amerikanen waarvan er 2 gelijk mid roepen (respectievelijk huskar en pudge), één offlane en één antimage en safelane. Ik koop een courier, en pudge roept gelijk "HUSKAR GTFO", huskar blijft gewoon mooi naast pudge staan mid dus "OK COURIER DEAD" en daar gaat m'n courier. Ik besluit hier gauw een einde aan te maken en te abandonen, hoppa 6 lp games. :)

Zo heb je CD games waar mensen communicatief over voicechat hun aggro tri ownen en als een eenheid de game winnen, en een paar games later heb je mensen die zonder enige reden items jatten, feeden, alles doen om te verliezen.
Serieus, ik wou dat ik mensen dood kon haten. Heel Rusland leeg.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_137651829
De graphics en characters zien er in iedere geval vet uit en de campaign was ook wel handig. Maar het gaat wel ziek lang duren voor ik de itemazation snap.

De client is trouwens best goed als je riots kut client gewend bent. :') Alleen jammer dat er geen attack-click only optie is waarbij als je op A drukt je character aanvalt als je een enemy klikt en niks doet als je per ongeluk misklikt.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:17:03 #240
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137652609
Echt elk potje bij mij de laatste tijd wordt of een dikke stomp waarbij na 20 minuten doorspelen voor een van de twee partijen geen nut meer heeft, of het wordt zo een lame push potje van 60 - 70 minuten waarbij het team dat niet kan teamfighten wint op splitpushen en als de anderen wat doen verliezen ze te veel grond :')

Wat is er met mijn mooie teamfight spel gebeurt :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137653287
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:17 schreef Frag_adder het volgende:
Echt elk potje bij mij de laatste tijd wordt of een dikke stomp waarbij na 20 minuten doorspelen voor een van de twee partijen geen nut meer heeft, of het wordt zo een lame push potje van 60 - 70 minuten waarbij het team dat niet kan teamfighten wint op splitpushen en als de anderen wat doen verliezen ze te veel grond :')

Wat is er met mijn mooie teamfight spel gebeurt :(
Klinkt als een fout in matchmaking

------------------------

Keb wel wat vragen. :P

Die teleporting scroll teleporteert je niet daar waar je klikt maar iets dichter bij base, is het dan wel waard om te gebruiken?

Hoe houd je sustain in lane? Gewoon pots blijven kopen of als je bijvoorbeeld dragon knight speelt een helmet of dominance gebruiken voor sustain?

En is er een player-select-only optie? Soms stun ik per ongeluk een minion i.p.v hero en dat is gay.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:47:49 #242
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137653586
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef dustbrain het volgende:
De graphics en characters zien er in iedere geval vet uit en de campaign was ook wel handig. Maar het gaat wel ziek lang duren voor ik de itemazation snap.

De client is trouwens best goed als je riots kut client gewend bent. :') Alleen jammer dat er geen attack-click only optie is waarbij als je op A drukt je character aanvalt als je een enemy klikt en niks doet als je per ongeluk misklikt.
Volgens mij staat auto-attack altijd aan tenzij je zelf het uitzet. Weet het niet zeker, speel zelf altijd zonder auto-attack.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:38 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Klinkt als een fout in matchmaking

------------------------

Keb wel wat vragen. :P

Die teleporting scroll teleporteert je niet daar waar je klikt maar iets dichter bij base, is het dan wel waard om te gebruiken?

Hoe houd je sustain in lane? Gewoon pots blijven kopen of als je bijvoorbeeld dragon knight speelt een helmet of dominance gebruiken voor sustain?

En is er een player-select-only optie? Soms stun ik per ongeluk een minion i.p.v hero en dat is gay.
Teleport scroll kan je gebruiken om naar elk vriendelijk gebouw te teleporten, als je twee keer op de hotkey drukt teleport je automatisch naar de fountain.

Tango, harass, hopen dat je goede support hebt helpt ook

En nee, leren mikken vrind.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:15:11 #243
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137654545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:38 schreef dustbrain het volgende:

[..]
Die teleporting scroll teleporteert je niet daar waar je klikt maar iets dichter bij base, is het dan wel waard om te gebruiken?

Hoe houd je sustain in lane? Gewoon pots blijven kopen of als je bijvoorbeeld dragon knight speelt een helmet of dominance gebruiken voor sustain?

En is er een player-select-only optie? Soms stun ik per ongeluk een minion i.p.v hero en dat is gay.
Je teleport op de towers of de fountain en kan dus ook alleen bij een nog staande tower of de fountain teleporten.

Sustain in het begin door pots en tangos, later vaak met regen items. Een support koopt vaak geen HP regen tenzij deze mekanism maakt en voor mana regen ga je dan manaboots. Als carry zou je support ook moeten bijdragen aan jouw regen of zorgen door harass dat je minder vaak geraakt wordt. Overigens krijgt dragon knight gewoon gratis hp regen in de vorm van een skill en gaat het voor die hero niet op. Tip voor DK: koop een soulring.

Leer fatsoenlijk te clicken.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137654661
Quotidiens geklaag :') heb je niet door dat je zelf ook aan alle kanten rammelt? Dat laatste potje van ons ook, je MOET niet perse blocken mid, soms is de rune handiger of wil je in het begin juist pushen zodat de lane daarna weer op jouw high ground komt. En je zat dat potje ook als een Rus te spelen, vooral het laatste gedeelte toen we nog aardig terug kwamen.

Ik weet overigens nooit of ik Dustbrains post serieus moet nemen... 80% van de tijd komt hij in de Dota topics om te trollen...
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:23:54 #245
395800 DKBeats
Hiphop / Trap Producert
pi_137654864
Als carry zijnde hoor je ALTIJD 6 gg branches te kopen in het begin.
Zo niet dan ben je een nuub!
pi_137654980
Dus lifesteal rushen is niet echt nodig?

Wel goeie tip en zo 'fatsoenlijk klikken' maar imo is het lame als je een lange cc per ongeluk waste op een minion.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:


Volgens mij staat auto-attack altijd aan tenzij je zelf het uitzet. Weet het niet zeker, speel zelf altijd zonder auto-attack.

Ik heb ff gegoogled, de optie zit er wel in maar is iets anders dan'k gewend ben.

[ Bericht 65% gewijzigd door dustbrain op 12-03-2014 13:34:46 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137655021
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef hehehe het volgende:
Ik weet overigens nooit of ik Dustbrains post serieus moet nemen... 80% van de tijd komt hij in de Dota topics om te trollen...
ik heb hier nog nooit getrolt? :')
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:39:15 #248
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137655338
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:27 schreef dustbrain het volgende:
Dus lifesteal rushen is niet echt nodig?

Wel goeie tip en zo 'fatsoenlijk klikken' maar imo is het lame als je een lange cc per ongeluk waste op een minion.

[..]

Ik heb ff gegoogled, de optie zit er wel in maar is iets anders dan'k gewend ben.
lifesteal rushen is dus echt niet nodig, sterker nog er zijn maar weinig heroes waarop ik dit doe. Kijk naar builds op dotafire :) daar haal je echt wel wat uit.

En kom op zeg, die keer dat je niet dood gaat omdat een mongool zijn stormbolt in een creep gooit is juist heerlijk :D Tevens moet je juist de mogelijkheid behouden dat dit kan want met sommige skills sloop je juist creeps waar trek je dan de grens?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137655677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

lifesteal rushen is dus echt niet nodig, sterker nog er zijn maar weinig heroes waarop ik dit doe. Kijk naar builds op dotafire :) daar haal je echt wel wat uit.

En kom op zeg, die keer dat je niet dood gaat omdat een mongool zijn stormbolt in een creep gooit is juist heerlijk :D Tevens moet je juist de mogelijkheid behouden dat dit kan want met sommige skills sloop je juist creeps waar trek je dan de grens?
Ow zo'n build site. Is misschien wel handig ja als je net nieuw bent. Ik blijf wel ff dragonknight spelen want die character is wel vergeeflijk en heeft redelijk leuke abilities.

Ik doelde eigenlijk meer op een hotkey waarbij als je hem indrukt je geen creeps meer kan klikken. Maarja, dan maar zonder proberen.
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:51:12 #250
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137655741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:49 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ow zo'n build site. Is misschien wel handig ja als je net nieuw bent. Ik blijf wel ff dragonknight spelen want die character is wel vergeeflijk en heeft redelijk leuke abilities.

Ik doelde eigenlijk meer op een hotkey waarbij als je hem indrukt je geen creeps meer kan klikken. Maarja, dan maar zonder proberen.
zet je auto attack uit :P en ga desnoods heroes spelen met area skills om te wennen aan het clicken zonder dat je vaak de verkeerde target.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')