Was dit dan de eerste keer dat je sex had? Aangezien je t nog niet eerder hebt meegemaakt?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef erik456 het volgende:
Ik had zelf er een beetje vrees voor dat het sperma was (dat langs onderkant condoom was gelopen, condoom lekte niet). Maar zo te horen, is dit normaal, dat ze altijd nat zijn.
Gewoon ballen zonder condoom man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:16 schreef erik456 het volgende:
Nog niet zo ervaren, daarmee nog wat leren. En niet op gelet vorige keer, dacht wel da het van het "kletsen" was :p Maar wou weten of andere mannen dat ook al gevoeld hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een jongen zou ik het ook oneindig volhouden, misschien toch verkeerde keuze gemaakt in je levenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:11 schreef Rezania het volgende:
Wow, na 5 minuten pas?Ben echt onder de indruk.
Niet weten dat anaal veel fijner is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:52 schreef practics het volgende:
[..]
Bij een jongen zou ik het ook oneindig volhouden, misschien toch verkeerde keuze gemaakt in je leven
Geen vrouwenmensch kunnen krijgen waar je dat ook mee kuntquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat anaal veel fijner is.
Moeilijk doen met het inferieure ras.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef practics het volgende:
[..]
Geen vrouwenmensch kunnen krijgen waar je dat ook mee kunt
Oke oke ze kunnen niet zo goed autorijden, maar voor de rest?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeilijk doen met het inferieure ras.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:31 schreef marc0871 het volgende:
heb je waarschijnlijk toch iets goed gedaan, want ze is er wel nat van geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Heb je doorgeneukt na het klaarkomen? Zo ja, dan kan het sperma zijn en dat is niet goed, zo nee, dan is het haar vocht en niets om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:13 schreef erik456 het volgende:
Ik had zelf er een beetje vrees voor dat het sperma was (dat langs onderkant condoom was gelopen, condoom lekte niet). Maar zo te horen, is dit normaal, dat ze altijd nat zijn.
quote:Op zondag 19 januari 2014 07:33 schreef maickeltje het volgende:
Tip : doe de condoom ook om je ballen heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |